Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko197
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
dominik_karbowski

dominik_karbowski

Dołączył 6 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 96
  • Znaleziska 84
  • Mikroblog 12
  • Obserwujący 7
  • Obserwowane 0

2

Ukraińscy klienci szansą dla sklepów

Pokaż treści 18+

Ukraińscy klienci szansą dla sklepów

Stanowią już średnio ponad 7 proc. gości w centrach handlowych. Ich napływ jest szansą dla sektora sprzedaży detalicznej.

dominik_karbowski
z
parkiet.com
dodany: 11.05.2022, 06:54:34
  • 1
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    ekonomia
  • #
    ukraina
  • #
    handel
  • #
    emigracja

0

Oto nowe drugie największe miasto w Polsce. Gdynia rozrosła się bez...

Pokaż treści 18+

Oto nowe drugie największe miasto w Polsce. Gdynia rozrosła się bez...

Co więcej – ten sam myk sprawi, że Warszawa przestanie być największym miastem w Polsce. Teoretycznie nadal nim będzie, ale dokumenty wskażą co innego. Na tym skorzystała Gdynia, obecnie drugi największy ośrodek w kraju.Co więcej – ten sam myk sprawi, że Warszawa przestanie być...

dominik_karbowski
z
spidersweb.pl
dodany: 06.05.2022, 12:15:03
  • 2
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    polityka
  • #
    technologia
  • #
    ukraina
  • #
    gospodarka

6

Sytuacja podczas COVID-19 na podstawie danych z mobile. | Użytkownicy...

Sytuacja podczas COVID-19 na podstawie danych z mobile. | Użytkownicy...

Gdzie Polacy podróżowali na początku marca? Selectivv na TwitterzeW ubiegłym tygodniu przygotowaliśmy wizualizację obszarów we Włoszech, Niemczech, Francji i Hiszpanii, na których przebywali Polacy w weekend 6-8 marca 2020. "Polacy" w Selectivv DMP to użytkownicy, któr

konto usunięte
z
selectivv.com
dodany: 24.03.2020, 15:56:28
  • 4
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    2019ncov
dominik_karbowski
dominik_karbowski 24.03.2020, 18:25:23
  • 1
dzięki za wrzut!! i pozdrawiam z siedziby Selectivv ;)
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dominik_karbowski
dominik_karbowski 25.03.2020, 11:13:15
  • 1
@CoolCake: No bo ja nie umiem w wykop ;) Tzn. czytam regularnie, ale jak coś wrzucam to wszyscy zakopują, że spam ;)

Niemniej było kilka rzeczy o nas:

28

Koronawirus. Sprawdzamy, gdzie byli Polacy w ostatni weekend

Koronawirus. Sprawdzamy, gdzie byli Polacy w ostatni weekend

Wielu z Was pyta mnie ile jest Polaków w obszarze zagrożenia. Nie monitorujemy wszystkich polskich turystów, ale odpaliliśmy zbieranie danych na pierwsze 4 kraje - Włochy, Francja, Niemcy. Co 2-3 dni będziemy podrzucali jakieś statystyki. Jak macie jakieś pomysły - dajcie znać!

dominik_karbowski
z
tech.wp.pl
dodany: 14.03.2020, 12:40:02
  • 1
  • #
    europa
  • #
    mapporn
  • #
    koronawirus
  • #
    polska
  • #
    turystyka
  • #
    2019ncov
dominik_karbowski
dominik_karbowski
Autor
14.03.2020, 15:41:45 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Na kolejny tydzień planujemy inne kraje
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

