Wpis z mikrobloga

#gamedev #blender < może wam się spodoba, albo mi coś zasugerujecie

(a co do renderu to nie krzyczcie pierwsze podejście do denoisingu)

tutaj taki pawilon, model niby prosty ale z teksturką było niezłe kobinowanie żeby był w miarę ładny efekt końcowy. rozwiązałem to w taki sposób, że wyrzeźbiłem wszystkie zagięcia w blenderze, następnie zrobiłem Bake normalmapy, a ją w photoshopie pokolorwałem na zielono, pobawiłem się kontrastem i krzywymi a następnie nałożyłem na już ten obiekt lowpoly. efekt może nie jest powalający ale za to nadaje się idealnie na placeholder jakim będzie ten pawilonik na #torkielce robiony przez #aclmodteam
ryczek02 - #gamedev #blender < może wam się spodoba, albo mi coś zasugerujecie 

(a...

źródło: comment_7dkaD5xMHS7kmbjco3fQ8KTQcoxwhmBz.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ryczek02: Podejście z wypaleniem jak najbardziej spoko. Jedyne co mi się nie podoba to wszystko tak mocno ścięte i proste jak od linijki. Wiem, że lowpoly ale można by trochę coś gdzieś powyginać.
A i mógłbyś wypalić jakieś AO czy coś ;p
  • Odpowiedz
@chrominancja: no wiem o co chodzi, problem z tym, że będzie to trochę oddalony od toru, nawet dół modelu nie będzie za bardzo widoczny, a po prostu zielonego nie umieszczę, trzeba zwrócić również uwagę na to, że nie będzie to pojedynczy model tylko kilka razy duplikowany ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz