Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko297
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

fizyk20
fizyk20

fizyk20

Dołączył 15 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 12815
  • Znaleziska 2982
  • Mikroblog 9833
  • Obserwujący 144
  • Obserwowane 44

531

Interaktywny model ruchu Ziemi względem słońca

Interaktywny model ruchu Ziemi względem słońca

Świetna strona która pozwala zobaczyć jak ziemia obraca się względem słońca, wędrówkę słońca na niebie w dowolnym miejscu na świecie i wiele innych ciekawych funkcji. Bardzo intuicyjne sterowanie, idealne do nauki czy pokazaniu dziecku.

dzakub63
z
drajmarsh.bitbucket.io
dodany: 08.02.2022, 12:42:45
  • 70
  • #
    swiat
  • #
    nauka
  • #
    ziemia
  • #
    astronomia
  • #
    ciekawostki
  • #
    kosmos
fizyk20
fizyk20
fizyk20 08.02.2022, 15:03:35
  • 31
@uciekinier_z_czarnolisto: Jeżeli masz na myśli, że w rzeczywistości to ruch wokół środka masy Układu Słonecznego, to już trochę szukasz dziury w całym ;) Środek masy jest na tyle blisko środka Słońca, że dopóki nie liczysz jakichś precyzyjnych efemeryd, spokojnie można to rozróżnienie zignorować.
fizyk20
fizyk20
fizyk20 08.02.2022, 16:34:47
  • 19
@uciekinier_z_czarnolisto: Tak, ale dla pokazania dnia/nocy i pór roku nie ma znaczenia. Ja tam jestem pod wrażeniem, że ta strona nawet analemmę demonstruje.
fizyk20
fizyk20
fizyk20 08.02.2022, 22:00:44
  • 0
@stormkiss: 90% ich "wyjaśnień" to i tak sałatka słowna - dużo słów, zero sensu jak się w to wgłębić...
fizyk20
fizyk20
fizyk20 08.02.2022, 22:05:22
  • 0
@rastaque: 601 600 005
fizyk20
fizyk20
fizyk20 09.02.2022, 15:11:57
  • 0
Ale dla pokazania pór roku ruch precesyjny ma znaczenie. Tak samo, jak lekko eliptyczna orbita Ziemi, która w tym modelu jest idealnym kołem.


@uciekinier_z_czarnolisto: Dla powstawania pór roku ruch precesyjny nie ma żadnego znaczenia. Nie ma nawet większego znaczenia dla tego, na które miesiące przypadają pory roku, bo tak dopasowujemy kalendarz, żeby równonoc przypadała zawsze na podobny moment roku. Znaczenie ma za to dla położenia biegunów niebieskich i równika niebieskiego
AtlantyQ
AtlantyQ
AtlantyQ
07.02.2022, 21:20:33
  • 1
Mam teraz najdziwniejszy błąd jaki w życiu widziałem. Program crashuje się przy dereferencji wskaźnika, ale jak dodamy loga w jednej funckji to crasha już nie ma ( ಠ_ಠ)


#cpp #programowanie #programista15k
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

fizyk20
fizyk20
fizyk20 07.02.2022, 23:32:02
  • 10
@AtlantyQ: Takie rzeczy najczęściej oznaczają, że masz gdzieś w kodzie Undefined Behavior. W takich sytuacjach kompilator może coś niepoprawnie optymalizować i niezwiązana zmiana w kodzie może wpływać na poprawność generowanego kodu maszynowego. Ogarnij czy na pewno wszystko poprawnie inicjalizujesz, alokujesz i zwalniasz.
  • Odpowiedz

6337

Dlaczego wyborca PiSu chce zakazać handlu niedzielę a sam był w sklepie?

Dlaczego wyborca PiSu chce zakazać handlu niedzielę a sam był w sklepie?

Ciekawe czy karkówka dobra

zouzosi
z
streamable.com
dodany: 07.02.2022, 10:01:48
  • 482
  • #
    polska
  • #
    bekazpisu
  • #
    heheszki
  • #
    bekazprawakow
  • #
    tvpis
  • #
    tvn
fizyk20
fizyk20
fizyk20 07.02.2022, 11:13:52
  • 7
Gdyby był zakaz handlu w niedzielę, to by jej nie kusiło i by nie poszła do sklepu, a tak to przez brak zakazu zgrzeszyła ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

grus
grus
grus
02.02.2022, 17:02:47
  • 0
Jak mam masę na sprężynie to we wzorze na energię potencjalną sprężystości już mam zawartą energię potencjalną grawitacji?
#fizyka
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

fizyk20
fizyk20
fizyk20 02.02.2022, 17:47:06
  • 0
@grus: Ten, który mówi "nie".
  • Odpowiedz
fizyk20
fizyk20
fizyk20 02.02.2022, 17:56:24
  • 0
@grus: Zależy. Tak jak napisałeś będzie tylko wtedy, jeśli jest jakiś punkt w ruchu ciężarka, kiedy i energia potencjalna sprężystości, i grawitacji są 0 - a typowo tak nie będzie. Maksymalna kinetyczna będzie wtedy, kiedy Eps+ Epg będzie minimalne. Musisz sobie rozpisać jak ta suma zależy od położenia ciężarka, wyjdzie pewnie jakaś funkcja kwadratowa, i wtedy szukać minimum tej funkcji, a potem wyliczyć jaka energia kinetyczna odpowiada temu minimum.
  • Odpowiedz
a.....t
a.....t
konto usunięte 26.01.2022, 23:16:46
  • 0
#programowanie #programista15k

Nie mogę tego skompilować. Pomożecie?

#include
int main()
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

fizyk20
fizyk20
fizyk20 26.01.2022, 23:24:54
  • 0
@aksnet: Mogłoby pomóc napisanie na czym polega "nie mogę". Nie masz kompilatora, kompilator wypluwa błąd (jaki?), coś jeszcze innego?
  • Odpowiedz
fizyk20
fizyk20
fizyk20 26.01.2022, 23:27:06
  • 0
@groman43: Na mój gust to ma wypisać "J---Ć PIS!" z jakimiś dodatkami ;) 0x2f 0x2a to chyba /*? Wtedy to by było "/* J---Ć PIS! */".
  • Odpowiedz
fizyk20
fizyk20
fizyk20 26.01.2022, 23:30:00
  • 0
@groman43: Może problem z kodowaniem ;) "Ć" może mieć różne wartości w zależności od kodowania. Nie wiem w jakim kodowaniu to będzie -0x71 (0x8f), ale może w innym niż masz domyślne w systemie.
  • Odpowiedz
fizyk20
fizyk20
fizyk20 26.01.2022, 23:30:42
  • 3
@NoToTenTego: @MicrosoftOffice: To jest C, w C nie ma obiektów. Stringi to tablice typu char. Kod wygląda mi poprawnie, dlatego jestem ciekaw na czym polega "nie działa".
  • Odpowiedz
fizyk20
fizyk20
fizyk20 26.01.2022, 23:32:31
  • 0
@aksnet: @NoToTenTego: @MicrosoftOffice: Jeszcze dla pewności sprawdziłem, u mnie kompiluje się bez problemu, tylko "Ć" się nie wyświetla po uruchomieniu, ale to będzie problem z kodowaniem.
  • Odpowiedz
fizyk20
fizyk20
fizyk20 26.01.2022, 23:39:06
  • 0
@groman43: U mnie wystarczy zmienić -0x71 na 0xc4, 0x86 (u+0106 kodowane w UTF-8) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
fizyk20
fizyk20
fizyk20 26.01.2022, 23:44:52
  • 0
tylko że char ma zakres od -128 do 127 a 0xc4 ten zakres przekracza. Powinieneś dostać warning od kompilatora.


