Wpis z mikrobloga

#gamedev #gry #rozrywka #programowanie #polska #indie #indiegames #steam #pcmasterrace

Mirki. Pomożecie przebić się na główną świeżemu polskiemu Indie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Paru osobom udało się wybić dzięki wykopowi więc i ja proszę o pomoc!

http://www.wykop.pl/link/2381664/moja-gra-na-steam-greenlight-prosze-was-o-wsparcie/

//darmowe kody w znalezisku
Curry_ - #gamedev #gry #rozrywka #programowanie #polska #indie #indiegames #steam #pc...

źródło: comment_gjlPyYzRmqsqsUbYMPC3kyxBYofh3Qcj.jpg

Pobierz
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Shashek: Rozgrywka podobna. Bardziej bym właśnie powiedział że podobna do I wanna be the guy

@Happiness: Powiedz mi, bo zastanawia mnie zawsze przy takich argumentach, gra jest podobna do SuperMeatBoya w tym że jest to gra o bieganiu, skakaniu i omijaniu przeszkód, tak jak 99% platformówek, zgada się. Czyli odkąd wyszedł SuperMeatBoy już nigdy nie zagrasz w żadną platformówkę, ponieważ będzie ona klonem SMB (który w niczym odkrywczy
  • Odpowiedz
@UZ01: No dobra, jest różnica między mario, raymanem, abe's odysee i SMB, ale większość współczesnych platformerów wygląda właśnie tak że się biega i skacze + double jump + wall jump. I SMB właśnie powiela ten schemat, z tym że robi to po prostu bardzo dobrze, ale też sam jest klonem wielu innych gier.

Tak samo jest różnica między SMB i mario jak między moją grą a SMB. Po prostu platformer.
  • Odpowiedz
@Happiness: Nie no jasne, twój wybór, ale powiedz mi jak możesz, co było innowacyjne w SMB?

@bubr32: No tak. Tak jak SMB to "I Wanna Be the Guy" z kostką mięsa zamiast ludzika. Niestety nie dało się go pogrzebać. Ale za to teraz armia pogrzebie wszystko po SMB, co jest do niego podobne, mimo że sam SMB był klonem klonów.

@Xoniak: Ooo... I mamy odpowiedź. SMB był innowacyjny
  • Odpowiedz
@Curry_: Ludzie nie chcą cię skrytykować na siłę, tylko pokazać ci, że nikt nie zauważy twojej gry, bo jest totalnie nieinnowacyjna. I nie ma znaczenia czy N, SMB czy I wanna be the guy były, czy nie - one wprowadzały jakiś detal, który pozwolił graczom zapamiętać te gry i spędzić nad nimi kupę czasu. A co nowego oferuje twoja gra?
Nie spodziewaj się lizania po jajkach, jeśli zrobiłeś kolejną gierkę,
  • Odpowiedz
@Curry_: nie wiem, po prostu widząc Twoją grę przypomniała mi SMB. Nie twierdzę, że jest lepsza czy gorsza po prostu nie przekonałem się. Może zatrudnij kogoś od reklamy, bo w sumie teraz gry polegają na dobrej reklamie głównie. :D
  • Odpowiedz
@o-o_i: No bardzo budujące to, że nikt nie zauważy:D Na steamie na razie mam 40% głosów na tak, więc jednak parę osób by zauważyła, ale nie chodzi mi o to tylko o to, że niektórzy przez pryzmat SMB (w przypadku platformówek) bez zgłębiania się w szczegóły przekreśla wszystkie inne tytuły bo SMB jest królem platformówek jak lew jest królem dżungli i każda dynamiczna platformówka nie ma nic do zaoferowania ponad
  • Odpowiedz
@Curry_: Bez komentarza, ale jakoś się burzysz nie widząc żadnego pochwalnego komentarza. Nieważne co oferował SMB, ważne, że z jakiegoś powodu jest brany za wzór. Trzymam kciuki, żeby udało ci się ten wzór zmienić, ale może być trudno

  • Odpowiedz
@o-o_i: O nic się nie burzę, każdy ma swój wybór. Nie mam się o co burzyć, bo czyjegoś myślenia przecież nie zmienię.

Tak na dobrą sprawę to nawet nie chodziło mi o to żeby komuś się tu przypodobać moją grą tylko prosiłem o pomoc w wybiciu na główną, żeby może sięgnąć większej publiki co by mi na pewno trochę pomogło. ale cóż...
  • Odpowiedz
heh.. dzięki. Też tak myślałem, że jak można to trzeba pomagać, bo sam zawsze wykopię jak ktoś się próbuje przebić, niezależnie czy mi akurat dana twórczość odpowiada (nic mnie to nie kosztuje), ale się widać przeliczyłem :D
  • Odpowiedz