Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko279
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

devml
devml

devml

Dołączył 9 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1114
  • Znaleziska 104
  • Mikroblog 1010
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 18
Rtyhud
Rtyhud
Rtyhud
26.07.2015, 12:52:04
  • 1
Czy składanie cv w sytuacji kiedy kończy mi się umowa zlecenie za miesiąc i mam ofertę na kolejne pół roku w tej samej firmie ma sens? Tzn. obbawiam się, że jak roześlę cvki do kilku firm, ktoś z hru zadzwoni do obecnego szefa, ten się wkurzy i mi nie przedłuży tej umowy. Karierę na dobrą sprawę dopiero zaczynam, java se hobbystycznie 4 lata, a teraz 7 miesięcy java ee. Przez ten czas
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 26.07.2015, 22:10:27
  • 0
@Rtyhud: Samo składanie cv nie wiąże się z żadnymi deklaracjami i nie musisz się z tego tłumaczyć obecnemu pracodawcy.
  • Odpowiedz
DerpVEVO
DerpVEVO
DerpVEVO
26.07.2015, 11:49:44
  • 190
#takaprawda #bekazprawakow
DerpVEVO - #takaprawda #bekazprawakow

źródło: comment_bGPtuBkxHQhGBnMXtYod4xWMYkOndDZp.jpg

Pobierz
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 26.07.2015, 18:31:06
  • 0
@LooZ: Z najnowszej historii:
http://www.wykop.pl/ramka/2625473/francja-sponsorowala-obalenie-kadafiego-sensacje-z-emaili-hillary-clinton/
  • Odpowiedz
RSGApps
RSGApps
RSGApps
24.07.2015, 00:05:57
  • 8
Jestem na etapie kończenia prac nad #fuzzycritters
Czekam jeszcze na assety do GUI, a przy okazji dodaję trochę soku (particle,animacje,screenshake,dźwięki).
Jak wam się podoba, gdzie dodać jeszcze tego soku?

#gamedev #unity3d #fuzzycritters
RSGApps - Jestem na etapie kończenia prac nad #fuzzycritters
Czekam jeszcze na asset...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 24.07.2015, 11:29:38
  • 1
@RSGApps: można by minimalnie wydłużyć czas po śrmierci, po którym pojawia się podsumowanie. Nie wiem jak jest w grze, ale na filmiku wydaje mi się to zbyt szybkie. Ewentualnie wrzucić jakiś dodatkowy efekt.
  • Odpowiedz
sztilq
sztilq
sztilq
24.07.2015, 07:56:55 via Android
  • 8
#programowanie #grafika #grafika #opengl #cpp

Advanced C++/Graphics Tutorials: http://www.youtube.com/playlist?list=PLSPw4ASQYyymu3PfG9gxywSPghnSMiOAW

Fajne videotutki c++ opengl
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 24.07.2015, 11:20:26
  • 0
@sztilq: Wygląda to ciekawie, krótkie odcinki. Słowo "Advanced" w nazwie może być mylące.
  • Odpowiedz
l.....k
l.....k
konto usunięte 22.07.2015, 23:56:42
  • 1
#programowanie #kiciochpyta #pracbaza #pytanie
Co byście wybrali. Kodzenie w języku, którego nie lubicie ale raczej pewna praca (w momencie gdy dalej studiujecie dziennie) czy jednak zaryzykować, zacząć naukę od postaw #python i próbę podjęcia pracy w tym języku(około miesiąca poświęciłybm na ogarnięcie poziomu junior deva/stażysty)?
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 23.07.2015, 00:32:15
  • 0
@laionik: Rób to, co daję większą kasę, lub perspektywę na wiekszą kase :)
Jezyk pewnie jeszcze nie raz będziesz zmieniał podczas kariery.
  • Odpowiedz
JavaDevMatt
JavaDevMatt
JavaDevMatt
21.07.2015, 18:16:16
  • 12
Dla zainteresowanych monetyzacją gier mobilnych.
Tutaj wpis o zarobkach Nubs' Adventure na android i iOS: http://www.imake-games.com/nubs-adventure-post-mortem-part-ii/
Tutaj bardziej od storny techniczniej. #libgdx to jednak fajna i coraz popularniejsza technologia :) http://www.imake-games.com/nubs-adventure-post-mortem/
Gra aktualnie zarobiła jakieś 9000$ dla twórcy

