Wpis z mikrobloga

@WilecSrylec: @Vault-Tec: @stassma: @Kpiker: @CherryLipstick: @harpiowata: @WilecSrylec: @kulaty: @Infirmitate: @nocnica: @Aztek2201:

Gdy temperatura spada poniżej 18 stopni (mogę się mylić co do tych 18, lecz jest takowy pułap) zajęcia lekcyjne nie mogą być prowadzone a uczniowie muszą byc przeniesieni do cieplejszych pomieszczeń albo zwolnieni do domu. Been there, done that.

Polecam przedzwonić do kuratorium w tej sprawie. Wyziębienie nie wpływa dobrze
@Chaczins: Wiesz wszystko byłoby ok, tylko jestem teraz w klasie maturalnej, a czasu na odrobienie zajęć nie ma. Nikomu też nie uśmiecha się potem siedzieć po 12h w szkole by odrobić to co straciliśmy.

Nie znam się na tym, ale wymieniana jest cała instalacja link link2, a nie tylko same grzejniki.

Mi w sumie sama sytuacja nie przeszkadza, bo rzadko marznę, ale takiego chamskiego wpierania, że

Uczniowie sami wychodzą z
@WilecSrylec:

Już spiesze z wyjaśnieniem, co mnie w takich sytuacjach niemiłosiernie #!$%@?.

" Z informacji które uzyskałem, temperatura w placówce nie spadła poniżej 18 stopni Celsjusza. Ponieważ w związku z pogodą taka sytuacja może wystąpić, Wydział Inżyniera Miasta wraz z wykonawcą inwestycji podejmie wszelkie działania –poprzez montaż tymczasowych urządzeń grzewczych - aby taka sytuacja nie zaistniała. Jednocześnie firma wykonująca termomodernizację placówki zobligowała się do jak najszybszego jej zakończenia - co powinno
@WilecSrylec:

Jak twierdzi UM, pieniądze dostali pod koniec czerwca, a do kwietnia muszą je wykorzystać.


Od czerwca do dzisiaj upłynęło wieeeele wody w Wiśle. Ja rozumiem procedury przetargowe, papierologie - ale jeżeli coś ma się odbywać niezgodnie z literą prawa, to lepiej aby nie odbyło się w ogóle. Skoro fundusz nie wystarczał na zapewnienie w tym czasie 1. Alternatywnego ogrzewania, 2. Firmy oferującej i zobowiązującej się do realizacji w odpowiedniej jakości,
@WilecSrylec: Nie rozumiem postępowania waszej #!$%@? dyrekcji szkoły.