Aktywne Wpisy
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/EjniaKK_S0bkHhieyb,q60.jpg)
EjniaKK +193
![](https://wykop.pl/cdn/c3201142/656cf9fc4bae86250aa2a9e8cc4a129cf16d877a611bed8fa069403973a6cfd6,w150.png?author=EjniaKK&auth=769e630c4a82c077b490b03042bfce15)
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/zimwabwe_XAoMd6nVjD,q60.jpg)
zimwabwe +92
Jutro jadę odebrać auto od mechanika...
Stoi od miesiąca, a naprawa miała wynieść 3300 bo na tyle się ugadaliśmy. Dziesiątki wykonaych telefonów i udało się ustalić datę odbioru ale z kwotą 6300 :(((
Mam umówionego prawnika i wbijam z policją. Płacę 3300 i na resztę się nie zgadzam. Policja pomoże mi wyjechać z warsztatu, bo majster mówi że nie odda fury, a ja nie mam zamiaru się szarpać. Umowy nie spisaliśmy więc
Stoi od miesiąca, a naprawa miała wynieść 3300 bo na tyle się ugadaliśmy. Dziesiątki wykonaych telefonów i udało się ustalić datę odbioru ale z kwotą 6300 :(((
Mam umówionego prawnika i wbijam z policją. Płacę 3300 i na resztę się nie zgadzam. Policja pomoże mi wyjechać z warsztatu, bo majster mówi że nie odda fury, a ja nie mam zamiaru się szarpać. Umowy nie spisaliśmy więc
Wg mnie przydałoby się:
1) rozszerzanie twojej kultury - tworzysz imperium, podbijasz nowe tereny, czemu np w nowych prowincjach kultura nie zmienia się na twoją? Są na to jakieś mody?
2) Możliwość ustanowienia Kościoła narodowego
3) Możliwość przyjęcia herezji za religie państwowe - np chętnie pograłbym sobie husyckimi Czechami.
#europauniversalis #europauniversalis4
Osobiście brakuje mi możliwości kupowania prowincji - np. grasz jakąś republiką kupiecką czy czymś podobnym i masz miliardy cebulionów na koncie, które nie masz jak wydać - dominacja przez wykupienie wszystkiego byłaby super możliwością.
Komentarz usunięty przez autora
Ja to sobie marzę o jakimś rozszerzeniu modułu bitewnego. Nie wiem dokładnie, może coś z ustalaniem taktyki np jak podczas bitwy widzimy jak atakują poszczególne pułki ( strzałki, odwody itd) to fajnie by było żeby można by ustalać własne schematy bitewne. Wiem że sam pomysł nie jest najlepszy, ale chciałbym żeby więcej zależało od gracza, a nie tylko idee i odpowiednio wybrany teren bitwy :)
Oprócz tego dużo związane z
Co do 1) to w ogóle przydałoby się od nowa zaprojektować system kultur i ich akceptowania. Bez sensu jest to, że jak podbijesz kilka prowincji z daną kulturą, to jej mieszkańcy się buntują, potem podbijasz kolejnych kilka, zaczynają przekraczać 20% base taxu i nagle z dnia na dzień stają się putulni jak baranki.
Przydałby się system, który płynnie wyliczałby "akceptację" dla każdej kultury, a oprócz tego pozwalał graczowi wybrać pomiędzy
@InformacjaNieprawdziwaCCCLVIII: na pewno Pekinu? A nie Nanking? Pytam bo nie bardzo znam historię Chin, ale wydawało mi się, że to była stolica kiedyś (zresztą w grze też tak jest).
Zmieniłbym też system rozbudowy budynków w prowincji. Obecnie budowanie to jest katorga - gdyby dało się to jakoś zautomatyzować np. zrobić coś jak skupienie na danej gałęzi gospodarki
Ale jakiekolwiek opcje zwycięstwa popsułyby tę grę. Zauważ, że obecnie nie ma nawet żadnych warunków zwycięstwa. Gra się kończy i to ty decydujesz, czy była dobra, czy nie. Czasem sukcesem będzie podbój świata, a czasami wzięcie jakiegoś Ulmu i po prostu zrobienie z niego porządnego państwa. Inni jeszcze wolą "trzymać się historycznych granic" i walczyć tylko w koloniach ;).
Także