Powstała europejska norma pocztowa dla e-commerce – milowy krok w...
Specyfikacja powstała specjalnie z myślą o sklepach internetowych.
z- 0
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Specyfikacja powstała specjalnie z myślą o sklepach internetowych.
zZa naszą wschodnią granicą rośnie potęga handlu internetowego. Czy możemy sobie pozwolić na to, aby nadal ją ignorować?
zNie tak dawno informowaliśmy, że Allegro mocno uderza w niemiecki e-commerce. To już przeszłość, nowy właściciel zwija żagle.
zSprawa jest poważna, stoi za nią sam minister środowiska, a wszystko to w celu pomocy brytyjskim producentom żywności.
zWygląda na to, że po dłuższym namyśle, Ceneo.pl ma znowu pomysł na siebie – tym razem bardziej międzynarodowy niż tylko krajowy.
zPora na kolejny odcinek niekończącej się epopei Amazona, w której gigant e-commerce gromi sprzedawców, z którymi współpracuje
zTe problematyczne wyniki podała w ostatnich dniach do wiadomości Komisja Europejska po przeprowadzeniu badań.
zPoczta Polska absolutnie nie przysypia i w pełni wykorzystuje okazję jaka otworzyła się dla niej z powodu panującego w ostatnich miesiącach zamieszania, jakie wytworzyło się działalności InPostu.
zWe wrześniu na oficjalnym blogu Google Security pojawiła się informacja, która powinna dać do myślenia wszystkim właścicielom sklepów internetowych, także w Polsce.
zTytułowe wnioski płyną z badania, jakie zostało przeprowadzone przez B2C Europe (b2ceurope.eu), które na co dzień zajmuje się ekomersową logistyką międzynarodową.
zZapowiedzi zapowiedziami, a Czesi już mogą kupować, bo właśnie u naszych południowych sąsiadów wystartował sklep internetowy Ikei.
zUstawa jest napisana dziwnie, ponieważ zezwala na sprzedawanie w niedzielę przez Internet tylko tych produktów, które „nie powstały w efekcie działalności produkcyjnej".
zGrupa WP idzie mocno do przodu, nie tylko organizacyjnie, ale także finansowo. Jak widać, inwestowanie w e-commerce wciąż się opłaca!
zYouTube to jeden z największych, jeśli nie największy globalny portal social media. Google w końcu zamierza to wykorzystać.
zPolak to „smartshopper”, czyli osoba, która kupuje mądrze i oszczędnie. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Refunder.pl.
zW ciągu najbliższych 12 miesięcy kolejna analogowa sfera sprzedaży zostanie ucyfrowiona. Prawdopodobnie jest to dobra wiadomość dla sklepów internetowych.
zTempo zmian w internetowych mediach powoli zaczyna przerastać wszystkich. A mówiąc inaczej, nie przyzwyczajajcie się do Facebooka.
zPora na garść ogólnych statystyk, jak przebiegł lipiec 2016 na polskim Facebooku.
zAż 65 procent respondentów badania „Komunikacja SMS w Polsce 2015” deklaruje, że otrzymuje od sklepów smsy z ofertą handlową!
zTego możemy dowiedzieć się jak zwykle tylko z badania Gemiusa (gemius.pl), którego fragmenty prezentujemy poniżej.
zWykop.pl