@JavaDevMatt: Ciekawe, ciekawe, mega ogarnięty gościu, ale gdy tak mówił o tych wszystkich konwersjach, miarach i wspołczynnikach + o tym, że tylko kopiował juz istniejące pomysły, to pomyślałem sobie: gdzie cały fan i zabawa z robienia gier. No czysty biznes, pragmatyzm i korporacjonizm. Chyba jednak wolę słuchać o sukcesie indie gier na steamie i gierkach na iOS za pieniądze z góry. Ogólnie pieniądze to trudny temat, ale tak, wiem, za
Przed chwilą dodałem znalezisko, które jest tak jakby moim podsumowaniem w #gamedev + znajduje się w nim masa informacji o liczbie graczy + zyskach z moich gierek, zapraszam do sprawdzenia: Znalezisko Jak komuś się spodoba znalezisko, to zapraszam do Wykopania + zostawienia +.
Zapraszam też do sprawdzania mojej ostatniej gierki: Android
Lubię dodawać konkretny i innowacyjny content, tym razem pseudo pauza xD Jak włączycie opcje/lub inne okno dialogowe to głąby się patrzą w kamerę, trochę creepy podczas walki a za chwilę jak gdyby nigdy nic się nie stało xD #gamedev #programowanie
Witajcie ponownie, pracę nad moją najnowszą gierką idle o łowieniu ryb nadal trwają, oto lista zmian od ostatniego wpisu: #donislawdev <-- obserwuj - Dodano sklep (specjalne przedmioty oraz przedmioty normalne). Na ten moment w sklepie specjalnym znajdują się takie ulepszenia jak: Obniżka cen w sklepie, zwiększenie mnożnika zysków, nagroda dzienna, maksymalny dzień zysku, zwiększenie mnożnika zysku z kul wodnych + ich łatwiejsze łapanie, zwiększenie szansy na złowienie ryby + zmniejszenie czasu
Jeśli chodzi tak ogólnie o clickery na Mirko, to rzeczywiście troszkę ich było, szczerze to nie liczyłem, ale nawet tak z 20+ ich było.
@DonislawDev: A jak tam z finansami? Na czokoszoki przynajmniej wystarcza od pierwszego do pierwszego? Właśnie będę miał pół roku wolnego i chciałbym wrócić do tworzenia gier :)
Czy jest tu ktoś zainteresowany Blocky Farm na Androida? ( ͡º͜ʖ͡º)
Jeśli tak, to spieszymy z informacjami z piwnicy badawczo-rozwojowej Jet Toast, że prace idą pełną parą (picrel). Testy beta rozpoczniemy za około 2-3 tygodnie, a o zapisach poinformujemy!
Dla #ios mamy informację, że w ciągu najbliższych dni pojawi się aktualizacja z ważnymi poprawkami dla gazetki, ogłoszeń oraz z
Cześć Mirki i Mirabelki! Po 1,5 roku pracy udało nam się opublikować naszą grę logiczno-zręcznościową grę z elementem multiplayer - Maze Bandit na IOS i Android. Z tej okazji mamy dal Was #rozdajo po 5 kodów na Welcome pack: IOS: LHA6TA46NT6Y
Zapraszam mirków od #gamedev (i w sumie nie tylko od gamedev - inne projekty też są mile widziane) do podsyłania swoich projektów do odcinka za miesiąc. Jeśli chcecie zobaczyć własny projekt w tej serii, to zerknijcie w brief projektu serii: https://docs.google.com/document/d/1KHyyEnVpJTzjQtuWkSFSAyoP8Bvda_-XpF4YgmG-hg8/edit Celem jest przedstawienie projektu i raportowanie postępów po 1, 2, 3 miesiącach, by zachęcać innych by sami pracowali więcej nad swoimi rzeczami.
Po chwili przerwy powracam, żeby ogłosić, że Formula Clicker została już ściągnięta niecałe 50 000 razy! :) Dziękuję wszystkim, którzy się do tego przyczynili ;)
Na obrazku widać jak się rozkładają pobrania - najwięcej z USA (prawie 20%), potem Niemcy, Wielka Brytania i
Na tym słynnym reddicie słabo zaplusowali mi wpis, może tutaj ze 4 plusy dostanę, tak wygląda obecnie projekt nad którym intensywnie pracuję. Część graficzna gry o------a jest już w 95%, teraz robię kolejne poziomy, mam już 11/46, niedługo będę dodawał nowe mechaniki i ficzery. Może macie jakieś ciekawe pomysły jak fajnie urozmaicić grę o coś więcej niż tylko bieganie i skakanie?
No a potem to już tylko monetyzacja, jakaś analityka żeby inwigilować
Nie wiem czy zauważyliście, ale zmieniło się sterowanie traktora w Blocky Farm. Do tej pory, po podjechaniu do przodu, nie można było cofnąć. Można było jedynie skręcać. Od teraz można jechać do przodu a później do tyłu. Niezdecydowanych z pewnością to ucieszy ( ͡°͜ʖ͡°)
"To mały krok dla ludzkości, ale wielki dla Blocky Farm" - tymi słowami mój wspólnik zakończył implementację jednej z największych zmian w naszej grze. Ale po kolei:
1) Animacja wycinki pnia 2) Rozpakowywanie budynku - zakończenie procesu budowy powinno być czymś radosnym dla gracza - więc jest :) 3) Usunięte sloty - największa zmiana chyba od początku tworzenia gry. O co chodzi? Początkowo Blocky Farm miało być prostą grą, którą stworzyć mieliśmy w 2 miesiące
dlaczego animacje wyglądają tak sobie (graficznie), a ciuchcia jest taka piękna?
@wysuszony: Ciuchcia to render stworzony w programie graficznym, a GIFy nagrywane są prosto z gry. W spoilerze napisałem "Pamiętajcie, że pracujemy jeszcze na starych modelach i tymczasowym UI, ale już niedługo :)"
Prawda jest taka, że w naszym laboratorium osiągnęliśmy już zadowalające efekty na urządzeniach mobilnych i gra wygląda ślicznie. Chcemy to jednak zaprezentować, gdy dopniemy wszystkie szczegóły do
Sytuacja z wczoraj. Jadę sobie autkiem, biorę zakręt i wyskakuje Pan policjant z lizaczkiem. OHO niedobrze... - dzień dobry aspirant Łebebłebłe wydział ruchu drogowego miasta Błełbłebłełbe (tak to usłyszałem). Proszę o dokumenty (bez podania przyczyny kontroli). Panie kierowco tu było ograniczenie do 40 km/h.( ͡°͜ʖ͡°) - a ile jechałem? (⌐͡■͜ʖ͡■) - nie wiem, ale na pewno szybciej (
@Paracelsus: a masz w taryfikatorze mandat za szybciej? (⌐͡■͜ʖ͡■) O tyle w porządku był, że sprawdził dokumenty i puścił dalej. Bez szukania gaśnicy, trójkąta itp.
Plusujcie Maćka Szcześnika, Lead Gameplay Designera pierwszego Wiedźmina, Project Lead Wiedźmina: Edycji Rozszerzonej, Lead Gameplay Designera Wiedźmina 2: Zabójcy Królów, oraz najpierw Lead Gameplay Designera Wiedźmina 3. A przede wszystkim zajebistego gościa i od niedawna tatę.
Dzięki takim ludziom Polska rośnie w oczach ludzi za granicą :)
2 miliardy na quality content matematyczny.