Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko249
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
draculeq

draculeq

Dołączył 12 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2555
  • Znaleziska 708
  • Mikroblog 1847
  • Obserwujący 69
  • Obserwowane 77
  • Dodane (80)
  • Komentowane (854)
  • Plusowane (913)
czarnyzawias
czarnyzawias
13.01.2019, 20:30:41
  • 0
Podpowie ktoś w jaki sposób to obrócić? Nałożyłem teksturę na prostopadłościan w unity3d ale powstało jakby odbicie lustrzane.
#unity3d #gamedev
czarnyzawias - Podpowie ktoś w jaki sposób to obrócić? Nałożyłem teksturę na prostopa...

źródło: comment_pPFPoEE8w3MdpJAVvtSzL67RQ9hY0Z0O.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 13.01.2019, 20:46:10
  • 0
@czarnyzawias: skalę ustaw na -1 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
ptaszyszko
ptaszyszko
11.01.2019, 11:40:30
  • 0
Czy trzeba przestać subskrybować event w momencie zniszczenia obiektu ? Chodzi mi o sytuacje kiedy mamy brodcast z obiektu A na B a obiekt B już nie istnieje. Czy jest konieczne zaprzestanie subsktrybcji np w OnDestroy na B ? #unity #unity3d
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 11.01.2019, 13:25:42
  • 1
@ptaszyszko: trzeba, ponieważ event ciągle się wywoła i w momencie kiedy skorzystasz z jakiegoś pola obiektu B to sypnie null reference exception ponieważ obiekt z którego pola się korzysta już nie istnieje
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 11.01.2019, 13:42:19
  • 0
@applicattura: Jasne xD
Jak zapiszesz się do eventu w Start() i zrobisz

B.SetActive(false);

a
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 11.01.2019, 13:46:37
  • 1
@applicattura: No to bardzo dobrze :) Metoda się nie wykonuje jak obiekt jest wyłączony więc performance lepszy :)
  • Odpowiedz
G.....c
G.....c
konto usunięte 06.01.2019, 20:56:01
  • 5
Tak sobie myślę. Czemu twórcy gier nie programuja przeciwnikom gracza zachowań, odruchów kazacych im ratować swoją skórę. Ile to razy jakiś NPC ryzykowal własnym życiem (i tracił je) w nierówny starciu z przeciwnikiem który właśnie położył 15 jego kumpli i się nawet nie spocil. Gość powinien przejść do ostrej defensywy, a nawet poddać się czy uciekać a nie walczyć jakby miał jakiekolwiek szanse.
#gry #gamedev #programowanie
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 06.01.2019, 21:22:15
  • 5
@Gvizdec: Na start należy zadać sobie pytanie po co w ogóle AI w grze FPS?
Odpowiedź: żeby gracz miał dobrą zabawę wyżynając setki przeciwników.
  • Odpowiedz
h.....a
h.....a
konto usunięte 05.01.2019, 16:59:20
  • 0
Zmienne w prefabs nie są zainicjalizowane od razu tylko za drugim razem. Dlaczego tak jest?
Prefab to tablica rozkładów, która odpytuje JSONa. W #vuforia Cloud pokazuje instację prefab, ale jak pokazuje obiekt A, tablica jest pusta, pokazuje obiekt B -> pokazuje rozkład A, znów obiekt A -> rozkład B.

#vuforia #unity #unity3d
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 05.01.2019, 19:17:02
  • 0
Zmienne w prefabs nie są zainicjalizowane od razu tylko za drugim razem.


@hanyska Za drugim czym?
  • Odpowiedz
Blizz4rd
Blizz4rd
03.01.2019, 16:33:39 via Android
  • 662
Zawsze mnie to ubawi xD

#nosacz #heheszki #humorobrazkowy
Blizz4rd - Zawsze mnie to ubawi xD

#nosacz #heheszki #humorobrazkowy

źródło: comment_afTKmixFnP5ARobhsn0vcMCNpYG5P2hv.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 03.01.2019, 21:48:29
  • 11
@Blizz4rd: Ta końcówka wydawała mi się mało prawdopodobna więc ją poprawiłem (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
draculeq - @Blizz4rd: Ta końcówka wydawała mi się mało prawdopodobna więc ją poprawił...

źródło: comment_wj52nvFGNBqnhCbhIBXct8HfOD0Bp5PY.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
handballer
handballer
28.12.2018, 18:00:50
  • 1
Mirasy, potrzebuję jakiegoś dobrego zwykłego plecaka, na podróż, jako bagaż podręczny do samolotu, w marcu lecę do Azji na urlop i nie biorę walizki ani żadnego bagażu rejestrowanego, w zwykły plecak chcę się zmieścić. Może ktoś ma usiebie jakiś fajny i podzieli się gdzie kupił?

#podroze #plecak #allegro #itemyzchin #streetwear #aliexpress #wakacje
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 28.12.2018, 20:55:42
  • 1
@handballer: Polecam wyprawę do Decathlona, 40litrów wystarczy na taki wypad i już na miejscu jeszcze będzie można coś wsadzić (jedzenie). Warto zwrócić uwagę na wagę plecaka bo przy podręcznym zaczyna to robić różnice a mogą chcieć ważyć/sprawdzić wymiary.
Edit: ach, miał być zwykły ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 16.12.2018, 23:39:04
  • 16
Ahoy!

Sporo czasu upłynęło od ostatniego wpisu ale to nie znaczy że nic nie robiłem. Jest wręcz odwrotnie, zamknąłem temat assetów 3D, dużo czasu spędziłem nad usprawnieniami UX i rozbudowałem grę w głąb.

Minął już rok odkąd zacząłem robić grę. Choć początkowo planowałem robienie jej "aż skończę", to jednak zdecydowałem, że wystartuję z Early Access na GooglePlay. Stwierdziłem tak, ponieważ mam za małe siły przerobowe robiąc ją tylko po godzinach oraz dlatego że dzięki
draculeq - Ahoy!

Sporo czasu upłynęło od ostatniego wpisu ale to nie znaczy że nic...

źródło: comment_QVvepuaskGtTuHlLMmzaM1PybueDzepR.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq
Autor
17.12.2018, 00:05:05
  • 1
@PieceOfShit: O! Grałem w to kiedyś, fajna gra. Ale nie wiem czy znajdzie się dużo podobnych rzeczy :)
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
Autor
17.12.2018, 00:11:26
  • 0
@maly_ludek_lego: Na pół etatu nigdy nie próbowałem pracować. Ale jak w stopce trochę widać, przez 2 lata nie pracowałem dla kogoś i bardzo podoba mi się ten styl życia, niestety jeszcze nie mogę sobie na to pozwolić.
  • Odpowiedz
nikolaj92
nikolaj92
11.12.2018, 15:21:04
  • 3
Ultimate Game Music Collection
#rozdajo #unity #programowanie

Jak aktywować

  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 11.12.2018, 16:01:15
  • 0
@nikolaj92: Nie dało się wszystkiego razem? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Btw. Za ten kod ktoś nie podziękował
  • Odpowiedz
Reepo
Reepo
07.12.2018, 10:32:17
  • 0
Za niedługo idę na pierwszego dżema, 48h - jakieś rady od profesjonalnym gamedevów z mirko? xDD
#gamedev
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 07.12.2018, 10:39:00
  • 4
@Reepo: Rób projekt w którym główny gameplay zrobisz w 3h a reszta to będzie dodawania dodatkowych rzeczy, dizęki temu będzie prosta gra ale za to fajna :) Do tego śpij i nie pracuj przemęczony bo z tego nic dobrego nie wychodzi, lepiej ponetworkować z innymi jamowiczami niż robić rzeczy przemęczonemu
  • Odpowiedz
FEAofTruss
FEAofTruss
21.11.2018, 18:37:32
  • 6
Ma ktos może następujące assety:
1. Mesh Baker
2. GPU Instancer
3. Easy Mobile PRO
4. Save Game PRO

