Wpis z mikrobloga

Na tym słynnym reddicie słabo zaplusowali mi wpis, może tutaj ze 4 plusy dostanę, tak wygląda obecnie projekt nad którym intensywnie pracuję. Część graficzna gry #!$%@? jest już w 95%, teraz robię kolejne poziomy, mam już 11/46, niedługo będę dodawał nowe mechaniki i ficzery. Może macie jakieś ciekawe pomysły jak fajnie urozmaicić grę o coś więcej niż tylko bieganie i skakanie?

No a potem to już tylko monetyzacja, jakaś analityka żeby inwigilować graczy ( ͡ ͜ʖ ͡), usuwanie błędów, marketing, jakaś publiczna beta, a po tym wszystkim zostanie mi te słynne 10% więc będzie już z górki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pozdrówki.
--------------------------------------------------------
Do końca roku pozostało 344 dni.

#odzeradogamedevelopera #gamedev
TadeuszSynZygmunta - Na tym słynnym reddicie słabo zaplusowali mi wpis, może tutaj ze...
  • 107
@LooZ: No niestety bo bzdury piszesz, nie wiem po co, chyba żeby się dowartościować, bo skoro siedzisz w rynku mobilnym to wiesz dobrze że gracze mobilni lubią proste gry, o mechanikach które doskonale znają i których nie muszą się uczyć. Poza tym porównywanie gry którą robi jedna osoba do takiej którą robi 20 osobowe studio jest jeszcze głupsze. No a ten cytat to już kosmos:

"Mobile is dead" xDDDDD
@TadeuszSynZygmunta: To po co monetyzacja? Wrzuć bez monetyzacji.
@TymRazemNieBedeBordo: Docelowo każdy chce robić gry dla hajsu, chyba, że ma bogatych rodziców. W robieniu dla hajsu nie ma nic złego, w robieniu nie dla hajsu też nie ma nic złego, ale zdobyć jakąkolwiek sensowną ilość ściągnięć na mobilkach to wyzwanie. Jak nie dla kasy i nie dla ściągnięć, to dla kogo?