Aktywne Wpisy

michal-panicz +50
źródło: temp_file118440627767015163
Pobierz
SzubiDubiDu +463
W robocie siedziałem w pokoju bab, ale to było nieszczęście, codziennie słuchać o ich dzieciakach, przepisach na ciasto i planach na wakacje. Też wypytywanka co u ciebie, a jak tam, a co ty taki nierozmowny? Ciekawe co mam mówić jak dzieci brak, kasy na wakacje brak a blacha na ciasto zerdzewiała 20 lat temu xD
Przesadzili mnie do pokoju gdzie 90% ludzi jest w delegacjach i siedzę z jednym gościem. Nazwijmy go
Przesadzili mnie do pokoju gdzie 90% ludzi jest w delegacjach i siedzę z jednym gościem. Nazwijmy go





Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie pomysł na strzelankę, ale nie mam zbyt dużego doświadczenia w #gamedev, nie mówiąc już o FPS-ach. Żeby nie porywać się z motyką na słońce postanowiłem że zacznę od zrobienia jakiejś mini-gierki FPP.
Dotychczas zrobiłem podnoszenie broni, strzelanie i dość dziadowski system ruchu.
Macie może jakieś linki do tutoriali jak stworzyć dobrze działający system ruchu FPP w Unity?
Taki bez ślizgania się po podłodze itd. Próbowałem zrobić coś samemu w oparciu o Addforce, ale to co chcę osiągnąć na obecną chwilę mnie przerasta.
#unity3d
źródło: comment_HhjTIW7tlM7w4UE0B77fBeeVzifqHBsy.gif
PobierzKiedy próbowałem użyć na nim Addforce zaczęły się dziać jakieś dziwne rzeczy.
No i poza tym średnio rozumiem w jaki sposób on działa.
Może następnym razem skorzystam z Unreala jeśli Unity przegnie pałkę.
@Konstrukt: R--------ś mnie tym xD