warto?
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 21.11.2018, 21:07:05
  • 3
@FEAofTruss: Mnie do 3. przekonał tymi argumentami @RSGApps i kupiłem, z doświadczenia wiem że te rzeczy się przerąbanie robi bo nie ma do niego łatwego wsparcie, a jak jest coś co to crossplatformowo ogarnie to warto wydać pare $ na to żeby sobie zaoszczędzić zabawy z niskopoziomowym API.
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 21.11.2018, 21:07:44
  • 2
zawołam jeszcze @hgter bo ciągnął wątek
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 21.11.2018, 22:07:54
  • 2
@hgter: Jak będę tego potrzebował to już będzie długo po black friday. Na przyszłość kupiłem bo jescze nie potrzebuje ale przyda mi się w przyszłości
  • Odpowiedz
p.....k
konto usunięte 21.11.2018, 10:30:42
  • 4
Pytanie do Mirków z tagu #gamedev - czy korzystacie z ogólnie dostępnych repozytoriów kodu? Czy staracie się chronić swój kod? Zapraszam do ankiety i do dyskusji w komentarzach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#programowanie #pytanie

Gdzie trzymasz kod swojej gry podczas tworzenia?

  • W ogólnodostępnym repozytorium Github 26.9% (14)
  • Na Github ale płacę za prywatne repozytorium 21.2% (11)
  • We własnym repozytorium (wlasny hosting) 21.2% (11)
  • Nie używam żadnego repozytorium XD 30.8% (16)

Oddanych głosów: 52

  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 21.11.2018, 10:42:24
  • 2
@powaznyczlowiek: poza gitem jeszcze hg jest, zresztą tak samo jak wcześniej wspomniany bitbucket.
I jak głosować w tym kraju gdy nie ma na co głosować (╥﹏╥)
  • Odpowiedz
ptaszyszko
ptaszyszko
19.11.2018, 17:24:53
  • 2
używacie iTween w swoich projektach ? #unity #unity3d
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 19.11.2018, 17:28:06
  • 4
@ptaszyszko: ja akurat korzystam z DoTween.
Im mniej kontaktu z animatorem tym stan psychiczny lepszy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
w.....s
w.....s
konto usunięte 13.11.2018, 15:37:48
  • 969
#marszniepodleglosci #heheszki
w.....s - #marszniepodleglosci #heheszki

źródło: comment_SCDYjUBJBB9Dt5Dtrd29FgklMvdgIH0O.jpg

Pobierz
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 13.11.2018, 20:40:37
  • 2
draculeq

źródło: comment_U2jVosZNNVHHqLeyhF7JR9lFqGauzaug.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
ptaszyszko
ptaszyszko
31.10.2018, 12:55:56
  • 0
Szybkie pytanie, czy uczenie się Unity 2017 ma sens ? Bardzo różni się od 2018 ?
#unity
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 31.10.2018, 13:24:55
  • 2
@ptaszyszko: Unity 5, 2017, 2018 to ten sam produkt tylko kolejne update'y, tak jak Windows 8, 10, Andoid 8, 9 czy iOS 10,11.
Są niekompatybilne wstecz ale różnice są stopniowo niewielkie, wiadomo że im starsza wersja tym więcej różnic może być i mniej featurów.
Jak zaczynasz warto żebyś korzystał z tego samego co tutorial bo mogą być jakieś drobne różnice na które możesz stracić dużo czasu a jak juz opanujesz
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 43
  • Strona 10 z 43
  • >

Grzegorz

  • Digital Nomad i Gamedeveloper Unity / Unreal Twórca: Assassins vs Pirates: http://store.steampowered.com/app/425150 Sengoku Dynasty https://store.steampowered.com/app/1702010/Sengoku_Dynasty/
  • Warszawa
  • http://www.projektpodrozy.pl
  • X (dawny Twitter)
  • Instagram

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 13.05.2016

    Komentator
  • VIP
    od 10.05.2016

    VIP
  • Człowiek miesiąca
    od 31.05.2016

    Człowiek miesiąca
  • Ekshibicjonista
    od 24.05.2016

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 20.05.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 27.05.2014

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 27.05.2016

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking