Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko249
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
draculeq

draculeq

Dołączył 12 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2555
  • Znaleziska 708
  • Mikroblog 1847
  • Obserwujący 69
  • Obserwowane 77
  • Dodane (80)
  • Komentowane (854)
  • Plusowane (913)
moje_bagno
moje_bagno
28.10.2018, 19:56:54
  • 10
Pierwszy raz w kwestii ładowania poziomów zrobiłem coś więcej niż pasek ładowania na cały ekran xD

#unity3d #tworczoscwlasna #gamedev
moje_bagno - Pierwszy raz w kwestii ładowania poziomów zrobiłem coś więcej niż pasek ...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 28.10.2018, 20:43:11
  • 0
@moje_bagno: ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
itharius
itharius
26.10.2018, 07:07:01
  • 31
Dzień dobry :)
Wiele osób pisało w komentarzach i na PW jak radzi sobie gra na Steamie. No więc odpowiedź załączona na zdjęciu ;)
I teraz taka mała ciekawostka. Jak widzicie udało mi się dostać do popularnych nowości na Steamie. To jednak, że moja gra "trenduje" oznacza, że będę mógł szczerze powiedzieć, że wpadło mi za nią kilka tysięcy złotych (nie kilkanaście ani nawet kilkadziesiąt), gdzie wciąż jest to jeden z lepszych wyników wśród
itharius - Dzień dobry :)
Wiele osób pisało w komentarzach i na PW jak radzi sobie g...

źródło: comment_UbUngDEbKnaFLdUsP3wHdkOjxkhkB0sL.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 26.10.2018, 07:17:47
  • 0
@itharius: Na pocieszenia powiem że w stanach gry tam nie ma :)
Kiedys był przycisk "Global" teraz nie wiem gdzie to schowali a skorzystałem z vpn'a
draculeq - @itharius: Na pocieszenia powiem że w stanach gry tam nie ma :)
Kiedys by...

źródło: comment_aox3q1v8ULFIjofusMaLeUclMaswt2OC.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Netheos
Netheos
Netheos
10.10.2018, 20:58:01
  • 15
Postanowiłem zacząć projekt i tym razem go skończyć xD Tak więc wrzucam obecny progress
#gamedev #unity3d
Netheos - Postanowiłem zacząć projekt i tym razem go skończyć xD Tak więc wrzucam obe...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 10.10.2018, 21:33:52
  • 1
@Netheos: Woda jest super! Ale zdecydowanie brakuje przesuwania vertexów w górę i dół żeby dać wrażenie fali na plaży bo teraz trochę brakuje połączenia wody z lądem
Animacje budynków też super miodne. Fajnie to w całości wygląda
  • Odpowiedz
applicattura
applicattura
08.10.2018, 14:56:18
  • 13
Dla różnorodności będę im zmieniał głowy i ciuchy, bo kto by tyle w garniturze wytrzymał :D #gamedev #grafika
applicattura - Dla różnorodności będę im zmieniał głowy i ciuchy, bo kto by tyle w ga...

źródło: comment_LWSNGJ9fZwUA1k0mH6QyIfr7iIsw2LPD.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 08.10.2018, 14:58:58
  • 3
@applicattura: to jeszcze poprosze casualowe koszulki dla metalowcow i obowiazkowo glany do kompletu
  • Odpowiedz
denis-szwarc
denis-szwarc
06.10.2018, 12:25:42
  • 13
Długo nic z DevTycoon nie wrzucałem, więc się pochwalę jedną z wielu lokacji. Dodatkowo dopieściłem trochę UI. Kod gry też już prawie skończony, dwóch ludzi przy tym pracuje.
Ja aktualnie cisnę mapę z Level Designerem oraz tworzę prototyp nowego typu wyboru mapy do głosowania.

Podoba się?
#gamedev #gry #devtycoon
denis-szwarc - Długo nic z DevTycoon nie wrzucałem, więc się pochwalę jedną z wielu l...

źródło: comment_3GJqE28TJufCNzvImwZo4nERvBbIlhV6.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 06.10.2018, 13:16:09
  • 0
@denis-szwarc: dziwny ten blur
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 02.10.2018, 20:25:05
  • 22
Elo elo!

Jako że gra będzie 3D, a robię ją na mobile to chcę żeby jak najwięcej osób było w stanie w nią zagrać mimo że biznesowo to pewnie i tak nie ma żadnego sensu.
No ale w jaki sposób zrobić żeby gra 3D działała na niewydajnych telefonach?
Ano będę trochę oszukiwał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zrobiłem system który podczas oddalania zmienia modele obiektów 3D na płaskie sprity z którymi nie ma takich
draculeq - Elo elo!


Jako że gra będzie 3D, a robię ją na mobile to chcę żeby jak...

źródło: comment_FMRBStYMYz4usCyIXVYECn0gZwznRpZ9.gif

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq
Autor
02.10.2018, 20:36:43
  • 1
@100cupsofcoffee: Nie musi. Ale był to bardzo świadomy i przemyślany wybór.
Nie potrafię rysować więc całe 2D musiał bym outsorcować łącznie z animacjami i efektami. W efekcie całkiem spory budżet pieniędzy musiał bym przeznaczyć na art.
Decydując się na 3D potrzebuję zlecić na zewnątrz tylko modele i tekstury. Particle i ogólne ożywienie mapy przez dodanie biegających "ludzików" czy ptaków na drzewach będzie względnie proste i sam będę w stanie to
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
Autor
02.10.2018, 20:48:38
  • 1
@rzezol: dzięki, będę się starał wrzucać co jakiś czas ciekawsze rzeczy z gry bo nie chce tez z bardzo spamu robić każdą jedną pierdołą.
Możesz też zaobserwować #idleindustry to jak nic michau nie popsuje to będziesz na bieżąco :)
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
Autor
02.10.2018, 20:57:42
  • 1
@djzidane: Nawet mi do głowy na myśl nie przyszło że mógłbym coś takiego robić. Dzięki za pomysł!
Może kiedyś mi się jeszcze przyda, do tej gry już trochę z późno na takie zmiany
  • Odpowiedz
trejn
trejn
27.09.2018, 15:29:24
  • 2
Na tym Oculus Quescie będzie można grać w gry ze steama? Czy tylko w te gówniane produkcje od facebooka? Bo z tego co rozumiem gry sie odpalają tylko z pamięci wewnętrznej w googlach.

#pcmasterrace #oculusrift #vr
trejn - Na tym Oculus Quescie będzie można grać w gry ze steama? Czy tylko w te gówni...

źródło: comment_67HUScrW0p28m8cphZN6qBdLWmZR67j4.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 27.09.2018, 15:32:26
  • 0
@trejn: To ma moc telefonu, zapomnij o grach ze steam bez ogromnej optymalizacji większości z nich.
  • Odpowiedz
ewolucja_myszowatych
ewolucja_myszowatych
19.09.2018, 15:57:04 via iOS
  • 4
Mirki mam w C# pętlę for od 1 do 100 ale chciałbym żeby te wartości nie szły linearnie tylko po jakby krzywej edytowalnej, w grafice nazywa się to ease in ease out, ktoś mógłby mnie naprowadzić na jakiś odpowiednik tego w C#? #programowanie #unity3d
ewolucja_myszowatych - Mirki mam w C# pętlę for od 1 do 100 ale chciałbym żeby te war...

źródło: comment_3XaOAJtD9CdfWTvjcR6eS4yne3YRCfoG.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 19.09.2018, 16:39:11
  • 3
@ewolucja_myszowatych: "easing functions". Do Unity jest bardzo popularny plugin DoTween który ma bazę gotowych funkcji wygładzających oraz gotowe metody do przesuwania z różnym wygładzeniem w różnym czasie np. Transforma albo Koloru. A oprócz tego jedną linijką można napisać własną funkcję którą on obsłuży i odpowiednio wykona w czasie.
Do podglądania jakiej funkcji wygładzającej użyć najczęściej korzystam z easings.net Bo ma wszystko ładnie przedstawione.
Jeśli byś chciał jednak sam to kodzić
  • Odpowiedz
TymRazemNieBedeBordo
TymRazemNieBedeBordo
17.09.2018, 15:52:18
  • 4
Najgłupszą rzeczą z jaką dziś się spotkałem w #unity3d jest to, że

'GetComponentInChildren<>()'

Zwraca komponent rodzica, jeśli ten komponent jest obecny (╯°□°)╯︵ ┻━┻

#gamedev
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 17.09.2018, 17:52:40
  • 1
@TymRazemNieBedeBordo: No już nawet pod prawym przyciskiem myszy da się tylko tworzyć skrypty C#, ale podobno JS ciągle działa
  • Odpowiedz
koder
koder
07.09.2018, 09:35:35
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 07.09.2018, 10:13:33
  • 1
@koder: Ale jak dobrze kojarzę to rekomendowane przez steam ceny dla polski są niższe niż zachodnie. Więc jednak trochę się dzieje i nie jest aż tak źle :)
  • Odpowiedz
macher
macher
04.09.2018, 13:16:14
  • 7
Kolejny raport tego co udało mi się wymęczyć w Unity, powoli zaczyna nabierać jakiegoś wydaje mi się sensownego kształtu.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SzymonBala.JumpandJump

Z nowych rzeczy udało mi się pogodzić Admob(reklamy) z serwisem gier od Googla, co wcale nie było aż takie łatwe. Pojawiły się też wyzwania odnawialne z czasem (można przetestować czy da się oszukać ( ͡° ͜ʖ ͡°)) . Plus czekam na wasze propozycje postaci jakie
macher - Kolejny raport tego co udało mi się wymęczyć w Unity, powoli zaczyna nabiera...

źródło: comment_U6zPLwU0nXcmC2T7150hMfw71cnMuAk3.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 04.09.2018, 14:29:26
  • 0
@macher: Możesz spróbować zmienić color space na linear z gamma albo pogrzebać przy shaderkach żeby rozjaśnić ciemne miejsca to bardziej przyjazne kolorki będziesz miał :)
  • Odpowiedz
Motloch
Motloch
25.08.2018, 10:40:21
  • 2
Ile w praktyce znaczy samodzielne napisanie i wydanie swojej gry mobilnej, kiedy szukamy pracy w #gamedev?
Wiem, że wiele zależy od gry, ale umówmy się, że nie chodzi o coś, co można napisać w miesiąc ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 25.08.2018, 10:46:27
  • 2
@Motloch: Coś pomiędzy wylądowaniem w firmie jako junior a senior
  • Odpowiedz
defaulttt
defaulttt
23.08.2018, 13:52:22 via Android
  • 2
#polskiyoutube a tak w ogóle zna ktoś jakieś kanały Polskie o programowaniu, #gamedev itp? Wymieńcie proszę

  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 23.08.2018, 14:20:06
  • 1
@defaulttt: Przegrani, Arhn
  • Odpowiedz
TymRazemNieBedeBordo
TymRazemNieBedeBordo
22.08.2018, 11:08:47 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
No nie da się normalnie pracować (╯°□°)╯︵ ┻━┻

#unity3d #gamedev
TymRazemNieBedeBordo - No nie da się normalnie pracować (╯°□°)╯︵ ┻━┻

#unity3d #gamed...

źródło: comment_tgObvLYfwIPLsH7ke7bMwzg4TzzldA9i.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 22.08.2018, 12:04:35
  • 0
@TymRazemNieBedeBordo: Mniej pluginów to mniej problemów :)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 43
  • Strona 11 z 43
  • >

Grzegorz

  • Digital Nomad i Gamedeveloper Unity / Unreal Twórca: Assassins vs Pirates: http://store.steampowered.com/app/425150 Sengoku Dynasty https://store.steampowered.com/app/1702010/Sengoku_Dynasty/
  • Warszawa
  • http://www.projektpodrozy.pl
  • X (dawny Twitter)
  • Instagram

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 13.05.2016

    Komentator
  • VIP
    od 10.05.2016

    VIP
  • Człowiek miesiąca
    od 31.05.2016

    Człowiek miesiąca
  • Ekshibicjonista
    od 24.05.2016

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 20.05.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 27.05.2014

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 27.05.2016

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking