Aktywne Wpisy

DrMagK2 +170
Moje miasto takie piękne XD


exori_vis +636
Skończyłem dzisiaj taska który był wyceniony na mniej więcej na 3 dni. Jutro robię sobie przerwę, a oddam go we czwartek o 15:30 do review. Nie chce wytwarzać presji w zespole, w tym czasie się pouczę coś dla siebie i będę czuwać na Teams. Manager zadowolony, koledzy też, projekt idzie do przodu. Tak trzeba żyć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#pracait #programowanie #programista15k #java
#pracait #programowanie #programista15k #java





Ma ktoś jakieś dobre materiały do nauki shaderów (tego języka używanego w unity)? Chciałem się tego nauczyć ale za cholerę nie mogę znaleźć tego wytłumaczonego od podstaw
Czemu tak? Używa ktoś tego? Da się do używać w normalnym OpenGL-u?
Nie wiem co ja sobie myślałem, zaraz sobie przypomnę.
O tag #directx chodziło mi dlatego, że napisałeś, że CGFX jest bardziej podobny do HLSL.
Biblioteka CGFX działa tak, że kompiluje
W takim razie nie ma sensu dodawać obsługi tego, gdy używa się tylko OGL ;) Dzięki.
Podobną rzecz zrobiło Valve: https://github.com/ValveSoftware/ToGL
Tylko to ich tłumaczy więcej rzeczy z jednego na drugie.
W moim pseudosilniku, który jest na czystym OpenGLu (z GLFW do okienek) nic się wizualnie nie zmienia, tylko ilość kodu wzrasta. :D