Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki.
Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie pomysł na strzelankę, ale nie mam zbyt dużego doświadczenia w #gamedev, nie mówiąc już o FPS-ach. Żeby nie porywać się z motyką na słońce postanowiłem że zacznę od zrobienia jakiejś mini-gierki FPP.
Dotychczas zrobiłem podnoszenie broni, strzelanie i dość dziadowski system ruchu.


Macie może jakieś linki do tutoriali jak stworzyć dobrze działający system ruchu FPP w Unity?
Taki bez ślizgania się po podłodze itd. Próbowałem zrobić coś samemu w oparciu o Addforce, ale to co chcę osiągnąć na obecną chwilę mnie przerasta.

#unity3d
Konstrukt - Cześć Mirki.
Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie pomysł na strzelankę,...

źródło: comment_HhjTIW7tlM7w4UE0B77fBeeVzifqHBsy.gif

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@kamil062: Właśnie sprawdziłem ten wbudowany kontroler i niestety nie nadaje się.
Kiedy próbowałem użyć na nim Addforce zaczęły się dziać jakieś dziwne rzeczy.
No i poza tym średnio rozumiem w jaki sposób on działa.
  • Odpowiedz
@NukeButton: Też nad tym myślałem ale trochę przestraszyła mnie perspektywa uczenia się C++ i silnika, z którym nie miałem doczynienia.
Może następnym razem skorzystam z Unreala jeśli Unity przegnie pałkę.
  • Odpowiedz
@Konstrukt: w asset storze nie ma niczego ciekawego z tej tematyki? Wydaje mi się, że kiedyś widziałem jakieś rozwiązania (nawet za free), które działałyby dla Twoich potrzeb.
  • Odpowiedz