Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko249
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
draculeq

draculeq

Dołączył 12 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2555
  • Znaleziska 708
  • Mikroblog 1847
  • Obserwujący 69
  • Obserwowane 77
  • Dodane (80)
  • Komentowane (854)
  • Plusowane (913)
G.....t
G.....t
konto usunięte 20.04.2019, 16:20:37
  • 2
Wyjaśni mi może ktoś skąd #tencent ma tak sporo hajsu?
Jak gdyby nigdy nic, wchodzą sobie na rynek przejmują Riot Games, Supercell (firma z gierkami mobilnymi takimi jak clash of clans) no i jakby w połowie Epic Store, które jest odpowiedzialne za (głupi) #fortnite czy #unrealengine , na którym w większości są tworzone gry. Niech mi ktoś powie, na czym oni zarabiają tyle hajsu, co z
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 20.04.2019, 16:41:50
  • 0
@GothamKnight:
Weź jeszcze pod uwagę że oni te udziały kupowali jak LoL dopiero robił się mega popularny a o Epicu to wielu z graczy pewnie nie słyszało przez długie kolejne lata od zakupu akcji.

On 18 February 2011, Tencent acquired a majority equity interest (92.78%)[44] in Riot Games
Tencent acquired a minority stake in Epic Games, [...] in June 2012
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 20.04.2019, 16:53:43
  • 0
@GothamKnight: W sumie to wszystko jest na wiki jak patrze: https://en.wikipedia.org/wiki/Tencent#1998–2010:Foundingand_growth
Nawet ten gigant Tencent nie jest w pełni "niezależnym" bytem i 31% Ma firma która istnieje już 103 lata - Naspers
  • Odpowiedz
P.....3
konto usunięte 15.04.2019, 14:20:48
  • 0
Ktoś jeszcze ma problemy z wejściem na stronę? Próbuję pobrać update, usunięcie ciasteczek nie pomaga i nie ogarniam o co chodzi.
#unity3d
P.....3 - Ktoś jeszcze ma problemy z wejściem na stronę? Próbuję pobrać update, usuni...

źródło: comment_UFwVC0mBj2c1Hurxakiut1XFistSmnpj.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 15.04.2019, 14:29:07
  • 0
@Pieniak3: u mnie działa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Anteuke
Anteuke
09.04.2019, 09:31:33
  • 32
Steam nas wrzucił do Popular Upcoming i nagle po 40 osób jednocześnie na store page :o
Opłaciło się nowy trailer zrobić :D
https://store.steampowered.com/app/1001040/Glorious_Companions/

#gloriouscompanions #gamedev #steam #gry
Anteuke - Steam nas wrzucił do Popular Upcoming i nagle po 40 osób jednocześnie na st...

źródło: comment_YiO7Z9AxkanxoLt3GysPsRE9ArOYhfj5.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 09.04.2019, 09:36:22
  • 0
@Anteuke: Ustawicie poprawną datę premiery w backendzie i się skończy rumakowanie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 09.04.2019, 10:05:09
  • 0
@Anteuke: Właśnie cały czas mam wrażenie że to jednak odfiltrowane popularne gry z bardzo bliską datą w backendzie. Faktycznie na pewno nie macie jej na dziś/jutro ustawionej? Z chęcią przekonam się że nie jest tak jak myślę mimo że daty na to wskazują
draculeq - @Anteuke: Właśnie cały czas mam wrażenie że to jednak odfiltrowane popular...

źródło: comment_BC35yPfGmIyH9DxiNfne4fQNpZw3pyNh.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
buhubuhu
buhubuhu
03.04.2019, 10:58:15
  • 1
#gamedev #unity #androiddev #pytaniedoeksperta i może #blender

Szybkie pytanie:
Jaki może być powód tego że build gry działa prawidłowo na androidzie w wersji 8.0 a na wersji 6.0 nie renderuje jednego konkretnego obiektu - wszystkie inne obiekty renderują się prawidłowo.

Różnica jest taka że te "inne" obiekty pobrałem razem z teksturami, natomiast dla tego jednego tekstury robiłem sam, więc podejrzewam że jest to kwestia
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 03.04.2019, 11:09:33
  • 1
@buhubuhu: tekstura może nie być w rodzielczości której oba wymiary (wys/szer) nie są potęgami dwójki
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 03.04.2019, 11:16:46
  • 0
@buhubuhu: nowsze urządzenia sobie z tym radzą
  • Odpowiedz
U.....s
U.....s
konto usunięte 25.03.2019, 09:22:12 via Android
  • 0
Czy u was też jakość obrazu w unity remote jest słaba?
#unity
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 25.03.2019, 10:13:48
  • 1
@URANUSs: tak
  • Odpowiedz
DonislawDev
DonislawDev
22.03.2019, 10:14:12
  • 22
Zarobki i statystyki z wydawania mojej gry na IOS
#donislawdev <-- obserwuj
Hejka, tym razem nie znalezisko a wpis (robiłem już ostatnio takie bardziej kompleksowe znalezisko, dlatego dzisiaj zdecydowałem się "tylko" na wpis).
Wcześniej wydawałem swoje gierki tylko na Androida, jakoś 1-1.5 miesiąca temu zdecydowałem się wydać swoje 3 poprzednie gry na IOSa. Tak wyglądają dane mojej ostatniej gry Fisherman:

Gra została pobrana przez 1480 osób, największa ilość pobrań (jednego dnia) to 189.
DonislawDev - Zarobki i statystyki z wydawania mojej gry na IOS
#donislawdev <-- obs...

źródło: comment_mGlgGCAEzPiILxTg3w1GnZuKDZQnG5pA.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 22.03.2019, 10:25:16
  • 3
@DonislawDev: Moim skromnym zdaniem wrzucanie jakichkolwiek statystyk z tak małej próbki może nic nie znaczyć i więcej złego może wyrządzić niż dobrego. Chodzi mi o ten wykres z załącznika. Za całą tekstową rozpiskę szanuję i plusuję :)
  • Odpowiedz
Magda_
Magda_
13.03.2019, 11:53:00
  • 0
Jak już wiecie, bo często o coś pytam, uczę się C#. I zaskoczeniem jest to, że wszystko wydaje mi się bardzo łatwe i logiczne, raczej ogarniam ᕙ(✿ ͟ʖ✿)ᕗ. Mam wrażenie, jakby to był taki excel bez komórek, w strukturze notatnika.

Początkowo miał mi on być potrzebny tylko do wstępnego prototypowania pomysłów, ale jednak wydaje mi się na tyle prosty, że myślę o zrobieniu całej prostej gry w
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 13.03.2019, 12:03:23
  • 0
@Magda_: Teoretycznie robi się to w 10 minut bo są do tego gotowe narzędzia. W praktyce trzeba zacząć obługiwać latencję, ręcznie pilnować synchronizacji stanu gry itd. Do zabawy jest to fajne bo gra multi sama w sobie daje sporo zabawy ale dopieszczenie tego wymaga ogromnej ilości dodatkowej pracy w postaci dopracowania wszystkiego związanego z multi.Spójrz naprzykład na PUBGa, to co się tam działa (bo nie wiem jak jest teraz) z
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 13.03.2019, 12:30:48
  • 1
@Magda_: No to moja rada jest taka żebyś zrobiła najpier platformówkę singla z której będziesz zadowolona. A jak skończysz to wtedy zastanów się czy chcesz robić multi.

  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 13.03.2019, 12:54:15
  • 1
@Magda_: Zdecydowanie prościej jest zrobić wszystko od razu pod multi. Ale widzę że dopiero zaczynasz z programowaniem a dokładasz sobie niewyobrażalnej ilości problemów :)
Multi to głównie nie jest "content" (dodatkowe assety, scenariusze itp) tylko obsługa połączeń i synchronizacji stanu gry. niby wydaje sie proste, ale trzeba np przewidzieć i rozwiązać problemy takie jak.
- kto ma mieć serwer gry? jeden z graczy - co oznacza że będzie mógł łatwo oszukiwać czy
  • Odpowiedz
milo77
milo77
12.03.2019, 10:25:33
  • 0
Znacie jakieś alternatywy dla Unity z myślą o spróbowaniu swoich sił w tworzeniu prostych gier na Androida? Pisząc 'proste' mam na myśli jakieś 2D i budowanie rozłożone na siatce w rzucie izometrycznym.
#programowanie #android #gamedev
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 12.03.2019, 10:41:35
  • 2
@milo77: Gamemaker
libgdx to trochę hardkor bo trzeba umieć programować
  • Odpowiedz
Borsuk69
Borsuk69
05.03.2019, 15:39:02
  • 3
Hejka wszystkim świrom z pod #gamedev #programowanie #grafika ze szczególnym uwzględnieniem #grafika3d.

https://discord.gg/ayy5z7 < To discord, na którym działamy, zrzeszamy się i nawiązujemy współprace tworząc #gry

Jeśli jesteś samotnym wilkiem, szukającym watahy do wspólnej przygody, chcemy Ci to umożliwić. Także Zapraszam.
#unity #unity3d #unrealengine #unreal to chyba najpopularniejsze silniki, z których się korzysta,
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 05.03.2019, 17:32:51
  • 0
@Borsuk69: Tych discordow to calkiem sporo sie robi, zamiast robic kolejnego moze lepiej dolaczyc do jakiegos juz istniejacego?
Do tego jakis czas temu dolaczylem i jest tam juz znacznie wiecej osob niz kilkanascie: https://discord.gg/nEVw8Sg
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 05.03.2019, 17:45:29
  • 0
@Borsuk69: no wlasnie niespecjalnie dobrze ze jest wiele bo nie wiadomo gdzie pisac i ja sie juz do kolejnego nie bede dolaczal bo mam ich za duzo. A z twojego posta nie zrozumialem czy chodzi ci o to ze jestescie jakas grupa/firma szukajaca wspolkontrachentow czy tez losowymi lidzmi z internetu budujacymi kolejna spolecznosc

A male spolecznosci sa bardzo fajne i np od lat jest bardzo fajny wykopowy slack gamedevowy
  • Odpowiedz
Cisiur
Cisiur
04.03.2019, 20:40:23
  • 2
Jak się robi grę? Ale taka normalna duża. Bo mam fajny pomysł ale nie wiem jak to ugryźć

#pytanie #gamedev
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 04.03.2019, 21:37:46
  • 0
@Cisiur: Taka dużą? No to potrzebujesz kilkanaście/kilkadziesiąt/kilkaset milionów i mieć farta że wydając ta kasę na ludzi trafisz na takich którzy coś potrafią oprócz wypalania twojej kasy. No i nawet jak gra będzie dobra to zawsze istnieje ryzyko może się nie sprzedać, a nerek ci zabraknie na spłatę kosztów produkcji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Goryptic
Goryptic
01.03.2019, 21:18:38
  • 1
Jak się w #unity3d obraca widok wokół obiektu? Chodzi mi o widok, viewport, normalnie podczas edycji sceny, nie kamerę "w grze".
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 01.03.2019, 21:25:02
  • 0
@Goryptic: nie da się, co najwyżej możesz pomagać sobie klikając "f" to wtedy centruje kamerę na obiekcie.
A jak się da to dam plusa za taką dobrą informację bo człowiek się jednak całe życie uczy
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 01.03.2019, 21:34:55
  • 1
@Goryptic: Nie modeluje się konkretnych modeli więc nie ma też potrzeby zablokowywania kamery nad jednym konkretnym obiektem
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 01.03.2019, 23:37:51
  • 0
@Goryptic: A co robisz że tak bardzo tego potrzebujesz? Może jest jakieś inne rozwiązanie twojego problemu
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 43
  • Strona 8 z 43
  • >

Grzegorz

  • Digital Nomad i Gamedeveloper Unity / Unreal Twórca: Assassins vs Pirates: http://store.steampowered.com/app/425150 Sengoku Dynasty https://store.steampowered.com/app/1702010/Sengoku_Dynasty/
  • Warszawa
  • http://www.projektpodrozy.pl
  • X (dawny Twitter)
  • Instagram

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 13.05.2016

    Komentator
  • VIP
    od 10.05.2016

    VIP
  • Człowiek miesiąca
    od 31.05.2016

    Człowiek miesiąca
  • Ekshibicjonista
    od 24.05.2016

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 20.05.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 27.05.2014

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 27.05.2016

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking