@eobardthawne Tak, zgłoszenie przestępstwa do prokuratury jest bardzo proste. I na tym prostota się kończy w tym kraju. Jeśli nie wskażesz sprawcy, który się przyzna do czynu to niemal na pewno sprawa zostanie umorzona. Kto cokolwiek zgłaszał, ten wie. Potem zostaje subsydiarny akt oskarżenia lub droga cywilna. Czyli w obu przypadkach miesiące zabaw w sądzie na własną rękę i kilka(naście) tysięcy zł wydane na procedury i prawników, żeby cokolwiek ugrać. Poza naprawdę
Najwięcej żalu wylewają restauracje, które nie zrobiły niczego, aby zaistnieć w Internecie. Zwykle nie mają choćby najprostszej strony internetowej z menu, albo mają beznadziejnie prowadzony fanpage na FB, na którym trzeba przejrzeć kilkadziesiąt niezbyt udanych zdjęć dań, aby dostać się do menu. Zamiast zainwestować we własny, choćby w najprostszy system zamówień online to rozkładają ręce i płaczą, bo korzystają wyłącznie z platform pośredniczących, które powinny być dla nich tylko dodatkowym kanałem zamówień.
@sylwke3100 A ja uważam, że opłata klimatyczna powinna działać tak, że nie powinno jej być w ogóle. Oni opodatkowali oddychanie, a Wy jeszcze im doradzać w tym chcecie...
@cluer: Najpierw idziesz do notariusza sporządzić tzw. "protokół otwarcia strony internetowej", w którym notariusz opisuje co na danej stronie w danym dniu się znalazło i opisuje zrobione przez siebie screeny. Twoje samodzielne wydruki wszelkich screenów nie będą wiarygodnym dowodem i łatwo go podważyć. Szczególnie, że po wniesieniu pozwu cywilnego autor może się wystraszyć, usunąć post i wszystkiego wypierać. O uzyskaniu IP od dużej firmy z USA zapomnij - sami Ci nie
I oni twierdzą, że w strefie UTC-1 nie ma drugiej osoby która miała by firefoksa i monitor 1920x1200?
Zbyt uogólniasz. Dla Ciebie to tylko Firefox, a dla nich to dokładny User Agent, zdradzający nie tylko, że używasz Firefoksa, ale m.in. również jego wersję i nazwę/wersję systemu operacyjnego. To w połączeniu z wieloma innymi danymi, które pominąłeś, np. zainstalowanymi pluginami, pozwala z dużym prawdopodobieństwem zidentyfikować użytkownika.
No niestety, uzależniając swój biznes od działania jednego serwisu trzeba liczyć się z takimi sytuacjami, że z dnia na dzień może nastąpić koniec. Jeśli wchodziłbym w taki biznes to koniecznie stawiając obok swój własny sklep internetowy, w którym oferowałbym te same towary w niższej cenie (brak prowizji Allegro). Wiadomo, że większość ludzi i tak będzie wolała kupić na Allegro, zwłaszcza jak sklep jest jeszcze młody, ale zawsze to jakaś alternatywa i dodatkowe
@thehonoono: Dzięki, nikt z nas się nie spodziewał, że dostaniemy tyle dobrych opinii i wartościowych uwag. Niesamowite zaskoczenie. :) Życzę tego samego!
Pomysł jest bardzo ciekawy i wierzę, że istnieje duże zapotrzebowanie na tego typu platformę. Musicie po prostu trafić do odpowiedniej grupy docelowej. Widziałem, że w moim temacie @benyowsky udzielił Ci sensownej porady - warto spróbować. Spróbuj trafić też do lokalnych społeczności na tych wszystkich grupach na FB typu "szukam pracy - miejscowość". Tam jest mnóstwo ludzi, którzy wezmą dorywczą robotę. Nie jestem specem od marketingu, więc ciężko jest mi tutaj doradzić, ale
@Nightmare16: Po części już można oceniać temat poprzez jego "wyróżnienie" (dostępne na stronie tematu). Wpływa to na jego wagę i może dzięki temu trafić do "popularnych". Aktualnie wszystkie mechanizmy podlegają weryfikacji, dziś serwis przeżył pierwsze masowe zderzenie z dużą liczbą użytkowników. Będziemy uważnie obserwować, wyciągać wnioski i reagować na potrzeby użytkowników.
Sortowanie tematów i argumentów jest naszym priorytetowym zadaniem i wkrótce można się go spodziewać.
@Lemonov: Zauważyliśmy ten problem, będziemy starać się zapobiegać jego istnieniu. Na początek będą przykłady źle i dobrze zadanych pytań. Dziś serwis spotkał się z pierwszym masowym napływem użytkowników, jeszcze dużo osób nie przyswoiło sobie jego idei, a część osób po prostu chce tylko go przetestować dodając cokolwiek. Dołożymy starań, żeby było lepiej.
@majlo1985: Chcemy moderować i usuwać argumenty, które zupełnie nic nie wnoszą do dyskusji. Reszta argumentów zostanie oceniona przez społeczność serwisu.
@Aureos: Rozważaliśmy wprowadzenie kategorii, ale nie chcieliśmy ściśle narzucać tematów. Jakichkolwiek kategorii byśmy nie utworzyli, ktoś zawsze może pomyśleć: "mój temat tu chyba nie pasuje, nie dodam go" - tego chcemy uniknąć. Zobaczymy w jakim kierunku będzie podążać serwis i będziemy reagować na potrzeby użytkowników. Jeśli zauważymy, że kategorie są potrzebne - wprowadzimy je.
@jayjay1337: Nie byliśmy przygotowani na taki ruch, dostajemy mnóstwo zgłoszeń, zapytań, pomocnych uwag. Chwilowo nie starcza nam czasu na kontrolowanie porządku, ale to się zmieni, obiecuję.
@thehonoono: Widziałem kiedyś serwis działający na tej zasadzie dla społeczności USA, pamiętam, że się przyjął. Dostałem nawet ciekawą propozycję wykonania czegoś identycznego u nas, ale wówczas przerosła mnie ilość pracy nad takim serwisem. Duże uznanie dla Ciebie, że udało Ci się skończyć, pierwsze wrażenie
@dirtydenier: Twórcy tego serwisu bardzo ciekawie podeszli do tematu. Nasza forma jest i będzie inna. O to w tym chodzi, każdy może wybrać sobie miejsce, które bardziej mu odpowiada. Niemniej jednak dzięki Waszym uwagom ulepszymy wiele rzeczy.
@kolnay1: Ciekawe podejście, ale wydaje mi się, że fali minusów uzasadnionych "bo tak" niestety nie powstrzyma. Zaproponowano nam zrobienie wyróżnienia jednego najlepszego argumentu po każdej ze stron i myślę, że uda się nam
@Altar: Planowaliśmy zrobić dodawanie argumentów bez konieczności logowania, ale na razie wdrożyliśmy to tylko w tematach prywatnych, własnie z powodu obaw, o których piszesz. Gdy uda nam się już wdrożyć wszystkie pilnie potrzebne funkcjonalności i dobrze odseparowywać wartościowe argumenty, od tych nic nie znaczących - dodamy możliwość dodawania argumentów bez konieczności logowania. Dzięki za sugestie!