Kradzione z reddita.
#gamedev
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 22.07.2015, 06:37:44
  • 0
@JavaDevMatt: Bardzo interesujący materiał, zwłaszcza cyferki.
Najbardziej mi się spodobały spostrzeżenia dotyczące użytkowników i modelu f2p.
  • Odpowiedz
p.....o
p.....o
konto usunięte 17.07.2015, 16:34:55
  • 15
Mirki jak się widzi? Jestem amator :-P
#gamedev
p.....o - Mirki jak się widzi? Jestem amator :-P
#gamedev

źródło: comment_g8Orkun70mX5CixKbwah1QWbGIUT3NVH.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 18.07.2015, 03:32:27
  • 1
@psemcio: Przyjemnie się gra, widać, że włożyłeś w to sporo pracy.
+ za c++, GDI i amigowy klimat :)
  • Odpowiedz
devml
devml
devml 18.07.2015, 11:11:21
  • 0
@psemcio: Na win95 też powinna działać.
GDI jest fajne i stosunkowo szybkie. Jednak o ile dobrze pamiętam, dla mnie poważną wadą był brak blendingu.
  • Odpowiedz
sathra
sathra
sathra
16.07.2015, 16:00:50
  • 9
@sathra: Jebłem se celownik (laserowy). ʕ•ᴥ•ʔ

#gamedev #sathra #gryandroid
sathra - @sathra: Jebłem se celownik (laserowy). ʕ•ᴥ•ʔ

#gamedev #sathra #gryandroi...

źródło: comment_kGknGuazeLv909UBZsoPGNs2Npu59L2v.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 16.07.2015, 22:26:05
  • 1
@sathra: Dobrze widzieć tak zaawansowany projekt.
Podoba mi sie styl grafiki - używacie edge rendering, czy outline na teksturach?
Możesz również napisać coś o zastosowanym oświetleniu?
  • Odpowiedz
devml
devml
devml 17.07.2015, 14:47:30
  • 1
@sathra: fajny filmik, dobry pomysł z zawieszeniem okna w swiecie :)
Wracając do lasera - proponuje dodać jeszcze mały billboard z glowem u wylotu lufy.
  • Odpowiedz
RSGApps
RSGApps
RSGApps
16.07.2015, 17:46:30
  • 12
Do końca miesiąca uda się wypuścić. #fuzzycritters
https://youtu.be/y8l_xYrF0ak

#gamedev #unity3d #fuzzycritters
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 16.07.2015, 22:22:40
  • 1
@RSGApps: Wygląda świetnie :)
Powodzenia z launchem, napisz koniecznie jak poszło.
  • Odpowiedz
Fitoplankton
Fitoplankton
Fitoplankton
14.07.2015, 15:47:47
  • 7
Witam mireczki spod #programowanie #gamedev #cpp
Jako iż mam ambitne plany dostania się na staż równolegle z rozpoczęciem studiów, to chciałem w końcu użyć tego, co #licbaza mi wpoiła. Właśnie ogarnąłem tak 25% ProGit, więc gierkę zrobię od razu z wersjonowaniem i pushowaniem tego na Githuba. Zamierzam napisać ją w vc++ z uwagi na możliwość późniejszego podrzucenia exe do testów znajomym ( ͡° ͜ʖ ͡
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 15.07.2015, 00:02:06
  • 1
@Fitoplankton:
ad 1) Odrazu zacznij z aplikacją okienkową + opengl/dx, wbrew pozorom proste wyświetlanie można szybko zrobić, w sieci jest dużo tutoriali na ten temat. W ten sposób zdobedziesz pogląd na podstawy działania gier pod windows. Ta wiedza Ci się napewno przyda w gamedevie.
Z wyświetlaniem na konsoli nie kombinuj, o ile nie robisz gry tekstowej - bedzie z tym dużo dłubania a efekt i tak zostanie kiepski.

ad 2)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13
13.07.2015, 19:48:52
  • 30
Minęło sporo czasu od ostatniego wpisu. Co prawda prace nad grą zwolniły, ale w między czasie sporo się zmieniło. Ogarnąłem działalność, podopinałem zlecenia i zaopatrzyłem się w nowy sprzęt po drodze przekopując się przez masę papierkowej roboty.

Ostatni wpis pod #lukzdev na temat rozwoju gry był jeszcze przed digital dragons, na którym zgarnęliśmy nagrodę za najlepszą grę arcade (YAY!). Jak zauważyliście do zespołu tuż przed DD dołączył Dawid, który ogarnia muzykę i
jasiek13 - Minęło sporo czasu od ostatniego wpisu. Co prawda prace nad grą zwolniły, ...

źródło: comment_4mJAmi6isb3DWnFGQ8vd2fxPuxWAZR4v.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 13.07.2015, 21:03:43
  • 0
@jasiek13: Podobają mi się interpolacje ruchu i kamery, daje to fajny arcade'owy feel.
  • Odpowiedz
devml
devml
devml 13.07.2015, 21:54:41
  • 2
@jasiek13: mam na myśli przemieszczanie obiektów ze zmienną prędkością. Na animację też zwróciłem uwagę, szkieletowa fajnie pasuje do tego szybkiego tempa gry :)
  • Odpowiedz
RSGApps
RSGApps
RSGApps
13.07.2015, 00:26:55
  • 9
Kilka dni temu pisałem o grze którą tworzę. Zrezygnowałem z całego wolnego czasu, jak i z większości swoich hobby aby pracować nad projektem. Planuję wydać grę do końca miesiąca więc jestem cały czas zajęty ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Dzisiaj skonstruowałem listę zadań, które muszę wykonać i listę bugów, które muszę załatać przed wydaniem gry. Jest tego trochę.

Gra nazywa się Fuzzy Critters #fuzzycritters

Najbardziej żmudna praca która mnie czeka to konstruowanie
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 13.07.2015, 21:29:06
  • 2
@RSGApps: Dla mnie grafika jest ok, voxele zawsze na propsie :)
Ponadto dobrze dobrana paleta kolorow i bardziej szczegolowe modele od tych z CR.
Ciężko się było do czegoś przyczepić :)
  • Odpowiedz

191

Oto ARMIGA - miniaturowy komputer dla miłośników Amigi

Oto ARMIGA - miniaturowy komputer dla miłośników Amigi

Niejeden fan Amigi wciąż trzyma w szafie stos dyskietek z grami dla tego sprzętu, nawet jeśli sam komputer dawno przestał działać. Sentyment nie jest jedynym czynnikiem, który może decydować o nie wyrzucaniu go. Projekt grupy DARMA Projects powinien skłonić do oczyszczenia starych nośników z kurzu.

Conowegopl
z
conowego.pl
dodany: 11.07.2015, 08:32:20
  • 34
  • #
    amiga
  • #
    komputery
  • #
    zainteresowania
  • #
    gry
  • #
    rozrywka
  • #
    technologia
devml
devml
devml 12.07.2015, 03:08:31
  • 1
Emulator z FDD - serio?
Że niby za 500pln mogę sobie przypomnieć, jak się wku#$%#em, żonglując dyskietkami na poczciwej a500?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

D.....g
D.....g
konto usunięte 11.07.2015, 16:05:19
  • 2
Mireczki programujące w C++ musicie mi pomóc, błagam!
Na czym polega problem? Już tłumaczę. Więc.
Mam sobię listę liczb w pliku .txt i chce je wczytać. Problem w tym, że są one zapisane w postaci binarnej, przykład: 01010101010. I tu moje pytanie, jak mam je wczytać do zmiennej, aby c++ rozpoznał, że są to liczby binarne?
#programowanie #cplusplus #c++
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 11.07.2015, 22:50:13
  • 0
@DizzyEgg: Trochę namieszałeś :)
Prościej będzie użyć coś takiego:
http://pastebin.com/YC4jgYjh
(bez znaku i sprawdzania poprawności argumentu)
  • Odpowiedz
devml
devml
devml 12.07.2015, 02:41:28
  • 0
@DizzyEgg: lub troche poprawioną wersję:
http://pastebin.com/suiBGHi9
  • Odpowiedz
InnyKtosek
InnyKtosek
InnyKtosek
11.07.2015, 22:13:03
  • 12
#programowanie

Ile godzin jesteście wstanie dziennie pisać kod? Bo ja zwykle, o ile nie pracuje nad czymś wybitnie ciekawym po 3, góra 4 godzinach mam dość i po prostu choćbym nie wiem jak się zmuszał mój mózg mówi "nie!". Patrze na kod i czuje się jakbym nie potrafił już programować. Mój mózg odmawia pracy nad czymś tak wybitnie nudnym ;)

Z początku miałem wyrzuty sumienia ale jak gadam sobie ze
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 11.07.2015, 23:11:17
  • 0
@InnyKtosek: Najlepszą motywacją jest zbliżający się deadline :)
A tak na poważnie, to po 4-5h wydajność zaczyna znacząco maleć.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Strona 6 z 7
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 07.07.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl