Wpis z mikrobloga

Wreszcie mam okazje pokazać jedną ze swoich ostatnich game artowych prac pod portfolio. Troche czasu mi to zajęło ... tak czy siak model ukonczony i jestem z niego zadowolony. Moze nie wygląda typowo gameartowo (posiada zbyt czyste mapki) ale uważam że wygląda to ok :)

Na wykopie miniaturka, a ponizej umieszczam linki do wiekszej rozdzielczosci:
https://copy.com/KCmJWxuvWsZKA98q/LP_scarh.jpg
https://copy.com/HFA7wFIp0EPcB6Vs/LP_scarh_w.jpg

Link do portfolio: http://veezen.weebly.com/scar-h.html

Mam nadzieje że się podoba :) Teraz trzeba wrocic do kolejnych kiszących się na dysku portfoliowych prac :D
#3dsmax #grafika3d #grafika #gamedev #gameart
V.....n - Wreszcie mam okazje pokazać jedną ze swoich ostatnich game artowych prac po...

źródło: comment_xVE6Loy84HHCqplGYMefMFUyCXqQT5n8.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Harold: nie ograniczałem sie zbytnio, ~16k tris sama broni, ~3,5k scope. Aczkolwiek w dzisiejszych czasach taki polycount da sie zrozumiec (chyba ze mowimy o modelach pod mobile to nie xD)
@TadeuszSynZygmunta: Ten model zacząłem robić jakoś w połowie listopada. Ukonczylem high poly + low poly w jakies +/-2 tygodnie po kilka godzinek dziennie przy dosyc mozolnej pracy, da rade to zrobić szybciej. Miałem przerwe przez grudzien i prawie
  • Odpowiedz
Oj sporo byś musiał się tłumaczyć na rozmowie o pracę ze względu na te trójkąty - bo powywalałeś je w niezbyt przemyslane miejsca. Po co te paskowania na kolbie na geometrii? W FPP mode nie byłoby ich widać w ogóle. W tpp również. Śruby na muszce mają tyle samo trójkątów , co śruby co są blisko kamery. Ogólnie wiele jest takich miejsc, nie chce mi się jednego po drugim wymieniać po prostu
  • Odpowiedz
Zrób mi LODa

16k tris?

doprawdy ja widziałem filmik w którym specjalisci z ubisoftu się wypowiadali i mówili że to jest normalna liczba czasem

@Gorion103
  • Odpowiedz
@Sliterin: Ja juz pracuje jako grafik 3D więc orientuje się w tych sprawach. Model nie był robiony z myślą o to aby można było go wrzucić do gry, więc prawda jest taka, że troszke ignorowałem umiejscowienie trojkatów. Chciałem po prostu, żeby wyglądał z każdej strony dobrze ( ͡° ͜ʖ ͡°) Kolba faktycznie wyszła tak jak wyszła, mogłem posiedzieć przy niej więcej czasu. Podsumowując: grafik uczy się
  • Odpowiedz