Aktywne Wpisy
![WezelGordyjski](https://wykop.pl/cdn/c0834752/38808572ae76554658db0e6144db3aade490f464d7667b4fd777bfc71d1ecfc5,q60.jpg)
WezelGordyjski +211
Kończymy kolejny dzień ciężkiej służby na granicy. Nocna zmiana melduje się na posterunkach. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby 🇵🇱 była bezpieczna!
![WezelGordyjski - Kończymy kolejny dzień ciężkiej służby na granicy. Nocna zmiana meld...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/32bb00f34768abddc6913db5a5ee3e733da6bf5d952c6e1ec43424616cd49f10,w150.jpg)
źródło: temp_file4260798621164715425
Pobierz![masonios72](https://wykop.pl/cdn/c3397992/masonios72_en4Ocf37BM,q60.jpg)
masonios72 +47
Skumasz, że ten dzban nagrał 15-minutowy film o tym jak miesza wodę z cytryną i wrzuca do zamrażarki, żeby się zrobił z tego lód?
#ator
#ator
![masonios72 - Skumasz, że ten dzban nagrał 15-minutowy film o tym jak miesza wodę z cy...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/af21107da5ef24f3a38f5fe1ceccdeba358dcf05762cd277ed410a4bb118466f,w150.png?author=masonios72&auth=1a95f60747553118011fd7d016b18c13)
źródło: 2024-05-28_03h02_54
Pobierz
Prowadzę ćwiczenia z analizy matematycznej dla informatyków. Połowa nie potrafi policzyć delty równania kwadratowego, a zdarzają się przypadki, że student myli dodawanie i mnożenie ułamków.
Uniwersytet/politechnika jest od tego, by dać narzędzia niezbędne do ilościowej analizy zagadnień bardziej skomplikowanych. Do tego potrzebna jest między innymi biegłość rachunkowa, której studenci nie mają.
Myślę, że i oni czują, że te zajęcia nie mają sensu. Żałuję, że nastąpiła degradacja szkół zawodowych, ponieważ zdecydowana większość ludzi potrzebuje praktycznego przygotowania do pracy a nie nauki abstrakcyjnego myślenia.
#zalesie #studbaza #oswiadczenie
źródło: comment_2SIPf12l9dXtfWBmR8ShP7ifw11kSOQf.jpg
Pobierz@PyraPrzeznaczenia: Na historii czy polonistyce karzą liczyć całki. I co #!$%@?ć też tych ludzi bo nie potrafią policzyć delty? Obliczanie delty dla 99% ludzi zaczyna się i kończy na lekcji w gimnazjum. Dziwisz że nikt tego
Jak ktoś idzie na informatykę i ma na niej analizę to niech ogarnia te podstawy z przedmiotów ścisłych z liceum, bo to wstyd nie wiedzieć tego na maturze, a co dopiero
@PyraPrzeznaczenia: Ale jak ktoś idzie na Historie starożytną nie powinien być #!$%@? z współczesności. Jak mówiłem studia nie powinny być traktowane jako takie rozbudowane technikum tylko jako źródło specjalistycznej wiedzy, a tak to się marnuje czas
analizę @PyraPrzeznaczenia: robiłem #!$%@? 3 razy i wyniosłem z tego
1. jak elektronik będzie chciał jebnąć całkę to użyje kondensatorka, albo ceweczki do pochodnej Podstawy elektroniki
2. w sumie każdą całkę można przybliżyć jako sumę (for i=0 ...... ) ale może być niedokładność, bo Metory numeryczne
3. Chcesz całkę na symbolach? proszę bardzo budujesz maszynę stanów i masz Konstrukcja kompilatorów
4. Jak
Zgadzam się z tym, że na pierwszym roku są gównoprzedmioty i na niektórych (na analizie też) jest masa niepotrzebnych rzeczy. Ale jakby rozdzielić to, co jest podstawową wiedzą a to, co jest utrudnianiem to wzór na deltę jest bardzo podstawowy.
Utrudnianie i wymaganie znajomości magicznych wzorów jest trochę złe i niepotrzebne. Ale wzór na deltę nie jest wśród tych magicznych
Komentarz usunięty przez autora
Pieniądze podatników marnują uczelnie i wykładowcy, którzy dostają po kilkanaście tysięcy wypłat a uczą jakiegoś gówna zupełnie nie potrzebnego w życiu. Studia informatyczne od dawna potrzebują reformy bo uczą