Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko184
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
foundead
foundead

foundead

Dołączył 8 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj

To konto jest obecnie zbanowane.

  • Akcje 433
  • Znaleziska 115
  • Mikroblog 318
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 2

439

Za nieuczciwych alimenciarzy płacimy wszyscy

Za nieuczciwych alimenciarzy płacimy wszyscy

Polacy masowo nie płacą alimentów. Nie płacą, bo mogą; bo uniknięcie poważnych konsekwencji jest w Polsce proste. Za to z kieszeni podatników każdego roku znika 1,5 mld zł, które zamiast na autostrady czy inwestycje, wyręczają niesumiennych rodziców.

konto usunięte
z
biznes.onet.pl
dodany: 11.02.2017, 22:53:22
  • 241
  • #
    polska
  • #
    pieniadze
  • #
    alimenty
  • #
    prawo
  • #
    ciekawostki
foundead
foundead
foundead 12.02.2017, 14:06:06
  • 1
Jeżeli dziecko się pojawiło, to oboje rodziców powinno wziąć za to odpowiedzialność.


@Chatte21: Żonka też wie z czym sie wiąże małżeństwo, powiedzenie komuś kogoś że się kocha i bedzie dbać. Jakimi obowiazkami, co mowila ze bedzie tez gdy bedzie zle. A tutaj odchodzi. Powód nie ma znaczenia, bo ten znajdzie spod kapelusza nawet. Odpowiedzialności u niej nie ma. Za męża, za swoje słowa. Za miłość.

Wiedzieli z czym wiaze się
foundead
foundead
foundead 18.02.2017, 00:29:10
  • 0
@Fonda08: Mnie nie pytaj skąd się takie biorą. Spójrz w statystyki. 80% kobiet składa pozwy rozwodowe, 64% stosuje p-----c psychiczną. Kobiety to dają od siebie... wymagania i łamanie umów, słowa, zmienność, chaotyczność, zrzucanie z siebie odpowiedzialności w niewygodnej sytuacji. Nie wiem co to znaczy przegryw życiowy. Przegrywy to raczej w ogóle nie mają kobiet, więc coś tu nie pasuje do twej teorii. Inna sprawa, że te kobiety które tak sie

654

Jedna dziewczyna kontra jedenaście luster

Jedna dziewczyna kontra jedenaście luster

Inna, rosyjska blogerka, zrobiła sobie jedenaście zdjęć w przebieralniach różnych sklepów i porównała je ze zdjęciem, które zrobiła sobie w domu.

konto usunięte
z
boredpanda.com
dodany: 17.02.2017, 14:48:19
  • 196
  • #
    zainteresowania
  • #
    rozrywka
  • #
    oszukujo
foundead
foundead
foundead 17.02.2017, 19:04:24
  • 0
To dziwne bo ja to zwykle mam wrażenie, że w sklepach wyglądam dużo gorzej niż w domu. Albo po prostu mam przej!@#ne XD


@meleele: A to nie tak ze w domu do swojego widoku w lustrze jestesmy przyzwyczajeni i dlatego wydaje sie ze lepiej? Podobnie gdy sami sobie zrobimy zdjecie, nizeli ktos nam...
foundead
foundead
foundead 17.02.2017, 19:11:13
  • 0
Własie nie wiem, zawsze myślałam, że to światło w sklepach jest beznadziejne. Np takie w Bershce powoduje że wyglądasz jak ufo


@meleele: Ja tam w domu mam 3-4 lustra i w każdym wyglądam inaczej. Inaczej też gdy robię sobie foto przednim aparatem w telefonie i tylnym. Który jest ten prawdziwy? pewnie żaden xD
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
17.02.2017, 09:13:16
  • 51
#anonimowemirkowyznania
Mirki i mirabelki, mam pytanie o finanse w Waszych zwiazkach i szeroko pojety podzial obowiazkow jak i budzetu.
Otoz, jestem w zwiazku, niebawem slub. I o takie zycie po slubie mi tu chodzi.
Oboje zarabiamy calkiem dobrze, ale moja kobieta mimo wszystko wiecej niz ja. Nie mowie, ze mi z tym dobrze jako facetowi, ale ciesze sie jej szczesciem a sam staram sie znalezc nieco lepiej platna prace, ew. licze
  • 106
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

foundead
foundead
foundead 17.02.2017, 16:57:30
  • 0
@AnonimoweMirkoWyznania: Ale ten wpis mnie w-----ł. Przypomina mi byłą. Ciągle manipulacje, aby dostawać jak najwięcej, a od siebie dawać jak najmniej. I efekt tego był taki, że i tak skoczyła na innego bolca. Także jak dla mnie jeśli manipuluje Tobą to Cie nie kocha. Jesteś tylko takim... nie wiem, na przeczekanie, czasoumilaczem, do wykorzystania. Jak pisali, wyrachowana ksiezniczka.

"BO ja jestem kobietą to mi się należy, to nic nie muszę".
  • Odpowiedz
foundead
foundead
foundead 17.02.2017, 17:10:29
  • 0
A po slubie bedzie tylko gorzej. Dopiero zobaczy że niewiele musi, a dostaje nagrody, jest zabezpieczona...
  • Odpowiedz
w.....u
w.....u
konto usunięte 17.02.2017, 10:24:11
  • 2
Jak wiadomo my stulejmany co sa cale zycie tfwnogf jesli jakims cudem wyjda z tfwnogf i znajda #rozowepaski skazani sie na klamstwo w kwestii #zwiazki . Jestem wiec ciekawe drogie stuleje jaka historie macie zamiar przedstawic. Moja bedzie nastepujaca, w licbazie bylem w zwiazku z Ola, mlodziencza milosc i te sprawy. Mielismy studiowac w tym samym miescie ale ja sie nie dostalem a ona tak i niestety zwiazek
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

foundead
foundead
foundead 17.02.2017, 10:30:34
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
foundead
foundead
foundead 17.02.2017, 10:39:16
  • 0
@wyjde_z_przegrywu: Tym bardziej jak sie spodobasz. Mialem duzo takich sytuacji, nawet 2 dni temu. Dziewczyna zachwycona mną, a ja jej mowie ze miałem pół kobiety tylko. Ona pyta o oc chodzi? Aaa zrobiła mi kiedys lodzika w szkolnej ubikacji. I potem mowilem, ze moze mnie uczyc, zobaczy ze nigdy nawet nie widzialem golej kobiety na zywo. Ona to moze odbierac jako zarty, a nie musi. I tak ją to kręci,
  • Odpowiedz
foundead
foundead
foundead 17.02.2017, 10:58:41
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
foundead
foundead
foundead 17.02.2017, 11:07:56
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
foundead
foundead
foundead 17.02.2017, 11:16:59
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
foundead
foundead
foundead 17.02.2017, 11:23:04
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
foundead
foundead
foundead 17.02.2017, 11:32:11
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
foundead
foundead
foundead 17.02.2017, 11:57:25
  • 0
a jakie masz zdanie na temat takich związków przez swatanie np dwóch kolegów cię swata z jedną laską


@Graner: Ale po co to robić? Chyba z inicjatywy kobiety to swatanie, tak? To tak jakby ona Ciebie wybrała... tak jest zdecydowanie łatwiej, bo nie musisz podrywać i ona chce Cie wczesniej niz jakkolwie ksie zaprezentowales. Ona sie stara częściej na początku.
  • Odpowiedz
foundead
foundead
foundead 17.02.2017, 12:03:43
  • 0
@Graner: No to krótka piłka. Ktos Cie swata, Tobie sie nie podoba więc mowisz wprost, ze nie jest w Twoim typie i juz. Albo jak chcesz byc bardzo miły to mozesz mowic ze teraz nauką jestes zajety, pasjami i nie czas na związki. Albo ze jestes gejem hehehe
  • Odpowiedz
Amucat
Amucat
Amucat
15.02.2017, 09:54:02
  • 1199
#logikarozowychpaskow

A, oczywiście autorka opisała swoją figurę jako "lekko puszysta".
Amucat - #logikarozowychpaskow 

A, oczywiście autorka opisała swoją figurę jako "l...

