Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko333
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

podomka
podomka

podomka

Dołączył 5 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 7344
  • Znaleziska 621
  • Mikroblog 6723
  • Obserwujący 24
  • Obserwowane 27
podomka
podomka
podomka 30.12.2022, 20:15:59
  • 1
Skoro prawnik już wyjaśnił, ze werdykt ławy przysięgłych jest nieważny, to możemy wrócić do jedynego ważnego wyroku z UK xddd ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Link


Piękny to był rok xd dziękuje za uwagę. Finalnie miałam racje.

podomka - Skoro prawnik już wyjaśnił, ze werdykt ławy przysięgłych jest nieważny, to ...

źródło: comment_1672431350PocsmOw8aGwkys9FOl4kHD.jpg

Pobierz
  • Rzewliwy_wykolejeniec
  • 11
podomka
podomka
podomka 30.12.2022, 20:28:44 via iOS
  • 0
@podomka: mozesznjasniej? Pobil pania Turd czy nie?


@Returned: Ława przysięgłych orzekła, ze pobicie nie było mistyfikacja i Amber wygrała jeden pozew, wiec tak. Aktualnie, zgodnie z ugoda, Amber nie znieslawila Deppa, a Depp nie zniesławił jej.
podomka
podomka
podomka 30.12.2022, 20:32:05 via iOS
  • 0
@Returned: Nie, nie dziwi mnie to. Poza Amber pobił jeszcze 3 inne osoby. Z jedna zakończył sprawę w tym roku, a tamci 2 to lata temu. Bije przypadkowe osoby. Co on musiał robic za zamkniętymi drzwiami.
podomka
podomka
podomka 30.12.2022, 20:08:14
  • 1
Pora rozliczyć ten rok.

Z prawnego punktu widzenia werdykt ławy przysięgłych jest nieważny i został zastąpiony ugoda

Prawnik wyjaśnia dlaczego
LINK

Ja wiem, ze niektórzy będą tupać nóżka i mówić, ze wcale nie, ale dokładnie tak xd Werdykt jest nieaktualny.
Nie łudźcie się - ta ugoda nie ma żadnych korzyści dla Deppa. Obrona Deppa po zobaczeniu briefu apelacyjnego nowych prawników Amber uznała, ze lepsza niekorzystna ugoda niż kolejna porażka w SN.


podomka - Pora rozliczyć ten rok.

Z prawnego punktu widzenia werdykt ławy przysięg...

źródło: comment_1672431005WBaBZ1fV6MtjIJkyjqbh4m.jpg

Pobierz
  • Rzewliwy_wykolejeniec
  • 6
podomka
podomka
podomka 30.12.2022, 20:11:28 via iOS
  • 0
@podomka: ale wiesz że nikogo nie obchodzą twoje wypociny i to co sobie ubzdurasz? Idź się leczyć bo jest co raz gorzej


@Bodzias1844: Coraz gorzej to chyba z Twoja ortografia xd
podomka
podomka
podomka 30.12.2022, 20:12:11 via iOS
  • 0
@podomka: jesteś pośmiewiskiem. Nie masz racji, wszystko co robisz jest błędne.


@Scybulko: Dlatego podlinkowalam wam wyjaśnienie prawnika z USA xd
podomka
podomka
podomka 29.12.2022, 08:24:31
  • 0
Chyba naciągnęłam sobie cos na nartach. Boli mnie brak jak chodzę. Od wczoraj. To samo przejdzie? Dodam, ze to podczas schodzenia z nartami, a nie podczas jazdy xd #narty #gory #medycyna
  • 5
podomka
podomka
podomka 30.12.2022, 20:10:46 via iOS
  • 0
Dobra, po ponad dobie przeszło. Samo, nic nie boli. Jest okejka. Dzieki za rady
plazella
plazella
plazella
30.12.2022, 18:48:22
  • 9
Jak udało się ustalić tvn24.pl, sami śledczy określają działania jako "ostatnią deskę ratunku". Bo choć w chwili zaginięcia Iwony Wieczorek Zatoka Sztuki jeszcze nie istniała, to była wtedy w budowie. - Dobre miejsce na ukrycie zwłok - słyszymy od krakowskich policjantów, którzy sami przyznają, że poszlaki, którymi dysponują nie są mocne.
(╯︵╰,)
#iwonawieczorek
  • PortiMeo
  • Zawiera_Gluten
  • sharpmarv
  • xydeN-
  • erysipelothrix
  • +4 innych
  • 3
podomka
podomka
podomka 30.12.2022, 19:01:05 via iOS
  • 27
@plazella: Na jakiejś podstawie dostali pozwolenie. Sąd na pewno nie wydał go z powodu „przeczucia prokuratora”.
  • black-kitsune
  • JeszczeZyje
  • mego
  • Lamozord00
  • MimiLurie
  • +22 innych
kodecss
kodecss
kodecss
27.12.2022, 14:18:42
  • 846
#patologiazewsi #bekazpodludzi #zalesie
Na wsi afera, bo jest ta #!$%@? tradycja z ściąganiem bram po pasterce.

No i ściągnęli bramę u nowych "sąsiadów" i coś weszło im na posesje i zagryzło psa.
  • zlotopotoczanin
  • schnippen_schnappen
  • likatomyk
  • kolakrejzola
  • BluntRoller
  • +841 innych
  • 286
podomka
podomka
podomka 27.12.2022, 19:57:20 via iOS
  • 3
Pochodze ze śląska i potwierdzam, ze taki zwyczaj istnieje. Chociaż Myslalam, ze to już przeszłość
  • cvbnm
  • tymbool
  • Pantegram
czuczer
czuczer
czuczer
26.12.2022, 15:44:55 via Android
  • 0
#internista #warszawa lekarz na dziś, prywatnie dla 85 latki?
  • 1
podomka
podomka
podomka 26.12.2022, 15:55:24 via iOS
  • 0
Prywatnie to pewnie tylko luxmed, ale trzeba mieć abonament. NFZ ma nocna i świąteczna pomoc.
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
25.12.2022, 13:52:41 via AMWv2
  • 1032
#anonimowemirkowyznania
Jest mi cieżko, chciałem się po prostu wygadać. Święta spędzam samotnie. Sylwestra i Nowy Rok również tak spędzę. A następnie Wielkanoc i kolejne Boże Narodzenie.

Pochodzę z typowej Polski C. Miasteczko 5000 mieszkańców, patologiczna rodzina. Ojciec zmarł dawno temu z przepicia. Matka zapracowana, wściekła na życie, na wszystko. Trójka rodzeństwa. Starszy brat drugi raz siedzi za kradzieże. Podobnie jak ojciec jest alkusem. Starsza siostra samotna matka, ojciec jej dziecka też alkus,
  • PodniebnyMurzyn
  • tttomasz
  • Kierowca-Maciej
  • Tooca_rev
  • 2-Fenyloetyloamina
  • +1027 innych
  • 172
podomka
podomka
podomka 25.12.2022, 17:35:40 via iOS
  • 0
@AnonimoweMirkoWyznania: To znajdź sobie kogoś i załóż swoją rodzine. Po co ci taka patologiczna, która chce od Ciebie kasę.
podomka
podomka
podomka 23.12.2022, 16:45:10
  • 2
Witam w Polsce ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Kibel na dworcu 4 pln, a pociąg nie ma wagonu, w którym mam miejsce.

Dodam, ze kupiłam 1 klasę i teraz ludzie w 2 jadą normalnie, a 1 nie ma xddddd

#polska #zalesie
  • poTomek7
  • Gadgetztan
  • 3
ZeroX4
ZeroX4
ZeroX4
23.12.2022, 16:53:04
  • 1
@SynJanusha: 4 to placisz twarzowego za wstęp
A pozostale czynnosci platne dodatkowo
  • yamino
Kluskislaskie
Kluskislaskie
Kluskislaskie
23.12.2022, 16:58:33
  • 2
@podomka: trik z toaletą jest taki, że wchodzisz do toalety randomowego pociągu na stacji i modlisz się że nie odjedzie razem z tobą ( ͡° ͜ʖ ͡°). Jeśli chodzi o nieistniejący wagon, to powinni byli podstawić zastępczy. Przynajmniej gdy ja miałam taką sytuację, to konduktor powiedział że mogę sobie wybrać gdzie chce siąść w doczepionym naprędce wagonie
  • konto usunięte
  • uzbek23
Mobul
Mobul
Mobul
22.12.2022, 19:38:11
  • 7
xDDDD @podomka śmierdziuchu gdzie jesteś?
Mobul - xDDDD @podomka śmierdziuchu gdzie jesteś?

źródło: comment_1671737885bZAwOPV27VCsq0h6H7qKEP.jpg

Pobierz
  • yupitr
  • voov100
  • OldNoob
  • schnippen_schnappen
  • komentarze
  • +2 innych
  • 16
podomka
podomka
podomka 22.12.2022, 19:51:36 via iOS
  • 0
@Mobul: Xdd miała zapłacić 10 milionów, a finalnie nie zapłaci nic, bo ten milion to zapłaci jedna z jej firmy ubezpieczeniowej. Faktycznie porażka xd
podomka - @Mobul: Xdd miała zapłacić 10 milionów, a finalnie nie zapłaci nic, bo ten ...

źródło: comment_1671738696yscKaRBlVIm6FNeEIJHxir.jpg

Pobierz
podomka
podomka
podomka 22.12.2022, 19:54:32 via iOS
  • 0
@podomka: no tak, bo milion dolców w plecy to żadna kasa ( ͡° ͜ʖ ͡°) szczególnie dla spłukanej pierd, której nikt nie chce nigdzie zatrudnić.


@Mobul: To pokryje jedna z jej 2 firm ubezpieczeniowych. Tabloid RL pisał o tym kilka dni temu i nawet linkowałam. Lepiej się martw o te 26 milionów dolarów, które Depp wydał na oba procesy xd
podomka
podomka
podomka 22.12.2022, 19:59:54 via iOS
  • 0
@yupitr: @BigC: ciekawe są te wasze hipotezy, ale ja pare dni temu dodałam o tym wpis na wykopie. Od kilku dni wiem, ze Amber nie zapłaci nic ze swojej kieszeni, a ten milion to z firmy ubepieczeniowej.
podomka
podomka
podomka 22.12.2022, 20:03:01 via iOS
  • 0
@yupitr: Ponieważ Tabloidy o tym pisały i nawet linkowałam.
podomka
podomka
podomka 22.12.2022, 20:04:28 via iOS
  • 0
@podomka: a, to nie wiesz, że firma ubezpieczeniowa się na nią wypięła i gówno, co najwyżej kolejny proces z nimi? :)


@BigC: Hehe. To nie wiesz, ze ona ma 2 firmy ubezpieczeniowe? Jedna już zapłaciła 3,5 milionów dolarów za koszty procesu. Teraz milion zapłaci ta druga firma. Te firmy wczensiej pozwały się wzajemnie o to, która ma płacić za prawników.
podomka
podomka
podomka 22.12.2022, 20:07:57 via iOS
  • 0
@podomka: ale linkowałaś coś wiarygodnego czy tylko te stronnicze dla Amber?


@yupitr: Tak, pisał o tym tez DailyMail, które jest raczej anty-Amber. Właściwie większość źródeł o tym pisalo. Tutaj DailyMail:
podomka - > @podomka: ale linkowałaś coś wiarygodnego czy tylko te stronnicze dla Amb...

źródło: comment_1671739710scz5edmStIBkhR0i9JKgDV.jpg

Pobierz
podomka
podomka
podomka 22.12.2022, 20:42:47 via iOS
  • 0
@BigC: matematyka chyba nie jest Twoja mocna strona ( ͡° ͜ʖ ͡°) Amber na proces w USA wydała 5-6 milionów. Jedna z jej firm ubezpieczeniowych zapłaciła 3.5 miliona. Resztę pewnie pokryła ta druga firma, a nawet jesli nie, to przecież ma od Deppa pare milionów. Dostała po rozwodzie 6. Dajmy, ze polowe już przekazała na te cele charytatywne, to w dalszym ciągu ma 3. Za prawników w
podomka
podomka
podomka 22.12.2022, 11:39:17
  • 3
Widzę, ze niezła bekę teraz maja teraz z tych prawników xd


#heheszki #procesdeppa #humorobrazkowy
podomka - Widzę, ze niezła bekę teraz maja teraz z tych prawników xd 

SPOILER

#...

źródło: comment_1671709179QRW30J9TTrtd56gZ2AcALG.jpg

Pobierz
  • VAPORUMBAN
  • Rzewliwy_wykolejeniec
  • dywanikolyfer
podomka
podomka
podomka 22.12.2022, 09:41:09
  • 0
Co można zrobić jak się nie będzie miało neta kilka dni? Przerwa związana z podpisywaniem nowej umowy, nie da się przyspieszyć. Szkoda gadać.

Jakiś mobilny nada się do pracy i prowadzenia spotkań online? 2 osoby pracuje zdalnie i potrzebują neta.

Jakieś pomysły?

  • 21
podomka
podomka
podomka 22.12.2022, 09:47:48 via iOS
  • 0
@dran2: Nie wiem czy ten net nada się do spotkań online z kamera. Mysle o jakimś pakiecie internet mobilny typu play
podomka
podomka
podomka 22.12.2022, 09:53:56 via iOS
  • 0
@dran2: Znaczy No tylko tym, ze mam będę miała wiecej GB xd
podomka
podomka
podomka 22.12.2022, 09:54:33 via iOS
  • 0
@Saly: Dzieki, a jako miałeś ten net z telefonu?
podomka
podomka
podomka 22.12.2022, 09:55:59 via iOS
  • 0
@Adam_Prosty: Hm, to jest nadzieja. Ja swój hot spot a niebieski swój i może da radę.
podomka
podomka
podomka 22.12.2022, 10:16:12 via iOS
  • 0
@Adam_Prosty: Dobra, w jaki miles ten mobilny pakiet? Bo ja mam jakieś podstawowy
podomka
podomka
podomka 22.12.2022, 10:20:36 via iOS
  • 0
@albercisko: Dobra, ale jakie macie te internetu z telefonu? Jaka prędkość itd?
TzK_
TzK_
TzK_
21.12.2022, 01:41:49
  • 43
#film #procesdeppa
Wbrew rozpowszechnianemu trollingowi Amber Heard ostatecznie przegrała proces z Deppem rezygnując z apelacji

Te bzdury z jej oświadczenia można sobie darować, stwierdzenia że ugoda nie oznacza przyznania się do winy... nie musi się przyznawać bo jej winę już stwierdził sąd, że może się swobodnie wypowiadać? tylko w zakresie który nie zniesławia Deppa. Symboliczna kwota 1mln $ została uzgodniona po pierwsze dlatego że Heard jest biedakiem i i tak nie zapłaciłaby
TzK_ - #film #procesdeppa
Wbrew rozpowszechnianemu trollingowi Amber Heard ostateczn...

źródło: comment_16715874609Ol6vtQpxoJ7adJ43UPKfz.jpg

Pobierz
  • zen0
  • darjahn
  • Cancer84
  • Momento83
  • WykopCzyZakopOtoJestPytanie
  • +38 innych
  • 17
podomka
podomka
podomka 21.12.2022, 07:38:33 via iOS
  • 0
@TzK_: Raczej Depp podpisał niekorzystna ugodę, a Amber nic nie zapłaci ze swojej kieszeni xd nie zapominaj, ze „wine” stwierdził sąd także w przypadku Deppa. Jury uznało, ze pobicie nie było mistyfikacja i Depp zniesławił Amber.
podomka
podomka
podomka 21.12.2022, 10:05:23 via iOS
  • 0
@podomka: zapomniałaś wspomnieć że OP nie słyszał chyba o wyroku z UK (✌ ゚ ∀ ゚)☞.


( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

@Shumitu: Nie ma potrzeby. W USA ława także uznała, ze pobicie nie było mistyfikacja i Depp pobił wtedy żonę. Uznali, ze Depp zniesławił żonę i przyznali jej
podomka
podomka
podomka 21.12.2022, 10:06:30 via iOS
  • 0
@podomka: najpierw to musi wywalczyć żeby firma ubezpieczeniowa zapłaciła. Więc nie mów o sprawach, które jeszcze trwają tak jakby byłyby pewne.


@MosPass: To pewne. Rolling Stones pisał, ze koszty pokryje firma ubezpieczeniowa. Ta sama, która zapłaciła już 3,5 miliona za koszty procesu.
podomka
podomka
podomka 21.12.2022, 22:37:12 via iOS
  • 0
@MosPass: Ale po co mi to linkujesz skoro ja już to wiem? Jedna z jej firm ubezpieczeniowych nie chciała płacić. Finalnie ten milion zapłaci jej firma ubezpieczeniowa. Wcześniej ta firma pokryła koszty procesu 3.5 miliona dolarów. Ma jeszcze jedna firmę ubezpieczeniowa, ale nie waidomo ile zapłacili i za co.
podomka
podomka
podomka 21.12.2022, 21:08:14
  • 6
Pestki w mandarynkach obierają mi smak życia #oswiadczenie
  • konto usunięte
  • obey
  • likatomyk
  • wylizjajaswojejstarej
  • kurazjajami
  • +1 innych
  • 5
podomka
podomka
podomka 21.12.2022, 21:17:33 via iOS
  • 0
@krzysssss: Tak, zjadłam 2 i obie miały. W tym jedna miała pestki w każdym kawałku/czesci.
podomka
podomka
podomka 21.12.2022, 21:18:54 via iOS
  • 0
@krzysssss: Z tego co zauważyłam to te mniejsze nie maja, a większe maja.
podomka
podomka
podomka 21.12.2022, 11:39:00
  • 1
Tak wyglądają teraz wykopki próbujące zrobić #!$%@? z logiki xd

Ale werdykt dalej jest aktualny. Ale tylko ta cześć, w której Amber znieslawila Deppa. Ta, w której ta sama ława orzekła, że Depp zniesławił Amber to już nieaktualne xdd

ale ława nie stwierdziła, że ja wtedy pobił, a tylko, ze pobicie nie było mistyfikacja xd najlepsze

Na te cześć werdyktu nie patrz, ława się pomyliła Xd

A poza tym to się nie
podomka - Tak wyglądają teraz wykopki próbujące zrobić #!$%@? z logiki xd

Ale werd...

