Wpis z mikrobloga

#programowanie #cpp chcę się pobawić w #gamedev a, że #linux #archlinux to padło na #ogre3d bo jest w repo i jazda. Problem mam jednak taki, że import wygląda tak:

#include
#include

a działa tylko jak zmienię go by wyglądał tak:

#include
#include

Jak zmienić to zachowanie by akceptował katalogi OIS i OGRE jako domyślne? Moje pliki to pół biedy ale te ich headery też mają importy w tym stylu i mi ich nie łapie... używam #qtcreator z #qt

  • 24
  • Odpowiedz
@LooZ: a nie wiem, nie znam się:

Unity is available for Windows or Mac OS X

Takie coś spotkałem na stronie Unity w sekcji "Download". Wiem, że się odpala na Linuksie ale nie ma tego ich programu do puzzli na Linuksa, nie?
  • Odpowiedz
@BezdomnySkynet: ah, Unity to C#. Pomyliłem się, dopiero od dzisiaj o tym wszystkim czytam. ;-) I da się go używać na Linuksie? Z tego co widzę na ich stronie to Visual Studio... nie będę miał problemów?
@LooZ: w sumie to pewnie masz rację...
  • Odpowiedz
@BezdomnySkynet:

you really want the UE4Editor, so why wait any longer - build the Editor:

okay, nie wiem dlaczego wmówiłem sobie, że tego nie będzie pod Linuksem. To dobra, lecimy z tym. :D
  • Odpowiedz
@Djuna: Jak już chcesz korzystać z czegoś prostego to ostatnio wyszedł Qt3D 2.0 dużo to leprze od Orga i wspiera nowe techniki renderowania. Qt5 ostatnio staje się bardzo popularne więc proponuję się tym zainteresować.

Co do UE4Editor to jak ostatnio to skopiowałem było bardzo niestabilne. Ale jak nie chcesz się za dużo bawić w programowanie to praktycznie to jedyne sensowne rozwiązanie.
  • Odpowiedz
@lionbest: w Qt programuję na codzień, pracuję w tym. Nie zerkałem na Qt3D, dzięki za cynk bo mnie jakoś ominęło... a UE4Editor ledwo działa, może mam za słaby komp... na razie się zajmę czym innym, a jak kupię lepszą grafikę to wtedy zerknę raz jeszcze i podejmę decyzję. :)
  • Odpowiedz