Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko299
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Igrzyska

    Igrzyska
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże
  • Ukraina

    Ukraina

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

draculeq
draculeq

draculeq

Dołączył 11 lat i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2559
  • Znaleziska 743
  • Mikroblog 1816
  • Obserwujący 69
  • Obserwowane 77
  • Dodane (75)
  • Komentowane (843)
  • Plusowane (898)
wyjde_z_piwnicy
wyjde_z_piwnicy
wyjde_z_piwnicy
11.06.2020, 22:37:52
  • 1
Czy używając w Unity eventów (nie UnityEvents, zwykłe eventy z C#) skrypt wywołujący event musi być przypisany do jakiegoś game objectu i wszystkie skrypty subskrybujące event również muszą być przypisane do tego gameobjectu?
#unity3d
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq
draculeq 11.06.2020, 22:47:48
  • 3
@wyjde_z_piwnicy: nie
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
draculeq 11.06.2020, 23:17:09
  • 0
@wyjde_z_piwnicy: No jeśli masz skrypt dziedziczący z MonoBehaviour (tak zakładam bo piszesz że usuwasz go z GameObjectu) to jak go usuniesz ze sceny to nie będzie istniał. A jak nie istnieje to trudno żeby czegoś nasłuchiwał.
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
draculeq 11.06.2020, 23:37:09
  • 0
@wyjde_z_piwnicy: A jak przekazujesz referencję na skrypt z którego chcesz nasłuchiwać?
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
draculeq 11.06.2020, 23:47:55
  • 0
@wyjde_z_piwnicy: https://docs.unity3d.com/ScriptReference/GameObject.GetComponent.html
Zerknij sobie w pierwsze zdanie w description, tam jest odpowiedź
  • Odpowiedz
niochland
niochland
niochland
02.06.2020, 12:46:25
  • 2
Za każdym razem jak odpalam rundę w #leagueoflegends myślę sobie:

a #!$%@? będzie lepiej

i co #!$%@?? nie jest lepiej ja #!$%@?

Mam 52 lvl (w LoLu ofc xD), jestem niedzielnym graczem, gram raz na jakiś czas, nawet rankedów nie gram, a co?
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq
draculeq 02.06.2020, 13:23:55
  • 3
@niochland: Systemy są robione tez tak żeby utrzymać cię jak najdłużej przy produkcie, w długiej perspektywie czasu. Tak więc np. grając swoją pierwszą grę możesz dostać lepszy team a przeciwnicy gorszy tylko po to żebyś ucieszłył się z pierwszej wygranej i chciał więcej. To mogą być już nie tyle proste algorytmy dobierania graczy na podstawie ELO co reagowanie systemu na podstawie współczynników tego jak się zachowujesz w grze w celu
draculeq - @niochland: Systemy są robione tez tak żeby utrzymać cię jak najdłużej prz...

źródło: comment_15911041383LQOV4BRjjLj4C5UarWgxt.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
draculeq 02.06.2020, 13:27:50
  • 1
@JakTamCoTam: Ludzie nie wiedzą czego chcą. Identycznie masz w candy crush. Masz 5 energii do wykorzystania i mozesz poweidzieć że byś grał dłużej jak by nie było limitu... tyle że po dwóch dniach byś gry wiecej nie włączył bo byś zrushował. To nie są proste tematy ;)
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
draculeq 02.06.2020, 13:29:15
  • 1
No i ten... kto nigdy nie grał po piwku czy sześciu niech pierwszy usunie konto ;)
  • Odpowiedz
ofczy
ofczy
ofczy
01.06.2020, 14:00:06
  • 5
Jakis unity programista 5-10k dostepny od reki? :)

https://www.skillshot.pl/jobs/16067-mid-sr-unity-developer-at-sheepyard

#gamedev #praca #gdansk w ostatecznosci zdalnie
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq
draculeq 01.06.2020, 17:56:47
  • 1
@ofczy:

Miejsce bez wyznaczonych granic

Praca tylko na miejscu w Gdańsku

ლ(ಠ_ಠ ლ)
  • Odpowiedz
Matejlipton
Matejlipton
Matejlipton
13.05.2020, 16:39:46 via Android
  • 1
#gamedev
Epic #!$%@?ł...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq
draculeq 13.05.2020, 17:54:31
  • 1
@Dev3City: Nigdy nie było Unity3D ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
ewolucja_myszowatych
ewolucja_myszowatych
ewolucja_myszowatych
27.03.2020, 20:29:24
  • 0
Mirki utkwiłem z prostym zadaniem, mam suwak A (od 0 do 1) i suwak B (0-1) Jakie przyporządkowanie wpisać suwakowi C (pseudokodem) tak żeby analizował A i B i wyciągał większą wartość? Czyli suwaki A i B latają sobie losowo a C lata tak jak najwyższa wartość z tych dwóch.

#csharp #unity3d
ewolucja_myszowatych - Mirki utkwiłem z prostym zadaniem, mam suwak A (od 0 do 1) i s...

źródło: comment_1585340923mi37uD5PuWJHtXie5J0kWC.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq
draculeq 27.03.2020, 20:31:32
  • 3
@ewolucja_myszowatych: SuwakC.Value = Max(SuwakA.Value, SuwakB.Value)
  • Odpowiedz
OSH1980
OSH1980
OSH1980
25.03.2020, 14:36:02
  • 0
Wykorzystując chwilę czasu wróciłem do Unity. I mam problem.
Mam napisać program wykorzystujący algorytm sortowania binarnego. Jednym z elementów tego programu jest podawanie przez użytkownika jakiejś liczby do znalezienia w wygenerowanej tablicy 20-elementowej. W skrócie ma to wyglądać tak, że program pyta użytkownika o to, jaką liczbę ma sprawdzić czy jest w tablicy no i potem daje mu odpowiedź, czy takowa w tej tablicy (generowanej przypadkowo i posortowanej rosnąco) jest. W starym
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq
draculeq 25.03.2020, 15:02:41
  • 0
@OSH1980: https://docs.unity3d.com/ScriptReference/Input.html
  • Odpowiedz
MrFisherman
MrFisherman
MrFisherman
04.03.2020, 18:53:47
  • 0
Czy ktoś tu wie jak sprawić żeby setActive(false) dla bloku nie działało na jego dzieci/children? Mam blok który posiada ShadowCaster2D, jak za pierwszym razem jest widoczny to jest fajny kolor a kiedy daje setActive(false) dla bloku i potem znowu chce go zobaczyć to blok owszem jest tylko zmienia zupełnie odcień (chyba poprzez wyłączenie tego Castera2D); Rozwiązanie z foreach nie działa. #unity #unity3d #unity5
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq
draculeq 04.03.2020, 19:58:42
  • 0
@MrFisherman: Nie da się, by design.
  • Odpowiedz
MrFisherman
MrFisherman
MrFisherman
16.02.2020, 17:01:24
  • 0
Dzień dobry, chciałbym zapytać jakie o rozwiązanie dla następującego problemu:

mam particle system (czyli deszcz) w mojej scenie i chcę żeby kamera śledziła gracza, jednak kiedy poruszam graczem te wszystkie cząstki przyspieszają w ciul (tak jakby się od nowa renderowały lub lagowały), jak to można obejść? Szukałem już w google, na yt, i próbowałem z cinemachine.

#gamedev #pytanie (post moge usunac jesli uzyskam odpowiedz :/)
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq
draculeq 16.02.2020, 19:17:16
  • 0
@MrFisherman: Wydaje mi się że masz na tyle cienkie grafiki deszczu, że przy tak dużych pikselach ekranu nie zawsze renderuje się każda kropla. Zerknij włącz sobie obok sceneView i zobacz czy podczas chodzenia gdy w gameView deszcz się "resetuje" resetuje się też w sceneView. Jeśli na sceneView będzie ok a na gameView będzie się resetować to musisz zrobić szersze krople deszczu, albo puścić go pod lekkim kątem a nie prosto
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
draculeq 16.02.2020, 19:32:55
  • 0
@MrFisherman: Coś tam wykombinować się da, ale najprościej będzie dać pod lekkim kątem ;)
Pytasz o Assassins vs Pirates? Tam wszystko rysowane było. W grze to znacznie lepiej widać niż na promo artach.
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
draculeq 16.02.2020, 19:36:56
  • 0
@MrFisherman: Myślałem właśnie o obróceniu całego particle systemu. Jak nie chcesz obracać to dodaj poziome velocity
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 43
  • Strona 5 z 43
  • >

Grzegorz

  • Freelancer/Gamedeveloper Unity3d Twórca Assassins vs Pirates: http://store.steampowered.com/app/425150
  • Warszawa
  • http://www.deadbitgames.com/blog
  • X (dawny Twitter)

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 13.05.2016

    Komentator
  • VIP
    od 10.05.2016

    VIP
  • Człowiek miesiąca
    od 31.05.2016

    Człowiek miesiąca
  • Ekshibicjonista
    od 24.05.2016

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 20.05.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 27.05.2014

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 27.05.2016

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl