Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko152
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

jim78
jim78

jim78

Dołączył 6 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 247
  • Znaleziska 3
  • Mikroblog 244
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 2
jim78
jim78
jim78 16.05.2022, 17:13:32
  • 0
Czy p---------a może zaciążyć się świadomie z klientem, wiedząc, że klient jest prawikiem więc jest wolnym od chorób przenoszonych drogą płciową ? Załóżmy, p---------a ma 29 lat więc może jej tykać zegar biologiczny. Wiem, że to dziwne pytanie, ale jestem ciekaw. W ogóle to z kim prostytutki mają często dzieci ? Np jak obsługuje klientów w ciąży, to z kim one w ogóle te dzieci mają ?
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jim78
jim78
jim78
Autor
16.05.2022, 17:56:52
  • 0
@Rumbdgty: Akcja wydarzyła się dwa lata temu. Chodzi mi o to, czy p---------a może tak sobie wziąć nasienie dla siebie i się nim zaciążyć świadomie od takiego klienta prawika, nie koniecznie go o tym informując, że jest w ciąży.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
16.05.2022, 18:15:05
  • 0
@Rumbdgty: Np p---------a mogła nie wyrzucić do końca tej p----------y z nasieniem, i pod nieobecność takiego klienta, mogła sobie to nasienie zaaplikować do swojej pochwy. A on o tym nigdy się nie dowie, bo ona i tak go nie poinformowała, że jest w ciąży i że urodzi dziecko z jego nasienia. Wiem, że snuje dziwne akcje, ale o to tutaj dokładnie się pytam.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
16.05.2022, 19:00:25
  • 0
@Rumbdgty: O ile była to p----------a ze środkiem plemnikobójczym. A jak nie to do kilku dni.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78 16.05.2022, 17:21:03
  • 0
Czy p---------a może zaciążyć się świadomie z klientem, wiedząc, że klient jest prawikiem więc jest wolnym od chorób przenoszonych drogą płciową ? Załóżmy, p---------a ma 29 lat więc może jej tykać zegar biologiczny. Wiem, że to dziwne pytanie, ale jestem ciekaw. W ogóle to z kim prostytutki mają często dzieci ? Np jak obsługuje klientów w ciąży, to z kim one w ogóle te dzieci mają ?
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Wiskoler_double
Wiskoler_double
16.05.2022, 17:25:37
  • 0
@jim78: Zaciążyć może z każdym, niekoniecznie świadomie. Świadomie też. Teraz jest lepiej bo mają dostęp do pigułki dzień po, to w przypadku nieświadomego. A jak świadomie to donosi i urodzi. Jest jakiś f----z dotyczący pukania ciężarnej, ale nie wiem jak to dokładnie wygląda.
  • Odpowiedz
Mac02
Mac02
Mac02
13.05.2022, 21:30:55 via Android
  • 4
#antynatalizm

Wyznawcy antynatalizmu.
Chyba nie trzeba nic więcej dodawać
Mac02 - #antynatalizm

Wyznawcy antynatalizmu. 
Chyba nie trzeba nic więcej dodawać

źródło: comment_1652477455HzWvOIwPFtOJy2flceQuaS.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jim78
jim78
jim78 13.05.2022, 22:03:23
  • 0
@Mac02: A tam pieprzysz. Ja w ogóle praktycznie nie dymam. Powodzenia u lasek w młodości akurat nie miałem, ale i tak uważałem, uważam, że s--s to po prostu haczyk, który może skończyć się niezbyt korzystnie, mimo nawet zabezpieczenia. Gdyby mi nawet przyszło mieć okazję do dymania fajnych cipek, to bym odmówił ze względu na niebezpieczeństwo.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78 01.05.2022, 17:38:56
  • 6
"Niewątpliwie praca i śmierć oraz namiętność seksualna są niezbędnymi i trwałymi warunkami ludzkiej egzystencji i uniemożliwiają doskonałość i tysiąclecie na ziemi. Zawsze — to wyrok losu! — ogromna większość ludzi
musi trudzić się, aby żyć i nie może znaleźć czasu na rozwijanie inteligencji. W najbardziej rozwiniętym narodzie Europy jest więcej ignorantów niż mądrych, biedniejszych niż bogatych, więcej automatycznych robotników, zwykłych stworzeń z przyzwyczajenia, niż rozumnych i refleksyjnych ludzi.
Proporcja wynosi co najmniej
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jim78
jim78
jim78 01.04.2022, 13:33:10
  • 16
"Z całej ludzkości ani jeden na dziesięć tysięcy nie ma aspiracji wykraczających poza codzienne potrzeby pospolitego życia zwierzęcego. W tym wieku i we wszystkich innych, wszyscy ludzie, z wyjątkiem nielicznych, w większości krajów rodzą się, by być zwykłymi zwierzętami pociągowymi, współpracownikami konia i wołu. Głęboko nieświadomi, nawet w „cywilizowanych” krajach, myślą i rozumują jak zwierzęta, u boku których się trudzą." Albert Pike.
#antynatalizm
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jim78
jim78
jim78
Autor
01.04.2022, 18:38:15
  • 2
@Mac02: Ja tylko przytoczyłem fragment pewnego masona. Jak ludzie są zwierzętami to będą się rozmnażać bo mają takie prymitywne potrzeby. Sam autor tego stwierdzenia posiadał pociechy. Jednak mimo to zdawał sobie sprawę ze zwierzęcenia ludzkiego i tego jacy są ludzie i czym się w większości kierują.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78 24.02.2022, 22:34:22
  • 1
Mimo, że jestem antynatalistą to wyjątkowo nie podoba mi się multikulti w europie. Uważam to za wielką tragedię dla cywilizacji. To będzie tak, że ci na samym szczycie zwyrole stworzą sobie raj kosztem tych ciemnych mas. Oto nowy porządek świata, kasta nielicznych panów i ich niewolników. Już dzisiaj doświadczamy upadek wyższych wartości. Wszystko się skomercjalizowało. Syjonizm jest jak rak tej ziemi, to zagrożenie dla całej ludzkości.
#antynatalizm
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jim78
jim78
jim78
Autor
24.02.2022, 22:41:17
  • 0
@Zgrywajac_twardziela: Tak, nowy, bo chodzi w nim głównie o zastąpieniu białego aby jeszcze bardziej wprowadzić większy podział na kastę panów i niewolników. To jest koniec wszystkiego.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
24.02.2022, 22:49:22
  • 0
@Zgrywajac_twardziela: Niewolnictwo było, ale różnica polega na tym, że ta nowa cywilizacja będzie jeszcze gorszą cywilizacją, bo nie będzie w niej miejsca na nic co wyższe. Będzie tylko jeszcze większa ciemnota niż była. Lepiej już, aby cała ludzkość wyginęła, niż doprowadzać cywilizację do takiej ruiny.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
24.02.2022, 22:56:58
  • 0
@Stonka-niszczycielka_polskich_upraw: Dzisiaj z pewnością. Czym jest to co wyższe ? Jakieś zasady moralne, które dzisiaj totalnie upadły.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
24.02.2022, 23:00:56
  • 0
@Zgrywajac_twardziela: Nie. To troska, aby nikt nie cierpiał. Jestem za tym, aby wszyscy wyginęli, a nie, że ciemna masa się rozmnaża dla raju tych na samym szczycie. Nie jestem za hierarchią wyzysku. Władza, pieniądze, prestiż nie mają dla mnie znaczenia. Nigdy nie miały.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
24.02.2022, 23:05:28
  • 1
@Zgrywajac_twardziela: Nie. Ubolewam nad tym co ma nadejść i już nadchodzi. Ubolewam nad tym, że ta cywilizacja przemienia się znacznie w jeszcze większe bagno.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
24.02.2022, 23:08:19
  • 1
@Stonka-niszczycielka_polskich_upraw: Upadły zasady moralne ? Upadła kultura wyższa ? Np czytelnictwo ? Rozprzestrzeniła się bezmyślna konsumpcja ? Wulgaryzm i tępota ? Chyba nie trudno dostrzec, jak ten świat wyglądał jeszcze przynajmniej z ponad 20 lat temu a jak wygląda dzisiaj i dokąd zmierza dalej ?
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
24.02.2022, 23:14:24
  • 0
@Zgrywajac_twardziela: Im chodzi o brak zagrożenia ze strony białego. Biała rasa jako jedyna praktycznie wprowadzała jakieś innowacje, lub tworzyła jakieś systemy, dla poprawy bytu, dla zrozumienia świata, a teraz nie będzie już niczego. Istnieją nauki, istnieją tajemnice trzymane w sekrecie przed ludzkością od pradziejów, ale o tym wiedzą tylko nieliczni. Brak białego zatrzyma cywilizację na zawsze w mroku ciemności i fałszywych ideologii, a ci na samym szczycie będą mogli świętować.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
24.02.2022, 23:25:22
  • 0
@Stonka-niszczycielka_polskich_upraw: Kiedyś myślałem, że człowieka można sprowadzić jedynie do roli zwierzęcia i konsumpcji, ale myliłem się. Moralność upadła przez zniszczenie tkanki rodziny i złowrogie ideologie, które dzisiaj się panoszą ze zdwojoną siłą. Upadł nawet zwykły kontakt z rzeczywistością przez otaczającą nas technologię. Na dłuższą metę to nie jest dobre dla zdrowia psychicznego, na co wskazuje coraz większy wskaźnik depresji u ludzi jak i uzależnionych.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
24.02.2022, 23:35:56
  • 0
@Stonka-niszczycielka_polskich_upraw: Owszem, nie było w niej nic wyższego i nie ma, ale przynamniej ludzie byli zdrowsi psychicznie niż dzisiaj. Szkoda tylko, ze te sztuczne ideologie są wykorzystywane dzisiaj do jeszcze większego zniszczenia społecznego niż kiedyś. Dawniej wcale nie było lepiej, ale teraz jest jeszcze gorzej.
  • Odpowiedz
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
22.02.2022, 14:53:35 via AMWv2
  • 49
#anonimowemirkowyznania
Tak sobie myśle, że robienie dzieci jest k------o egoistyczne. Życie nie jest darem. A rozmnażanie się, by na starość ktoś mógł podać nam szklankę wody to najbardziej egoistyczny z celów jakie mogę sobie wyobrazić. Przyjęło sie w społeczeństwie że dawanie na prezent zwierząt to zły pomysł bo nigdy nie wiadomo czy osoba obdarowana będzie się chciała tym zwierzęciem zajmować. A jak już się coś ma to pasowało by się
  • 45
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jim78
jim78
jim78 22.02.2022, 22:27:12
  • 4
@Pozytywny_gosc: Mam 31 lat i jestem antynatalem odkąd skończyłem 18-20 lat. Nigdy nie zmienię mojego poglądu na temat posiadania dzieci. Samotność ? Tak się składa, że jestem sam praktycznie od zawsze. Mam znajomego, który też nie chce i nie zamierza mieć dzieci bo sam stwierdził że to nie dla niego. Samotna śmierć ? Po części chcę umrzeć sam, aby nikt mi nie przeszkadzał w odejściu.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78 22.02.2022, 22:54:40
  • 3
@Pozytywny_gosc: Nie mam zamiaru szukać wtedy bab. Spędzę życie samotnie do śmierci.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78 23.01.2022, 21:38:58
  • 1
Czy facet uległy masochista jest tak samo traktowany jak homoseksualista w tym kraju ? Jestem ciekaw, bo wykazuje tego typu skłonności od okresu dojrzewania.
#zboczenie
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jim78
jim78
jim78 03.01.2022, 16:25:40
  • 51
Większość ludzi w tym systemie nie ma żadnych szans na samorozwój, ze względu na brak odpowiednich warunków, społeczeństwo, wbite schematy itp. Szkoła, studia programują kolejnych niewolników. Ludzie w młodym wieku, zamiast się rozwijać, są zmuszeni iść do obozu zwanego pracą. Jak nie to, to programuje ich system edukacji do 25 roku życia. Wtedy niewolnik jest już przesiąknięty schematami, boi się wychylić, utracił indywidualność, wziął ślub, dziecko w drodze i sajonara. Po jakimś
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jim78
jim78
jim78
Autor
03.01.2022, 16:39:16
  • 2
@Mineciarz69: Rozwój oparty na przemyśle się do tego dużo przyczynił. Ludzie sami pozwolili na zaistnienie takiego systemu bez sprzeciwu to teraz mają.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
03.01.2022, 16:49:52
  • 4
@galek: Pogłębianie wiedzy zgodnie z własnymi zainteresowaniami, a nie programem szkolnym. Rozwijanie kreatywności itp.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
03.01.2022, 16:57:28
  • 3
@Mineciarz69: Mogłoby to tak mniej więcej funkcjonować, ale to już chyba niemożliwe :D
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
03.01.2022, 17:14:43
  • 2
@galek: To co wymieniłeś to są sprawy niższego rzędu. Zresztą to że coś czujemy i pragniemy kopulacji, rozmnożenia wcale nie oznacza że jest to etycznie moralne. Większą wartość będzie miał pozostawiony ślad człowieka na kamieniu niż spłodzenie kolejnego niewolnika.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
03.01.2022, 17:32:37
  • 3
@galek: Po części tak po części nie. Zależy to od świadomości i rozwoju danej jednostki. Ludzie pragną zazwyczaj niższych pobudek, kopulacji, rozmnażania bo są na małym poziomie rozwoju świadomości ducha. Wbrew pozorom istnieje coś takiego. Problem polega na tym, że większość społeczeństwa jest sprowadzona do roli bydła i sama z własnego lenistwa nie chce się zdobyć na coś przewyższającego bo to wymaga wysiłku i wyjścia poza schematy. Ludzie przez własną
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
03.01.2022, 19:59:16
  • 4
@basalyk44: Większość ludzi nie potrafi korzystać z tego internetu, tzn nie potrafi wyszukać odpowiednich informacji przez ich nadmiar przez co się gubią. Sporo informacji i wiedzy w necie to również ściek i propaganda. Brak czasu i motywacji, sił, również to powoduje. Youtube mało co konkretnego przedstawia. Ja go używam jedynie do posłuchania i oglądania teledysków.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
03.01.2022, 21:03:11
  • 0
@biesy: Nic ciekawego również nie wnoszą. Najbliższy jest mi Platon i Kant. Jedni z nielicznych godnych filozofów. Może jeszcze Arystoteles. W ogóle lubię filozofów greckich.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
03.01.2022, 21:55:38
  • 0
@KotBojowy: Jestem wolny w jakimś sensie. Miałem czas na samokształcenie i wykorzystałem to. Dlatego piszę jak piszę bo wiem o tym jak jest.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
03.01.2022, 23:13:55
  • 1
@Hugolina: Odczuwanie zadowolenia nie oznacza, że jest to jeszcze dla nas dobre. Np są narkomani, którzy lubią brać działki i czują się szczęśliwi z tego powodu. Np ktoś może być niewolnikiem i być zadowolonym z tego powodu, ale gdy na to spojrzymy z boku, to dojdziemy do wniosku że coś tutaj jest nie tak. Życie w iluzji może przynosić również szczęście z powodu niewiedzy tej iluzji. Ludziom bez głębszych rozkmin,
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
03.01.2022, 23:29:26
  • 0
@Hugolina: To prawda, ale te marzenia mogą być kreacją systemu a nie osobnika. Wtedy możemy mówić o spełnianiu marzenia wykreowanego przez sam system od którego uzależnił się niewolnik i spełnia to co wpoił mu ten system.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
03.01.2022, 23:52:33
  • 0
@Hugolina: Jeżeli są to marzenia, które nie krzywdzą innych to można to już uznać za marzenie zgodne z twoim ja. Wtedy jest to w porządku. Ale jak jest to marzenie wyświetlone na ekranie systemu, czy nawet wpojone przez społeczeństwo, środowisko, no to można to już uznać za marzenie iluzyjne.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
04.01.2022, 00:13:24
  • 0
@Hugolina: Nie potrafisz odróżnić spraw osobistych od tych drugich. Pragnienie partnera i miłości, bliskości wynika z naszej natury i nie są to tylko rzeczy wbite przez społeczeństwo, ale uniwersalne dotyczące większości. Dobrobyt społeczny i dobry widok na ładne ptaszki i morze również wynika z naszej natury z pociągu do rzeczy pięknych. Gonienie za kasą jest już niestety głównie narzucone bo człowiek nie potrzebuje drogich ciuszków. Żyjemy niestety w systemie, gdzie
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
04.01.2022, 01:54:08
  • 1
@Folmi: Wolni to ci, którzy jakoś sobie radzą, nie płodzą potomstwa, nie żyją na socjalu, i potrafią zarobić innymi sposobami, nie koniecznie na przekrętach Albo mają szczęście i ktoś ich utrzymuje, lub mają spadek, dzięki któremu mogą jakoś funkcjonować.. Rozwiązanie to powrót do natury, zniszczenie przemysłu, ograniczenie populacji do równowagi z naturą. A najlepiej to w ogóle nie płodzić. Ziemia nie potrzebuje ludzi, szkodników i wirusów.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
04.01.2022, 02:41:13
  • 1
@Folmi: Na ziemi mogłaby funkcjonować pewna forma przemysłu, dla ugodnienia pewnych form. Człowiek po prostu uzależnił się od pewnych wytworzonych produktów i wydaje mu się, że bez nich byłoby kiepsko. Ale to kiedyś ludzie mieli zapewnioną zdrową żywność. Ludzie pracowali sezonowo a nie jak teraz, że codziennie muszą wstawać rano na z-------l. Owszem, była harówka, ale przynajmniej ludzie żyli zgodnie z naturą tak jak powinni. Rozwinięcie przemysłu miało na cel
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78 13.11.2021, 02:35:47
  • 42
Jak to dobrze nie mieć ciągot do ruchania i do związków, przez co jest się bezpieczniejszym, pewniejszym, że nie spłodzi się bachorka. Natura samotnicza jest przydatna, bo mniej się cierpi. Im więcej potrzeb tym większe cierpienie gdy nie zdoła się ich spełnić.
#antynatalizm
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jim78
jim78
jim78
Autor
13.11.2021, 02:46:33
  • 1
@KrwawyPacyfista: Ale ja tego też nie wykluczyłem. S--s mimo antynatalistycznych przekonań, stanowi zagrożenie powołania nowego życia.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
13.11.2021, 02:50:32
  • 2
@KrwawyPacyfista: W 100 % pewności nigdy nie będzie. Zresztą mnie to nie obchodzi bo u mnie jest jak jest.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
13.11.2021, 03:04:42
  • 1
Mam naturę dewiacyjną, tzn lubię stłumić popęd pod tematyki femdom itp Jest to w pewnym stopniu dla mnie błogosławieństwo, bo nie dość że jestem antynatalistą, to potrafię żyć bez aktu penetracyjnego. Nie ciągnie mnie do tego.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
13.11.2021, 14:30:28
  • 3
Byłem na randce z 10 lat temu, i nie podobało mi się to wszystko. Sam fakt, że muszę iść, w razie czego musiałbym robić za jakiegoś ochroniarza, opiekuna, wibratora, pocieszyciela, mnie niszczy. Panna ocenia też pewność siebie, przygląda się itp. Uczestnictwo w jakichś chrzcinach, chodzenia do kościoła, na wesela, sponsorowanie wycieczek, zabieranie, bawienie, jest dla mnie po prostu nie do przyjęcia. Dla mnie strata czasu, robienie tego czego bym nie chciał ze
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
13.11.2021, 16:12:10
  • 1
@BarkaMleczna: Bardziej miałem na myśli Facebooki, instagramy itp.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78 11.10.2021, 01:40:52
  • 731
Definicja małżeństwa przeciętnego Polaka:
- Kredyt na 30 lat
- Spłodzenie bachorków
- Z-------l w januszeksie
- Chodzenie co tydzień do kościoła
- Głosowanie na pis lub po
#antynatalizm
  • 90
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jim78
jim78
jim78
Autor
11.10.2021, 09:25:43
  • 1
@PiccoloGrande: Nie ma to jak przypinanie się i wypieranie smutnej prawdy co do rzeczywistości życia przeciętnego Polaka. Pisałem, że nigdy nie zamierzałem mieć dzieci a poglądy antynatalistyczne miałem już od młodości i to nie ze względu na mój stan, tylko ogólną obserwację życia.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78
Autor
11.10.2021, 15:27:07
  • 1
@hamuj_sie_hamuj_sie: Gdzie ja usuwam komentarze ? Nie chce mi się odpisywać. Obserwuje jak ludzie dostają bólu d--y i mam lekką bekę jak się gotują ;)
  • Odpowiedz
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
28.09.2021, 14:04:12 via AMWv2
  • 57
#anonimowemirkowyznania
Ciekawa kwestia bo widziałem tu wielokrotnie hejt na pary biorące ślub w wieku 20-23 lata. Z punktu widzenia 27 letniego singla powiem wam, że dobrze zrobili. Po prostu "zaklepali" sobie drugą osobę. Mówię to jako osoba, która była zawsze przeciwnikiem ślubów a obecnie od kilku lat wypruwa sobie flaki na rynku matrymonialnym. Jak masz te 20-23 lata to nie ukrywajmy masz prime time jeśli chodzi o poznawanie bo szkoła/studia
AnonimoweMirkoWyznania - #anonimowemirkowyznania 
Ciekawa kwestia bo widziałem tu wie...

źródło: comment_1632837852NAQX52RlsCFl2ff4yQOfhh.jpg

Pobierz
  • 55
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jim78
jim78
jim78 28.09.2021, 19:10:49
  • 0
@AnonimoweMirkoWyznania: Mam 30 lat, wyglądam na 19-20 lat. Nigdy nie miałem baby. Kiedyś miałem jakąś ochotę mieć dziewczynę, ale młodą. Tylko, że te, które mi się podobały, były zajęte a ja byłem chudym trądzikowcem z bliznami na twarzy. Dzieci nigdy nie zamierzałem mieć i i teraz tym bardziej bym nie chciał. Ślub ? Spore ryzyko.
  • Odpowiedz
jim78
jim78
jim78 27.09.2021, 16:01:34
  • 1
O ile istnieje reinkarnacja, to wskutek niepohamowanej chuci większości społeczeństwa, każdy z nas ma ogromną szansę urodzić się w przyszłym wcieleniu murzynem, japończykiem, koreańczykiem, zostać przegrywem, kaleką, mordercą, gwałcicielem, ofiarą i w ogóle s---------ą. życiową. Śmieszą mnie też tzw normiki, które uważają się za tzw wygrywów, a prawda jest taka, że większość mężczyzn ma tyle seksu co kot napłakał. Tylko bogaci, sławni, lub piękni, mogą sobie poużywać i zakosztować różnych smakołyków. Więc
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jim78
jim78
jim78
Autor
27.09.2021, 20:22:44
  • 0
@UnderThePressure: Nie. Pomyliłeś mnie z kimś.
  • Odpowiedz
S.....1
S.....1
konto usunięte 14.09.2021, 22:41:48
  • 40
Współczuję nowemu pokoleniu, które za 10, 15 lat będzie wchodziło w dorosłość i na rynek pracy (chociaż swojemu pokoleniu też współczuję) ten świat schodzi na psy. W latach 90 może i była bieda, ale było jakoś normalniej (nie licząc plagi kradzieży wszelakiej). Jeszcze 10 lat temu byłem pewnien, że będę miał chociaż jedno dziecko. Jednak to co zobaczyłem przez te ostanie 10 lat, jak świat zszedł na psy bardzo szybko wyleczyło mnie
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jim78
jim78
jim78 14.09.2021, 22:52:57
  • 19
@Spartan91: Już 10 lat temu nie było dobrze. Jestem rocznik 1991 i najlepiej to wspominam lata dzieciństwa - 1997-2006. Świat był inny. Wszystko zaczęło się od naszej klasy, potem doszedł fejsbook, i w ogóle internet zniszczył relacje, zasady moralne.
  • Odpowiedz
Mystoo
Mystoo
12.09.2021, 12:00:18
  • 72
powiedziałem mojej matce czym jest antynatalizm i próbowałem jej uświadomić to, że rodząc mnie zrobiła mi krzywdę i nie powinna tak robić oraz to, że rodząc osobę z zaburzeniami, a konkretniej- z nerwicą, fobią społeczną i problemami emocjonalnymi i wychowując ją na osobę totalnie niezaradną życiowo, a potem naleganie a wręcz kazanie się jej wyprowadzić i się usamodzielnić w wieku 22 lat(mówie tu o mnie) jest totalnym absurdem i brakiem wzięcia odpowiedzialności
  • 99
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jim78
jim78
jim78 12.09.2021, 22:59:59
  • 3
@Mystoo: Ja mam 30 stke na karku. Nigdy praktycznie nie pracowałem. Rodzice mnie z domu nie wyrzucają. W spadku po nich mam otrzymać mieszkanie. Mieszkam tylko z nimi. Też miałem brzydkiego ryja za czasów szkolnych i musiałem potem korzystać z psychoterapeuty, aby wyleczyć lęki. Niestety, ale w polskich szkołach jest zbieranina praktycznie samego plebsu z nizin społecznych i patologi.
  • Odpowiedz

787

Wmawianie, że ktoś jest incelem. Taktyka poniżania mężczyzn w dyskusjach

Wmawianie, że ktoś jest incelem. Taktyka poniżania mężczyzn w dyskusjach

Modnym dziś jest wmawianie, że jest się incelem (prawiczkiem), gdy mężczyzna krytykuje jakąś kobietę, czy feminizm. Nieważne czy słusznie, czy nie, czy np. kobieta jest głupia, czy toksyczna. Dyskusji nie ma. Po seksie człowiek ma stawać się bardziej merytoryczny albo oślepiony walorami kobiet...

wardenga
z
swiadomosc-zwiazkow.pl
dodany: 05.08.2021, 12:48:35
  • 377
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    redpill
  • #
    blackpill
  • #
    stulejacontent
  • #
    przegryw
  • #
    pieklokobiet
jim78
jim78
jim78 05.08.2021, 15:45:15
  • -2
Ja mam 30 stkę na karku i nie miałem dziewczyny. Nie to, że jestem brzydalem, wyglądam na 19 - 20 lat. Byłem na roksie. S--s to nic ciekawego. Problem polega na tym, że jestem masochistą i fetyszystą.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Syntax
Syntax
11.06.2021, 23:44:39
  • 12
#zwiazki #redpill #blackpill #przegryw #incel #przemyslenia #antynatalizm #psychologia #filozofia #niebieskiepaski #rozowepaski

Cześć Mirki kochane! :)
Wyjdzie pewnie chaotycznie i niestety tl;dr, ale mam nadzieję że wyjdzie ciekawie i zainspiruje wielu do dyskusji...

Od dawien dawna, próbuję dokonać syntezy po analizach tego co dzieje się wokół nas. Mam na myśli nie tylko moje
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jim78
jim78
jim78 12.06.2021, 00:47:59
  • 0
@Syntax: Kobietki fajne to może były ale za czasów prl, naturalne itp. Portale społecznościowe wszystko przypieczętowały, z naszą klasą w pierwszej kolejności. Dzisiaj ludzie są ekshibicjonistami, skoro na portalach pokazują swoje prywatne życie. Widzę coraz więcej młodych dziewczyn z dziarami na rękach. To jest patologia !
  • Odpowiedz

791

Prawo Briffaulta. Kobieta musi mieć korzyść, by związała się z mężczyzną

Prawo Briffaulta. Kobieta musi mieć korzyść, by związała się z mężczyzną

Związek nie powstanie, jeśli kobieta nie odniesie korzyści ze związku z mężczyzną. Kobieta odchodzi, gdy inny mężczyzna zapewni jej więcej. Kobieta może manipulować mężczyzną, by ten wnosił więcej manipulując jego ego: "bądź prawdziwym mężczyzną!". Tj. w ostatniej aferze kuriera i blogerki.

wardenga
z
swiadomosc-zwiazkow.pl
dodany: 14.03.2021, 13:58:02
  • 227
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    p0lka
  • #
    blackpill
  • #
    redpill
  • #
    ciekawostki
  • #
    przegryw
jim78
jim78
jim78 14.03.2021, 20:33:12
  • 4
To jasne jak słońce. Charles Bukowski, w młodości nie miał zbytnio kobiet. Kiedy skończył 55 lat i nagle stał się sławny, pojawiły się młode dziewczyny, skłonne r----ć się z nim o każdej porze.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Ochlokracja
Ochlokracja
Ochlokracja
08.03.2021, 10:15:32
  • 4
Czy ktoś z was interesował się na poważnie tematem kastracji u mężczyzn?

Nie chodzi mi o sterylizację przez wazektomie ale kastrację.

Obecnie bardzo łatwo jest wejść w toksyczny związek, kobiety traktują związek jak handel wymienny, a w sumie umowę o jednostronnej korzyści.

Pojawienie
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jim78
jim78
jim78 08.03.2021, 13:45:14
  • 0
@Ochlokracja: Jak ktoś ma kasę to już lepiej korzystać dożywotnio z usług prostytutek, niż się kastrować.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Strona 2 z 6
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 31.12.2023

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl