Zapraszamy na walentynkowe rozdajo!
Wśród plusujących ten wpis wybierzemy jedną osobę, która otrzyma dowolną piżamę z naszego sklepu. Widzimy, że mirkolos nie działa, więc zwycięzcę wyłoni streamchange.
A jeśli nie macie jeszcze pomysłu na walentynkowy prezent, skorzystajcie z kodu rabatowego -20% na cały asortyment ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kod: MIRKO
(╭☞σ ͜ʖσ)╭☞ https://bonamera.com
#rozdajo #bonamera #odziez #prezent #walentynki #promocja #
Wśród plusujących ten wpis wybierzemy jedną osobę, która otrzyma dowolną piżamę z naszego sklepu. Widzimy, że mirkolos nie działa, więc zwycięzcę wyłoni streamchange.
A jeśli nie macie jeszcze pomysłu na walentynkowy prezent, skorzystajcie z kodu rabatowego -20% na cały asortyment ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kod: MIRKO
(╭☞σ ͜ʖσ)╭☞ https://bonamera.com
#rozdajo #bonamera #odziez #prezent #walentynki #promocja #
- witam-andrzeej
- Losek13
- Momento83
- Smitek
- Dziesion
- +2987 innych









W skrócie.
1. Kupiłem coś w sklepie stacjonarnym.
2. Zepsuło się w okresie gwarancji.
3. Złożyłem formularz na stronie online z problemem, który został odrzucony, powiedzieli, że mam zanieść do sklepu.
4. Poszedłem do innego sklepu tej samej firmy, bo tam gdzie kupowałem to sklep został zlikwidowany.
5. Zgłosiłem rękojmię w sklepie, otrzymałem dokument potwierdzający to.
7. Po ponad dwóch tygodniach (czy tu się liczy też
Naprawa lub zwrot pieniędzy.
Tylko główny problem mam z tym, że zmienili sobie rękojmę na gwarancję.