Aktywne Wpisy

MG78 +180
Spytacie dlaczego ja taki szczęśliwy?
A bo napisałem książkę o Japonii i właśnie odwiedziłem magazyn, w którym mogłem je zobaczyć i podpisać te, które dziś wyruszą do pierwszych czytelników.
Jeśli ktoś z Was zamówił Poznaj Japonię na PoznajJaponie.pl lub na Allegro to jego książka też się tam znajduje i jutro w dniu oficjalnej premiery powinna trafić do paczkomatu.
To
A bo napisałem książkę o Japonii i właśnie odwiedziłem magazyn, w którym mogłem je zobaczyć i podpisać te, które dziś wyruszą do pierwszych czytelników.
Jeśli ktoś z Was zamówił Poznaj Japonię na PoznajJaponie.pl lub na Allegro to jego książka też się tam znajduje i jutro w dniu oficjalnej premiery powinna trafić do paczkomatu.
To
źródło: IMG_0657
Pobierz#pracait #programowanie #programista15k #programista25k #programista30k
Kumpel, lead java developer został zwolniony ze swojego korpo w którym pracował przeszło dwie dekady. Zaczynał tam od interna, przez juniora, mida, seniora aż po leada. Początkowo pracował na UoP aż z czasem z chęci większych zarobków kosztem l4/wakacji, przeszedł na b2b (Do spółki-córki korpo, taka prawna furtka, żeby przejść z uop na b2b w tej samej firmie
Kumpel, lead java developer został zwolniony ze swojego korpo w którym pracował przeszło dwie dekady. Zaczynał tam od interna, przez juniora, mida, seniora aż po leada. Początkowo pracował na UoP aż z czasem z chęci większych zarobków kosztem l4/wakacji, przeszedł na b2b (Do spółki-córki korpo, taka prawna furtka, żeby przejść z uop na b2b w tej samej firmie





public void OnEditPopupOkClick(){
player.GetComponent().playerName = playerNameInputField.text;
}
Dziwne zachowanie to to, że jeśli zmienię w ten sposób nazwę gracza, to zmiana ta *zostaje* po wyjściu z Play Mode, tzn nazwa gracza zmieniana jest również w prefabie w strukturze projektu (nie w hierarchii). Co dziwniejsze, jeśli zmienie w inspektorze nazwe gracza z łapy, po wyjściu z Play Mode nazwa nie jest zapisywana w prefabie (co jest pożądanym zachowaniem).
Ktoś mógłby mnie oświecić co robię źle? Bo oczywiście nie chciałbym żeby prefab zapisywał się po jakichkolwiek zmianach w Play Mode.
public GameObject playerPrefab;
private GameObject playerInstance;
void Start