Aktywne Wpisy

Vexolax +12
Niedawno przyszedł mi do głowy pewien plan "emerytalny". Ciekawi mnie czy gdzieś tutaj jest jakaś luka - i jeżeli ktoś ją widzi to proszę o wyjaśnienie. Jestem początkującym w te sprawy.
Ja lvl 27
Żona lvl 26
Przykład uproszczony - wydaje mi się, ze nie da się tego jakoś tak mocno zaplanować. Bo kwoty cały czas się zmieniają itd...
Ja lvl 27
Żona lvl 26
Przykład uproszczony - wydaje mi się, ze nie da się tego jakoś tak mocno zaplanować. Bo kwoty cały czas się zmieniają itd...
źródło: image
Pobierz
phaxi +131
Mój pierwszy chleb na zakwasie, pewne niedociągnięcia są, ale jestem cholernie dumny.
#bojowkapiekarska #pieczzwykopem #chleb #chlebdomowy #jedzenie
#bojowkapiekarska #pieczzwykopem #chleb #chlebdomowy #jedzenie
źródło: 20250907_123655
Pobierz

Skoro Windows ma przewagę na Linuxem, że można na nim używać niedostępnych w Linuxie programów i gier,
a Linux nie szpieguje użytkownika, to dlaczego tak mało osób robi tzw. "dual boot"-a?
Polega to na zainstalowaniu 2 systemów na 1 kompie/lapku. I są one niezależne o siebie (nie mylić z Virtualbox-em - tu pojawiają się straty na wydajności). Na starcie wybierasz który system BIOS ma odpalić i lecisz z tematem.
Chcesz robić rzeczy, które są możliwe na Ubuntu/Mincie/ogólnie Linuxie? Odpalasz Linuxa.
Chcesz pograć/używać programów niedostępnych na Linuxie? Odpalasz Windowsa.
Kompy mają takie dyski, że spokojnie 2 albo i nawet 3 systemy spokojnie pomieszczą.
Proste? Proste (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
#windows #windows10 #linux #informatyka #ubuntu
@ironiczny_qwert: Po pieresze: mało? Po drugie są o wiele lepsze rozwiązania np maszyny wirtualne. Po trzecie: nawet to microsfot z----ł i raz na jakiś czas psuje ci dualbot.
@Koliat: Treaz może nie, ale przed laty microsoft stosował masę nieczystych zagrywek i to nie tylko w stosunku do linuksa ale całej konkurencji z oprogramowaniem. A teraz też mu się zdarzają "drobne" wpadki: