Dawno nic nie pisałem. W każdym razie nie porzuciłem pomysłu pisania gier. Ba, przerzuciłem się na unity, żeby móc to robić szybciej.
Nowy projekt ma roboczą nazwę Ninja. Rozgrywka jest prosta, trzeba zabić cel unikając wrogów. Gra jest w 2d, póki co stworzyłem 1 grywalną plansze do testów. Grafiki znalzałem darmowe w internecie. Chętnie posłucham pierwszych opinii o grze.
Postacie póki co są zwykłymi kułeczkami. Nie mam jeszcze designu postaci, ale być może zostawię to tak jak jest?
Co już oprogramowałem: - chodzenie po planszy - wrogowie, patrolujący wyznaczoną trasę - wzrok wrogów - zabijanie wrogów - przenoszenie ciał - rzut kamieniem, żeby odciągnąć wroga - przegranie (wróg nas zauważył / znalazł ciało) / wygranie (póki co bez sprawdzenia czy cel misji został wykonany)
@suwer: top-down rpg, XII-XV wiek + magia. Lochy + wieś. Potrzebuję grafik postaci i ekwipunku. Teren też się jakiś przyda. Z gotowych mało co będę korzystał, większość rysuję sam, ale muszę się na czymś wzorować.
@suwer: Właśnie dlatego większość robię sam - chcę stworzyć własny klimat. Potrzebuję porównania skal, wielkości, cieni, rotacji itp :P Dużo pomysłów też można znaleźć w ten sposób.
@suwer: Też obecnie na takim czymś pracuję :D Dzięki i wzajemnie. Grafika to tam nic, gorzej z dźwiękiem ;) Strasznie niewygodna implementacja i dużo bugów. Dobra, znikam z wypoku, bo w robocie przypau trochę ᶘᵒᴥᵒᶅ
Dawno nic nie pisałem. W każdym razie nie porzuciłem pomysłu pisania gier. Ba, przerzuciłem się na unity, żeby móc to robić szybciej.
Nowy projekt ma roboczą nazwę Ninja. Rozgrywka jest prosta, trzeba zabić cel unikając wrogów. Gra jest w 2d, póki co stworzyłem 1 grywalną plansze do testów. Grafiki znalzałem darmowe w internecie. Chętnie posłucham pierwszych opinii o grze.
Postacie póki co są zwykłymi kułeczkami. Nie mam jeszcze designu postaci, ale być może zostawię to tak jak jest?
Co już oprogramowałem:
- chodzenie po planszy
- wrogowie, patrolujący wyznaczoną trasę
- wzrok wrogów
- zabijanie wrogów
- przenoszenie ciał
- rzut kamieniem, żeby odciągnąć wroga
- przegranie (wróg nas zauważył / znalazł ciało) / wygranie (póki co bez sprawdzenia czy cel misji został wykonany)
Co zostało do zrobienia:
- ze 40 leveli :)
- interfejs użytkownika
- dźwięk
- pułapki
- owtieranie zamków
#gamedev #android
Większość dostępna do celów komercyjnych.
Na http://opengameart.org/ można sporo fajnych rzeczy też znaleźć. Do jakiego typu gry potrzebujesz grafik?