Aktywne Wpisy

MonazoPL +78
Ruszamy z nowym #rozdajo – wygraj kartę podarunkową do Allegro o wartości 100 zł!
Aby wziąć udział w konkursie, zaplusuj ten wpis oraz w komentarzu krótko odpowiedz na pytanie konkursowe: Jeśli wygrasz, na co wydasz (lub do czego dołożysz) to 100 zł? ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
––––––––––––––––––––––––––––––
Aby wziąć udział w konkursie, zaplusuj ten wpis oraz w komentarzu krótko odpowiedz na pytanie konkursowe: Jeśli wygrasz, na co wydasz (lub do czego dołożysz) to 100 zł? ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
––––––––––––––––––––––––––––––
źródło: millennium 900 zł
Pobierz
Je22 +321





Wg mnie przydałoby się:
1) rozszerzanie twojej kultury - tworzysz imperium, podbijasz nowe tereny, czemu np w nowych prowincjach kultura nie zmienia się na twoją? Są na to jakieś mody?
2) Możliwość ustanowienia Kościoła narodowego
3) Możliwość przyjęcia herezji za religie państwowe - np chętnie pograłbym sobie husyckimi Czechami.
#europauniversalis #europauniversalis4
Osobiście brakuje mi możliwości kupowania prowincji - np. grasz jakąś republiką kupiecką czy czymś podobnym i masz miliardy cebulionów na koncie, które nie masz jak wydać - dominacja przez wykupienie wszystkiego byłaby super możliwością.
Komentarz usunięty przez autora
Ja to sobie marzę o jakimś rozszerzeniu modułu bitewnego. Nie wiem dokładnie, może coś z ustalaniem taktyki np jak podczas bitwy widzimy jak atakują poszczególne pułki ( strzałki, odwody itd) to fajnie by było żeby można by ustalać własne schematy bitewne. Wiem że sam pomysł nie jest najlepszy, ale chciałbym żeby więcej zależało od gracza, a nie tylko idee i odpowiednio wybrany teren bitwy :)
Oprócz tego dużo związane
Co do 1) to w ogóle przydałoby się od nowa zaprojektować system kultur i ich akceptowania. Bez sensu jest to, że jak podbijesz kilka prowincji z daną kulturą, to jej mieszkańcy się buntują, potem podbijasz kolejnych kilka, zaczynają przekraczać 20% base taxu i nagle z dnia na dzień stają się putulni jak baranki.
Przydałby się system, który płynnie wyliczałby "akceptację" dla każdej kultury, a oprócz tego pozwalał graczowi wybrać
@InformacjaNieprawdziwaCCCLVIII: na pewno Pekinu? A nie Nanking? Pytam bo nie bardzo znam historię Chin, ale wydawało mi się, że to była stolica kiedyś (zresztą w grze też tak jest).
źródło: comment_6n8Q8PpFGvUo3k6PPbTpr6Xk5OLu1Tu8.jpg
PobierzZmieniłbym też system rozbudowy budynków w prowincji. Obecnie budowanie to jest katorga - gdyby dało się to jakoś zautomatyzować np. zrobić coś jak skupienie na danej gałęzi