#gamedev #blender < może wam się spodoba, albo mi coś zasugerujecie
(a co do renderu to nie krzyczcie pierwsze podejście do denoisingu)
tutaj taki pawilon, model niby prosty ale z teksturką było niezłe kobinowanie żeby był w miarę ładny efekt końcowy. rozwiązałem to w taki sposób, że wyrzeźbiłem wszystkie zagięcia w blenderze, następnie zrobiłem Bake normalmapy, a ją w photoshopie pokolorwałem na zielono, pobawiłem się kontrastem i krzywymi a następnie nałożyłem na już ten obiekt lowpoly. efekt może nie jest powalający ale za to nadaje się idealnie na placeholder jakim będzie ten pawilonik na #torkielce robiony przez #aclmodteam
@ryczek02: Podejście z wypaleniem jak najbardziej spoko. Jedyne co mi się nie podoba to wszystko tak mocno ścięte i proste jak od linijki. Wiem, że lowpoly ale można by trochę coś gdzieś powyginać. A i mógłbyś wypalić jakieś AO czy coś ;p
@chrominancja: no wiem o co chodzi, problem z tym, że będzie to trochę oddalony od toru, nawet dół modelu nie będzie za bardzo widoczny, a po prostu zielonego nie umieszczę, trzeba zwrócić również uwagę na to, że nie będzie to pojedynczy model tylko kilka razy duplikowany ( ͡°͜ʖ͡°)
(a co do renderu to nie krzyczcie pierwsze podejście do denoisingu)
tutaj taki pawilon, model niby prosty ale z teksturką było niezłe kobinowanie żeby był w miarę ładny efekt końcowy. rozwiązałem to w taki sposób, że wyrzeźbiłem wszystkie zagięcia w blenderze, następnie zrobiłem Bake normalmapy, a ją w photoshopie pokolorwałem na zielono, pobawiłem się kontrastem i krzywymi a następnie nałożyłem na już ten obiekt lowpoly. efekt może nie jest powalający ale za to nadaje się idealnie na placeholder jakim będzie ten pawilonik na #torkielce robiony przez #aclmodteam
źródło: comment_7dkaD5xMHS7kmbjco3fQ8KTQcoxwhmBz.jpg
PobierzA i mógłbyś wypalić jakieś AO czy coś ;p
mozna wrzucic sam model do substance paintera i w 5 minut namalowac te zagiecia