Ostatnie zmiany:
- ostatnio pracowałem głównie nad Restfull Api, więc nic co można by pokazać ale mam już rejestracje, logowanie, zapisywanie wyników graczy, pokazywanie wyników itp.
- zaimplementowałem wyświetlanie najlepszych wyników dnia na ekranie gameover. W przyszłości będzie to znacznie bardziej rozwinięte (pokazywanie spersonalizowanych wiewiórek graczy, flaga kraju z którego pochodzi gracz itp.)
- dodałem jeszcze ścianę rekordu na mapie, żeby było widać kiedy gracz przebije swój osobisty rekord. W przyszłości będą na mapie pewnie też najlepsze rekordy innych graczy.
ps. Ta gra to mocny prorotyp, na razie robię podstawowe funkcjonalności. W grze końcowej będzie dużo więcej zawartości (przedmioty, rankingi, urozmaicenia na mapie itp.)
- ostatnio pracowałem głównie nad Restfull Api, więc nic co można by pokazać ale mam już rejestracje, logowanie, zapisywanie wyników graczy, pokazywanie wyników itp.
- zaimplementowałem wyświetlanie najlepszych wyników dnia na ekranie gameover. W przyszłości będzie to znacznie bardziej rozwinięte (pokazywanie spersonalizowanych wiewiórek graczy, flaga kraju z którego pochodzi gracz itp.)
- dodałem jeszcze ścianę rekordu na mapie, żeby było widać kiedy gracz przebije swój osobisty rekord. W przyszłości będą na mapie pewnie też najlepsze rekordy innych graczy.
ps. Ta gra to mocny prorotyp, na razie robię podstawowe funkcjonalności. W grze końcowej będzie dużo więcej zawartości (przedmioty, rankingi, urozmaicenia na mapie itp.)








mam particle system (czyli deszcz) w mojej scenie i chcę żeby kamera śledziła gracza, jednak kiedy poruszam graczem te wszystkie cząstki przyspieszają w ciul (tak jakby się od nowa renderowały lub lagowały), jak to można obejść? Szukałem już w google, na yt, i próbowałem z cinemachine.
#gamedev #pytanie (post moge usunac jesli uzyskam odpowiedz :/)
Co prawda nie będzie się deszcz przesuwał względem kamery ale najprawdopodobniej będzie to niewidoczne
Nie do końca wiem jak wygląda to aktualne zachowanie particli i czym może być spowodowane więc ciężko udzielić konkretnej rady. Sposób zahakowania tego problemu zależy w dużej mierze od tego jakiego typu to kamera więc też ciężko coś sugerować.
Pytasz o Assassins vs Pirates? Tam wszystko rysowane było. W grze to znacznie lepiej widać niż na promo artach.