@aksnet: W sumie masz rację, ale warninga nie było. Poszła konwersja po cichu najwyraźniej.
  • Odpowiedz
tasse1912
tasse1912
tasse1912
26.01.2022, 20:34:32 via Android
  • 0
Czy ktoś może mi wytłumaczyć w jak najbardziej prosty sposób jak to jest możliwe że 32 bity odpowiadają 4gb? Jakby 2l wody miały się zmieścić do szklanki 250ml. Serio, no nie pojmuje, błagam #informatyka #programowanie #blondynkapyta
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

fizyk20
fizyk20
fizyk20 26.01.2022, 21:05:14
  • 8
@tasse1912: Mowa o zdolności adresowania, nie o pojemności. 32 bity to 4 bajty, ale te 4 bajty mogą zawierać liczby od 0 do ponad 4 miliardów. Więc teraz jeśli tymi liczbami ponumerujesz bajty pamięci (bo adresowane są bajty, a nie poszczególne bity), to możesz w ten sposób ponumerować 4 miliardy bajtów, czyli 4 GB.
  • Odpowiedz
helifreak
helifreak
helifreak
24.01.2022, 19:15:38
  • 8
Doleciał( ͡° ͜ʖ ͡°)

#webb #astronomia
helifreak - Doleciał( ͡° ͜ʖ ͡°) 

#webb #astronomia

źródło: comment_1643051693x5eoPSi3Vuv2yRzi8uAo18.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

fizyk20
fizyk20
fizyk20 24.01.2022, 19:26:15
  • 4
@Jare_K: On nigdy nie leciał dokładnie do punktu L2. Wszedł na tzw. orbitę halo dookoła tego punktu - a żeby poruszać się dookoła niego, potrzebuje ciągle mieć jakąś prędkość.
  • Odpowiedz

3978

PAP: PIS częściowo cofa Polski Ład

PAP: PIS częściowo cofa Polski Ład

Premier: jeśli ktokolwiek zarabiający do 12 800 zł brutto miesięcznie straci na Polskim Ładzie, będzie mógł rozliczyć się na zasadach z 2021 r. (PAP)

readme
z
twitter.com
dodany: 21.01.2022, 12:51:01
  • 458
  • #
    polska
  • #
    podatki
  • #
    ekonomia
  • #
    finanse
fizyk20
fizyk20
fizyk20 21.01.2022, 13:49:47
  • 12
@Theos: No to jak się rozliczą według drugiego systemu, to potem się ich dojedzie za brak podstawy prawnej i będą oddawać wyrównanie z odsetkami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ale pewnie własnemu elektoratowi tego nie zrobią. Chociaż, kto ich tam wie. To nie są ludzie racjonalni, żeby dało się ich działania przewidywać w jakimkolwiek stopniu.

20

Erupcja wulkanu niszczy płaską Ziemię!

Erupcja wulkanu niszczy płaską Ziemię!

Płaskoziemcy mają spory problem. Dane zebrane przez barometry na całym świecie po erupcji wulkanu Hunga Tonga mogą zostać wykorzystane do wyciągnięcia wniosków o kształcie świata...

fizyk20
z
youtube.com
dodany: 19.01.2022, 12:44:37
  • 2
  • #
    nauka
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    plaskaziemia
  • #
    antypseudonauka
  • #
    fizyk20content
Showse
Showse
Showse
18.01.2022, 09:39:02
  • 0
Umie ktoś wytłumaczyć skąd ten łuk asteroidy? W związku z czym zmieniła ona tak nagle swoją trajektorie?
#nasa #kosmos #asteroida
Showse - Umie ktoś wytłumaczyć skąd ten łuk asteroidy? W związku z czym zmieniła ona ...

źródło: comment_1642498712b12ASc1wxO9XnAbPtirolo.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

fizyk20
fizyk20
fizyk20 18.01.2022, 14:32:02
  • 0
@Showse: To wygląda, jakby gdzieś w okolicy tego zakrętu, w czasie kiedy nastąpił, znajdował się Księżyc. Tak więc podejrzewam że to on ją "skręcił", ale tylko zgaduję.
  • Odpowiedz
wacek_1984
wacek_1984
wacek_1984
17.01.2022, 05:38:38
  • 12
Kurde, trza zmienić robotę

#inzynierserwisu #pracait
wacek_1984 - Kurde, trza zmienić robotę

#inzynierserwisu #pracait

źródło: comment_1642397910Hkv2Jd6NCuONYJ7AIdQiBc.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

fizyk20
fizyk20
fizyk20 17.01.2022, 12:59:35
  • 0
@wacek_1984: To i ja się dołączę.
fizyk20 - @wacek_1984: To i ja się dołączę.

źródło: comment_1642424366E8Xne6J6fy9t0szsA22hcm.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
A.....1
A.....1
konto usunięte 12.01.2022, 08:27:53
  • 312
#szury #foliarze #heheszki
A.....1 - #szury #foliarze #heheszki

źródło: comment_16419760723jQnZToEH3ust3MnvaTXym.jpg

Pobierz
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

fizyk20
fizyk20
fizyk20 12.01.2022, 16:33:29
  • 0
@LonNon: Jak się wyolbrzymi odchylenia od elipsoidy jakieś 10000 razy...
  • Odpowiedz
Al_Ganonim
Al_Ganonim
Al_Ganonim
04.01.2022, 18:06:55
  • 925
Hej Astromirki!
Dziś, 4 stycznia 2022, około godziny 7:50, Ziemia przeszła przez peryhelium.

Peryhelium w tym roku znajdowało się 147,1 mln km od Słońca. Ziemia, będąc najbliżej Słońca, porusza się w tej chwili na orbicie najszybciej jak się da. Od dzisiaj zaczynamy spowalniać, w miarę jak zbliżamy się do aphelium.
AlGanonim - Hej Astromirki!
Dziś, 4 stycznia 2022, około godziny 7:50, Ziemia przesz...

źródło: comment_1641319505Vhy0fdhoM3E90xzgCMwP07.jpg

Pobierz
  • 78
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

fizyk20
fizyk20
fizyk20 04.01.2022, 18:39:37
  • 0
@kacappylon: Tzn. czego? Jak masz jakieś konkretne pytania, to mogę spróbować odpowiedzieć (i OP pewnie też, jeśli będzie miał czas).
  • Odpowiedz
fizyk20
fizyk20
fizyk20 04.01.2022, 19:29:15
  • 4
@kacappylon: Po prostu moment kiedy Ziemia jest najbliżej Słońca w ciągu roku. A zdjęcie to porównanie 4 rozmiarów - Księżyca kiedy jest najbliżej Ziemi (w perygeum), Słońca kiedy jest najbliżej (czyli kiedy Ziemia przechodzi przez peryhelium, czyli dzisiaj), Słońca kiedy jest najdalej (w aphelium, w lipcu) i Księżyca kiedy jest najdalej.
  • Odpowiedz
fizyk20
fizyk20
fizyk20 04.01.2022, 20:37:18
  • 2
@huggus: Z Merkurym to było troszkę na odwrót, tzn. zmierzono to przesunięcie zanim w ogóle istniała teoria względności, więc wtedy nikt jeszcze nie wiedział, że to "relatywistyczne" przesunięcie. Była rozbieżność w danych, którą dopiero teoria względności zdołała przekonująco wyjaśnić.

@enron: Słuszna uwaga ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
fizyk20
fizyk20
fizyk20 04.01.2022, 21:39:34
  • 11
@ondraszek: Na to niestety odpowiedzi nie znam, może @Al_Ganonim będzie wiedział więcej.

@qqterens: Na południowej półkuli jest lato jak jesteśmy bliżej Słońca ;)
Po prostu te 3% różnicy odległości między peryhelium i aphelium zmienia dużo mniej niż 47° różnicy w kącie padania promieni słonecznych na ziemię.

Kiedy promienie słoneczne padają pod małym kątem, to ta sama ilość energii rozkłada się na dużo większą powierzchnię i w
  • Odpowiedz
fizyk20
fizyk20
fizyk20 04.01.2022, 23:39:13
  • 2
@Eustachiusz: Słowo pochodzi od apo+helios, więc ja mówię ap-helium, ale widziałem książki w których wręcz stosowano pisownię "afelium". Jak dla mnie ta druga wersja to jakieś nieporozumienie.
  • Odpowiedz
fizyk20
fizyk20
fizyk20 05.01.2022, 11:56:11
  • 0
W jaki sposób teoria względności wyjaśnia to zjawisko co do Merkurego?


@LipaStraszna: W pełni poprawna odpowiedź to "tak wychodzi z obliczeń" - ale zdaję sobie sprawę, że to wiele nie wyjaśnia ;)

Więc tak w duuużym skrócie: wyobraź sobie dwie sfery o środku w Słońcu, jedną o promieniu R1, drugą o promieniu R2. Normalnie odległość między powierzchniami tych sfer wynosiłaby R2-R1 (zakładając, że ta o promieniu R2 jest większa). Jednak z teorii względności wynika, że Słońce zakrzywia czasoprzestrzeń tak, że ta odległość jest ciut większa niż R2-R1.
Więc teraz wyobraź sobie tak: jesteś w odległości R2. Zbliżasz się do Słońca o R2-R1 (więc normalnie byłbyś w odległości R1) i próbujesz je okrążyć. Odmierzasz odległość 2πR1 w stałej odległości (normalnie byłby to obwód okręgu o promieniu R1) i ze zdumieniem odkrywasz, że trochę Ci zabrakło, bo poruszałeś się nie po okręgu o promieniu R1, a
  • Odpowiedz
fizyk20
fizyk20
fizyk20 05.01.2022, 11:58:19
  • 0
Skoro tor to elipsa, to muszą być dwa punkty peryhelium i dwa aphelium.


@Cavels: Jest jedno peryhelium i jedno aphelium. Słońce nie jest w środku elipsy, a w ognisku.
  • Odpowiedz
fizyk20
fizyk20
fizyk20 05.01.2022, 12:06:18
  • 1
Czy okres jesień-zima jest krótszy od wiosna-lato skoro Ziemia ma krótszą drogę do przebycia i dodatkowo porusza się szybciej?


@jankowski90: Tak! Wiosna i lato trwają w sumie ok. 186-187 dni, a jesień-zima 178-179 dni.
  • Odpowiedz
fizyk20
fizyk20
fizyk20 05.01.2022, 12:10:01
  • 0
Napisałeś, że Ziemia porusza się teraz najszybciej w roku wokół słońca na orbicie. To teraz pytanie. Mówisz dosłownie o prędkości poruszania się jej, jako ciała niebieskiego w kosmosie?


@manny24: Chodzi o prędkość poruszania się po orbicie, względem Słońca. W peryhelium Ziemia porusza się ok. 30,3 km/s, a w aphelium ok. 29,3 km/s.

Jeśli tak to co na to wpływa grawitacja Słońca, innych
  • Odpowiedz
fizyk20
fizyk20
fizyk20 05.01.2022, 12:12:41
  • 0
Podziwiam świetną robotę w komentarzach i niestrudzony wysiłek :)


@Al_Ganonim: Dzięki :) Też lubię te tematy, więc jak trafia się okazja, to lubię sobie pogadać/popisać :D
  • Odpowiedz
fizyk20
fizyk20
fizyk20 05.01.2022, 12:33:52
  • 0
Fajny obrazek, na szczęście to tylko teoria nic więcej :)


@Gnxx: Witam płaskoziemcę. Brak zrozumienia jak te rzeczy się mierzy nie czyni ich "tylko teorią".
  • Odpowiedz
fizyk20
fizyk20
fizyk20 05.01.2022, 13:05:24
  • 1
@Dziekan5: https://www.wykop.pl/wpis/62462665/mirki-macie-juz-dosyc-dlugich-wieczorow-i-szybko-z/ ?
  • Odpowiedz
fizyk20
fizyk20
fizyk20 06.01.2022, 12:48:38
  • 0
@novicky99: Co masz na myśli? Zmiany kąta pod jakim światło pada na Ziemię, czy o jaki kąt chodzi? Bo kąt nachylenia osi do orbity jest z grubsza stały.
  • Odpowiedz
fizyk20
fizyk20
fizyk20 07.01.2022, 00:28:17
  • 1
@novicky99: To animacji niestety pod ręką nie mam, natomiast zrobiłem kiedyś prosty model w programie GeoGebra, na którym można to w miarę przejrzyście zobaczyć, może to Ci się przyda? https://www.youtube.com/watch?v=1iWU6JOfwA8 - tu pokazywałem jak go robiłem i tłumaczyłem czemu tak, ale jak Cię to nie zainteresuje, to link do gotowca jest w opisie.
  • Odpowiedz
pomidorki_koktajlowe
pomidorki_koktajlowe
pomidorki_koktajlowe
05.01.2022, 06:50:29 via Android
  • 47
Pokasz dowud bo nie uwierze #heheszki #katolickiememy #bekazlewactwa #humorobrazkowy
pomidorki_koktajlowe - Pokasz dowud bo nie uwierze #heheszki #katolickiememy #bekazle...

źródło: comment_1641365428lsd8Ut0wkyJXXD8qDchuu8.jpg

Pobierz
  • 36
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

fizyk20
fizyk20
fizyk20 05.01.2022, 15:42:00
  • 1
@Nieszkodnik: Najpierw trzeba w ogóle zdefiniować co to jest "1", "2" i "+". Można to zrobić np. tak:

Przyjmujemy aksjomaty:
1. Istnieje liczb naturalna 0.
2. Dla każdej liczby naturalnej n istnieje jej następnik S(n).
3. 0 nie jest następnikiem żadnej
  • Odpowiedz
fizyk20
fizyk20
fizyk20 05.01.2022, 15:55:43
  • 0
@Nieszkodnik: Tak. W sumie powinienem był uściślić, ale już nie wyedytuję. Przyjmijmy, że tam jest "... S(n), będący również liczbą naturalną." ;)
  • Odpowiedz

3045

Pracodawcy obniżają pensję pracowników i tną to, co dał rząd w Polskim Ładzie

Pracodawcy obniżają pensję pracowników i tną to, co dał rząd w Polskim Ładzie

Część pracodawców obniża zarobki pracowników, by zniwelować podwyżki, jakie rząd dał im w Polskim Ładzie.

Szewczenko
z
rp.pl
dodany: 03.01.2022, 20:21:05
  • 519
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    finanse
  • #
    praca
  • #
    biznes
  • #
    bekazpisu
fizyk20
fizyk20
fizyk20 03.01.2022, 22:22:38
  • 2
@Ptaki_leca_kluczem: Może on nie zarabia, to jemu nie zabierają...
fizyk20
fizyk20
fizyk20 03.01.2022, 19:52:50
  • 10
#heheszki #pseudonauka #plaskaziemia
fizyk20 - #heheszki #pseudonauka #plaskaziemia

źródło: comment_1641239509dl2kCSGY3QzD58XjJr7PWV.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

D.....s
D.....s
konto usunięte 30.12.2021, 15:20:31 via otwarty_wykop_mobilny_v2
  • 87
52 lata temu byłem niebezpiecznym terrorystą
D.....s - 52 lata temu byłem niebezpiecznym terrorystą

źródło: comment_1640877631KpWBfegMxTJT0jUYitdx5m.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

fizyk20
fizyk20
fizyk20 31.12.2021, 00:41:53
  • 1
@Dark_ness: Komuś się chyba wpisał unix timestamp 0 i zaokrąglił czas od tamtego momentu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
maksol93
maksol93
maksol93
30.12.2021, 13:51:00
  • 1021
ze specjalnymi pozdrowieniami dla @LuckyStrike
#chiny
maksol93 - ze specjalnymi pozdrowieniami dla @LuckyStrike
#chiny

źródło: comment_1640872229Dj35K26hUGMpKCuJJQVRdq.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

fizyk20
fizyk20
fizyk20 31.12.2021, 00:10:54
  • 0
@SynGilgamesza: zmieniajcie też napis 做得好 na tym obrazku, on znaczy "dobrze" (dosł. "zrobione dobrze") ( ͡~ ͜ʖ ͡°) Choćby na 做得错, chociaż nie mam pojęcia, czy Chińczyk by tak powiedział.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 17
  • Strona 8 z 17
  • >
  • Fizyk z wykształcenia, programista z zawodu i zamiłowania.
  • Warszawa
  • https://ebvalaim.net

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 26.02.2020

    Komentator
  • VIP
    od 14.04.2019

    VIP
  • Rocznica
    od 30.06.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 28.11.2014

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 12.11.2020

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl