Aktywne Wpisy

bruhmomentow +34
Sądząc po cenach nie ma sensu chodzić do tych niemieckich tuskosklepów jak lidl i kaufland, ja kupuje tylko w polskich sklepach takich jak biedronka tu mnie przynajmniej żymianie nie okradną
źródło: jestempierdolnieta
Pobierz
Rembrant +22
W zeszłym tygodniu posadzone do gruntu 5000szt Jalapeno i 2000szt innych ostrych odmian
Mój tag do obserwowania #jalapenofarm
(。◕‿‿◕。)
#chilihead #gotujzwykopem #chili #ostrezarcie #ogrodnictwo
Mój tag do obserwowania #jalapenofarm
(。◕‿‿◕。)
#chilihead #gotujzwykopem #chili #ostrezarcie #ogrodnictwo
źródło: temp_file2031113851680737406
Pobierz




Stworzyłem devbloga, w którym opisuje moje żmudne wypociny gierki, o której już dużo pisałem troszkę postępów już jest mniej więcej po krótce :
– [KLIENT] Resource Loader
– [KLIENT] System Requestów
– [KLIENT] Error logger wraz z zapisem danych na urządzenie w razie ubicia apki.
– [KLIENT] Error loger wysyła WRAZ z każdym kolejnym zapytaniem, wysyła zapisany błąd.
– [KLIENT] Klasa przechowująca stan obecny klienta ze wszystkimi danymi klienta z serwera
– [KLIENT] Scene Switcher odładowujący nie potrzebne atlasy.
– [SERWER] Error logger
– [SERWER] System tasków
– [SERWER] Dekoder parametrów klienta.
Oprócz tego dodałem jeszcze tam troszke grafik zrobionych już do gry.
więcej zapraszam mirków do śledzenia devbloga bo tu po wpisie na blogu już dłużej mi się nie chce pisać :
DEVBLOG
@cometa93: nie tak to się robi, ale spoko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@cometa93: uuu, mamy specjaliste od php na pokladzie, szacun( ͡° ͜ʖ ͡°)
@cometa93: W sumie logiczne, każdy pakiet TCP ma ramkę z np. portem nadawcy, odbiorcy, nagłówek, sumę kontrolną itd. więc to wszystko nie musi być przesyłane za każdym razem :) Można by więcej oszczędzić używając UDP ale raczej nie warte jest zachodu dla tych kilku bajtów :)
(PS. Nie znam się na tym)
@skew: no wlasnie widac ;) Serio, poczytajcie sobie jak sie robi takie rzeczy w "powaznych" grach, co to jest synchronizacja stanow, ile bajtow oszczedzicie nie uzywajac jsona (zdecydowanie wiecej niz pieprzac o ramkach TCP), a jeszcze ile w ogole nie uzywajac HTTP (baj baj php). Tyle w temacie..
"ile bajtow oszczedzicie nie uzywajac jsona" A kto powiedział że wgl. chcemy go używać?
"pieprzac o ramkach TCP" No to gdzie ty chcesz oszczędzić