Wpis z mikrobloga

Witajcie. Coś się... Coś się zepsuło i nie było mnie słychać, albo napisałem za mało o imigrantach, masakrowaniu lewaków i husarii, bo temat w ogóle się nie przyjął w wykopalistku, ale może Mireczki będą bardziej zainteresowane projektem mojej gry...

Nie mogłem się doczekać, aż będę mógł go wam pokazać, bo zajmuję się tym od roku.
Ową grę współtworzę wraz z grupą zapaleńców (łącznie jest nas 13 osób)
Jest to gra będącą mieszanką RPG i Hack'n'slasha w klimatach mrocznego sci-fi.
Tytuł powinien spodobać się fanom takich produkcji jak Diablo, Torchlight - to nasze główne inspiracje w kwesti gameplayu.

Zarówno konstrukcja świata gry jak i mechanika podlegają prawu akcji i reakcji - wiele rzeczy wynika z siebie nawzajem. Na trailerze, który udostępnię niżej widać póki co podstawową mechanikę i korytarz będący częścią grywalnej areny do trybu co-op i multiplayer.
W planach jest tryb fabularny, bo poza tym co widać na filmie mamy już rozpisany bardzo spójny świat, w którym nie jest znana żadna organiczna forma życia, a jednocześnie roboty tworzą coś na wzór ludzkiej cywilizacji z klasami społecznymi, polityką i wierzeniami.

Wracając do naszego teamu - niektórzy z nas są profesjonalistami, inni szlifowali swoje umiejętności dopiero po dołączeniu do zespołu, ale nikomu nie brak zapału. Członkowie Viking Potatoes rozsiani są po całej Polsce, ale jesteśmy zorganizowani na tyle, żeby spotykać się regularnie i tworzyć grę "po godzinach".
Projekt rozrósł się od prototypu mini gierki zrobionej w 7 godzin na game jamie (Mech Blaster) do bardzo ambitnej produkcji. Każdy poświęca na to tyle czasu ile może, ale w zupełności wystarcza to, żeby zachować profesjonalny workflow wzorowany na światowej klasy studiach developerskich.