Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko247
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
cometa93

cometa93

Dołączył 13 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 364
  • Znaleziska 121
  • Mikroblog 243
  • Obserwujący 20
  • Obserwowane 4
  • Dodane (29)
  • Komentowane (166)
  • Plusowane (48)
PsichiX
PsichiX
21.05.2015, 12:16:11
  • 11
Wylądował! ^^
#kerbalspaceprogram
PsichiX - Wylądował! ^^
#kerbalspaceprogram

źródło: comment_gF8F9jhWTfig9MZVTp3qC0uGKewbDPEQ.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

H.....s
H.....s
konto usunięte 21.05.2015, 12:22:57 via Android
  • 5
@PsichiX: Ufo
Skip legs day?
  • Odpowiedz
ugiugiugi
ugiugiugi
20.05.2015, 19:44:57
  • 5
Hej Mireczki i Mirabelki
Dziś kolejny temat na rozkminkę.

Tematem jest: Reklama w grze

Ostatnio zastanawiam się nad tym jak optymalnie ustawić reklamy. W swoich grach zawsze ustawiałem sobie
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Noct
Noct
Noct
20.05.2015, 20:38:25
  • 1
@ugiugiugi: Klikają nowi gracze, bo nie zmieniasz miejsc małych reklam. Gracz się przyzwyczaja gdzie i kiedy wyskoczy mu reklama i jak nie chce jej kliknąć, to nie kliknie.
  • Odpowiedz
Noct
Noct
Noct
20.05.2015, 21:12:44
  • 0
@ugiugiugi: Daj znać, co z tego wyjdzie.
  • Odpowiedz
N.....m
N.....m
konto usunięte 20.05.2015, 15:14:11
  • 10
RGBlocks ukazało się na Google Play!

Zachęcam do pobierania i spielowania :v

Link

#gamedev #gry #androidgry
N.....m - RGBlocks ukazało się na Google Play!

Zachęcam do pobierania i spielowani...

źródło: comment_nQgzDKqGUvNyXmNaIDY3woSgfxRGWd1q.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sathra
sathra
20.05.2015, 16:14:35
  • 1
@Nazywam: Pobrane, ocenione, gratulacje i trzymaj się ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
no_login
no_login
20.05.2015, 17:24:38
  • 1
@Nazywam: Trudne. Przydałoby się jakoś oznaczać miejsce uderzenia, lub np. przesuwać uderzonego klocka o 1-2px, bo czasami mam wrażenie, że gra mnie robi w ch.
Ewentualnie zaliczać, gdy uderzenie wypada na styku dwóch klocków (+/- piksel).
  • Odpowiedz
skew
skew
06.05.2015, 09:35:53
  • 8
Dodałem możliwość zmiany typu piłki na: Papierową, drewnianą i kamienną. Każda zachowuje się inaczej. Do tego dodałem punkty do zbierania i skrzynki do przesuwania, ale wymaga to jeszcze kilku poprawek :)

Myślałem trochę nad nazwą, i wymyśliłem kilka, która wam się najbardziej podoba?
- Sublime Ball
- Rim Ball
- Lime Ball
skew - Dodałem możliwość zmiany typu piłki na: Papierową, drewnianą i kamienną. Każda...

źródło: comment_hgNA694850MqyBzDSC5j8wv5wc2co1t5.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Felonious_Gru
Felonious_Gru
06.05.2015, 09:37:56 via Android
  • 5
@skew: onion rings
To ci zagwarantuje dobre miejsce w popularnych
  • Odpowiedz
skew
skew
Autor
06.05.2015, 09:41:19
  • 1
@Sarpens: Java i LibGDX. Gra będzie na pewno na Androida, ale pomyślę o innych platformach. Ma być to gra do zagrania w wolnym czasie, np. w metrze, pociągu, autobusie, gdziekolwiek.
  • Odpowiedz
PsichiX
PsichiX
22.04.2015, 22:19:17
  • 11
A więc to już chyba oficjalne! Nowy Ptakopysk v2 będzie zintegrowany z Qt (aplikacje osadzone w QtApplication; przeportowany renderer Xenon Core 3 opierający się o Qt3D; Językiem programowania będzie Intuicio++, a kod będzie uruchamiany w VMce Intuicio lub kompilowalny do C++, miast QML + JavaScript, jak robią to inne edytory gier)! A po tym etapie zostanie dopisany export do HTML5 (kompilacja Intuicio++ do asm.js) :3
Toolset będzie miotał
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

fuuYeah
fuuYeah
23.04.2015, 05:35:29
  • 3
@PsichiX: niesamowicie cieszy mnie że na wypoku dzieją się takie fajne rzeczy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

POLECAM TEGO WYKOPOWICZA!
  • Odpowiedz
Maixior
Maixior
24.04.2015, 10:47:44 via Android
  • 1
@PsichiX: ło luju! XD
  • Odpowiedz
A.....l
A.....l
konto usunięte 02.04.2015, 09:44:39
  • 14
I znalazł się zagubiony tysiąc poligonów. Gdzie był? #januszeblendera #gamedev

A.....l - I znalazł się zagubiony tysiąc poligonów. Gdzie był? #januszeblendera #game...

źródło: comment_a76ZIfPIumDkLGXK6MBtevcGnb0QY6nc.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pestis
pestis
02.04.2015, 09:45:13
  • 2
@Abe_Normal: zgol je
  • Odpowiedz
Gooby
Gooby
02.04.2015, 09:58:18
  • 2
@Abe_Normal: janusze blendera a kolory jak w mayi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
JavaDevMatt
JavaDevMatt
01.03.2015, 17:25:30
  • 29
Komu przed chwila Mario Zechner (autor #libgdx) skomentowal i retweetowal post?


#gamedev #chwalesie
JavaDevMatt - Komu przed chwila Mario Zechner (autor #libgdx) skomentowal i retweetow...

źródło: comment_cFnAsW8tqa9eI2BWjGRwI42rDNDaUo0e.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
01.03.2015, 17:27:17
  • 4
@JavaDevMatt: Weź mnie subnij an twiterze pls.
  • Odpowiedz
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
01.03.2015, 17:41:10
  • 4
@JavaDevMatt: Dzięki, będę Ci lajkował wszystkie wpisy :*

PS. Thanks @Kozak_Lkr ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 3 z 3
  • >

Dariusz Furman

  • http://www.funventure.eu

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 28.06.2023

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 23.02.2016

    Gadżeciarz
  • Ekspert
    od 13.01.2017

    Ekspert

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking