Aktywne Wpisy

Viarus_ +157
Od grudnia mam nową stawkę w #pracbaza po podwyżce, o którą zabiegałem od kilku miesięcy. Ponieważ w tym miesiącu mam wypłatę bez premii to się chociaż cieszyłem że dostanę trochę więcej siana przed świętami. I co? I g---o, zapomniałem że przecież jest II próg, więc w nagrodę że się staram i podnoszę swoje kompetencje, za co dostaję w pracy uznanie w formie podwyżki to kapitan państwo mi zabiera jeszcze więcej.
ANALball +6
Czego jest najwiecej na polskich osiedlach poza Żabkami i kebabem? Tak serio serio od paru dni nachodzi mnie taka refleksja. Czasem na jedną ulice przypada 16 żabek.





Ma ktoś jakieś dobre materiały do nauki shaderów (tego języka używanego w unity)? Chciałem się tego nauczyć ale za cholerę nie mogę znaleźć tego wytłumaczonego od podstaw
Czemu tak? Używa ktoś tego? Da się do używać w normalnym OpenGL-u?
Nie wiem co ja sobie myślałem, zaraz sobie przypomnę.
O tag #directx chodziło mi dlatego, że napisałeś, że CGFX jest bardziej podobny do HLSL.
Biblioteka CGFX działa tak, że
W takim razie nie ma sensu dodawać obsługi tego, gdy używa się tylko OGL ;) Dzięki.
Podobną rzecz zrobiło Valve: https://github.com/ValveSoftware/ToGL
Tylko to ich tłumaczy więcej rzeczy z jednego na drugie.
W moim pseudosilniku, który jest na czystym OpenGLu (z GLFW do okienek) nic się wizualnie nie zmienia, tylko ilość kodu wzrasta. :D