źródło: comment_5zb3kfSn7mv1rpNDmDchB9gvDHEH7ioW.jpg

Pobierz
  • 61
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

foundead
foundead
foundead 15.02.2017, 17:15:51
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
foundead
foundead
foundead 15.02.2017, 17:18:22
  • 1
Ale co z tego? Niech pierwszy kamieniem rzuci grubasek który na tinderze akceptuje dziewczyny na swoim poziomie.


@ChomiczaKrolowa: Po pierwsze nie ma tu takich XD po drugie grubasek wie na co go stać. Na nic. I tak jak chce zagadac to musi sie ksiezniczce zaprezentowac by sie laskawie zgodzila na spotkanie, aj eszcze byc zaakceptowanym fizycznie. Wy to nic nie musicie wiec wybrzydzacie, takie sa fakty ksiezniczki
  • Odpowiedz
foundead
foundead
foundead 15.02.2017, 17:20:06
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
foundead
foundead
foundead 15.02.2017, 17:21:11
  • 0
@janeeyrie: Juz ci wyjasniam. Z tego postu bije arogancja, a faceci nie lubia wywyzszajacych sie kobiet. Czyli z postawą

Ja mogę, ty nie

Co wolno wojewodzie...


I pod pantofel smroda, a pozniej gardzić nim i narzekac do kolezanek.
  • Odpowiedz
foundead
foundead
foundead 15.02.2017, 17:24:44
  • 0
@pietryna123: Ale podałbyś jakieś konkrety czym sie roznia dokładnie.
  • Odpowiedz
foundead
foundead
foundead 15.02.2017, 17:27:24
  • 0
Czy ja wiem, zależy od charyzmy.


@ChomiczaKrolowa: Charyzmatyczny grubasek. You name it ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
foundead
foundead
foundead 15.02.2017, 17:29:38
  • 0
@pietryna123: To ze nie pamietasz, to tylko o tym swiadczy ze nie wnikales w to czy sie bardzo różnią od siebie...

Najczęściej ostatnio wysmiewanym tekstem stosowanym przez kobiety jaki jest, wiesz?


A czemu jest wysmiewany? Bo juz wielu zauwazylo ze często są jak klony. Jeszcze jeden argument do tego. Super podrywacze jak juz ogarniaja jak grac na emocjach kobiet i oczym z nimi rozmawiac, to potrafia poderwac ponad 70% kobiet. Jesli sa
  • Odpowiedz
foundead
foundead
foundead 15.02.2017, 17:39:53
  • 0
a zajmuje się swoimi sprawami mniej lub bardziej prozaicznymi?


@pietryna123: Oczywiscie ze bardziej, bo lachony ogolnie sa bardzo przyziemnymi stworzeniami.

A spotykamy się wszyscy przy piwie czy jakiejś imprezie (i nie są to tylko laski kumpli od kufla...), czy coś zjeść na mieście i sobie pogadać...


Co nie zmienia faktu ze nie za bardzo sie roznia. Pogadac pogadasz... na błahe tematy, bo przeciez nie fizyki kwantowej, ale to tyle. Z
  • Odpowiedz
foundead
foundead
foundead 15.02.2017, 18:40:08
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
foundead
foundead
foundead 15.02.2017, 18:41:53
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
w.....u
w.....u
konto usunięte 14.02.2017, 22:29:07
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

foundead
foundead
foundead 14.02.2017, 22:35:55
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

409

"Szwedzka teoria miłości": ciemna strona skandynawskiego raju

"Szwedzka teoria miłości": ciemna strona skandynawskiego raju

W swoim filmie "Szwedzka teoria miłości" Erik Gandini pokazuje drugą stronę szwedzkiego modelu życia, a wnioski, jakie wyciąga z obserwacji swoich rodaków filmowiec, delikatnie mówiąc, nie napawają optymizmem.

KFM
z
film.onet.pl
dodany: 13.02.2017, 06:45:05
  • 132
  • #
    kultura
  • #
    szwecja
  • #
    jeststabilnie
foundead
foundead
foundead 14.02.2017, 00:20:15
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

w.....u
w.....u
konto usunięte 12.02.2017, 17:14:39
  • 25
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

foundead
foundead
foundead 12.02.2017, 17:19:45
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
1788
1788
1788
11.02.2017, 23:58:08 via iOS
  • 3
Dlaczego 80% różowych nie wierzy, że można chcieć poznawać różowe bez podtekstu matrymonialnego?
#rozowepaski #logikarozowychpaskow
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

foundead
foundead
foundead 12.02.2017, 00:10:51
  • 0
@bluberr: nie odwracaj kota ogonem odpowiadajac pytaniem na pytanie. co masz do zaoferowania?
  • Odpowiedz
foundead
foundead
foundead 12.02.2017, 00:15:01
  • 0
gdy idziesz jako facet na babski film i potrzebujesz towarzystwa.


@bluberr: xD

nie, po prostu nie ma przyjazni damsko-męskiej. nie jest ona nikomu potrzebna. zblizacie się psychicznie do siebie, a jak jestes ladna to chce cie puknąć. jak nie, to po co mi taka? kumpel zrobi wiele więcej, a nie jestem pedałem zeby we dwoje chodzic na babskie filmy. co wy macie w głowach
  • Odpowiedz

3117

Prowadzący beszta widownię wyśmiewającą faceta będącego ofiarą przemocy domowej

Pokaż treści 18+

Prowadzący beszta widownię wyśmiewającą faceta będącego ofiarą przemocy domowej

Podwójne standardy. Gdy kobiety na widowni zaczynają śmiać się z historii mężczyzny, będącego ofiarą przemocy domowej, prowadzący program traci cierpliwość. Gdyby sytuacja była odwrotna i kobieta była ofiarą, nikomu nie przyszło by do głowy, by się śmiać. Ich głupie miny mógłbym oglądać na okrągło.

Mesk
z
youtube.com
dodany: 09.02.2017, 10:39:21
  • 324
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    feminizm
  • #
    heheszki
  • #
    rozowepaski
  • #
    zwiazki
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 12:36:33
  • 60
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 95
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 12:55:50
  • 27
@ikkiz: A coś mądrego masz do powiedzenia? To są wnioski, trafne wnioski z obserwacji wielu, wielu kobiet. Prawda która piecze niektórych tak mocno, że musieli posiłkować się zhiperbolizowaną definicją stworzoną po to by stworzyć podział i mówienia prawdy zaniechać. Największymi mizoginkami są one same, ale siebie i tak uważają zawsze za inne niż wszystkie będąc dokładnie takimi samymi. Myślałem że różowy pasek napisze coś takiego ale że ty? W głowie
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 13:18:59
  • 0
Jak chce jedna czy druga byc traktowana jak Kobieta, to musi na to zapracowac, tak jak na szacunek czy zaufanie chociazby.


@wypokmeister: Zapomniałeś że zmuszanie kobiet do pracy nawet nad sobą, to uciemiężanie? One mają dostać wszystko za darmo i wtedy jest dobrze (ale zawsze i tak za mało).
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 13:23:43
  • -3
Fakt. Praca nad soba wszak jest bardzo ciezka i f ogule stres powoduje ;D


@wypokmeister: Kiwnięcie palcem też jest bolesne. Złej baletnicy rąbek u spódnicy, księżniczka na ziarnku grochu wyspać sie nie może... niektóre by pewnie chciały by płacić im za samo oddychanie. Chodzące, roszczeniowe, próżne, bierne lenie. Żadnej równości nie widzę, gdy od mężczyzny wymaga się, a od kobiety w tej samej sytuacji nie. Ale to się jeszcze z
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 13:27:13
  • 14
@ikkiz: Gratuluje. Jesteś więc na tyle prostym człowiekiem że nie widzisz tego jak się zachowują, jakie gierki między sobą prowadzą i jak ty jesteś rozgrywany psychicznie. Fizycznie nie, bo pewnie masz przewagę a nie to co ten suchoklates z rozszarganymi nerwami. A ta przyjaźń na czym polega? Na tym że kobiety cię wspierają pewnie, pomagają ci, doradzają, współczują. Gratuluje jeszcze raz. To co opisałem to tylko jedna kobieta, marny procent
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 13:43:05
  • 12
musiałeś mieć bardzo przykre doświadczenia.


@StefekNyks: Jak 80% mężów i jak ponad 80% mężczyzn, którzy przeszli takie coś przynajmniej raz, raz byli użyci w gierkach. Mając 16 lat nie masz pojęcia o tym i uważasz że to normalne. 40... już nie chcesz mieć nic wspólnego. Poza tym czemu jak typowa kobieta komentujesz mnie personalnie, a nie wytyczony problem?

mężczyźni również robią podobne
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 13:50:40
  • 12
@ikkiz:

mniej więcej, ale też ładnie wyglądają, fajnie pachną i można z nimi uprawiać s--s.


Raczej głównie, bo są wymagające, a nie oferujące i mężczyzna lepiej jak poradzi sobie sam. Intelektualnie też rzadko kiedy kobieta potrafi zainteresować, czy też pasjami. Tym bardziej zarobkami, nie adoruje, s--s tylko za coś, za zobowiązania, bo się ceni i szanuje. Równość? Ciało za wszystko co inne? A w trakcie związków wiekszosc mezczyzn ma coraz
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 14:04:06
  • 0
uważanie się za lepszą płeć


@StefekNyks: To akurat normalne, jeśli ktoś ma mózg i widzi co kto i ile oferuje. Kobiety rzadko wybierają kogoś kogo uznają za gorszego od siebie, kto mniej od nich oferuje.

Mówię między innymi o
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 14:11:41
  • -1
sorry, edytowałem post, zanim zdążyłeś przelać w tekst swoją frustrację, ale ok, może być i inkubator, którego Ciebie natura pozbawiła.


@ikkiz: To był "żart" z feministek które się obrażają o takie stwierdzenia. Nawet jak próbujesz coś ładnego napisać o nich to i tak strzelą focha.

bo chyba nie idzie ci
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 14:41:32
  • -2
@ziemniaczana_krolewna: Zapewne ze statystyk wygrywanych spraw przez kobiety gdzie za każdym razem udaje im się zagrać ofiarę (tylko 4% wygrywa mężów), ale też przemocy psychicznej (zaniżonej przez to że mężczyźni nie zgłaszają, ale to kobiety przodują), a także fizycznej (tej praktycznie wcale ne zgłaszają), czy też ucinania dostępu ojca do dziecka po rozstaniu/rozwodzie (ponad 70% dzieci w USA żyje wyłącznie z matkami). Nie wspominając o tym że płeć mózgu kobieca
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 14:47:25
  • -4
@ziemniaczana_krolewna: nie widze jakoś linków do badań :D

Na jakim poziomie ze mną rozmawiasz abym jeszcze czas tracił na znajdywanie takich rzeczy? I tak zanegujesz patrząc po twoich płytkich ocenach. Czas to pieniądz. Jakbyś nie dyskutowała personalnie, to może bym jeszcze się wysilił, ale jeśli uważasz, że masz mózg to sobie znajdziesz. Bardzo łatwo dostępne to wszystko jest.

masz doktorat z
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 14:53:43
  • -2
@ziemniaczana_krolewna: Tylko debil z debilem się dogada i do tego jest ci to potrzebne. Widać że którakolwiek rzucająca proste oceny idiotka pozostanie idiotką. Jesteś pierwowzorem głupoty i płytkości, a nawet braku kreatywności. Żeby nie znaleźć tak prostych badań i tylko próbować odpyskować, zamiast próby jakiejkolwiek rozmowy na poziomie. I tym samym kolejna moja teza z postu została udowodniona. Pogrążaj się dalej.
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 15:03:49
  • -3
Kobiety płacą a mężczyźni chodzą i pachną.


@StefekNyks: I pewnie 50% mężczyzn postępuje tak samo i 50% kobiet, a nie margines mężczyzn i duża liczba kobiet? Kobiety nigdy tak się zachowywały, a u mężczyzn to pewnie nagminne? A nie u gejów narcyzów? Chodzenie i pachnienie u mężczyzn, no super sprawa. Podajesz jednostkowe przykłady na przeciw typowemu kobiecemu ze stereotypów, które czasem śmieszą, czasem w-------ą (jak nas dotkną, a księżniczka d--y nie
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 15:10:38
  • -2
@ikkiz: Nie wiem po co mi radzisz reperować statystyki. Nie jestem zbawcą świata. Trendy są takie i nie będą przeciwne, póki coś wielkiego się nie wydarzy. Statystyki są ogromnie przeciw temu co piszecie w trójcy. Gadaniem nie zmienicie tego co jest. Mi rad nie trzeba, bo dobrze wiem co kobiety mają do zaoferowania i nie jestem idiotą, by jeszcze się starać, zarabiać coraz więcej dla nich, lepiej wyglądać dla nich,
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 15:13:39
  • -1
@StefekNyks: Zabawna jesteś. Uznałaś że zaatakowałem personalnie bo wyciągnąłem logiczną hipotezę (zadając pytania) z tego że spotykasz pseudomężczyzn, mimo że narzuca się nam byśmy byli całkiem inni i zabrania zachowywania się... jak baby. Tacy mężczyźni to margines, więc zadałem pytanie skąd ich bierzesz i dlaczego akurat oni? ładna buźka? Jacyś pedałkowie zapatrzeni w siebie?
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 15:19:18
  • -1
@StefekNyks: Ale kto powiedział że spotykam brzydkie kobiety? (takie też się pojawiają codziennie na ulicy, co nie?). Na razie to spotykam głupie, nie umiejące dyskutować, mściwe, co też pokazuje ten przykład. Zamiast się odnieść do rozmowy to kolejna próbuje odpyskować jak w piaskownicy, mimo że wcale nie atakowałem. Nic nowego niestety.
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 15:25:01
  • 0
a ty byś chciał dostać d--y charytatywnie? Serio?


@ikkiz: ale czemu odwracasz kota ogonem? jak uslysze od kobiety "moja d--a ma swoją cenę i płać" oraz wytyczy dokładne warunki umowy korzystania z tej d--y, to wtedy mozemy dyskutowac. aktualnie d--a ma cenę zmienną, coraz wyższą, jednoczesnie kobieta kompletnie obraża się o takie stwierdzenia, mimo że są faktami.

Ja tylko chcę prawdy i zasad, nic więcej. To że kobiety zachowują się
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 15:30:36
  • -1
Czyli jak ty atakujesz personalnie to "wyciągasz logiczną hipotezę (zadając pytania)" a jeśli ja "wyciągam logiczną hipotezę zadając pytania" to odpyskowuje. Widzę tutaj podwójne standardy.


@StefekNyks: Co ty pieprzysz znowu? Twoja "hipoteza" jest całkowicie alogiczna. Skad ten z-----y wniosek o brzydkich kobietach? Totalnie z d--y bo nic takiego nie pisałem. Z kolei moj jest logiczny, bo tacy mężczyźni o jakich piszesz są izolowani i nietolerowani.
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 15:32:37
  • -2
To samo. Owszem zdarza się że wypłakuje się koleżance, że zj?%?ła i w ogóle ale facetowi nigdy nie okaże skruchy.


@xaliemorph: Ale wypłacze sie tylko wtedy kiedy gościu ją oleje i był wartościowy. Gdy chciała go wsadzić pod pantofel manipulacjami ale się jej nie udało. Ona płacze egoistycznie. Nie za nim, bo jego skrzywdziła (empatia) tylko go straciła (egoizm). Płacze NAD SOBĄ. Ojeju tak mi źle (a później i tak
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 15:40:15
  • -4
nie potwierdzam, że zachowują się jak dziwki


@ikkiz: To czemu określają cenę za dupę, mimo że mówią że to nie tak? Zakłamanie wychodzi.

mają prawo czegoś oczekiwać od
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 15:48:07
  • -1
@xaliemorph: Tu wychodzi akurat hipokryzja. Jedno mówić, drugie robić to też bardzo kobiece. Ja jestem człowiekiem porządku, a nie chaosu. Klarownych zasad, czemu tak a nie inaczej, a t ugierki, gierki, p---------e kotka za pomocą młotka, wybielanie się, zrzucanie winy...

Tak jak @loczyn mowi. Nawet jak kobieta zdradza, odchodzi, zawsze widzi winę w starym facecie i doczep isie czegos nawet sprzed 30 lat (a nawet do zalety którą kochała
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 15:50:50
  • -2
Skąd masz takie doświadczenia?


@StefekNyks: Powiedz mi która strona oczekuje oparcia? Ta silniejsza, czy słabsza? Od ktorej oczekuje sie bycia silniejsza, decyzyjną, zapewniajaca bezpieczenstwo? I drugie pytanie. Czy kobiety lubia nosic spodnie i wspierac mezczyzn słabych, czy jak na wideo smieja sie z nich? Wiec czemu znowu zwracasz sie do mnie personalnie jesli to typowy trend? Mezczyzna najlepiej jakby był zaradny, silny. Oparcia mozna w matce miec jak sie jest
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 15:56:19
  • -2
U prostytutki jest "bardziej jakościowy" i suma summarum tańszy s--s niż u partnerki.

zgadzasz się? to czas się pogodzić z sytuacją: roksa.pl


@ikkiz: Oczywiscie ze jest taniej, 100zł na godzinkę, zero fochów, manipulacji, gierek, podporządkowania dzialan pod jej styl zycia (nudny), obaw ze wymieni na inny model, ze leci tylko na kasę, a nie na ciebie bo nie odczytasz takimi zawodowymi aktoreczkami są. Tutaj masz jasnosc. Place, wymagam. W zwiazkach
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 16:09:26
  • -3
@ikkiz:

Nie widzisz czasem odrobiny hipokryzji w tym, że boisz się, że kobieta może odejść,


Nie boje się, bo nie wchodze w związki i tym bardziej juz nie z pyskatymi księżniczkami.
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 16:12:26
  • -3
zadaję pytanie bo widzę argumenty z d--y nie poparte żadnymi danymi


@StefekNyks: O k---a i co, nie zgadzasz się że kobiety szukają bezpieczenstwa? Męskości szeroko rozumianej? Nie zgadzasz że nie noszą spodni? Jesteś typową przedstawicielką zarozumiałych bab, które nie umieją przyznać sie do błędu i będą okręcac kota ogonem do skutku, wyszło na ich. Wszystko co mowie jest jasne.

Jesteś
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 16:16:59
  • -6
@Wifee: Kolejna która zaczęła od brzydkiej oceny, a pozniej milusio pyta, jakby była jakkolwiek zainteresowana powazna dyskusja. Nie będe młodszego niezdegenerowanego pokolenia truł, ani starego jakim na pewno jesteś. Mozesz byc spokojna, ze bedziecie klepali sie po plecach w swoich idiotyzmach nazywajac ze to normalne, a moje (co?) jest durne. Ale rozowe to rozowe, takie juz jestescie. Nigdy win w sobie, zawsze o sobie dobrze i wojujecie lizac sie po
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 16:29:30
  • -4
Och, jak BOLI. ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Wifee: Widzisz, najwidoczniej w dyskusji chodzi wam o to by zabolało, a nie zeby cos sobie wyjasnic. Oceniaj mnie sobie ile chcesz, to są pierdoły. Jakbym mogl chetnie bym zatrul wszystkie mozgi moja opinia i byscie wrocili do swojej normatywnej kobiecości, a my do meskosci i kazdy by mial jasno okreslone zadania, nikt by sie nie w------ł na siebie,
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 16:55:46
  • -3
@ikkiz: Odpowiem ci bo widzę zwiechę złapałeś.

W pierwszym przypadku mamy ustalony związek, jasno ustalone zasady w nim, zobowiązujemy się być na dobre i na złe między innymi, w zdrowiu i chorobie. Mówimy sobie "kocham", a to znaczy WIELE. Powinno znaczyć więcej niz krótkotrwała emocja, z której mozna w dzisiejszych czasach zrzucic odpowiedzialnosc i powiedziec nagle nie kocham bo... (twoja wina) i odejść. Niezaleznie ile inwestowałeś. I to kobieta ma prawo
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 17:10:39
  • -4
@Wifee: Dobra, ja o niebie Ty o chlebie. Kobieta nie daje wsparcia, a matki teresy ktore opiekuja sie ofiarami losu to moze 1%. Z nikad liczba, ale nie jest to typowe. Gdyby bylo to bysmy widzieli wszedzie kobiety ktore chca takich, ktore wykazuja sie inicjatywa, biora odpowiedzialnosc za takiego. To nie jest kobieta cecha. Kobiety takiego uznaja za dzieciaka, albo gorzej. Po prostu nie jest dla nich atrakcyjny wewnetrznie i
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 17:25:11
  • -1
idż już na te k#!$y, bo twój flood liter zaczyna mnie męczyć. Jak bym miał ochotę poczytać, to poczytał bym fantastykę a nie skrzywdzonego mizogina


@ikkiz: Odpowiedź typowa dla debila. Jeszcze sie zagotowałeś. Nie chcesz dyskutować to nie dyskutuj, nie odpowiadaj. Wytknalem ci błąd i teraz płaczesz. Nie jestem hipokrytą, udowodnilem, a ty jedziesz mi jak baba ktorej braklo argumentow i piana sie sączy.

poza tym nie
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 17:29:31
  • -2
@ikkiz: Milo ze sie przedstawiles.
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 17:33:11
  • -2
@ikkiz: Ale to ty zaczynasz tu pierdoły pociskać. Ja sie na riposty nie sile, tylko dyskutowalem. Nie zgadzamy sie, ok.
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 20:25:36
  • -2
(i tak pewnie uznasz to za argumentum ad personam i nie odpowiesz.)


@moo_point: nie oceniaj mnie pod siebie, bo sie nie obrażam i to o takie pierdoły. No chyba ze to miala byc prowokacja...

W sumie po tym tekście ręce opadły mi już na zawsze, więc nie kłopocz się. KLAPKI NA OCZY I HEJHO GENERALIZUJ
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 20:46:42
  • -2
wiecznych chłopców.


@Wifee: koliduje z depresją, niezdecydowaniem i innymi cechami.

Płacz nie musi być oznaką słabości. Bycie wrażliwym nie oznacza bycia ofiarą życiową. Zmiana zdania nie oznacza braku
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 20:49:25
  • -2
Ale obracając się w moim kręgu przyjaciół, znajomych, rodzinie stwierdzam, że normą jest kochająca żona i matka. Jak i kochający mąż i ojciec.


@moo_point: Szkoda mi tego jesli az 80% malzenstw sie rozpada w przeciagu 5 lat. Ponad 60% Polakow narzeka na brak seksu z żoną. Szczesliwe zwiazki to na moment sa i margines. akurat Ty w nim jestes. Gratuluje. Ja pozostane z dala od tej "basni" pt "milosc" od
foundead
foundead
foundead 10.02.2017, 06:36:32
  • -2
Są kobiety, co nie tylko potrafią i chcą, ale faktycznie wspierają mężczyzn, poświęcają się dla nich, czasem do tego stopnia, że robią z siebie prawdziwe matki-Teresy nie oczekując niczego w zamian...


@Pantegram: Kpij dalej. Moze miliard lat temu takie były i się zmyły. Jakbym taka spotkal to bym ozłocił, ale nie ma takich. Chyba tysiace kobiet poznalem i zadna nie pasuje do tego. Predzej sobie poradzile msam z problemami niz kobieta
foundead
foundead
foundead 10.02.2017, 09:10:51
  • -1
@Wifee: Lepiej sie zastanow skad sie to wzielo, to podejscie ktore tak krytykujesz i czy kiedys mialem inne opinie, inne podejscie, inne zdanie, inny charakter. Myslisz moze ze czlowiek sie z tym rodzi? Jak widac nie chcesz tego zauwazyc. Typowa jesteś, jak wszystkie inne. Ani troche innego podejscia. Dlatego moje opinie są niezmienne, bo wy niezmiennie sie zachowujecie i oby szły dalej pokazując jakie jesteście i czego chcecie.
foundead
foundead
foundead 10.02.2017, 09:21:28
  • -2
Tak – biednych nakarmić, spragnionych napoić, a prawiczkom dać d*…


@moo_point: a oczym rozmawiamy? wlasnie o tym ,ze tego nie chcecie dac, a teraz oburzasz się... bo prawde powiedzialem. nie chcecie i tyle. bo zadne dobre osoby z was, czy matki teresy. nei ma takich i to jest dowod. to twoje oburzenie ze co? ja mam dac cos? biednych karmic? dawac d--y za nic?

Chyba nie wiesz, że dla kobiet
foundead
foundead
foundead 10.02.2017, 09:32:54
  • -2
Nawet inni faceci się z Tobą nie zgadzają.


@Wifee: Tak, 60 plusow w pierowtnym wpisie, w tym 2-3 facetow sie nie zgodzilo i uznajesz to za argument. Faceci niektorzy sa jeszcze ślepi, ale juz niedługo. Niedlugo wrocicie do kobiecosci, tak jak my przestaniemy byc pod butem roszczeniwoych ksiezniczek ktore rządzą w związkach i rządzą tak c-----o ze sie rozstają na potęge, zdradzają i seksu nie ma.
foundead
foundead
foundead 10.02.2017, 09:35:06
  • 1
Ciekawe, że kiedyś podobną filozofię stosowali mężczyźni wobec kobiet...


@Wifee: Ciekawe jaka, ze macie zwalczac przeciwnosci losu? Przeciez mialyscie opieke zapewniona, wszystko, w zamian za wsparcie meza, wiernosc, szacunek i s--s. Nawet pracowac nie musialyscie, bo mialyscie zapewnione. Teraz za ciezko mezczyzne uszanowac, bo ma wymagania spelniac i laskawie moze bedzie mila, ale jak nie to i tak jego wina, bo same od siebie niczego nie wymagacie co potwierdzily wasze
foundead
foundead
foundead 10.02.2017, 09:47:35
  • -1
Bo żadnemu gimnazjaliście nie chce się czytać wywodów poniżej ;)


@Wifee: Racjonalizuj sobie to jak chcesz. Prawda jednak jest taka ze pierwotne przeczytali i byl dluzszy, powiedzial wszystko. Zgadzali sie w wiekszosci, a ty wybierasz jednostkowe przyklady aby sie nimi posilkowac. I to jest dopiero dowod anegdotyczny i margines.

Kobieta to nie twoja zabawka do używania
foundead
foundead
foundead 10.02.2017, 11:55:15
  • 1
@xaliemorph: Bardzo ladnie opisane kumplu. Narzekac jednak nie ma co. I tak nie zrozumieją, bo są zapatrzone w sibeie i swoje roszczenia. W pobłażanie im, dogadzanie. Tylko one jakby sie liczyły na swiecie. I oczywiscie ich faceci ktorzy na ten moment sa dla nich uzyteczni wiec moga ich bronic, ale zeby to one doprowadzily do czegos dobrego ich to nie, facet musi wszystko sam. A one na gotowe przyjdą lub
foundead
foundead
foundead 10.02.2017, 12:12:10
  • -1
@moo_point: Po prostu widze ze zachowujesz sie tak samo jak inne. Kompletnie nie obchodzi cie skad moje opinie, nastawienie, co przezylem. Zadna nigdy nie pomoze, nie wykaze sie inicjatywą, nie powie ok dam radę, docieknę, zrobie co w mojej mocy, postaram sie to zostaja tylko puste slowa. Uwazanie siebie za lepszą, mimo zachowan ktore potwierdzaja ze sa takie jak opisalem. To jest tylko dowod, jeden z wielu.

bo ich być
foundead
foundead
foundead 10.02.2017, 12:45:31
  • -1
@moo_point: Nie odpowiedzialem bo bylem zasmucony tym wszystkim. Z reszta publicznie nie mam sie zwierzac. Skad mialem wiedziec ze chcesz wiedziec? Nic na to nie wskazywalo.

Dlatego żadna kobieta nie chce się tego podjąć - bo bez uczucia to dla obu stron żadna frajda.


Ale w tym sęk by nie doszukiwac sie we wszystkim frajdy, a jakiejs pomocy. Czy pomoc komus to musi byc frajda? Przyjemnosc? Nie, pomaga się bo sie

708

[UK] 15 lat po rozwodzie: żona roztwoniła 230.000 funtow - sąd: mąż dopłaci

Maz oddal zonie cala swoja gotowke 15 lat temu przy rozwodzie,230tys GBP, ona je stracila i sad nakazuje mezowi ja dalej utrzymywac!

yancio
z
bbc.co.uk
dodany: 08.02.2017, 17:42:10
  • 176
  • #
    europa
  • #
    uk
  • #
    rozwod
  • #
    rownouprawnienie
  • #
    zachod
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 16:45:14
  • 47
@tomasz-szalanski: Tylko 4% mezczyzn wygrywa sprawy sądowe z kobietami. Albo są super inteligentni, albo one bardzo patologiczne... bez szans taka typowa para. Zawsze wygra kobieta, lub ubłagasz o bezstronny rozwód. Co i tak nie zwalnia cię z alimentów, bo to kobieta zwykle zarabia mniej w związkach.
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 16:49:03
  • 20
Wydaje się, że jest. Spójrz na metaanalizę wielu badań longitualnych dotyczącą wpływu udanego małżeństwa na zdrowie mężczyzny i kobiety. Mężczyźni na polu zaburzeń psychicznych osiągają nawet większe korzyści.


@Slonx: Ty dalej powielasz te bzdury. Kobiety wybierają silniejszych psychicznie, zaradniejszych i zamożniejszych mężczyzn więc to dlatego nie skarżą się na brak szczęścia, a nie dlatego że żony pomagają w czymkolwiek. Kobieta to pochłaniacz wszystkiego, wieczny foch, masa emocji, wybrzydzania, marudzenia, braku
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 16:50:50
  • 0
@LuckyLuq: Najlepiej jakbyś zarabiał mniej, ale wtedy żadna cie nie zechce (chyba ze brzydka). Jak więcej choc o 100zł, to ma prawo zabiegać o wyrownanie.
foundead
foundead
foundead 09.02.2017, 17:01:20
  • 68
@tomasz-szalanski: Dało. Kukiz chciał wprowadzić opiekę naprzemieną jeśli chodzi o dzieci i zniesienie obowiązku alimentacyjnego. Wniosek odrzucony. Takie wnioski nie mają prawa sie udać. Caly zachod jest przeciw. Kobiety maja dzisiaj zbyt duzo praw, aby nagle z tego rezygnowac. Wiesz c oto by sie działo?

Na ten moment wynika to z kultury, wychowania i przywilejow ktore zachecaja kobiety, oraz sądy do takich zachowan (finanseria). Ciezko byloby to tak nagle odwrocic.

458

Gwiazda tenisa przegrała zakład. Teraz musi... iść na randkę z kibicem

Gwiazda tenisa przegrała zakład. Teraz musi... iść na randkę z kibicem

Fan wygrał życie :D O co chodzi?

vrakes
z
sport.radiozet.pl
dodany: 07.02.2017, 09:11:30
  • 159
  • #
    sport
  • #
    tenis
  • #
    mecz
  • #
    superbowl
  • #
    nfl
  • #
    futbolamerykanski
foundead
foundead
foundead 07.02.2017, 13:10:53
  • -64
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 44
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

foundead
foundead
foundead 07.02.2017, 13:18:16
  • -47
@cl_master: Czas to pieniądz. Nie ma co marnować go na wymuszoną randkę, z kimś kto tego nei chce. To gorzej jak s--s z dziwką, bo przynajmniej jakaś przyjemność, a rozmowa? Ona jest takim samym człowiekiem jak każda inna.
foundead
foundead
foundead 07.02.2017, 13:26:36
  • -18
Bo nie jesteś na miejscu tego gościa.


@K_Wiaderny: I nie chce byc. Moze jakbym zaruchał to moze bym chciał.

A, jakby mu obiecała to co? Powsadza sobie i się skończy. Ona nic nie straci, a on się cieszy że zamoczył.


@streetpunkpl: To wtedy nazwałbym to randką dopiero. Randka jest randką kiedy jest finał. Pogadanka to jest spotkanie kolezenskie. Frajerstwo.
foundead
foundead
foundead 07.02.2017, 13:27:46
  • 3
Przestańcie wierzyć w to kłamstwo, że kobiety coś dają.


@taxi20: Nie nie dają. A kto kogo gwałci? Kogo to najwyzsza wartosc? Ktorej plci? Jakby ona sama chciała zaruchać to by nie musiała wygrywac. Kobieta powie jedno slowo i sie zleci wiele chętnych typow. Jak facet powie ze chce zaruchac to ja knie jest modelem to g---o dostanie w twarz
foundead
foundead
foundead 07.02.2017, 13:30:00
  • -10
Ludzie przestańcie sprowadzać s--s do czegoś bardziej wartościowego od innych relacji bo i tak sami sprowadzacie łóżko do poziomu chlewu.


@streetpunkpl: Pogadac sobie moge z innymi kolezankami o dupie maryny. Zaruchac tez moge chętne. A ona jest ladna, wiec jakbym nie zapunktował to bym nie chciał. Z ładną kobietą tylko gadać to jak pić p--o bez bąbelków.
foundead
foundead
foundead 07.02.2017, 13:31:20
  • -21
Poza tym. Tam randka to byle spotkanie. W Polszy się przyjęło, że randka musi sie kończyć j@#@niem bo jakby inaczej :D


@cl_master: Nie wiem czy w Polsze czy u mnie. Moj cel na kazdej randce to zaruchac. Ty moze plotkujesz i sluchasz żali kobiety jak inny ją zruchał i zostawił.
foundead
foundead
foundead 07.02.2017, 13:34:23
  • -13
No patrz. Ja po prostu spotykam się z kobietami, które nie puszczą się z facetem bo byle wyjściu na miasto ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@cl_master: Czyli tymi niezainteresowanymi seksualnie tobą? Spoko. Ja sie umawiam tylko z tymi ktorym sie podobam i pożądają, a jak pożądają to i jest s--s. Jak nie ma to znaczy ze sie nie podobam albo jakaś kłoda. Ty nazywasz lubiące s--s puszczalskimi...
foundead
foundead
foundead 07.02.2017, 13:46:33
  • -4
@cl_master: Najwyrazniej to łaska, jeśli wyczekują cię z seksem. To facet decyduje kiedy dotknąć, kiedy sciagnac majtki, więc jeśli nie sciagniesz po roku to idiotka by była jakby dalej sie spotykala z toba , a ty nazywałbys wtedy ją cnotką xD a jak na 1 spotkaniu sciagniesz majtki i ci da, to dziwką? Fajny masz system ocen, ale to ty przezyjesz swoje zycie i bedziesz miał wtedy s--s kiedy ona
foundead
foundead
foundead 07.02.2017, 13:49:34
  • -3
@VeleiN: Ja tam sie ciesze jak ladna, fajna kobieta jest napalona na mnie i na randce o to chodzi, by zamoczyć, a wy byscie wybrzydzali albo czekali tylko patrząc sobie w oczka xD dziwacznie xD

A te reguly to sobie ustaliłeś chyba ze swojego przegranego swiata, gdzie ruchacie tylko po roku chodzenia za ręce. Niech wam będzie. Tylko pozniej nie placzcie ze wezmie tą czy tamtą bardziej zdecydowany facet.
foundead
foundead
foundead 07.02.2017, 13:54:14
  • -5
@puzonyyx: Ale oni widzą. Lubią sobie rozmawiać. Ale ja wtedy nazywam to spotkaniem kolezenskim, przyjacielskim, aseksualnym. Randka to juz cos innego. Cos wiecej. Cos co wprowadza dodatkowy smaczek do spotkania i traktowanie siebie jak kobieta z mężczyzną.
foundead
foundead
foundead 07.02.2017, 13:58:04
  • -3
@cl_master: Nie, nie zaruchasz bo po prostu nie sciagnales jej majtek na pierwszej. Ty decydujesz. Ja nie tracę czasu na głupie udawanie w łatwą lub trudą. Co innego jakby mi odmowila na pierwszej ale to tylko nastolatki tak robią lub dziewice. 3 spotkania to max , ale musiałbym byc zakochany i nie miec wyboru.

Nie po to zabieram kobiete na randkę i to jednorazową! by miało to sie zakonczyc na
foundead
foundead
foundead 07.02.2017, 14:01:37
  • -3
Po prostu dla takich jak my pisanie publicznie rzeczy typu "wyrucham ją w dupsko" jest słabe. Nawet jeśli mam na to ochotę :)


@VeleiN: Przeciez nie napisałem niczego takiego. I tak nie ma to znaczenia. Slowa to slowa. Mam chęć to to robię. Trump tez mowil ze lubi łapać za cipki. Co w tym takiego? Moze cie to obrzydzac, ruszac, nie wiem co tam masz do tego.

nie trafiłeś. W
foundead
foundead
foundead 07.02.2017, 14:03:45
  • -3
Ściągałem i na późniejszych. Znów nie trafiłeś.


@cl_master: Tylko na pozniejszych i tylko dlatego że tak chciałes. Jakbys chciał wczesniej to byś miał. Po co czekac i marnowac czas, nie wiem? Nie wiem w czym masz problem? Ja przed randką np poznaje przez internet, a ty jak? Przeciez nie ruchasz dziewczyny ktora poznales 15 minut przed na przystanku autobusowym. Choc szczerze... jakbym wiedzial ze ma to byc nasze ostatnie spotkanie
foundead
foundead
foundead 07.02.2017, 14:07:46
  • -3
Ja przeważnie wolę choć trochę poznać tą osobę i potrzebuję na to więcej niż jednego wieczoru


@cl_master: Ale jakie to ma przelozenie na randke z gwiazda tenisa? Jesli wiedzialby ze da mu szanse dalej i beda sie spotykac, to okej, ale nie nazywajmy tego randką. Spotkanie zapoznawcze maksymalnie.
foundead
foundead
foundead 07.02.2017, 14:15:24
  • -4
Ciesza mnie minusy tutaj. Dzieki takim jak wy ktorzy nie rozumieja co chce przekazac dziewczyny są chętne na takich jak ja, a wy jestescie samcami beta ktorzy miłują kobietę, dają prezenty, a pozniej płaczą że zostali odrzuceni, albo mają mało seksu w zwiazku. Ja sobie ten s--s biorę w kazdej formie, jesli tylko zobacze ze sie podobam, a dziewczyny sie ciesza ze w koncu jakis zdecydowany, męski facet ktory wie czego kobieta
foundead
foundead
foundead 07.02.2017, 15:09:49
  • -3
ą jak to pewnie nazywasz takich ludz


@Sichimpresich: Zaczales od tej tezy ktora jest bledna wiec reszta wypowiedzi jest tym bardziej błędna. Randka ma byc opłacalna dla mnie. Nie jestem gimbusem by powtarzac te same teksty, a flirt kreci tylko z ładną... ktory prowadzi do blizszych czynnosci. Reszta to p---------e. Mozesz takie rzeczy jak lezenie na kolanach u kogos robic jak juz jestescie daleko poza etapem randek.
foundead
foundead
foundead 07.02.2017, 15:12:17
  • -1
@Kuprix: Powiedz w których miejscach
foundead
foundead
foundead 07.02.2017, 15:18:45
  • 0
@Kuprix: Zeby byc dobrze zrozumianym. Chodzi mi o te miejsca w ktorych nie potrafiłem sformułować co chce przekazać.
foundead
foundead
foundead 07.02.2017, 17:52:10
  • 0
nie jesteś w stanie znaleźć przyjemności w rozmowie z drugą osobą? współczuję...


@kabzior: Mi wspolczuc nie musisz, bo napisales to tak jakbym w smutek wpadał. Po prostu NIC nie czuje. Rozmowa z kobietą mnie nie kręci, jesli nie jest ladna, a jesli jest to byle g---o moze mowic a i tak beda emocje. Ale jakie? Chemia. Do czego ona jest? Do k---a seksu. I tyle. Jesli ja mam rozmawiac z kobietą,
foundead
foundead
foundead 07.02.2017, 18:10:12
  • 1
@Kuprix: E tam. Nie mam nawet takiego powodzenia zeby r----c wszystko co sie rusza, aczkolwiek od 25 roku zycia zasada 2 randek u mnie weszla w grę i wychodze na tym bardzo dobrze. Wczesniej byłem p---ą i czekalem nawet rok, a suki na zlosc przed walentynkami mnie rzucały, lub w nowy rok, albo przy smierci dziadka. Tak aby zabolało. teraz olewam. Moze piwniczak jestem, ale leje na to bo moje

671

Metoda „na bitą żonę”.

Metoda „na bitą żonę”.

Notoryczne, a co najgorsze niekończące się zawiadomienia składane na policji, które i tak ostatecznie kończą się uniewinnieniem oskarżonego. Eksmisja z mieszkania, za które to on spłaca raty kredytu. A to dopiero kropla w morzu problemów Pana Mirosława. Problemów, które zgotowała mu własna małżonka.

zpue
z
fundacja.lexnostra.pl
dodany: 04.02.2017, 10:52:41
  • 253
  • #
    polska
  • #
    prawo
foundead
foundead
foundead 04.02.2017, 22:08:42
  • 72
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

foundead
foundead
foundead 04.02.2017, 22:35:10
  • 69
szczególnie, jeśli jest to zdrowa relacja


@lokje: Bo kobieta zaczyna manipulować kiedy kończą się jej korzyści. To jej sposób na ich uzyskiwanie. Ty je masz zapewnione, więc najpewniej nie musisz nic robić. Każda kobieta ma wielkie predyspozycje do manipulowania, siania intryg, mszczenia się psychicznego, robienia z siebie ofiary, nawet płaczu na zawołanie. I wszystko to sobie usprawiedliwi winą kogoś innego, że musiała tak postąpić. Statystyki przeczą temu co mówisz. Nie
foundead
foundead
foundead 05.02.2017, 00:42:52
  • -1
@lokje: Wierze ci, jak niewielu kobietom. Z drugiej strony czy potrafisz pomyśleć sobie co by było gdybyś spotkała innego, uznałabyś że byłby lepszym i partnerem dla ciebie i ojcem dla dziecka, mimo że nie jest biologicznym, a tamtego byś nienawidziła czy jakiekolwiek marne uczucia byś do niego miała? W emocjach jednak kobiety często mówią jedno, są pewne swego, gdy później jednak te emocje się zmienią i okoliczność to i zdanie
foundead
foundead
foundead 05.02.2017, 00:44:33
  • 4
@Herubin: Ślub też, bo czy dziecko jest czy nie ma, to kobieta dostaje dożywotnio alimenty ponieważ zwykle kobiety wiążą się z bardziej majętnymi od siebie i z powodu słabszej sytuacji, pogorszenia jej przez rozwód, mężczyzna jest zmuszany do płacenia.
foundead
foundead
foundead 05.02.2017, 12:51:32
  • -1
Alimenty na żonę są tylko czasowe i przy rozwodzie z winy żony nie obowiązują (nie jestem pewien czy nie musi być to rozwód z winy faceta).


@Herubin: To teraz zobacz ile procent rozwodów to rozwody orzekane z winy żony i pomyśl czy mówisz o sytuacji która w ogóle istnieje, czy jest tylko rzadkim przypadkiem i ma przełożenie na życie. Alimenty nie są czasowe, chyba że sytuacja materialna żony ulegnie znaczącej poprawie,
foundead
foundead
foundead 05.02.2017, 12:58:04
  • -3
Chris Wilson i Andrew Oswald dokonali analizy wielu badań longitualnych dotyczących wpływu małżeństwa na zdrowie psychiczne i fizyczne. Jakie są konkluzje (dla udanych małżeństw)? Nieco zaskakujące:

- Osoby w związkach małżeńskich rzadziej cierpią z powodu chorób psychicznych.

- Żyją dłużej.

- Są zdrowsi i szczęśliwsi.

- Korzysta zarówno kobieta i mężczyzna, niektóre badania w niektórych aspektach sugerują, że mężczyźni zyskują więcej (np. jeśli chodzi o depresję).

- Jednym z powodów takiego stanu rzeczy jest to, że ludzie
foundead
foundead
foundead 05.02.2017, 13:10:30
  • -2
ale fakt, że mężczyźni z natury są bardziej agresywni wskazuje na to, że to mężczyźni częściej są sprawcami przemocy, w tym domowej.


@Slonx: Nadal sobie kpisz... p-----c psychiczną stosują kobiety (nawet foch jest wywieraniem wpływu i tego uczą się dziewczynki od najmłodszych lat, zmusza do tego by wspolczuc, by CZUC SIE WINNYM więc mężczyzna przestaje walczyc, zawsze biorąc na klatę problem czy faktyczna wina jest jego czy nie). Fizyczną mężczyźni.
foundead
foundead
foundead 05.02.2017, 13:18:24
  • 0
Najpierw s--s, potem związek.


@piotr-wojcieszek: Spróbuj jakiejkolwiek zaproponować s--s na początku i powiedz mi jakie są reakcje. Byles na portalach randkowych? Jak one tam reagują na to? Przeciez one sie szanują, już są wycwanione. D--y łatwo i tanio nie sprzedają, chyba że po alkoholu i gdy same ciebie wybiorą już wcześniej wypatrując. Najlepiej przez znajomych, gdy usłyszą to i owo na twój temat, ile mozesz zapewnic. I tak celem są
foundead
foundead
foundead 05.02.2017, 13:20:27
  • 0
Moim zdaniem mniejszością są kobiety takie jak z artykułu. Po prostu więcej się słyszy o takich przypadkach, bo są kontrowersyjne. Nie mówi się o "zwykłych" żonach i matkach, ale nie dlatego, że ich nie ma - są normą.


@moo_point: Gdzie masz te zwykle zony i matki jak dzisiaj wiekszosc dziewczynek wychowuje sie na ksiezniczki, wczesniej bylo duzo kobiet pasozytow, a aktualnie rozwody to 80% po stronie kobiet. Miliony cwanych 30
foundead
foundead
foundead 05.02.2017, 13:31:34
  • -2
Dla Twojego wyjaśnienia: zaleganie z alimentację to kradzież. Dziesiątki tak krzywdzonych przez sądownictwo mężczyzn właśnie w ten sposób okrada swoje dzieci i próbuje ukarać swoje eks małżonki. A te częstokroć bardzo niewiele mogą zrobić, aby wyegzekwować pieniądze, bo kopią się z biurokratyczną machiną.


@mala_rybka: Wiedziałem, ze nic wam złego nie robił a ta kradziez to niedomowienie. Kradzież alimentacyjna to jest tylko prawnie. Moralnie nic się kobiecie nie należy, ani corce tylko
foundead
foundead
foundead 05.02.2017, 13:35:21
  • 0
Poza tym Twoje myślenie prowadzi do absurdalnego wniosku że jak ktoś nie jest ustawiony to nie ma seksu, że kobiety zalewają tylko bogaci.


@piotr-wojcieszek: Nie bogaci, ale lepiej usytuowani niz kobiety lub perspektywiczni. Mowimy tez o zwiazkach. Akurat kobiety wiaza sie z tymi ktorzy maja status wyzszy niz one > hipergamia. Moze to juz zabezpieczenie w razie rozwodu i dostaniu alimentow. Kasa zawsze sie liczy, korzysci ktore kobieta chce uzyskac z
foundead
foundead
foundead 05.02.2017, 14:07:08
  • -1
Kobiety też padają ofiarami oszustów matrymonialnych. Kalibabka to taki pierwszy z brzegu przykład że i zasadę dominacji finansowej można obejść.


@piotr-wojcieszek: Ten co naiwne, psychicznie chore 15 latki okradal? Czy inne zaburzone i to jakis wyjatek od reguly, jakis jeden facet z nie wiadomo jakimi umiejetnosciami podrywu? Kalibabka prawdopodobnie to byl biseks z kobiecym mozgiem wiec umial manipulowac, tak jak kobieta. Uwodzil jak baba, a baba w to szła. Tyle ze

475

Najlepiej zaprojektowane meble roku 2016

Najlepiej zaprojektowane meble roku 2016

Przegląd przez ciekawe i pomysłowe rozwiązania w meblarstwie. Interesujące rozwiązania dla ludzi cierpiących na brak miejsca w domu.

Mesk
z
youtube.com
dodany: 04.01.2017, 20:38:39
  • 49
  • #
    stolarstwo
  • #
    design
  • #
    meble
  • #
    wnetrza
  • #
    ciekawostki
  • #
    mieszkanie
foundead
foundead
foundead 05.01.2017, 11:35:54
  • 0
Futuryzm pierwsza klasa. Ale i tak wolę swoje.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 2 z 2
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 11.12.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking