a dzisiaj mamy:
Dzień Pluszowego Misia
Dzień Tramwajarza
Dzień Kolejarza
Dzień Bez Futra
1.
![pierdze - #pierdzepokotach
a dzisiaj mamy:
Dzień Pluszowego Misia
Dzień Tramwajar...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1606284319nxo2AX8rFcHKkhRZAOdxzH,w400.jpg)
źródło: comment_1606284319nxo2AX8rFcHKkhRZAOdxzH.jpg
Pobierzźródło: comment_1606284319nxo2AX8rFcHKkhRZAOdxzH.jpg
Pobierzźródło: comment_1602235477K3avBEq6C0IRXdkviVxKYU.jpg
Pobierzźródło: comment_1581500130w71CAE0kvopzA9sPD0y7y6.gif
Pobierzźródło: comment_dXA3bbMv1sEkfDLWdfWmLDZFqXMe0v14.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
źródło: comment_d94UtUva4MxkuOnq8vNKGlIklFGW4pEQ.jpg
Pobierzźródło: comment_mh7H3giGPcAuLuxIvPv0lNSMdHYtsDpM.jpg
Pobierzźródło: comment_jI3PL3n2CVA7H4KhRodAmJU4yZhQEa0U.jpg
Pobierzźródło: comment_IkrHVDwFQfEnNxOYVmXjJtP5J1OOmvSY.jpg
Pobierzźródło: comment_1FXggnU0RBAnzjYr7Gk3Hfe5BNcHyqn1.jpg
Pobierzźródło: comment_cgU7QoTEjZPK9FWrK3ruKlmD3hs5SUOs.jpg
PobierzRocznica
od 20.01.2022
Wykop.pl
Podróże
Gospodarka
Ukraina
Technologia
Motoryzacja
Sport
Rozrywka
Informacje
Ciekawostki
Jednym z samolotów przygotowujących się do lądowania był trzysilnikowy odrzutowiec Boeing 727-214 o rejestracji N533PS należący do regionalnej linii lotniczej Pacific Southwest Airlines – znanej znacznie lepiej pod skrótem PSA. Wykonywał on lot numer 182 – popularne połączenie z Sacramento do San Diego z międzylądowaniem w Los Angeles. Na pokładzie maszyny znajdowało się 128 pasażerów i 7 członków załogi. Wśród pasażerów znalazło się 29 pracowników PSA, zmierzających do San Diego w celu rozpoczęcia pracy. Jednym z nich był kapitan Spencer Nelson, który zajął miejsce w siedzeniu obserwatora w kokpicie samolotu. Poza nim w roli pilotów tego ranka znalazła się trójka doświadczonych lotników. W fotelu kapitana siedział 42-letni James McPheron, mający na swoim koncie wylatane 14382 godziny. Pierwszym oficerem był 38-letni Robert Fox, z 10049 odbytymi godzinami lotu. Skład załogi dopełniał 44-letni inżynier pokładowy Martin Wahne. W tej części lotu kapitan McPheron odpowiedzialny był za komunikację radiową i obserwację instrumentów, a pilotem sterującym maszyną był pierwszy oficer Fox.
O godzinie 8:53 załoga lotu 182 nawiązała łączność z kontrolą podejścia w San Diego, znajdując się na wysokości 11000 stóp. Kontroler nalazł załodze obniżyć lot do pułapu 7000 stóp i zgłosić zauważenie pasa startowego. O godzinie 8:57 samolot znajdował się już na wysokości 9500 stóp, zaś kapitan McPheron potwierdził zauważenie pasa startowego. Ze względu na sprzyjające warunki pogodowe załoga otrzymała zezwolenie na podejście do lądowania z widocznością. Załoga rozpoczęła konfigurowanie maszyny do lądowania, gdy w ich słuchawkach usłyszeli komunikat z centrum kontroli lotów.
„PSA
źródło: comment_1613240485o0GF6nPkXkcFB70RniQ3u8.jpg
PobierzRaport NTSB
Odcinek serialu Katastrofa w Przestworzach na temat tego lotu
+ jeszcze drugie zdjęcie, jakie wykonał tego dnia Hans Wendt. Dobrze widać stopień uszkodzenia prawego skrzydła.
źródło: comment_1613241799HRAwrIcZJRAaHyReJ2ayQJ.jpg
PobierzW tym samym dokumencie jest scena gdzie na miejsce, gdzie spadł 727 podjeżdża wóz strażacki, a po drugiej stronie ulicy przy krawężniku leży nagi ludzki tors należący najprawdopodobniej do jednego z pasażerów...