Powinno się zamknąć co najmniej połowę uniwersytetów i politechnik, bo umiejętności ludzi, których przyjmuje się, to kpina. Mit 15k spowodował wzrost populacji studentów informatyki. Oczywiście, są to ludzie mili i zdolni, ale na uniwersytecie marnują swój czas i pieniądze podatników.
Prowadzę ćwiczenia z analizy matematycznej dla informatyków. Połowa nie potrafi policzyć delty równania kwadratowego, a zdarzają się przypadki, że student myli dodawanie i mnożenie ułamków.
Uniwersytet/politechnika jest od tego, by dać narzędzia niezbędne do ilościowej analizy zagadnień bardziej skomplikowanych. Do tego potrzebna jest między innymi biegłość rachunkowa, której studenci nie mają.
Myślę, że i oni czują, że te zajęcia nie mają sensu. Żałuję, że nastąpiła degradacja szkół zawodowych, ponieważ zdecydowana większość ludzi potrzebuje praktycznego przygotowania do pracy a nie nauki abstrakcyjnego myślenia.
@shemyazza: Bez jaj, chyba zdają sobie sprawę, że na infie w dodatku na polibudzie majca nie jwst łatwa. Nie mogę uwierzyć, że wieke oaób ma problem z obliczeniem delty, przecież nawet podstawowa matura z majcy składa się głównie z równań liniowych i kwadratowych.
Cieszę się, że popieracie moją opinię, że nauczanie programowania powinno być praktyczne/zawodowe w większości przypadków. Abstrakcyjne myślenie nie jest dla każdego.
@shemyazza: Tak jak mówiłem xD Doktorka z przerostem ego xD HURR DURR NIEWAŻNE ŻE ABSTRAKCYJNE MYŚLENIE MAJĄ NA KAŻDYM #!$%@? SPECJALISTYCZNYM PRZEDMIOCIE, TYLKO MÓJ NIC NIE WARTY DLA TEGO STUDENTA PRZEDMIOT KTÓRY POLEGA NA WKUWANIU WZORÓW JEST JEDYNYM NORMALNYM SPOSOBEM NAUKI TAKIEGO MYŚLENIA xDDDDDD
Jesteś rakiem systemu edukacji. Jeśli coś da się policzyć Wolframem Alpha to znaczy że nauka tego przedmiotu jest bezużyteczna.
moze ty opierasz sie tylko na wiedzy ze studiow, dla mnie jest ona podstawa do ciaglego doszkalania.
Sorry, ale nie oszukujemy się i przestań się kreować na jakiegoś geniusza xD Z wiedzy ze studiów po tych 10 latach pewnie nie zostało Ci już prawie nic a to co zostało pewnie było (poza matematyką) nieaktualne już w czasie, gdy się tego uczyłeś. O ile nie pracujesz na stanowisku naukowym (a nazwałeś
Cieszę się, że popieracie moją opinię, że nauczanie programowania powinno być praktyczne/zawodowe w większości przypadków. Abstrakcyjne myślenie nie jest dla każdego.
Idąc Twoją logiką, to może uczmy na studiach IT... ja wiem... malowania pejzaży? Co prawda do niczego nieprzydatne ale rozwinie abstrakcyjne myślenie.
Sorry, ale nie oszukujemy się i przestań się kreować na jakiegoś geniusza xD Z
@InnyKtosek: na nikogo takiego sie nie kreuje. Nie musze byc geniuszem zeby wyniesc cos ze studiow. Masz bol dupy i sie do mnie o to czepiasz. Fajnym byles studentem skoro dla ciebie ktos kto nauczyl sie duzo na studiach to geniusz xD
Z wiedzy ze studiów po tych 10 latach pewnie nie zostało Ci już prawie nic
@shemyazza: I w ogóle to nie rozumiem czemu mnie wołasz w tamtej wiadomości bo nie odpowiadałem Tobie tylko jakiemuś kolesiowi któremu wydaje się, że jak skończył gównostudia w Polsce to jest geniuszem ktory pozjadał wszystkie rozumy.
Owszem, jak ktoś nie ogarnia matematyki na poziomie matury rozszerzonej to pewnie IT nie jest dla niego a przynajmniej żadne IT na poziomie wyższym niż Wordpress ale pieprzenie o tym, że w IT każdy, ale
@spidero : Jeśli chodzi o analizę matematyczną, to zrozumienie całek, różniczek, liczb zespolonych jest niezbędne do zrozumienia elektroniki, projektowania bardziej skomplikowanych układów itp. Daje to też wgląd na postać reprezentacji różnych funkcji matematycznych dla komputera. Natomiast algebra i macierze przykładowo są podstawą przetwarzania obrazów.
@shemyazza: powinno się zamknąć i nie utrzymywać również wykładowców ułomków. Najbardziej mnie rozwaliło że z 2 latami doświadczenia zawodowego mam więcej konkretnej wiedzy niż ci wszyscy doktorzy z dupy. Typy są 10 lat za technologiami.
@shemyazza BAIT JAK #!$%@?. PROGI SKOCZYŁY W KOSMOS I NA INFORMATYKE TERAZ SAMI NAJLEPSI SIE DOSTALI, KTORZY MATURE Z MATEMATYKI ROZSZERZONĄ ZDALI NA WYSOKIE WYNIKI
na nikogo takiego sie nie kreuje. Nie musze byc geniuszem zeby wyniesc cos ze studiow. Masz bol dupy i sie do mnie o to czepiasz. Fajnym byles studentem skoro dla ciebie ktos kto nauczyl sie duzo na studiach to geniusz xD
Nie wiem jakim Ty byłeś studentem ale skoro czytanie ze zrozumieniem tak słabo Ci idzie to jestem zaskoczony, że jakoś te studia zaliczyłeś. Nigdzie nie zasugerowałem, że tylko geniusz
Nie wiem jakim Ty byłeś studentem ale skoro czytanie ze zrozumieniem tak słabo Ci idzie to jestem zaskoczony, że jakoś te studia zaliczyłeś. Nigdzie nie zasugerowałem, że tylko geniusz może wynieść coś ze studiów.
Generalnie zarzucasz mi ból dupy a Twoja pierwsza i kolejna wiadomości to seria wyzwisk i epitetów na każdego kto według Ciebie "nie jest tak mądry jak Ty". Trochę przykro mi, że @shemyazza to plsuje
Prowadzę ćwiczenia z analizy matematycznej dla informatyków. Połowa nie potrafi policzyć delty równania kwadratowego, a zdarzają się przypadki, że student myli dodawanie i mnożenie ułamków.
Uniwersytet/politechnika jest od tego, by dać narzędzia niezbędne do ilościowej analizy zagadnień bardziej skomplikowanych. Do tego potrzebna jest między innymi biegłość rachunkowa, której studenci nie mają.
Myślę, że i oni czują, że te zajęcia nie mają sensu. Żałuję, że nastąpiła degradacja szkół zawodowych, ponieważ zdecydowana większość ludzi potrzebuje praktycznego przygotowania do pracy a nie nauki abstrakcyjnego myślenia.
#zalesie #studbaza #oswiadczenie
@spidero: JAKICHŚ (╯︵╰,)
@InnyKtosek: moze ty opierasz sie tylko na wiedzy ze studiow, dla mnie jest ona podstawa do ciaglego doszkalania.
Cieszę się, że popieracie moją opinię, że nauczanie programowania powinno być praktyczne/zawodowe w większości przypadków. Abstrakcyjne myślenie nie jest dla każdego.
Jesteś rakiem systemu edukacji. Jeśli coś da się policzyć Wolframem Alpha to znaczy że nauka tego przedmiotu jest bezużyteczna.
Sorry, ale nie oszukujemy się i przestań się kreować na jakiegoś geniusza xD Z wiedzy ze studiów po tych 10 latach pewnie nie zostało Ci już prawie nic a to co zostało pewnie było (poza matematyką) nieaktualne już w czasie, gdy się tego uczyłeś. O ile nie pracujesz na stanowisku naukowym (a nazwałeś
Idąc Twoją logiką, to może uczmy na studiach IT... ja wiem... malowania pejzaży? Co prawda do niczego nieprzydatne ale rozwinie abstrakcyjne myślenie.
@InnyKtosek: na nikogo takiego sie nie kreuje. Nie musze byc geniuszem zeby wyniesc cos ze studiow. Masz bol dupy i sie do mnie o to czepiasz. Fajnym byles studentem skoro dla ciebie ktos kto nauczyl sie duzo na studiach to geniusz xD
Komentarz usunięty przez autora
I w ogóle to nie rozumiem czemu mnie wołasz w tamtej wiadomości bo nie odpowiadałem Tobie tylko jakiemuś kolesiowi któremu wydaje się, że jak skończył gównostudia w Polsce to jest geniuszem ktory pozjadał wszystkie rozumy.
Owszem, jak ktoś nie ogarnia matematyki na poziomie matury rozszerzonej to pewnie IT nie jest dla niego a przynajmniej żadne IT na poziomie wyższym niż Wordpress ale pieprzenie o tym, że w IT każdy, ale
Natomiast algebra i macierze przykładowo są podstawą przetwarzania obrazów.
Nie wiem jakim Ty byłeś studentem ale skoro czytanie ze zrozumieniem tak słabo Ci idzie to jestem zaskoczony, że jakoś te studia zaliczyłeś. Nigdzie nie zasugerowałem, że tylko geniusz
@InnyKtosek: alez zasugerowalwales.