Aktywne Wpisy

CandyToy +698
Najlepsze akcje wychodzą na spontanie…
Wczoraj miałem stłuczkę z #p0lka w roli głównej.
Wymusiła mi pierwszeństwo. Po stłuczce niemalże mnie prosiła, aby nie dzwonić na policję. Stwierdziła, że jej chłopak przywiezie gotówkę, ponieważ płacą wysokie AC i dla niej byłoby to korzystniejsze.
W sumie mi to pasowało, ponieważ bez policji nie zostałaby nigdzie odnotowana szkoda pojazdu, a dla nowego właściciela pokazałbym tylko zdjęcia małej szkody. Auto pozostałoby z czystą historią w systemie.
Wczoraj miałem stłuczkę z #p0lka w roli głównej.
Wymusiła mi pierwszeństwo. Po stłuczce niemalże mnie prosiła, aby nie dzwonić na policję. Stwierdziła, że jej chłopak przywiezie gotówkę, ponieważ płacą wysokie AC i dla niej byłoby to korzystniejsze.
W sumie mi to pasowało, ponieważ bez policji nie zostałaby nigdzie odnotowana szkoda pojazdu, a dla nowego właściciela pokazałbym tylko zdjęcia małej szkody. Auto pozostałoby z czystą historią w systemie.

Veillo +30
Wy serio się tak męczycie z blokowaniem reklam? XD premium kosztuje 23zł, to jest mniej niż zestaw w maku i problem solved
#youtube
#youtube




Jak narysować wycinek koła od punktu początkowego do punktu końcowego znając średnicę oraz punkt centralny koła?
Domiemam iz potrzebuje do tego kąt początkowy i końcowy, ale jak je obliczyć?
for(i=1;i*PI/180 < gamma;i++)
rad = i*PI/180
P4 = P1 + (cos(alpha + rad)r,sin(alpha + rad)*r); // nowy punkt naszego wycinka koła
No i na końcu przydałoby się połączyć jeszcze ten ostatni punkt z tym ostatnim dorysowanym. Nad tym sobie pogłówkuj.
@Kuczer: proszę czy mógłbyś to bardziej rozpisać? tam jest crosproduct ii co dalej?
P'1 o P'2 = (x1-p1)*(x2-p1) + (y1-p2)*(y2-p2)
@Kuczer: troche głubię się w tych oznaczeniach, czy mógłbyś to ujednolicić, proszę.
B - punkt początkowy
C - punkt kncowy
centerArc - srodek
Point2D Pprim1(B.x - centerArc.x, B.y - centerArc.y);
Point2D Pprim2(C.x - centerArc.x, C.y - centerArc.y);
float gamma = acos((Pprim1.x - Pprim2.x)*(Pprim2.x - Pprim1.x) + (Pprim1.y - Pprim2.y)*(Pprim2.y - Pprim1.y)) / ((Pprim1.x * Pprim2.x) + (Pprim1.y * Pprim2.y));
Takie cos to będzie?
Komentarz usunięty przez autora
No i P'1 oraz P'2 posiadają wartości ujemne - a to znaczy że ten srodek jest po za ekranem...