Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko176
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
cometa93

cometa93

Dołączył 13 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 364
  • Znaleziska 121
  • Mikroblog 243
  • Obserwujący 20
  • Obserwowane 4
  • Dodane (29)
  • Komentowane (166)
  • Plusowane (48)
sortris
sortris
02.02.2016, 16:01:21
  • 159
Kończąc wpisy o naszej jamowej grze, chcemy pokazać Wam jedną z technik, którą zastosowaliśmy przy jej tworzeniu. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

#gamedev #gry
-------------------------------------------------------------
#gamedevordie - rób gry albo umrzyj! (Facebook | Twitter)
Zrezygnowałem z pracy na etacie po kilku latach na rzecz tworzenia gier mobilnych z kumplem. Wyzwanie polega na tym, że oszczędności na życie wystarczą do końca
sortris - Kończąc wpisy o naszej jamowej grze, chcemy pokazać Wam jedną z technik, kt...

źródło: comment_Mw4C9N4RlzQVc1pv8j0cbxk5s0JrWFhw.jpg

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93 02.02.2016, 16:41:29
  • 1
@sortris: W sumie to standard ale podoba mi sie wykonanie i użycie waszych ready assetów :)
Sam wpadłem na początku na podobny pomysł ale bałem sie, że zbyt dużo osób pomyśli o tym samym motywie.

My zrobiliśmy coś innego i lecimy dalej z tematem jak będziesz miał ochote to zapraszam do tagu #funventure a póki co to fajnie się ogląda rozwój waszego projektu i życzę powodzenia wołaj.
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 02.02.2016, 17:10:25
  • 1
@sortris: Blocky Farm of course :) Biorąc pod lupe moje doświadczenia z teraźniejszej pracy poza gameplayem więcej meta gry ! I się wam spienięży spokojnie :-)
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 03.02.2016, 19:19:12
  • 0
@XsomX: Siemanko niestety mnie nie było. A Ty ? jakieś efekty wrzucisz ?
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 25.01.2016, 12:27:00
  • 3
#gamedev #globalgam #ggj2016 #krakjam
Kto sie wybiera ? Troszkę daleko ale ja będę !
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93
Autor
25.01.2016, 15:58:34
  • 0
@admund: See yuu there my friend :) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
PsichiX
PsichiX
18.01.2016, 21:36:42
  • 14
Z racji, iż prace nad kompilatorem I++ -> Iasm trwają już długo (optymalizacja drzewa wyrażeń jest koszmarem aktualnie), a ja potrzebuję mieć bardzo, ale to bardzo prosty język skryptowy na Global Game Jam do Ptakopyska, powstanie pierw bardzo prosty w kompilacji język skryptowy Kaiju.
Kaiju ma zapewnić dynamiczne typowanie, ale jednocześnie gwarancję rozlokowania pamięci. W Kaiju wszystko jest obiektem jakiejś klasy, operatory to metody jak każde inne, a biblioteka standardowa jest
PsichiX - Z racji, iż prace nad kompilatorem I++ -> Iasm trwają już długo (optymaliza...

źródło: comment_kMw90nEYmYae8jDY2gOj7my5NGlqDSGt.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93 25.01.2016, 16:53:24
  • 0
@PsichiX: a dlaczego na ggj po prostu nie proste gotowe i szybkie rozwiazania :D ? Np C#. Bo znowu sie to skonczy jak nasz "tower defence" xD
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 25.01.2016, 16:58:05
  • 0
@PsichiX: coś wyczuwam, że bd lonely coder on ggj :) To po co Ci nowy jezyk nie lepiej I++ cisnac tam ?
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
30.12.2015, 19:22:21
  • 217
Witajcie Mirki!

;tldr Robie gre i chce sie pochwalić

Razem z @PanDenat podczas compo 8h na IGK w Siedlcach (kwiecień 2015) zrobiliśmy grę. Pomysł spodobał nam się na tyle że postanowiliśmy pomysł rozwinąć a grę wydać. Greenlight udało nam się przejść w sierpniu w 3 tygodnie. Zdziwiło nas to trochę bo byliśmy w 40% do top 100.
draculeq - Witajcie Mirki!

;tldr Robie gre i chce sie pochwalić

Razem z @PanDen...

źródło: comment_pJymQaJDV7SpFD5lPAl4nm8aN7aMzO3E.gif

Pobierz
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93 30.12.2015, 22:22:11
  • 1
@draculeq: Siemanko przede wszystkim powodzenia. Ale co do unity to oczywiscie ma swoje fuckapy ale nie widze w UE4 alternatywy dla Unity przy 2D . Weź pod uwagę choćby szybki port do mobilek albo xboxa. Ostatnie wersje crash za crashem ale pracuje juz od dluzszego czasu w unity i w sumie rozwinalem troszke jego mozliwosci przez wlasne silniki i pluginy i daje rade na razie.
  • Odpowiedz
PsichiX
PsichiX
14.12.2015, 11:29:33
  • 1
BOGOWIE!
WIecie, że za niedługo kolejna edycja Global Game Jam?
(。◕‿‿◕。)


#gamedev #nieprogramowanie #globalgamejam
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93 14.12.2015, 13:12:45
  • 0
@PsichiX: Konkurencja !
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 14.12.2015, 13:18:08
  • 1
@PsichiX: Unity vs Ptakopysk ! ! We shall see.
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 15.11.2015, 20:44:53
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93
Autor
15.11.2015, 21:17:42
  • 0
@Anlak: Myślę, że raczej na pewno tak. Docelowo tworze gierke. Ale chciałem się nauczyć i zdobyć troche doświadczenia po stronie serwerowej dlatego napisalem właśnie restowy serwer w C#.
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93
Autor
24.11.2015, 14:16:10
  • 1
@lukpep: Przepraszam, że dopiero teraz odświeżam kotleta. Ogólnie to korzystałem z miliona tutoriali, ale żaden się nie do końca sprawdził bo wszystkie były opisane w innej technologii niż, ta w której robiłem. Przede wszystkim Owin nie wspiera "Autoryzacji" ( specjalnie z pozdrowieniami dla kolegi @marrbacca ), bez użycia cookie.

Korzystałem głównie z dokumentacji ninject, dodatkowo dokumentacji dla action filters w web api 2 i z tutoriala już podsyłam link :
http://bitoftech.net/2013/11/25/building-database-model-entityframework-code-first/
  • Odpowiedz
dobas
dobas
dobas
11.11.2015, 16:45:51
  • 3
Jest tu ktoś, kto lubi grać w clickery? Jeżeli tak, to przedstawiam Banana Clickera. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Po około miesiącu prac nareszcie udało się skończyć produkcję tej gry. Byłoby szybciej, gdyby nie fakt, że komputer odmówił posłuszeństwa i musiałem to zawiesić na kilka dni. Niemniej jednak dzisiaj trafiła do Google Play i zachęcam do zdobycia wszystkich 116 osiągnięć. Dobrej zabawy :D

#gamedev #android
dobas - Jest tu ktoś, kto lubi grać w clickery? Jeżeli tak, to przedstawiam Banana Cl...

źródło: comment_ivtYk1KL6S19ELI8nhLTke7jIoUz3snO.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93 13.11.2015, 07:18:59
  • 0
@dobas: Gratuluje wydania, gierki ! Jesli bedziesz mial jakies statystyki czy zainstalowales analitycsy bardzo ale to bardzo chętnie przygarne jakies info. Przede wszysktim od 4,5 miesięcy tworze gre opartą w 95% o meta gre i myślałem, żeby z tego co mam zrobić w tym samym uniwersum clickera z tym samym kontentem.

Chciałbym zobaczyć jak to sie sprawdza. Podrzuć twoje doświadczenia.
  • Odpowiedz
travikk
travikk
08.11.2015, 20:36:53
  • 4
#vicinityonline #gry #gamedev #androiddev #mmo

Siema siema!

Od ostatniego wpisu minęło trochę czasu więc przyszła pora na kolejny update!
Zacznijmy od nowości: podczas pisania klienta wpadłem na w sumie całkiem interesujący pomysł. Wcześniej wspominałem, że planety będą zróżnicowane pod względem surowców jakie posiadają - to nie ulega zmianie, dochodzi natomiast tutaj pewna nowość. Ilość każdego surowca, dostępnego na planecie do wydobycia, będzie ograniczona. Będzie to
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93 09.11.2015, 10:33:47
  • 0
@travikk: Dokladnie to co @frogi16 napisal. A wyobrażasz sobie tutorial przeprowadzający cię przez wykorzystanie handel itd ze wszystkimi surowcami ? Opczaj sobie the settlers online. Tam jest tego ogrom. Mam wrażenie po tym co widze ze analizujesz Ogame. Tam masz mało surowców, a mimo to masz mnóstwo różnych sposobów rozgrywki i rozwoju. I też nie ma się jednej mega super planety.
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 22.10.2015, 20:23:38
  • 4
#gamedev #funventure

Siema mireczki troche minęło czasu od kiedy ostatnio tu coś pisałem... jak tam po PGA ? Widziałem kilka na prawde fajnych indyków. #angryjohn Angry john widzilem wczesniej na wykopie ale jestem na prawdę pozytywnie zaskoczony oby tak dalej !

Ale wracając do mojego projektu. Miałem ostatnio bardzo mało czasu, ponieważ dość sporo z kumplami z pracy crunchowaliśmy ze względu na spring. Natomiast, wiele się zmieniło
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93
Autor
22.10.2015, 20:33:57
  • 1
@jasiek13: nie ma sprawy :) czysta opinia. Ponapierdzielałbym przy piwku dla odprężenia sie na pewno :) ale obowiązkowo na padzie :D
  • Odpowiedz
Romantyczny_widelec
Romantyczny_widelec
18.08.2015, 18:21:00
  • 2
Jestem zielonką jeżeli chodzi aplikacje mobilne i mam infantylne pytanie jak na prawdziwego żółtodzioba przystało.
Jakie są inne sposoby tworzenia aplikacji mobilnych oprócz gier w Unity lub opartych na Canvasie?
#gamedev #android
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93 18.08.2015, 18:22:57
  • 0
@Romantyczny_widelec: Zależy w jakie celujesz platformy, jaką chcesz zrobić apke i wielu innych czynników. Więc np co chciałbyś zrobić ?
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 18.08.2015, 17:50:21
  • 2
#funventure #devblog #gamedev

Stworzyłem devbloga, w którym opisuje moje żmudne wypociny gierki, o której już dużo pisałem troszkę postępów już jest mniej więcej po krótce :

– [KLIENT] Resource Loader
– [KLIENT] System Requestów
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93
Autor
18.08.2015, 17:56:14
  • 0
@M4ks: Wiem jak to się robi bo pracuje nad dużą produkcją i mam porównanie wykorzystanych danych mobilnego internetu :) Albo lepiej skoro nie tak się to robi to jak ? :)
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93
Autor
18.08.2015, 17:58:44
  • 2
@M4ks: yyy php nic do tego nie ma gościu. liczy się ilość przesłanych zapytań wraz z rozmiarem danych. I dużo lepiej jest wysłać jednorazowo większą ilość danychn niż mnóstwo zapytań z małą ilością.
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93
Autor
18.08.2015, 21:02:42
  • 0
@M4ks: M4ks nie denerwuj sie gościu. Nie robie multiplayera w stylu DyingLight :) opczaj jak to działa na grach mobilnych. Wysyłasz zapytaniem Post zaszyfrowane dane, serwer odszyfrowuje odczytuje parametry, tworzy odpowiedź zazwyczaj tekstową, szyfruje i odsyła. Klient odbiera i odczytuje wpisuje dane do gry koniec. okolo 100 Mb transferu starczy na fchuuuuuuuuj i jeszcze wiecej requestów. A przy twoich opcjach 100 Mb to idzie na około 4 minuty i to
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 12.08.2015, 20:11:58
  • 2
#unity #shader #pomoc #2d #gamedev #funventure #devilmind

Siemanko Mireczki , jako że mało się znam na shaderach mam do was pytanko. Mam scene 2D na której na dole mam wodę chce stworzyć shader, który będzie animował ładnie tą wode ze sklonowanej tekstury z kamery.
Macie pomysł jak taki efekt mogę uzyskać, aby zachować odpowiednią optymalizacje na urządzenia mobilne
cometa93 - #unity #shader #pomoc #2D #gamedev #funventure #devilmind

Siemanko Mire...

źródło: comment_nhfCJmqGeC6Z2voIWCq6gG8svUnIeCSq.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93
Autor
12.08.2015, 20:23:45
  • 0
@MP0WER: Przepisze shaderek raczej, darmowym assetom z unity nie ufam za bardzo :) zazwyczaj napisane na kolanie albo przez dzieciaków.
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93
Autor
12.08.2015, 20:30:24
  • 2
@MP0WER: @JoeBlade: Zostawie Tu jakby ktoś potrzebował :
http://kostiantyn-dvornik.blogspot.com/2014/10/unity-3d-anoxemia-heat-distort-tutorial.html
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Strona 5 z 9
  • >

Dariusz Furman

  • http://www.funventure.eu

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 28.06.2023

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 23.02.2016

    Gadżeciarz
  • Ekspert
    od 13.01.2017

    Ekspert

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking