Wpis z mikrobloga

Głośno się dzisiaj zrobiło o Pixelart Shaderze do Blendera, nad którym autor ponoć spędził 3 lata.

Tutorial: http://initialsgames.com/main/?p=1360

Jeśli to tak piękne jak wygląda na załączonym obrazku to osoby nie potrafiące #pixelart , mają dostęp do ogromnej bazy postaci, animacji, przedmiotów czy nawet całych scenerii, które można by w ten sposób wyrenderować i wykorzystać w #gamedev.

#wykopowasekcjablendera #januszeblendera #blendertip
jasiek13 - Głośno się dzisiaj zrobiło o Pixelart Shaderze do Blendera, nad którym aut...

źródło: comment_oWbFqJghHhe1hU01jGXQF2vkE2SU2hbp.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jeśli to tak piękne jak wygląda na załączonym obrazku to osoby nie potrafiące # pixelart

@jasiek13: Część studiów deweloperskich już dawno temu przerzuciło się na taki system. Jasne, gdy ktoś robi grę która byłaby uznana za paskudną nawet w czasach nesa to nie ma sensu się tak bawić ale np. w przypadku zaawansowanych bijatyk 2D ręczne rysowanie każdej klatki animacji to mordęga.
czesu - > Jeśli to tak piękne jak wygląda na załączonym obrazku to osoby nie potrafią...

źródło: comment_boLYtcg2KtsjI3PWtFYGQGqiR6aGG3Gd.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz