Aktywne Wpisy

marcelus +23
Żarty na bok, to w sumie dobrze jakby Lech zagrał w LKE. Trzeba ją grindować na maksa, bo nie ma bata żeby to się utrzymało na dłuższą metę i UEFA zmieni system punktacji. Przecież my na samej LKE wjedziemy zaraz do pierwszej 10 jak nie wyżej xD #ekstraklasa #pilkanozna
#mecz
#mecz

Seshu +14
Kamera zamontowana, teraz wypozycjonować. Nie ma opcji że korkin się wespnie jak na nanga parbat (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
#danielmagical #chlopakizraszei
#danielmagical #chlopakizraszei
źródło: IMG_5655
Pobierz

Okej, zrobiłem jakiś czas temu prostego CRUDa w java se, w spring boot + thymeleaf + hibernate też, ale stanąłem w miejscu.
Mój gh https://github.com/dzksnpk
tl;dr
Co dalej? Nie chce mi się klepać kolejnych projektów dla siebie bo korpo i pracodawcy mają taki przesyt kandydatów że pewnie nawet nie wchodzą na tego githuba. Staże ciężko jakieś znaleźć, bo wymagają zwykle studentów, poza tym nie mam żadnych ciekawych źródeł albo kiepsko szukam.
Jestem samoukiem j.w. bez studiów i nie mam pojęcia gdzie mogę dalej szukać, siedzę głównie na pracuj.pl, infopraca.pl, 4programmers/praca, plus grupki facebookowe (ale tam ciężko cokolwiek złapać ciekawego). Bawić się w profile na goldenline czy linkedin bez doświadczenia i studiów?
Już zacząłem wchodzić na nofluffjobs, inne, ale też zero odzewu, myślałem nawet by przesiąść sie na frontend ale trochę średnio mi się to widzi po kilku miesiącach nauki javy. Ma ktoś jakieś pomysły/rady? Czy junior to teraz loteria?
Wydaje mi się że mam jakąś blokadę, nawet tutaj średnio mam ochotę pisać, bo zaraz zostanę objechany od góry do dołu bo [tutaj wstaw to do czego można się przyczepić].
Zderzam się ciągle ze ścianą i za bardzo nie wiem jak ten impas przełamać. Jest kwiecień, jak tak dalej pójdzie to zacznie się okres stażów wakacyjnych (też dla studentów).