guest
guest
06.01.2020, 21:13:13
  • 0
@dominik_karbowski: pytanko, będzie reedycja tej akcji: https://www.wykop.pl/link/4833693/smartfony-policzyly-ukraincow-w-polsce-jest-ich-1-27-mln/ ? ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dominik_karbowski
dominik_karbowski 06.01.2020, 21:25:04 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@guest: do rozważenia... Ale myślę, że rok to trochę za mały okres.. bardziej interesują nas inne narodowości.. W tzw. wolnej chwili postaramy się zrobić jakąś publikację odnośnie osób z Indii, Nepalu itp. w Polsce.. A skąd takie przypomnienie po roku czasu? :)
  • Odpowiedz
dominik_karbowski
dominik_karbowski 06.01.2020, 21:45:39 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@guest: pytanie jaką mieli metodologię... Z tego co mi się wydaje to dane deklaratywne na określonej (pewnie mniejszej niż większej) próbie. U nas definiujemy poprzez język ustawiony na telefonie (rosyjski lub ukraiński) i ewentualną lokalizację off line (a więc min. raz w roku wizyta w Ukrainie) lub min. raz w roku zmiana karty sim na ukraińską. Są to więc dane pasywne (inaczej.. niedeklaratywne). Po 2020 na pewno przebadany, aby zobaczyć
  • Odpowiedz

0

Auta na minuty, hoverboardy i hulajnogi. Mężczyźni lubią eksperymentować..

Auta na minuty, hoverboardy i hulajnogi. Mężczyźni lubią eksperymentować..

Z danych wynika, że to mężczyźni są bardziej otwarci na nowości w zakresie rozwiązań transportowych. Stanowią 89 proc. osób korzystających z aplikacji do wypożyczenia hulajnóg elektrycznych. Hulajnogą użytkownicy pokonywali średnio 1,5 kilometra na terenie Warszawy.

dominik_karbowski
z
businessinsider.com.pl
dodany: 28.08.2019, 07:16:10
  • 0
  • #
    polska
  • #
    hulajnogaelektryczna
  • #
    transport
  • #
    uber
  • #
    ciekawostki
  • #
    ekonomia
dominik_karbowski
dominik_karbowski 18.05.2019, 19:08:07
  • 1
Dzisiaj Noc Muzeów. Dla wszystkich zainteresowanych zwiedzaniem przygotowaliśmy jako Selectivv niespodziankę. Na stronie https://nocmuzeow.selectivv.com/#/ możecie oglądać ilość osób w danej lokalizacji, przeanalizować kolejki i wybrać taką trasę.... aby nie spędzić całej nocy w kolejce! ;) Dane na podstawie ilości smartfonów w danej lokalizacji #nocmuzeow #nocmuzeow
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dominik_karbowski
dominik_karbowski
Autor
18.05.2019, 20:25:30 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kilobit: wybraliśmy tylko 10 lokalizji... jak model się sprawdzi to za rok będzie więcej
  • Odpowiedz

5

Noc muzeów - monitoring liczby osób na podstawie danych ze smarfonów

Noc muzeów - monitoring liczby osób na podstawie danych ze smarfonów

Dla wszystkich zainteresowanych zwiedzaniem przygotowaliśmy specjalną stronę gdzie można sprawdzać ilość osób w danej lokalizacji, przenalizować kolejki i wybrać taką trasę.... aby nie spędzić całej nocy w kolejce! ;) Dane na podstawie ilości smartfonów w danej lokalizacji #nocmuzeow #nocmuzeów

dominik_karbowski
z
wykop.pl
dodany: 18.05.2019, 18:01:14
  • 11
  • #
    nocmuzeow
  • #
    nauka
  • #
    smartfon
  • #
    selectivv
  • #
    bigdata
  • #
    polska
dominik_karbowski
dominik_karbowski
Autor
18.05.2019, 18:59:12
  • 3
@nowoczesny_jawnogrzesznik: @malomaligno: @przepraszamczytenloginjestwolny: każdy z Was ma racje.. ale akurat my mamy inne źródło.
Korzystamy z aplikacji i stron internetowych które posiadają reklamy..
Dzięki podpięciu do sieci reklamowych mamy dostęp do +/-... 200 000 aplikacji i 15 mln stron internetowych.. nie mierzymy wszystkich..ale zważywszy, że docieramy do 17mln Polaków (z 20,5 mln użytkowników mobile w Polsce)... to pozwala nam w miarę precyzyjnie określać gdzie jest ile
dominik_karbowski
dominik_karbowski
Autor
18.05.2019, 19:37:29
  • 0
@nowoczesny_jawnogrzesznik: Czemu szpiegujące? ;) Musimy mieć świadomość, że instalując aplikację za darmo.. strony za darmo.. płacimy danymi. Tam nie ma danych osobowych...imienia...naziwska..e-mail.. numeru tel... tylko anonimowy numer reklamowy i dane do niego przypisane.
Te dane są wykorzystywane w naszym przypadku do:
1. lepszego dobierania reklam - jak już masz reklamy, to chyba wolisz rzeczy, którymi możesz być potencjalnie zainteresowany.. niż całkowicie z d...rugiego bieguna zainteresowań? ;)
2. badań i analiz
dominik_karbowski
dominik_karbowski 14.03.2019, 19:24:28
  • 0
Test? Powoli poznaję wykop ;)
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dominik_karbowski
dominik_karbowski
Autor
14.03.2019, 19:27:14
  • 0
@Bunyan: mówisz? lepiej iść na ryby? ;)
  • Odpowiedz
dominik_karbowski
dominik_karbowski
Autor
14.03.2019, 19:29:50
  • 0
@niestaly_ksienzyc: dopiero tydzień temu założyłem ;) ale czytam od kilku lat.. Ciebie też.. i to chyba nie ja tu powinienem usunąć ;)
@niestaly_ksienzyc:
  • Odpowiedz
dominik_karbowski
dominik_karbowski
Autor
14.03.2019, 19:52:48 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Dużo wiedzy... chyba zbyt dużo jak na jeden wieczór ;)
  • Odpowiedz
dominik_karbowski
dominik_karbowski
Autor
14.03.2019, 20:08:26 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Andi128: obserwowac hashtag #nocna?
  • Odpowiedz
dominik_karbowski
dominik_karbowski
Autor
14.03.2019, 20:26:52
  • 0
@Andi128: Jak już pisałem... czytuję od kilku lat ;) zarejestrowałem się, gdy poczułem się wywołany do odpowiedzi tutaj...

https://www.wykop.pl/link/4833693/smartfony-policzyly-ukraincow-w-polsce-jest-ich-1-27-mln/
  • Odpowiedz
dominik_karbowski
dominik_karbowski
Autor
14.03.2019, 20:31:48
  • 0
@Andi128: no? ;) wiesz...czytam..czytam... wchodzę kilka razy w tygodniu... aby zobaczyć co na świecie... wiem, że jest coś takiego jak nocna... jak afera zbożowa... jak afera elfowa ;) ale nie znam dokładnie wszystkich technikaliów
  • Odpowiedz

2750

Smartfony policzyły Ukraińców. W Polsce jest ich 1,27 mln

Pokaż treści 18+

Smartfony policzyły Ukraińców. W Polsce jest ich 1,27 mln

Analitycy firmy Selectivv policzyli, ilu użytkowników z kartami SIM polskich operatorów ma w smartfonach ustawiony język ukraiński/rosyjski. Kryterium było także przynajmniej 1 połączenie z ukraińską siecią komórkową w ciągu roku. W styczniu br. było 1 270 398 takich osób (~3,5% mieszkańców Polski).

konto usunięte
z
wyborcza.pl
dodany: 07.03.2019, 18:58:25
  • 396
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    ekonomia
  • #
    technologia
  • #
    bigdata
dominik_karbowski
dominik_karbowski 07.03.2019, 19:36:07 via Android
  • 119
Cześć ;) Jestem wykopkiem od kilku lat, ale w końcu się zarejestrowałem skoro jest coś o nas ;) Tutaj macie mape interaktywną...można zbliżać itp. https://selectivv.com/czy-ukraincy-wiaza-swoja-przyszlosc-z-naszym-krajem-najnowsze-badanie-selectivv/ Wkrótce planujemy opublikować więcej danych. Macie jakieś pomysły?
  • 15
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dominik_karbowski
dominik_karbowski 07.03.2019, 19:41:43 via Android
  • 334
@sylwke3100 osoby są identydikowane przez indywidualny numer reklamowy... GAID Google Advertising ID dla Android i IDFA dla Apple.
Tzn. Że jak ktoś ma na tym samym koncie Google/gmail dwa lub więcej telefonów...to potrafimy to odróżnić
dominik_karbowski
dominik_karbowski 07.03.2019, 19:45:15 via Android
  • 175
@uknot z tego samego założenia wychodzimy ;) Gdyby brać tylko osoby z językiem rosyjskim lub ukraińskim w telefonie to wyszło by blisko 2 mln... ale łapią się wtedy też osoby z Rosji i Białorusi którzy pracują w PL... więc musieliśmy wprowadzić ten element odwiedzin 1x w roku Ukrainy lub zmianę karty SIM
dominik_karbowski
dominik_karbowski 07.03.2019, 19:46:20 via Android
  • 66
@sirconrad masz jakiegoś maila gdzie można wysłać ofertę współpracy? ;)
dominik_karbowski
dominik_karbowski 07.03.2019, 19:47:59 via Android
  • 5
@W426 madz rację...trzeba zbliżyć na mapie interaktywnej https://selectivv.com/czy-ukraincy-wiaza-swoja-przyszlosc-z-naszym-krajem-najnowsze-badanie-selectivv/

Wtedy wygląda lepiej
dominik_karbowski
dominik_karbowski 07.03.2019, 19:54:58 via Android
  • 107
@sylwke3100 nie ma znaczenia...rozróżniamy na podstawie indywidualnego numeru reklamowego GAID (google advertising id) lub idfa dla Apple....raczej konta Gmail nikt nikomu nie oddaje ;) ale jeżeli ktoś komuś daje cały telefon...wraz z kontem...to oczywiście tu jest błąd pomiarowy
dominik_karbowski
dominik_karbowski 07.03.2019, 20:05:15 via Android
  • 23
@strus77 brytyjczykow jest 60 milionow a polakow w uk jakies 800 tysiecy


Jakies? Zmierzymy ;)
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dominik_karbowski
dominik_karbowski 07.03.2019, 20:07:39 via Android
  • 13
Cześć ;) Jestem wykopkiem od kilku lat, ale w końcu się zarejestrowałem skoro jest coś o nas ;) Tutaj macie mape interaktywną...można zbliżać itp. https://selectivv.com/czy-ukraincy-wiaza-swoja-przyszlosc-z-naszym-krajem-najnowsze-badanie-selectivv/ Wkrótce planujemy opublikować więcej danych. Macie jakieś pomysły?


Nie rozumiamałem narzekania na wykop apke póki nie zacząłem pisać komentarzy....jakaś alternatywa?
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dominik_karbowski
dominik_karbowski 07.03.2019, 20:27:38
  • 23
@orkako: to jest screen z oddalenia z całej PL.... polecam mapę interaktywną, gdzie można zbliżać dowolną lokalizację... https://selectivv.com/czy-ukraincy-wiaza-swoja-przyszlosc-z-naszym-krajem-najnowsze-badanie-selectivv/ Tutaj powinno być widać dużo lepiej ;)
dominik_karbowski
dominik_karbowski 07.03.2019, 20:28:33
  • 22
@FreakZz: Sprawdzimy to ;) Numer reklamy pozostaje przez bardzo długi okres taki sam, dopóki użytkownik go nie zmieni, więc będzie można sprawdzić, jak wygląda dalsza emigracja.
dominik_karbowski
dominik_karbowski 07.03.2019, 20:29:39
  • 2
@ktosukradlmojlogin: https://play.google.com/store/apps/details?id=io.github.feelfreelinux.wykopmobilny ? instaluję! PS. Mam nadzieję, że nie śledzicie użytkowników ;)
dominik_karbowski
dominik_karbowski 07.03.2019, 20:31:13
  • 22
@Aryo: Myślę o brexicie.. aby sprawdzić czy Polacy częściej wracają do PL i np. szukają pracy przed widmem Brexitu... mamy bardzo dużo danych...muszę sobie jakoś w głowie ułożyć, co byśmy chcieli zbadać ;)
dominik_karbowski
dominik_karbowski 07.03.2019, 20:31:47
  • 52
@Herubin: Nie ma rozwiązań idealnych... jeżeli ktoś ma kartę sim z PL i język PL... no to dla nas jest ... z PL ;)
dominik_karbowski
dominik_karbowski 07.03.2019, 20:32:54
  • 9
@jackblackcanada: no to niebawem nastąpi u nas aktualizacja profili... : kobiety planujące dziecko -1 , kobiety w ciąży +1 ;)
dominik_karbowski
dominik_karbowski 07.03.2019, 20:39:17
  • 30
@maniac777: Ale czemu miało by to zaburzyć? to są dane z całego 2018 roku, więc jak było taki osób X, to w danym miesiącu ich przybyło (+X), a później jak już nie mieszkali tutaj w PL (nie spędzali nocy) to zostali odjęci...
dominik_karbowski
dominik_karbowski 07.03.2019, 20:40:39
  • 0
@hikarukimura: Ja widzę w trójmieście sporo...Gdańsk...Orunia... później trochę Sopot... no i Rumia.. u Ciebie tego nie widać? ;)
dominik_karbowski
dominik_karbowski 07.03.2019, 20:44:26
  • 45
@hadrian3: aby reklamy były targetowane w zrozumiałbym dla Ciebie języku...
dominik_karbowski
dominik_karbowski 07.03.2019, 20:44:38
  • 27
@ZjemCiNoge: Nie..w ogóle poza operatorem
dominik_karbowski
dominik_karbowski 07.03.2019, 20:47:45
  • 0
@LuvDesk: Chyba już...jak nie to musisz mnie pokierować... ja średnio techniczny jestem ;)
dominik_karbowski
dominik_karbowski 07.03.2019, 20:48:33
  • 3
@Oastry: Dziękuję.... to był dla nas swojego rodzaju przełom ;)
dominik_karbowski
dominik_karbowski 07.03.2019, 20:51:23
  • 8
@DzonyNajedzony: Nie mamy informacji gdzie dzwonisz, ani dokładnie co przeglądaszam. Wiemy jakich stron używasz i jakich aplikacji.. oraz w jakiej lokalizacji wtedy się znajdujesz. Wszsytko przebiega w sposób odpowiednio zanonimizowany. My nie współpracujemy z wydawcami aplikacji, ale z sieciami reklamowymi.
Tutaj trochę wyjaśnień:
https://niebezpiecznik.pl/post/za-darmowe-aplikacje-mobilne-placisz-informacjami-o-sobie-wyjasniamy-smartfonowy-skandal-z-openera/
dominik_karbowski
dominik_karbowski 07.03.2019, 20:57:06
  • 24
@katom: Do usług... fakturę wysyłam pocztą ;)
dominik_karbowski
dominik_karbowski 07.03.2019, 20:58:42
  • 30
@darck: do profilu zaliczamy osoby, które byly powyżej 3 tygodnii.... tak długo, jak są.
Tzn. że jak na koniec miesiąca wyjechalo -10 000 osób, a przyjechało +30 000 osób, to pokazujemy wzrost +20 000 osób.
dominik_karbowski
dominik_karbowski 07.03.2019, 21:34:24 via Android
  • 1
@lossuperktos nie... tylko android i ios....czasem win ;)
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 05:10:13
  • 2
@kawior2007: tak - tylko polskie karty sim
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 05:11:33
  • 1
@madmat: jak masz włączoną rezygnację to niestety do niewielu rzeczy... od tego jest ta rezygnacja ;)
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 05:12:27
  • 2
@JohnRandom: tak, da się.. możesz włączyć rezygnacje z personalizacji reklam.. a nawet zresetować numer reklamowy. Musisz poszukać w Ustawieniach -> Google -> Reklamy
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 05:13:32
  • 3
@madmat: tzn. żeby być bardziej precyzyjnych.. i tak mamy dostęp do wielu informacji, ale wtedy nie dostajemy numeru reklamowego, więc nie możemy tych informacji powiązać z historycznymi danymi użytkownikami ani przypisać do jakiegoś innego użytkownika
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 05:15:52
  • 3
@Vit77: my jednak widzimy 2 mln z językiem ukrainskim i rosyjskim ;) W to łąpią się imigrancji z Rosji, Białorusi itp. więc dlatego dodaliśmy tą jedna wizytę na Ukrainie lub wymianę karty sim.. wtedy jest 1,2 mln
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 05:16:35
  • 3
@rosso_corsa: raczej osoby z Ukrainy mieszkajace w Polsce nie używają ukraińskich kart sim, bo to bardzo drogie..
ale jeżeli używają, to dla nas to po prostu turyści
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 05:17:12
  • 10
@Brodal: Można.. chcesz wiedzieć gdzie jest najwięcej kobiet z Ukrainy, w wieku 20-35, które używają aplikacji randkowych? ;)
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 05:18:30
  • 16
@kwanty: Operator nie ma takich danych ;) Dane mamy z sieci reklamowych. Instalując aplikacje wyrażasz na to zgodę. Mamy dostęp po ponad 200k aplikacji i 15M stron internetowych, które dzielą się z nami tymi informacjami
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 05:20:03
  • 0
@katom: Nie mamy danych gdzie i ktoś dzwoni... w ogóle o rozmowach itp nie mamy danych
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 05:20:21
  • 0
@lossuperktos: nie ;)
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 07:18:17
  • 4
@nom_om: już dzwonię do wyborczej by poprawili...przepraszam ;)
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 13:47:04
  • 0
@Varso: Tak..w dużych miastach jest więcej kobiet ;)
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 13:47:24
  • 0
@BigArtoo: Musisz być podpięty do sieci reklamowych ;)
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 13:48:33
  • 1
@genialny_geniusz: z miłym i mądrym to warto porozmawiać ;)
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 13:49:38
  • 0
@AntyDojcz: nie ma czegoś takiego jak trefne apki..ale masz racje - jak ktoś odznaczył profilowanie to go nie zbieramy tzn. zbieramy, ale nie potrafimy przyporządkować
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 13:49:52
  • 0
@dafto: To co tydzień jesteś nową osobą;)
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 13:50:41
  • 0
@kwanty: Zgadza sie.... ale to i tak chyba więcej niż ankieta przeprowadzona na 1000 osób, prawda?
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 13:51:44
  • 0
@JohnRandom: Tacy właśnie jesteśmy ;)
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 13:53:49
  • 0
@DzonyNajedzony: iOS też dużo gromadzi... każda apka daje 'coś' a my to łaczymy
https://niebezpiecznik.pl/post/za-darmowe-aplikacje-mobilne-placisz-informacjami-o-sobie-wyjasniamy-smartfonowy-skandal-z-openera/
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 13:56:52
  • 2
@tamto-to-tamto: Myślę, że kwestia też pomiaru. Niski bounce rate wynika z większości z błędnie zapiętego analiticsa. Ruch mobile in-app, a więc z przeglądarek, które otwierają się wewnątrz apek (nie Chrome tylko np. Android Browser) to ruch non-cookie, który źle jest interpretowany przez GA.
Jak chcesz to odezwij się do nas, zrób ponowny test, a jak wyniki wyjdą niesatysfakcjonujące to zwrócimy pieniądze...
Niczym nie ryzykujesz ;)
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 13:57:55
  • 0
@m4kb0l: dane mamy z sieci reklamowych i transakcji RTB.
https://niebezpiecznik.pl/post/za-darmowe-aplikacje-mobilne-placisz-informacjami-o-sobie-wyjasniamy-smartfonowy-skandal-z-openera/
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 19:12:23
  • 0
@oydamoydam: dzięki...ja bym tego nie wyłapał ;)
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 19:13:13
  • 0
@AntyDojcz: apka nie sprzedaje...apke chce zarabiać na reklamach, więc daje jakieś pojedyncze dane... my je łączymy
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 19:14:10
  • 0
@kwanty: dokładnie... kilometry nie grają tu roli ;)
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 20:30:05
  • 1
@oydamoydam: mocno się nsd tym zastanawialiśmy ale gdybyśmy tego nie dodali to by nas każdy pojechał, że to nie miarodajne ;)
dominik_karbowski
dominik_karbowski 08.03.2019, 20:33:40
  • 0
@darck: mamy....ale to niewielkie ilości są..i głównie to biznes.
dominik_karbowski
dominik_karbowski 14.03.2019, 19:28:29
  • 0
@Ka4az: Nic nie jesteśmy w stanie po numerze telefonu... średnio o jednym użytkowniku wiemy 362 informację natomiast nie znamy numeru telefonu, email, imienia, nazwiska... tylko anonimowy numer reklamowy..

Dominik

  • http://selectivv.com

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 17.04.2023

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 07.03.2019

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking