Kończąc wpisy o naszej jamowej grze, chcemy pokazać Wam jedną z technik, którą zastosowaliśmy przy jej tworzeniu. (⌐͡■͜ʖ͡■)
#gamedev #gry ------------------------------------------------------------- #gamedevordie - rób gry albo umrzyj! (Facebook | Twitter) Zrezygnowałem z pracy na etacie po kilku latach na rzecz tworzenia gier mobilnych z kumplem. Wyzwanie polega na tym, że oszczędności na życie wystarczą do końca
@sortris: W sumie to standard ale podoba mi sie wykonanie i użycie waszych ready assetów :) Sam wpadłem na początku na podobny pomysł ale bałem sie, że zbyt dużo osób pomyśli o tym samym motywie.
My zrobiliśmy coś innego i lecimy dalej z tematem jak będziesz miał ochote to zapraszam do tagu #funventure a póki co to fajnie się ogląda rozwój waszego projektu i życzę powodzenia wołaj.
@sortris: Blocky Farm of course :) Biorąc pod lupe moje doświadczenia z teraźniejszej pracy poza gameplayem więcej meta gry ! I się wam spienięży spokojnie :-)
Z racji, iż prace nad kompilatorem I++ -> Iasm trwają już długo (optymalizacja drzewa wyrażeń jest koszmarem aktualnie), a ja potrzebuję mieć bardzo, ale to bardzo prosty język skryptowy na Global Game Jam do Ptakopyska, powstanie pierw bardzo prosty w kompilacji język skryptowy Kaiju. Kaiju ma zapewnić dynamiczne typowanie, ale jednocześnie gwarancję rozlokowania pamięci. W Kaiju wszystko jest obiektem jakiejś klasy, operatory to metody jak każde inne, a biblioteka standardowa jest
Razem z @PanDenat podczas compo 8h na IGK w Siedlcach (kwiecień 2015) zrobiliśmy grę. Pomysł spodobał nam się na tyle że postanowiliśmy pomysł rozwinąć a grę wydać. Greenlight udało nam się przejść w sierpniu w 3 tygodnie. Zdziwiło nas to trochę bo byliśmy w 40% do top 100.
@draculeq: Siemanko przede wszystkim powodzenia. Ale co do unity to oczywiscie ma swoje fuckapy ale nie widze w UE4 alternatywy dla Unity przy 2D . Weź pod uwagę choćby szybki port do mobilek albo xboxa. Ostatnie wersje crash za crashem ale pracuje juz od dluzszego czasu w unity i w sumie rozwinalem troszke jego mozliwosci przez wlasne silniki i pluginy i daje rade na razie.
@Anlak: Myślę, że raczej na pewno tak. Docelowo tworze gierke. Ale chciałem się nauczyć i zdobyć troche doświadczenia po stronie serwerowej dlatego napisalem właśnie restowy serwer w C#.
@lukpep: Przepraszam, że dopiero teraz odświeżam kotleta. Ogólnie to korzystałem z miliona tutoriali, ale żaden się nie do końca sprawdził bo wszystkie były opisane w innej technologii niż, ta w której robiłem. Przede wszystkim Owin nie wspiera "Autoryzacji" ( specjalnie z pozdrowieniami dla kolegi @marrbacca ), bez użycia cookie.
Jest tu ktoś, kto lubi grać w clickery? Jeżeli tak, to przedstawiam Banana Clickera. ( ͡°͜ʖ͡°)
Po około miesiącu prac nareszcie udało się skończyć produkcję tej gry. Byłoby szybciej, gdyby nie fakt, że komputer odmówił posłuszeństwa i musiałem to zawiesić na kilka dni. Niemniej jednak dzisiaj trafiła do Google Play i zachęcam do zdobycia wszystkich 116 osiągnięć. Dobrej zabawy :D
@dobas: Gratuluje wydania, gierki ! Jesli bedziesz mial jakies statystyki czy zainstalowales analitycsy bardzo ale to bardzo chętnie przygarne jakies info. Przede wszysktim od 4,5 miesięcy tworze gre opartą w 95% o meta gre i myślałem, żeby z tego co mam zrobić w tym samym uniwersum clickera z tym samym kontentem.
Chciałbym zobaczyć jak to sie sprawdza. Podrzuć twoje doświadczenia.
Od ostatniego wpisu minęło trochę czasu więc przyszła pora na kolejny update! Zacznijmy od nowości: podczas pisania klienta wpadłem na w sumie całkiem interesujący pomysł. Wcześniej wspominałem, że planety będą zróżnicowane pod względem surowców jakie posiadają - to nie ulega zmianie, dochodzi natomiast tutaj pewna nowość. Ilość każdego surowca, dostępnego na planecie do wydobycia, będzie ograniczona. Będzie to
@travikk: Dokladnie to co @frogi16 napisal. A wyobrażasz sobie tutorial przeprowadzający cię przez wykorzystanie handel itd ze wszystkimi surowcami ? Opczaj sobie the settlers online. Tam jest tego ogrom. Mam wrażenie po tym co widze ze analizujesz Ogame. Tam masz mało surowców, a mimo to masz mnóstwo różnych sposobów rozgrywki i rozwoju. I też nie ma się jednej mega super planety.
Siema mireczki troche minęło czasu od kiedy ostatnio tu coś pisałem... jak tam po PGA ? Widziałem kilka na prawde fajnych indyków. #angryjohn Angry john widzilem wczesniej na wykopie ale jestem na prawdę pozytywnie zaskoczony oby tak dalej !
Ale wracając do mojego projektu. Miałem ostatnio bardzo mało czasu, ponieważ dość sporo z kumplami z pracy crunchowaliśmy ze względu na spring. Natomiast, wiele się zmieniło
Jestem zielonką jeżeli chodzi aplikacje mobilne i mam infantylne pytanie jak na prawdziwego żółtodzioba przystało. Jakie są inne sposoby tworzenia aplikacji mobilnych oprócz gier w Unity lub opartych na Canvasie? #gamedev #android
@M4ks: Wiem jak to się robi bo pracuje nad dużą produkcją i mam porównanie wykorzystanych danych mobilnego internetu :) Albo lepiej skoro nie tak się to robi to jak ? :)
@M4ks: yyy php nic do tego nie ma gościu. liczy się ilość przesłanych zapytań wraz z rozmiarem danych. I dużo lepiej jest wysłać jednorazowo większą ilość danychn niż mnóstwo zapytań z małą ilością.
@M4ks: M4ks nie denerwuj sie gościu. Nie robie multiplayera w stylu DyingLight :) opczaj jak to działa na grach mobilnych. Wysyłasz zapytaniem Post zaszyfrowane dane, serwer odszyfrowuje odczytuje parametry, tworzy odpowiedź zazwyczaj tekstową, szyfruje i odsyła. Klient odbiera i odczytuje wpisuje dane do gry koniec. okolo 100 Mb transferu starczy na fchuuuuuuuuj i jeszcze wiecej requestów. A przy twoich opcjach 100 Mb to idzie na około 4 minuty i to
Siemanko Mireczki , jako że mało się znam na shaderach mam do was pytanko. Mam scene 2D na której na dole mam wodę chce stworzyć shader, który będzie animował ładnie tą wode ze sklonowanej tekstury z kamery. Macie pomysł jak taki efekt mogę uzyskać, aby zachować odpowiednią optymalizacje na urządzenia mobilne
#gamedev #gry
-------------------------------------------------------------
#gamedevordie - rób gry albo umrzyj! (Facebook | Twitter)
Zrezygnowałem z pracy na etacie po kilku latach na rzecz tworzenia gier mobilnych z kumplem. Wyzwanie polega na tym, że oszczędności na życie wystarczą do końca
źródło: comment_Mw4C9N4RlzQVc1pv8j0cbxk5s0JrWFhw.jpg
PobierzSam wpadłem na początku na podobny pomysł ale bałem sie, że zbyt dużo osób pomyśli o tym samym motywie.
My zrobiliśmy coś innego i lecimy dalej z tematem jak będziesz miał ochote to zapraszam do tagu #funventure a póki co to fajnie się ogląda rozwój waszego projektu i życzę powodzenia wołaj.