Aktywne Wpisy
becvvv +11
W #poznan powstaje takie cudo:
https://apartamentyaura.com/pl/start
#nieruchomosci #deweloperka #rynekpierwotny #mieszkaniedeweloperskie #mieszkanie
https://apartamentyaura.com/pl/start
#nieruchomosci #deweloperka #rynekpierwotny #mieszkaniedeweloperskie #mieszkanie
ibleedforyou +211
XDDDDDDDDD
Mam problem z autem. Problem próbowało zrozumieć już ponad 6 mechaników i każdy rozkłada ręce.
Pacjent: Opel Vectra C 2008. 1.9cdti 150KM. Kombi.
Odbyte zabiegi: wymiana sprężyn, wymiana złącza elastycznego w układzie wydechowym, wymiana sprzęgła/koła dwumasowego/wysprzeglika, wymiana stabilizatorów.
Symptomy choroby: stukanie w kole przednim od strony pasażera. Stukanie podąża za prędkością obrotu koła. Raz jest, raz go nie ma. Pojawia się nie zapowiedziane nawet na prostej gładkiej drodze. Czasem ustaje przy wdepnięciu sprzęgła, czasem nie.
Najgorszą częścią tego jest to, że czasem razem ze stukaniem zaczynają być wyczuwalne wibracje na samochodzie, czasem wyjątkowo macha całym autem. Brak drgań i luzów na kierownicy.
Dotychczasowe testy: szlifowanie krawędzi tarczy hamulcowej (podejrzenie stukania klocka o nalot na krawędzi?), szarpaki na stacji diagnostycznej, test poduszek pod silnikiem/skrzynią.
Objawy ustąpiły na dwa dni po tym, jak ostatni mechanik dokręcił koła wyjątkowo mocno dużym kluczem.
Zaraz zamieszczę filmik z dźwiękiem tego dziwactwa.
#mechanikasamochodowa
#mechanika
#motoryzacja
Oraz Duńscy mechanicy, czyli #cytrynigumiak z obcych stron.
@szaremyszki: @Kejran: @osk23: @kkttooss: Widzieliście nowy filmik?
Zawolaj mnie jak już będziesz wiedział co.
Co do trzęsienia autem - nie ma zasady na to, przy jakiej prędkości zaczyna nim trząść. To znaczy, że raz przy 140km/h trzęsie, innej godziny nie. Potrafi trząść wyjątkowo mocno nawet przy niskich prędkościach,
@Zaangazowany: Niestety, ale dwa lata temu musiałem zamiast zmienić na lepszy to na gorszy. Tak już został mi ten ropel.
BTW. Sprzedam opla ;- )))
Bo skoro drganie występuje w momencie działania układu napędowego jak i na biegu jałowym oznacza że jedyne elementy wirujące, czyli de facto powodujące drgania to koła, półosie, przeguby, łożyska.
A w momencie gdy przegub jest padnięty, raz może ułożyć się półoś dobrze a raz źle, i powodować drgania.
@KuQuality: Wiedziałem, że ktoś wypatrzy skarpetki :D Kurde, jestem z reguły wyjątkowo stonowanie ubrany, ale do tych skarpetek się przyzwyczaiłem. Goście nawet do garniturów takie noszą :D
https://www.happysocks.com/dk/men/mens-socks/
Czy najlepszym rozwiązaniem w takim wypadku jest poproszenie mechaników o sprawdzenie przeniesienia napędu (przeguby, itp itd.) ?
opony i koła raczej nie, bo by się tłukło zawsze przy tej samej prędkości
krzywe tarcze byłoby zawsze czuć przy mocniejszym hamowaniu
łożysko i przeguby byłoby słychać dużo głośniej przy robieniu kółek
zawieszenie by stukało na nierównościach lub przy szybkich zmianach
Zobacz czy klocki hamulcowe są poprawnie zamontowane
Czy przypadkiem nie oderzyłes gdzies wcześniej i pod obciążeniem półoś w coś nie uderza.
Właśnie wracam z ASO. Chłopaki mówią, że cokolwiek to było, naprawiło się samo. Zapewne powróci za parę godzin, jak już wszystko będzie nieczynne.
Nie wiem co robić, ale jadę na stację diagnostyczną, żeby sprawdzili to i oni. To nie jest skarbonka, to jest jak studnia życzeń, a ja już wrzuciłem tam worek monet ;-)