źródło: comment_1671622738tOHAmbxqe0MYOxzG5N8bif.jpg

Pobierz
  • Rzewliwy_wykolejeniec
  • 10
podomka
podomka
podomka 21.12.2022, 11:45:21 via iOS
  • 0
No to nara. Nie musisz pisać xd
podomka
podomka
podomka 21.12.2022, 10:35:21
  • 4
Od bohatera do zera.

Mysle, ze Depp śmiało może zostać patronem przegrywow, to kandydat to tytułu przegrywa dekady

1. Przez 5 lat wydał 26 milionów dolarów na procesy, aby jego była żona nie mogła mówić o przemocy.
Skonczylo się tak, ze Amber nie musi mu płacić i może mówić o przemocy. Nie ma już umowy o poufności, która miała po rozwodzie

2. Liczył, ze Hollywood stanie po jego stronie.
Skonczylo się tak,
podomka - Od bohatera do zera.

Mysle, ze Depp śmiało może zostać patronem przegryw...

źródło: comment_1671619374IxR1IuKS2AFQVX3eMYNQoH.jpg

Pobierz
  • Barabarabasz7312
  • DawidiXXX
  • Dazo
  • Rzewliwy_wykolejeniec
  • 12
darki
darki
darki
21.12.2022, 11:07:46
  • 6
@kipowrot: nic nie ma we łbie, żyje życiem gwiazd i #!$%@? tag film od jakiegoś czasu amber jakby to kogoś obchodziło
  • kipowrot
  • saltacme
  • konto usunięte
  • konto usunięte
  • konto usunięte
  • +1 innych
W.....e
W.....e
konto usunięte 21.12.2022, 11:22:24
  • 3
@kipowrot: ona jest bardzo chora, brala leki po terminie ktore pogorszyly jej chorobe
  • kipowrot
  • konto usunięte
  • konto usunięte

1159

Amber Heard wycofuje swoją apelację i podpisuje ugodę z Deppem

Amber Heard wycofuje swoją apelację i podpisuje ugodę z Deppem

Nie będzie kolejnego rozdziału w sądowej batalii Johnny'ego Deppa i Amber Heard. Mimo niedawnego złożenia oficjalnej apelacji od wyroku ogłoszonego na początku czerwca przez sąd w Wirginii Amber Heard zdecydowała się na podpisanie ugody, która najprawdopodobniej oznacza zakończenie sprawy.

filmozercyCOM
z
filmozercy.com
dodany: 19.12.2022, 16:23:50
  • 233
  • #
    kino
  • #
    film
  • #
    johnnydepp
  • #
    rozrywka
  • #
    piracizkaraibow
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 18:56:26 via iOS
  • -289
@vartan: Xd Ona nic mu nie zapłaci i może publicznie mówić, ze była ofiara przemocy. Tak jest w ugodzie. Depp dostanie tylko milion od firmy ubezpieczeniowej.
Typ wydał prawie 20 milionów, żeby dostać milion xddd
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 18:57:00 via iOS
  • -116
@L3stko: Oczywiście, cieszę się bardzo. Amber nic mu nie zapłaci i może publicznie mówić, ze była ofiara przemocy. Przecież to piękny prezent na gwiazdkę.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 18:58:24 via iOS
  • -175
@Mtsen: Oczywiście. Nie dość, ze nie zapłaci, to może publicznie mówić, ze była jego ofiara. Ta ugoda daje jakieś profity Deppowi? Xd nic nie wygrał. Milion od firmy ubezpieczeniowej.
podomka - @Mtsen: Oczywiście. Nie dość, ze nie zapłaci, to może publicznie mówić, ze ...

źródło: comment_1671476356RiNXBJYcznhzKqnxNcZfBo.jpg

Pobierz
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 19:00:06
  • -116
@beconase: ja już od rana ucieszona
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 19:03:37 via iOS
  • -159
Przeprosiny przyjmuje pw. Typ wydał prawie 20 milionów na pozwy, a teraz dostanie tylko milion od firmy ubezpieczeniowej. Dodatkowo Amber mowie mówić publicznie, ze była ofiara przemocy domowej.
Ta ugoda nie ma żadnych plusów dla Deppa. On dosłownie przegrał wszystko, a ta ugoda to tylko się przyznał do bycia agresorem. Z tym, ze my to już wiedzieliśmy wcześniej, po wyroku z uk. Dziękuje.
podomka - Przeprosiny przyjmuje pw. Typ wydał prawie 20 milionów na pozwy, a teraz do...

