Wpis z mikrobloga

@Bakal: 2 rdzeniowy CPU 1.5Ghz i 1GB RAM a gra jest niegrywalna, z taką optymalizacją/silnikiem świetlanej przyszłości grze nie wróżę :/ Ale mimo wszystko gratuluję ze mimo przeciwności nie poddałeś się i doprowadziłeś projekt do końca, good job :)
@jasiek13: 10 leveli zajmuje około 40 mega, reszta to tekstury i silnik.

@skew: 4 rdzeniowy CPU 1.2Ghz i 1GB RAM, Adreno 305, gra jest grywalna, ale widać spadki fps :)

Pod linkiem są wylistowane gpu które UE4 oficjalnie wspiera, reszta to loteria.

https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Platforms/Android/DeviceCompatibility/index.html

W nowszych wersjach mają być bardzo uproszczone shadery, więc czekam.

Teraz najprostszy vertex/pixel shader ma po ~40 instrukcji xd.
@Bakal: Moto G (1 wersja, chyba to samo na czym Ty testowałeś), gra jest grywalna, czasem tylko przy wybuchu coś się leciutko przytnie, więc jest dobrze :)

Ogólnie to nie wiem jaki jest cel gry, mam zebrać (wysadzić) wszystkie prezenty? (Dobra chyba tak, po 10 minutach udało mi się, poprzedzając to dostaniem ciężkim bloczkiem i wybuchającym prezentem)

Kamera raczej powinna wracać do mikołaja gdy już wszystkie wybuchy się skończą (coś jak
@Bakal: dawno nie widziałem ikonki "kończy się miejsce na dysku w androidzie" :P

No ale przetestować nie mam jak. Kręci się kółko, po minucie wyskakuje "połącz z kontem G+" - odmawiam. ZAWSZE odmawiam - nie mam przykładowo internetu. Gra się próbuje łączyć jeszcze 3 razy po czym zwyczajnie się wyłącza.

Jeśli nie można grać w santę bez połączenia, to mi się osobiście nie podoba ( ͡° ʖ̯ ͡°