Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko208
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
moody1991
Profil firmowy

moody1991

Dołączył 9 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 105
  • Znaleziska 99
  • Mikroblog 6
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

2110

Podwyżki na Allegro: +250% od 1 sierpnia za wyróżnianie i wystawianie ofert

Podwyżki na Allegro: +250% od 1 sierpnia za wyróżnianie i wystawianie ofert

Allegro poinformowało dziś sprzedawców, że od 1 sierpnia zapłacą 250% więcej za wyróżnianie i wystawianie ofert. Na Allegro będzie drożej.

moody1991
z
pomoc.allegro.pl
dodany: 19.07.2017, 11:58:48
  • 392
  • #
    technologia
  • #
    allegro
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 11:58:51
  • 667
Co ciekawe, komunikat został podany w formie... nowego regulaminu i załącznika do niego. Na oficjalnym FB Allegro informacja nie została zamieszczona. Sprzedawcy nie otrzymali póki co maili informujących o czekających ich gigantycznych podwyżkach.

Żeby zobrazować problem: dla mnie, po wstępnych przeliczeniach, wzrost opłat oznacza wzrost miesięcznego rachunku wobec Allegro o około 3200zł netto miesięcznie - z poziomu 4800 do 8000zl netto (dane z czerwca 2017). Koszty te oczywiście przerzucam w większości na
  • 83
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 12:29:38
  • 71
@davidero69: Być może jest tak jak mówisz. Nie ma to jednak żadnego znaczenia czy dali by informację tydzień wcześniej. Żeby do tego się przygotować potrzeba miesięcy. Wiele firm / ludzi żyje tylko z Allegro (mnie to na szczęście nie dotyczy). Dzisiaj ci ludzie zastanawiają się co się stanie po 1 sierpnia, bo mogą im nagle dochody spaść o, strzelam, 30 / 50 / 70 procent.

Co gorsza, wielu z tych
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 13:00:00
  • 24
@Balcerek: Tylko, że ten wykop nie dotyczy prowizji. Dotyczy opłat za wystawianie i za wyróżnienie. Opłat płatnych "z góry", bez względu na to czy przedmiot się sprzeda i ile sztuk się sprzeda. Tego nie da się już tak łatwo obliczyć.

Prowizję Allegro podniosło kilka miesięcy temu - o 50% w górę. Teraz podnosi drugą z "głównych" opłat - wyróżnienie - o 250%.
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 13:29:59
  • 8
@sicknature: Oficjalny sklep Allegro póki co nie stanowi dla mnie bezpośredniej konkurencji. Konkuruje z innymi sprzedawcami. Reguły gry pozostają dla nas takie same.
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 13:32:36
  • 1
@Wychwalany: dobrze kombinujesz, załóż własną działalność, jeśli jeszcze jej nie masz ;) Tak właśnie należy zrobić i dzisiaj cały dzień nad tym siedzę.
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 13:34:32
  • 5
@polski: Masz rację. Właśnie przez to stało się jak się stało. Niestety sprzedawcy tego nie rozumieją. Jedyna droga na obalenie pozycji Allegro to pokazanie, że na Allegro jest drogo. Wszystkich w tym miejscu zachęcam: podnoście ceny na Allegro, obniżajcie we własnych sklepach.
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 13:44:53
  • 5
@req: Odpowiedziałem niżej. Jest to głupia praktyka, która doprowadziła do takiej sytuacji jaką dziś mamy, a która jest oczywiście podyktowana konkurencją.

Osobiście miałem ceny takie same w sklepie i na Allegro, a w sklepie rabaty lojalnościowe w wysokości do 10%. Od jutra rozpocznę obniżanie cen w sklepie na stałe.
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 13:45:51
  • 17
@Elthiryel: Dobrze słyszaleś. Ulubioną zagrywką Amazona jest blokowanie pieniędzy przez 30 / 60 dni "do wyjaśnienia". Tylko przez to, że ktoś zgłosi jakiś problem z zamówieniem.
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 13:50:13
  • 64
@Harmonijka: zwykła, jednoosobowa działalność. 1000 wysyłek miesięcznie (w tym ze 30% ze sklepu internetowego), obrót za czerwiec 65000zł netto. Sam oceń czy to dużo czy mało. Mi wystarcza, spokojnie można z tego wyżyć, zarobki powyżej średniej krajowej.
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 13:59:59
  • 35
@WrzeszczPoranny: Nie znasz kolego realnego świata. Wszystkie podatki, opłaty, prowizje zawsze - w całości lub w części - płaci klient końcowy. Tak jest z VATem, tak jest z akcyzą, tak jest z podatkiem bankowym i tak będzie ze wzrostem opłat na Allegro. Pytaniem pozostaje kto w jakiej części weźmie to na siebie. Dlatego w sierpniu będzie na Allegro nowe rozdanie. Część zyska, część straci. Na pewno stracą użytkownicy Allegro.

A
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 14:01:44
  • 4
@gl0wa: Nigdy nie działałem na eBay. Z tego co słyszałem też jest to około 10% prowizji + opłata rzędu 2-3% dla PayPala, ale nie ma kosztów promowania w rozumieniu Allegro. Problemem eBaya jest jednak PayPal, który lubi sobie zablokować pieniądze bez przyczyny.
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 14:05:40
  • 16
@janusz0: Świetny plan. Niestety, nowy sklep, bez marketingu, będzie miał może ze 100 wejść miesięcznie. Konwersja ze 2%, sprzedaż 2 sztuki miesięcznie. Własny sklep to zabawa w SEO, w porównywarki, w AdWords, w artykuły sponsorowane, w marketing szeptany... Do tego konkurencja z Morelami, Merlinami, OleOle, Euro RTV, Neonetami, itd.

To nie jest takie proste jak myślisz. Aczkolwiek własny sklep jest oczywiście koniecznością jak ktoś myśli poważnie o sprzedaży w internecie.
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 14:09:17
  • 0
@rt_of_vnt: Nie. W imię własnego interesu. Dosłownie.
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 14:21:54
  • 15
@akwajuk21: 65000 dzielone przez 1000 daje średnio 65zł na transakcji. Pomyliłeś się o jedno zero.
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 14:24:54
  • 12
@ShabowyKotlet: to są grosze, bez znaczenia. Przy 1000 ofert masz raptem 100 złotych. Zmniejszyli żeby ładnie wyglądało. Będą pisać, że "część kosztów się zmniejszyła". Zresztą te 0,10 groszy było naliczane co 30 dni. A teraz te 0,05 jest naliczane co 10 dni. Czyli też wzrosło, ale to są grosze.

A wyróżnienia rosną z 17,40 brutto miesięcznie obecnie do 57 brutto. To jest problem.
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 14:36:26
  • 5
@oiio: Mądrze prawisz. Ale sprzedawcy pilnują raczej swoich drobnych interesów. Poza tym nie maja know - how potrzebnego do budowy nowej, dużej platformy. Moim zdaniem potrzebny jest ktoś z zewnątrz, kto zagospodaruje zaistniałą sytuację. Ktoś z doświadczeniem informatycznym, marketingowym, e-biznesowym. I ktoś drugi kto wladuje w to miliony złotych. Bo bez milionów nie da rady rzucić wyzwania Allegro.
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 14:49:51
  • 0
@WrzeszczPoranny: A co Ty możesz wiedzieć o mnie? Pierwszy napisałeś o znajomości świata i pierwszy zarzuciles mi kłamstwo.

W tej konkretnej sytuacji podwyżka dotyczy większości uczestników rynku. Więc koszty można spokojnie przerzucić, bo status quo zostanie zachowane. Oczywiście będą szachy - kto ile weźmie na siebie, kto usunie wyróżnienie, kto podwyzszy ceny. Sierpień pokaże kto jak na tym wyszedł.
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 14:54:16
  • -3
@piotr_qbi: w A jak to zrobić?
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 14:56:26
  • -3
@neoandrew: Grosze. 1-3 złote plus złotówka do wysyłki
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 15:06:32
  • 0
@FlameRunner: obecnie mając standard allegro płacisz 17. A teraz będzie 57. Jak nie masz SA to tylko 100%.
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 15:24:46
  • -2
@piotr_qbi: zrobione
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 17:50:02
  • 2
@darkes: Sprzedaje różne rzeczy. A że staram się być anonimowy to nie będę się chwalił. To nie AMA żeby się chwalić ;)
@batq: Nigdy nic nie importowałem z Chin, a gdybym znał jakąś niszę to bym w nią wszedł. Czy ciężko wejść w sprzedaż internetową? Nie wiem. Ja wchodziłem z 5 lat temu. Ale polecam spróbować jak nie boisz się ryzyka i masz jakiś pomysł.
@dawid19791:
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 18:02:26
  • 5
@Wychwalany: Pomysł dobry. Tylko pytanie: ile razy spojrzałeś na paragon jak sam coś kupiłeś? Bo ja ani razu.

Ja próbowałem "wrzutek" : ulotek, plastikowych kart, itd. z kodem rabatowym. Kolorowe, fikuśne, kod rabatowy duży, widoczny. Efekt słaby. Najlepiej sprawdził mi się rabat 7% na pierwszy zakup w samym sklepie w formie wysuwanej "zakładki" z boku. Z tego ludzie dość regularnie korzystają.
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 18:07:40
  • -1
@neoandrew: Twoje prawo. Dla mnie nie ma różnicy pomiędzy podniesieniem ceny wysyłki o 1zł a podniesieniem ceny towaru o 1zł. Dla klienta oferta pozostaje w tej samej cenie. A jak kupi np. 3 rzeczy to zapłaci tylko 1zł więcej, a nie 3zł więcej.
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 18:14:46
  • 0
@ketiow: Jest, jest nie przesadzajmy. Allegro ma "raptem" 40 - 45% rynku i ten udział systematycznie spada. Reszta to sklepy internetowe. Jest też zagranica: Aliexpress, Amazon, sklepy zagraniczne. Jest OLX, są grupy zakupowe na Facebooku (to bardziej lokalnie). Są - jako pośrednik - porównywarki cenowe, są Zakupy Google.

Tylko, że ludzie się nauczyli żeby kupować na Allegro. Bo tanio i bezpiecznie. Tanio wcale nie jest (chyba, że no-name z Chin
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 19:48:24
  • 1
@m0rgi: Tak jestem w Ceneo i na Skąpcu. To "must have" dla sklepu, Ceneo to numer 2 w e-commerce w Polsce - za Allegro.
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 20:19:32
  • 0
@taju: Od kiedy to Allegro to portal aukcyjny? Był takim 10 lat temu. Obecnie to marketplace. Po naszemu: platforma handlowa. Aukcje stanowią może 5% ofert. Reszta to normalne oferty "sklepowe". Allegro konkuruje obecnie głównie właśnie ze sklepami internetowymi i w mniejszym stopniu innymi, które wymieniłem
moody1991
moody1991
Autor
19.07.2017, 20:29:21
  • 4
@m0rgi: Nie zgodzę się. Są ludzie, którzy szukają w Ceneo / Internecie, a są tacy co kupują tylko na Allegro. Dopóki Allegro ma 40-45% udziału w polskim e-commerce, samobójstwem dla małego sklepu byłoby rezygnowanie z tego kanału. To jest rezygnowanie z prawie połowy rynku. Zresztą nawet duzi gracze są obecni na Allegro bo wiedzą, że w polskich realiach po prostu trzeba tam być. Dla milionów Polaków zakupy internetowe = Allegro.
moody1991
moody1991
Autor
21.07.2017, 05:12:09
  • 1
@pytlowany: teraz będzie płacił za wyróżnienie 57zł brutto miesięcznie.
moody1991
moody1991
Autor
22.07.2017, 06:45:56
  • 1
@pytlowany: Tak. 19zł brutto co 10 dni, czyli 57zł brutto miesięcznie za każdą wyróżnioną ofertę. Jak masz ich np. 100, to płacisz 5700zł brutto miesięcznie.
Felonious_Gru
Felonious_Gru
19.07.2017, 14:29:27 via Android
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

moody1991
moody1991 19.07.2017, 14:53:01
  • 0
@Felonious_Gru: podnosi z 17 na 57 dla ofert sklepowych. Potwierdzone w kilku źródłach. Zamiast 17 miesięcznie dla uczestników Standardu allegro, będzie 19 co 10 dni.
  • Odpowiedz

1830

UOKiK prowadzi przeszukanie w siedzibie Grupy Allegro

UOKiK prowadzi przeszukanie w siedzibie Grupy Allegro

Ma to związek z prowadzonym postępowaniem wyjaśniającym, w którym urząd sprawdza, czy przedsiębiorca faworyzuje własny sklep internetowy kosztem innych sprzedawców.

aswalt
z
uokik.gov.pl
dodany: 07.07.2017, 09:12:52
  • 222
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    finanse
  • #
    prawo
  • #
    allegro
moody1991
moody1991 07.07.2017, 11:18:34
  • 16
@small24: to po jaką cholerę tam sprzedajesz? Nie podoba się - nie sprzedawaj na Allegro.

Ja też sprzedaję na Allegro i też mam własny sklep. Tez lubię sobie na nich ponarzekać czasem, bo sporo tych zmian ostatnio, a i opłaty coraz wyższe. Co nie zmienia faktu, że ciągle zarabiam tam na tyle fajne pieniądze, żeby tam być i nie stękać jak to Allegro okrada sprzedawców.
moody1991
moody1991 08.07.2017, 06:59:43
  • -2
@Luks_x: aukcje Ci usunęli bo nie zmieniłeś miniaturek - a miałeś na to pół roku ;) Narzekania na prowizje też nigdy nie rozumiałem. Prowizje przerzuca się w całości na klienta. Czy będzie to 4%, 8% czy 15% - zapłaci ją klient końcowy. Dla sprzedawców nie ma ona większego znaczenia, podobnie jak VAT. Dużo trudniej przerzucić np. opłatę za wyróżnienie, która wzrasta już za miesiąc, bodajże 10 sierpnia, bo tutaj nie

2730

Wystawiłeś mniej jak 5 gwiazdek na Allegro? Nic więcej u nas nie kupisz.

Wystawiłeś mniej jak 5 gwiazdek na Allegro? Nic więcej u nas nie kupisz.

Moim oczom ukazała się taka informacja po zakupie na Allegro w sklepie ELMIX-AGD. Co myślicie o takiej praktyce? Ja jestem zniesmaczony samym faktem, że sklep "przyjmuje" tylko pozytywne oceny, więc i tak nie zrobię tam więcej żadnych zakupów.

ciornyjkot
z
wykop.pl
dodany: 12.06.2017, 10:17:52
  • 347
  • #
    polska
  • #
    januszebiznesu
  • #
    allegro
moody1991
moody1991 12.06.2017, 15:28:56
  • -1
@Reik: Przy 16k obrotu na Allegro to masz samej prowizji około 1500zł (licząc 9% prowizji, a tyle zazwyczaj jest). A gdzie koszty promowania i wystawiania, księgowości, ZUS, koszty związane z reklamacjami i zwrotami, PIT? Realnie, mając 16k obrotu na Allegro wyciągniesz może z 1000 złotych na czysto przy dobrych wiatrach i bardzo wysokiej marży.

@grzegorz-ps: przecież od kwietnia / maja oceny nie liczą się już do kwalifikacji do
moody1991
moody1991 12.06.2017, 15:44:26
  • 10
@igiproject: Dodaj jeszcze 2/5 bo list polecony ekonomiczny nie doszedł w 2 dni. Dodaj 1/5 bo 5zł za polecony to za dużo. Nie ważne, że kupił 6 rzeczy i ważyło to kilogram. Dodaj negatyw bo kurier rozwalił paczkę po drodze. Dodaj wyzywanie od złodzieja bo np. kamerka marki X za 200zł okazała się gorsza niż GoPro za 1200zł. Dodaj straszenie policją i sądem bo nie uznałeś reklamacji. Wtedy dostaniemy pełny
moody1991
moody1991 12.06.2017, 15:58:08
  • 5
moody1991


@igiproject: kolega widzę z branży ;) Osobiście nie zauważyłem różnic między kobietami a facetami w tej materii. Wkurzający bywają i jedni i drudzy. O 23 w sobotę potrafią zadzwonić i jedni i drudzy. O 6 rano w niedzielę też. Samo życie. Ostatnio próbowałem OLXa - tam to jest dopiero dramat. Połowa ludzi chce za darmo dostać albo za pół ceny, bo są biedni albo mają chorą córkę ;) Usunąłem
moody1991
moody1991 14.06.2017, 11:10:49
  • 1
@CietaRiposta: dzięki za informację. Ja słyszałem co innego: że mają po prostu pobierać prowizje także od kosztów przesyłki. Akurat podnoszenie prowizji najmniej mi przeszkadza, bo to można łatwo przerzucić na klientów. Mogą sobie podnosić, wtedy zyskają sklepy internetowe.

432

MInisterstwo Rozwoju szykuje obniżkę podatków dla małych firm

MInisterstwo Rozwoju szykuje obniżkę podatków dla małych firm

Uzależnienie składek na ZUS i Fundusz Pracy od wysokości przychodu małych firm planuje Ministerstwo Rozwoju - mówiła w środę wiceminister rozwoju Jadwiga Emilewicz. Nowe przepisy mogą obowiązywać od 2018 r.

bukins
z
bankier.pl
dodany: 05.04.2017, 18:34:23
  • 225
  • #
    ekonomia
  • #
    polska
  • #
    firma
  • #
    biznes
  • #
    gospodarka
  • #
    finanse
moody1991
moody1991 06.04.2017, 11:53:56
  • 4
@Bieniuraper @mabb: im wszystkim chodzi o rentowność na poziomie 3%. Niestety nikt nie ogarnia tutaj różnicy między marżą a rentownością, nie mówiąc o tym, że i jedno i drugie można liczyć na kilka sposobów. Rentowność (np. sprzedaży) na poziomie 3% jest dość powszechna, szczególnie w dużych firmach i spokojnie można tak działać.

Sama zaś ustawa to typowa gównoustawa, która nie wnosi absolutnie nic. 5000zł obrotu miesięcznie daje może z

445

Nowy telewizor z pękniętą matrycą... Saturn

Pokaż treści 18+

Nowy telewizor z pękniętą matrycą... Saturn

Witam Mirki. Mój kolega kupił wczoraj (tj. 27.03.2017) telewizor LG 65UF800V za 5999 zł (dodatkowo wcisnęli mu oczywiście przy zakupie jakieś gówno ubezpieczenie za dodatkowe 600 zł, które gówno daje) ze sklepu Saturn (Gdynia). Telewizor odebrał z magazynu w zabezpieczonym kartonie, który był...

irithi
z
wykop.pl
dodany: 28.03.2017, 17:20:01
  • 285
  • #
    technologia
  • #
    polska
  • #
    oszukujo
  • #
    gwarancja
  • #
    saturn
moody1991
moody1991 29.03.2017, 11:53:38
  • -15
@krzysd: to coś źle tą swoją działalność na Allegro zorganizowałeś, że miałeś 1% marży. Sprzedaż internetowa ma to do siebie, że marże są niższe, ale bez przesady. U mnie jest to średnio 40-50% co przy odpowiedniej skali działalności daje przyzwoite sumy. Nie opowiadaj bzdur, że Saturn zarabia 50zł robiąc 3500zł obrotu.
moody1991
moody1991 30.03.2017, 08:16:56
  • 0
@wujekuszko: akcesoria do telefonów / elektronika użytkowa / zapalniczki. Mówię o średniej marży w skali miesiąca na całej sprzedaży. Na zapalniczki marże mam trzycyfrowe. Na elektronikę / GSM są mniejsze: 20 / 30 / 40%. Gdybyś czegoś potrzebował z tej branży, zapraszam.

402

Dlaczego cena danego modelu pralki wszędzie, nagle rośnie o 400 zł?!

Dlaczego cena danego modelu pralki wszędzie, nagle rośnie o 400 zł?!

Od 2 miesięcy śledziłem ceny sprzętu AGD, ponieważ muszę dokonać zakupu do nowego mieszkania. Jakieś tam drobne zmiany w cenach się zdarzały - najczęściej o kilka zł w dół. Jednak w ciągu ostatnich dni cena pralki Samsung WW70K5210VW wzrosła o ~416 zł. Pierwsza myśl była taka, że spoko, kupię...

sarius
z
wykop.pl
dodany: 14.03.2017, 16:47:48
  • 282
  • #
    ekonomia
  • #
    zakupy
  • #
    sklepyinternetowe
  • #
    pytanie
  • #
    pytaniedoeksperta
moody1991
moody1991 14.03.2017, 20:53:23
  • -1
@doker0: Zdradzę Ci sekret jako właściciel takiego sklepu - to co tutaj pisze to w 90% bzdury :) Boty to rzadkość, sklepy stany maja, a tutaj według mnie chodzi o cenę sugerowana producenta

245

VAT pójdzie od razu do fiskusa

VAT pójdzie od razu do fiskusa

Nowy sposób na walkę z oszustami. VAT nie trafi do sprzedawcy, ale na konto kontrolowane przez skarbówkę - pisze Rzeczpospolita. Rzeczpospolita poznała szczegóły nowych rozwiązań mających ograniczyć...

konto usunięte
z
bankier.pl
dodany: 26.01.2017, 06:05:21
  • 169
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    finanse
  • #
    4konserwy
  • #
    neuropa
moody1991
moody1991 26.01.2017, 10:50:34
  • 88
@Niepoprawnaopinia: dzisiaj płacisz różnicę pomiędzy VATem otrzymanym a zapłaconym. A w przyszłości VAT będziesz płacił w całości, ale nie będziesz go otrzymywał. Otrzymasz go jako zwrot VATu za kilka miesięcy. W tym czasie będziesz musiał finansować się albo środkami własnymi (= wstrzymanie inwestycji, o które tak zabiega rząd) albo kredytem bankowym (= dodatkowe koszty), żeby utrzymać płynność. Płynność firm już dzisiaj jest zła, większość nie płaci w terminie. Po wprowadzeniu
moody1991
moody1991 26.01.2017, 19:12:17
  • 0
@tomaszk-poz: Nie tak. VAT płacisz w momencie zakupu towaru. A odzyskujesz go w momencie sprzedaży tego towaru, czytaj w momencie wystawienia faktury. Różnicę przelewasz do US. To, że klienci płacą standardowo po dwóch czy trzech miesiącach nikogo nie interesuje. Możesz co prawda wystąpić o cofnięcie VATu z niezapłaconej faktury... jeżeli jest 150 dni po terminie. Równa się to najczęściej utracie klienta.
moody1991
moody1991 27.01.2017, 08:18:56
  • 1
@tomaszk-poz: Firmy rozliczają się zwykle z odroczonym terminem płatności, Wysyłasz towar, a na zapłatę czekasz. To jest normalne. Nienormalne jest to, że czekasz często miesiącami i mało kto terminów przestrzega. A na kraj nie narzekaj. Urodziłeś się w jednym z 20-25% najlepszych miejsc do życia. B---y Ci na łeb nie lecą. Głodem nie przymierasz. Zdecydowana większość ma gorzej.

244

Wadliwe ładowarki w Decathlonie - UOKiK ostrzega, sklep przyjmuje zwroty

Wadliwe ładowarki w Decathlonie - UOKiK ostrzega, sklep przyjmuje zwroty

Sieć sklepów Decathlon apeluje do osób, które pomiędzy 1 marca a 1 sierpnia tego roku zakupiły ładowarkę Geonaute ONcharger 500, o natychmiastowe zaprzestanie korzystania z niej.

Conowegopl
z
conowego.pl
dodany: 03.10.2016, 11:03:45
  • 64
  • #
    polska
  • #
    telefony
  • #
    android
  • #
    decathlon
  • #
    technologia
moody1991
moody1991 04.10.2016, 10:58:36
  • 0
@ProfiBoy: bzdury opowiadasz. Odpowiedzialność ponosi producent, ewentualnie firma wprowadzająca na dany rynek (importer). Mam mały sklep internetowy, ze 300 pozycji w asortymencie. Wyobrażasz sobie, że będę poddawał każdą jedną sztukę testom, czy jest bezpieczna, żeby nie narazić się na konsekwencje?

2959

XIAOMI WYBUCHŁ OBOK GŁOWY!!

XIAOMI WYBUCHŁ OBOK GŁOWY!!

Witam serdecznie. Przejdę od razu do sedna sprawy. Pod koniec lutego kupiłem bardzo polecany telefon Original Xiaomi Mi4c Mi 4c 4G FDD LTE Mobile Phone Snapdragon808 Hexa Core 5.0 inch 1920X1080P 2GB RAM 16GB ROM 13MP 3080mAh IR. Sprzęt zakupiłem na AliExpress od pewnego sprzedawcy: Store:X...

zielonycukierek
z
wykop.pl
dodany: 08.08.2016, 10:24:51
  • 788
  • #
    wykop
  • #
    pytanie
  • #
    pomocy
  • #
    heheszki
  • #
    technologia
  • #
    telefony
moody1991
moody1991 08.08.2016, 11:49:45
  • 1
Każde urządzenie z baterią litowo - jonową w środku może wybuchnąć. Szansa 0,0001% ale jest. Wadliwa bateria i tyle. Odpowiada Xiaomi więc pisz do nich, sprzedawca nie ma tu nic do rzeczy.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1866

Uważajcie na Morele.net - oddali paczkę o wartości 3000zł za darmo...

Uważajcie na Morele.net - oddali paczkę o wartości 3000zł za darmo...

TL:TR , ale mam nadzieję że moja sprawa pomoże innym w przyszłości. We wpisie opis sytuacji, gdzie morele wysłało opłaconą paczkę z góry... 700 KM dalej niż adres podany w formularzu. Firma nie poinformowała mnie o żadnym problemie...

CCTVm8
z
wykop.pl
dodany: 14.04.2016, 13:23:13
  • 432
  • #
    polska
  • #
    morelenet
  • #
    gorzkiezale
  • #
    januszebiznesu
  • #
    bojkotmorelenet
moody1991
moody1991 14.04.2016, 15:55:28
  • 39
Długo czytam Wykop, ale jak przeczytałem ten wątek to aż się zarejestrowałem, żeby skomentować w ramach edukacji klientów. Piszę jako "zawodowy sprzedawca internetowy" - 4 lata na Allegro, od roku także własny sklep internetowy. Co do sprawy: zwykła pomyłka, jakich zdarza się w mojej bardzo małej firmie 1 czy 2 miesięcznie, a w Morelach pewnie dużo więcej, a tutaj mowa o sądach, UOKiKAch i innych cudach. Kolego, Morele wysyłają pewnie kilkaset paczek
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 2 z 2
  • >

Michał

  • Michał, właściciel sklepu internetowego Frago.pl z akcesoriami do telefonów i gadżetami elektronicznymi.
  • Kalisz
  • https://frago.pl
  • Facebook

Osiągnięcia

  • Ekshibicjonista
    od 17.10.2017

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 14.06.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking