@TymRazemNieBedeBordo: dodam że zapewne Valve wprowadziło te zmiany przez użytkowników, którzy narzekali na masę badziewia w sklepie. Więc steam wyszedł naprzeciw oczekiwaniom graczy i poleca je rzadziej. Więc jego argument że kiedyś gra była niby dobra bo sprzedawała się lepiej a teraz nie może być gorsza a sprzedaje się gorzej jest bez sensu. Gra jest taka sama z sprzedaje się gorzej bo jest rzadziej polecana i tyle. A jest rzadziej
@TymRazemNieBedeBordo: Ja wiem że jesteś twórca gier i będziesz oburzony ale taka jest prawda. Społeczność devov gier indie sama zniechęciła ludzi żeby je przeglądali. I tak cierpią na tym twórcy perełek, ale inaczej się tego nie da skonstruować. A jak gra jest faktycznie dobra to się obroni, jakoś Isaac czy Darkest Dungeon potrafiły się przebić, wiele innych gier tak samo. Ale jak robisz kolejnego Pixel Arta RPG to nawet jak
Ten miesiąc był dość ekscytujący ze względu na premierę Godota w wersji 3.1. W ciągu najbliższych dni należy oczekiwać wysypu PR naprawiających różne błędy lub dodających nowe funkcje, które od czasu wydania wersji Beta, oczekiwały z powodu Feature Freeze.
W związku ze zbliżającą się premierą naszej gry postanowiłem zorganizować ekskluzywne wykopowe #rozdajo na kilka kluczy #steam Ekskluzywne, bo będziecie mieć możliwość zagrać w nasze połączenie Hirołsów 3 z Mount & Bladem jeszcze zanim jakikolwiek jutuber, czy strimer dozna tego zaszczytu ( ͡°͜ʖ͡°)
Do zdobycia są 3 Steamowe klucze ( #steamrozdajo ) do gry Glorious Companions, taktycznej turówki fantasy o zarządzaniu grupą najemników (a
@Krogan: @CzterySiedem: Na pewno w PLNach nie skorzystamy z domyślnego przelicznika Steamowego, dla zagranicy będzie kosztować ~$30 ale u nas będą to okolice bliżej 8 dyszek. Dzięki wielkie mircy, motywacja++
Poszukujemy twórców gier, którzy byliby chętni podjąć współpracę i upłynnić kilka-kilkaset kluczy do stworzonych gier. Chcemy stworzyć bundle z grami stworzonymi przez użytkowników portalu, a zyski przeznaczyć na szczytny cel...takie wykopowe humble bundle.
Jeśli jest ktoś zainteresowany można zgłaszać się na PW.
Ten miesiąc był dla Godota okresem stabilizacji, gdyż przez ten czas zostały wydane 4 nowe testowe wersje. Stabilna wersja 3.1 zostanie najprawdopodobniej wydana w lutym, dlatego do tego czasu można pomóc twórcom, poprzez zgłaszanie wykrytych błędów.
Jeśli jesteście z okolic #lublin to koniecznie wpadajcie DZISIAJ na naszą lokalną edycję Global Game Jam - LubJam.
Jeśli nie robiliście jeszcze gier, a umiecie w grafikę, programowanie, udźwiękowienie lub cokolwiek innego co może się przydać to nie ma czego się obawiać, każdy się przyda
Więc tak jakby bardzo nudziło mi się w sylwestra, to pomyślałem, że zrobię jakąś animację startu Falcona :D No i zrobiłem. Potem pomyślałem, żeby dodać jakieś expy, kasę i możliwość zaprojektowania rakiety z dostępnych komponentów. I tak oto powstało takie tygodniowe demko, które chyba będę dalej rozwijał :D Wiec jak będzie jakieś zainteresowanie i jakieś opinie w komentarzach, to możliwą rzeczą jest to, że zrobię grę do końca, a potem podzielę się z
@denis-szwarc: Dodac tu tylko jakies cele do zdobycia, wprowadzic p2w i jestes bogaty ( ͡°͜ʖ͡°) Nie zapomnij o mnie jak juz bedziesz oplywal w luksusy, powodzenia!
@Kyrtkele @domik: może jeszcze się uda ;) @tandus: Jeśli podlinkowany wykop trafi na główną to wrzucę więcej kodów i zawołam osoby plusujące ten wpis ;)
@koder: Nie wiem jak jest teraz (bo miało się coś zmienić, ale na lepsze), ale z tego co pamiętam (to było parę lat temu) to obowiązywała umowa o braku podwójnego opodatkowania z USA i steam po prostu potrącał swoją część tam.
4 miesięczny progress EarthX! Co sądzicie? :D
#earthx #grafika #gamedev
źródło: comment_XaoHyrmnd7y8ZI0CD2eyOq7GhQ77Exj3.jpg
Pobierz