źródło: comment_1671476617xgrI559ntS6BctkJ8j1suC.jpg

Pobierz
  • 18
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 19:04:14 via iOS
  • -87
@L3stko: Lol, nadal wierzysz w fake newsa sprzed pol roku? Apelacja to koszt 500 dolarów. Masz nawet na stronie Sądu.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 19:24:37 via iOS
  • -94
@xaliemorph: Xd ale Ty zdajesz sobie sprawę, ze ta ugoda jest niekorzystna dla Deppa, a nie Amber? Amber nic nie zapłaci i może mówić, ze była ofiara. Czyli Depp po prostu przyznał jej racje.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 19:25:02 via iOS
  • -91
@h0man: Po co mnie wołasz? Nie widzisz, ze skacze z radości od rana? Xd
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 19:26:05 via iOS
  • -81
@L3stko: Porażkę? Amber nic nie zapłaci i może mówić publicznie, ze była ofiara. Co więcej mogła wygrać? Ona walczyła, żeby nie płacić i nie zapłaci xd
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 19:26:18 via iOS
  • -75
@Thsa: Są. Masz w zagranicznych mediach.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 19:27:12 via iOS
  • -71
@Karbon315: Przekupienie? Chyba szantaż. Świadek w uk zeznał, ze był zastraszany przez prawników Deppa. Dokumenty są jawne.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 19:28:32 via iOS
  • -71
@hiperchimera: Ale jak Sedzia ma rozpatrzyć apelacje skoro poszli na ugodę i wycofali swoje apelacje? Xd przecież Amber walczyła o to aby nic nie płacić i nie zapłaci, co więcej miała wygrać xd
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 19:29:33 via iOS
  • -68
@hiperchimera: Xddd fake News sprzed kilku miesięcy. Apelacja to koszt 500 dolarów. Masz nawet na stronie sądu xd ileż można wam tłumaczyć xd
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 19:30:32 via iOS
  • -164
Mizoandryczka podomka pewnie ma już pianę ze złości


@farew3Ell: Jakiej złości? Amber nie musi mu nic płacić i może mówić publicznie, ze była ofiara. W Sądzie wygrałaby tyle samo.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 19:32:53 via iOS
  • -49
@worm_nimda: Dawno podlinkowalam
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 19:36:40 via iOS
  • -62
@bukimi: Nie mam czasu na tworzenie znaleziska. Jest link w moim wpisie albo wejdź na insta Amber.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 19:39:59 via iOS
  • -141
@Strahl: Depp jest spłukany. Trzeba było ogladac rozprawę.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 19:41:03 via iOS
  • -123
@boubobobobou: Przecież treść nie jest publiczna. Wiemy to z oświadczeń zainteresowanych + z NYT.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 19:41:52 via iOS
  • -88
@worm_nimda: I ma prawo. Może publicznie mówić, ze była jego ofiara. Tak zostało ustalone w ugodzie.
Jej nowi prawnicy to złoto.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 19:45:37 via iOS
  • -54
@gimna: W apleacji zażądała nowego procesu, a to czas + pieniądze. Nie zapłaci mu nic, przecież w Sądzie chciała to samo wygrać.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 19:51:54 via iOS
  • -84
@podomka: gówno by wygrała, dlatego się godzi z Deppem. Mało tego, i tak przesrała sprawę i musi mu kilka baniek wypłacić. I dobrze. Niech ginie ten szon jeden.


@Xeardo: Przecież ta ugoda jest niekorzystna dla Deppa, a nie dla niej xd Nic nie zapłaci i może mówić, ze jest ofiara przmeocy. A co Depp na tym zyska? Xd
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 20:03:03 via iOS
  • -33
@euTraveler: Jakie 400 milionów? Xd Depp miał dostać 10 milionow, a Amber 2 miliony.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 20:08:13 via iOS
  • -77
@Strahl: ale wiesz, ze w tym samym werdykcie jury orzekło, ze pobicie nie było mistyfikacja? Także masz racje, niech wypowiada się zgodnie z werdyktem xd Amber napisała w oświadczeniu, ze może die wypowiadać jako ofiara.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 20:10:54 via iOS
  • -40
@winobranie: Zerknij na jej oświadczenie na insta i na artykuły w zagranicznych mediach. Np NYT i rollingstones. Depp dostanie tylko milion, ale od firmy ubezpieczeniowej. Amber nadal może mówić, ze była ofiara przemocy.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 20:18:49 via iOS
  • -79
@Strahl: xd przecież to cześć ugody. Amber napisała w oświadczeniu, ze zawarła ugodę, ale nadal może się wypowiadać jako ofiara.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 20:19:59 via iOS
  • -52
@Odczuwam_Dysonans: Warunki Deppa? Rozdaje karty? Xd A co on na tym zyskał? On nic, a Amber nie płaci + może mówić, ze jest ofiara. Przecież w Sądzie nie mogła wygrać więcej. Mogła wygrać dokaldnie to samo, ale później.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 20:25:40 via iOS
  • -48
@Camis: Nosz kuzwa masz oświadczenie na insta Amber i każde anglojęzyczne źródło o tym napisało. NYT i rolling stones.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 20:32:56 via iOS
  • -33
@hiperchimera: Ale rozumiesz, ze Amber apelowała o nowy proces? Nowy proces to czas + koszty, a najwiecej mogła wygrać to samo co teraz w ugodzie.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 20:33:32 via iOS
  • -40
@Odczuwam_Dysonans: Jakie oskubanie? Xd ona tez nie dostanie żadnej kasy od niego.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 20:54:15 via iOS
  • -29
@zbigniew23: Yhm. Ale wiesz, ze Depp tez zlozyl apelacje od swojej przegranej czesci? Powiedz mi, kto więcej zyskal na tej ugodzie? Amber, która miała zapłacić 10 milionów, a nie zapłaci nic czy może Depp, który miał zapłacić 2 miliony, a finalnie dostanie tylko milion od firmy ubezpieczeniowej. Z oświadczenia Amber wynika tez, ze przez 6 lat miała zakaz o mówieniu o przemocy, a teraz nie ma żadnych ograniczeń. Kto więcej zyskał?
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 20:56:12 via iOS
  • -27
@Odczuwam_Dysonans: Typie, listosci. Apelacja to koszt 500 zł i Amber złożyła ostatni dokument do sądu na początku grudnia. Dokumenty są dostępne nawet na reddicie.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 20:57:30 via iOS
  • -30
@Odczuwam_Dysonans: Jeszcze raz. Kto więcej zyskał na ugodzie? Powiedz mi, kto więcej zyskal na tej ugodzie? Amber, która miała zapłacić 10 milionów, a nie zapłaci nic czy może Depp, który miał zapłacić 2 miliony, a finalnie dostanie tylko milion od firmy ubezpieczeniowej. Z oświadczenia Amber wynika tez, ze przez 6 lat miała zakaz o mówieniu o przemocy, a teraz nie ma żadnych ograniczeń. Kto więcej zyskał? ()
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 21:00:57 via iOS
  • -31
@zbigniew23: Wydał 20 milionow, żeby dostać milion. Rzeczywiście wygrana.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 21:16:00 via iOS
  • -33
@zbigniew23: Depp jest bankrutem. Poniósł tez koszty przegranej w UK. Koszty sądowe Amber płaciły jej firmy ubezpieczeniowe. Amber zdecydowanie trumfuje. Nic nie musi płacić swojemu oprawcy i ma prawo mówić publicznie o przemocy.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 21:17:39 via iOS
  • -28
@podomka: Skąd znasz treść niejawnej ugody?


@Wykoppeel1230: oświadczenie Amber + artykuł NYT i Rl.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 21:32:23 via iOS
  • -18
@podomka: tyle że wycofanie apelacji skutkuje tym, że wyrok zostaje w mocy już na zawsze a zatem każda wzmianka sprzeczna z nim może być podstawą do odszkodowania


@Wykoppeel1230: Ale w tym werdykcie Depp tez przegrał jeden pozew xddd myśl.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 21:32:48 via iOS
  • -17
@podomka: Dodatkowo "In a statement, Benjamin Chew and Camille Vasquez, lawyers for Mr. Depp, said Ms. Heard agreed to pay $1 million to end the case — far less than the jury verdict requiring her to pay more than $8 million in damages."


@Wykoppeel1230: NYT już o tym pisał. Milion dostanie od firmy ubezpieczeniowej.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 21:36:25 via iOS
  • -21
@podomka: no przegrał ale to za słowa swojego prawnika w mediach a nie swoje


@Wykoppeel1230: Xddddd prawnik nie był strona w rozprawie. Jury uznało, ze prawnik działał na zlecenie Deppa. Poza tym razem chodzili do mediow. Depp przegrał i Depp miał zapłacić 2 miliony. Misiu, pogódź się z tym. Waldman nie był nawet strona w rozprawie xddd nie mowie o 3 przegranym sprawach Deppa w uk.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 21:39:39 via iOS
  • -24
@podomka: Z czym mam się pogodzić, finał jest taki że Amber płaci Deppowi 1 mln. $ xDD Więc jasne jest kto wygrał a kto przegrał


@Wykoppeel1230: Milion złoty zapłaci firma ubezpieczeniowa, a nie sama Amber. Masz to w artykule rl.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 21:44:00 via iOS
  • -19
@Wykoppeel1230: Co nie zmienia faktu, ze ubezpieczenie płaci. Wykopki wczensiej pisały, ze firma ja pozwala i nie zapłaci. Okazało się, ze ma 2 firmy ubezpieczeniowe i zapłacą.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 21:47:59 via iOS
  • -20
@zbigniew23: Apelacja nie wymagała kaucji. Apelacja była na ukończeniu. W grudniu wpłynęły ostatnie dokumenty. Apelacja to koszt 500 dolarów. Uwierzyłeś w fake newsa o kaucji. Jej kariera się nie zakończyła, nie wycięli jej z Aquamana, ani nie skrócili jej czadu na ekranie. Amber ma od dawna nowych prawników, który doprowadzili do takiej ugody, ze Depp nie zobaczy od Amber ani centa.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 21:58:24 via iOS
  • -17
@podomka: gdzie gra po Aquamanie? Przeciez zdjęcia do tego były chyba w 2021? W jakim filmie wystąpi? Kto ją zatrudni teraz po tym sraniu na łóżko xD? Wycena aktorki zerowa, drzwi Hollywood zamknięte.


@zbigniew23: Nie szkodzi. Z filmu można wyciąć. Tak jak to zrobili z Deppem w fantastycznych zwierzętach. Widocznie Amber nie chcieli wyciąć.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 21:58:58 via iOS
  • -51
@Bloodborn: no przecież właśnie o to ją pozwał i wygrał


@slapdash: Nie zapominaj, ze ona go pozwala o to samo i tez wygrała xd ława przysięgłych orzekła, ze pobicie nie było mistyfikacja i Depp ze swoim prawnikiem kłamali w mediach.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 22:09:00 via iOS
  • -14
@zbigniew23: Sprawdz sobie na imdb. Aquaman, fire cos i jeszcze jeden jakiś film.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 22:09:48 via iOS
  • -42
@podomka: to była obrona konieczna, jego życie było wtedy zagrożone


@Bloodborn: Jego życie było zagrożone jak chodził ze swoim prawnikiem do mediów i mówił, ze Amber z przyjaciółmi upozorowali pobicie? Ciekawe
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 22:20:06 via iOS
  • -22
@zbigniew23: Nie śledzę jej kariery. Wiem tylko, ze Aquaman jest nagrany. Miała pisać książkę, za która ma dostać około 16 milionów dolarów.
podomka
podomka
podomka 19.12.2022, 22:43:22 via iOS
  • -25
@Mr_Hand_of_Fate: Chyba nie rozumiesz co to oznacza. Heard może mówić, ze została pobita, ponieważ w tym samym procesie ława orzekła, ze pobicie nie było mistyfikacja i Amber wygrała ten kontrpozew. Także tak, Amber może mówić na terenie USA, ze została pobita przez Deppa.
podomka
podomka
podomka 20.12.2022, 00:44:52 via iOS
  • -19
@Senex: Ta ugoda to wygrana dla Amber. Nie płaci i może mówić, ze jest ofiara przemocy.
podomka
podomka
podomka 20.12.2022, 14:01:56 via iOS
  • -4
Heard może mówić, ze została pobita


@podomka: no jeżeli chce kolejny proces o pomówienia to na pewno ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@krzych0: Xddd ława przysięgłych orzekła, ze pobicie nie było mistyfikacja i dlatego wygrała jeden pozew. Także tak, może mówić, ze ja pobił i żadnego pozwu nie będzie.
podomka
podomka
podomka 21.12.2022, 07:54:55 via iOS
  • -1
@Senex: Nom, a potem sędziowie orzekli, ze można go nazywać zonobijca, poneiwaz pobił Amber co najmniej w 12 przypadkach. Masz orzeczenie online.
podomka
podomka
podomka 20.12.2022, 15:35:23
  • 1
Prawnicy Deppa wydali oświadczenie, w którym potwierdzili, ze ugoda wyklucza kolejne pozwy.

„ Porozumienie wyklucza również wytoczenie przez obie strony kolejnego pozwu w tej sprawie.”

Czyli Amber jutro może powiedzieć, że Depp ja bił i nie zostanie pozwana. Może to samo powiedzieć za rok, dwa, 10.

To info dla wykopków, którzy twierdzili, ze zaraz dostanie kolejny pozew xd

podomka - Prawnicy Deppa wydali oświadczenie, w którym potwierdzili, ze ugoda wyklucz...

źródło: comment_1671550606XutGPXBmehwipno9osgvar.jpg

Pobierz
  • Rzewliwy_wykolejeniec
  • 6
GrzegorzPorada
GrzegorzPorada
GrzegorzPorada
20.12.2022, 15:56:51
  • 1
Jest wolna


@podomka: tak jak jej okrężnica.
  • Buko_von_Krossig
J.....2
J.....2
konto usunięte 20.12.2022, 16:00:18 via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@podomka: Dobrze, NadiaFrance vol 2.
  • dorkas
  • Buko_von_Krossig
  • andromenda
  • <
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 19
  • Strona 8 z 19
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 14.05.2023

    Komentator
  • Rocznica
    od 17.02.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 13.01.2020

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 20.12.2022

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl