Siemanko Mireczki , jako że mało się znam na shaderach mam do was pytanko. Mam scene 2D na której na dole mam wodę chce stworzyć shader, który będzie animował ładnie tą wode ze sklonowanej tekstury z kamery. Macie pomysł jak taki efekt mogę uzyskać, aby zachować odpowiednią optymalizacje na urządzenia mobilne
@ofczy: @motorzysta_jarek_syn_lecha: z doswiadczenia wiem, że powinno być o 100% wiecej kaski na juniorze. Druga sprawa, że więcej sie zarobi jako webdeveloper. Więc to bardzo słabo.
@motorzysta_jarek_syn_lecha: Hah chyba żartujesz mieszkam w Krakowie znam tu rynek i na pewno 2000 kola na juniorze nie zarabiałem nigdy jestem studentem do tej pory.
@motorzysta_jarek_syn_lecha: unity, jak chcesz na priv moge Ci powiedziec jakie stawki u mnie byly. I jaka jest dalej jestem junior. Poza tym kraków mna mnóstwo dobrych tytułów już na unity zrobionych, chocby Vikings Go Wild. Kolejną rzeczą to jest to, że kasa na pracowników w większości bądź prawie zawsze dopóki gra nie wyjdzie pochodzi od inwestorów, chyba że firmie sie do tej pory dobrze powodziła i może sama sobie sfinansować
@motorzysta_jarek_syn_lecha : Oczywiscie mówie o osobach z jakimkolwiek portfolio i umiejetnosciami ! Zeby nie bylo ja nie poszedlem do pracy bez wczesniejszych doświadczeń własnych.
@motorzysta_jarek_syn_lecha: No tak ale unity3D to w większości wszystko na rynek mobilny, AAA bardzo ciezko zrobic w unity trzeba miec mega gosci od shaderów a za 2 kafle takich sie nie znajdzie ᶘᵒᴥᵒᶅ
Po tygodniu pracy nad corem silnika do gry robionej w unity, moge się już pochwalić systemem logowania errorów na serwer, kolejkowanych i wysyłanych gdy core ma luźniej na requestach do serweru. Oprócz tego utworzyłem baze serwera do gry napisana w języku PHP, wybór ze względu na wcześniejsze doświadczenia i pomoc od gości z firmy, którzy mają lepsze doświadczenie ode mnie. Serwer przyjmuje tylko i wyłącznie zapytania od
@RSGApps: z Analyticsow uzywam troche innych do sledzenia aczkolwiek przejrze sobie to co podrzuciles. O Analizach w sumie nie wspominalem bo jeszcze nie ma co analizowac. Ale dzieki kontroli serwera widze co gracz robil, co bedzie robil w jakim czasie itd. Takze pelna widocznosc. A oprocz tego chce wrzucic jeszcze dodatkowe analizy oczywiscie. GetBrainCloud nie znam niestety. Po pracy poczytam dzieki za podrzucenie moze cos sie z tego przyda. Bardzo
@RSGApps: No to jesli mialbym placic za API Calls to troche za duzo niestety by mnie to wyszlo, gra cala jest kontrolowana przeze mnie po stronie serwera, klient tylko wywoluje akcje i dostaje odpowiedzi. Poki co serwer i bazy danych mam postawione lokalnie a skrypty SQL'owe sa napisane w pliku dzieki temu mogę zmienic struktury bazy i wykonac jedno klikniecie, aby postawic cala baze od nowa. Pozniej bede szukal dobrego
@RSGApps: z Chartboostem osiagnalem średni eCPM na RewardVideo na poziomie 7-8$ :) Polecam fajne api bardzo łatwe w użyciu sporo reklam fajnych jakościowo, fajnie się dostosowywuje dop gierki wszystko no i mozliwosci cross promocji.
@Cernel: Taki benchmark jest totalnie bezsensowny rózne silniki korzystają z róznych technologii nie da się jednoznacznie stwierdzić, który jest wydajniejszy. Np nie którzy mogą używać DirectX12, a nie którzy bedą robili to samo w DirectX11 i będzie to dawało róźne efekty na różnych komputerach.
To jedna sprawa druga sprawa to zależności językowe. Wiadomo, że C++ będzie znacznie wydajniejszy niż np C# czy Java. I zawsze tak będzie. Nie rozumiem tylko
mirki co sądzicie? co można jeszcze poprawić? proszę o konstruktywną krytykę. ( ͡°͜ʖ͡°) #gamedev #libgdx wołam też @JavaDevMatt i @TadeuszSynZygmunta bo się znają mają gry na google play i na ich zdaniu mi zależy ^^
@zgredinho: Cześć no ja niestety bym tego nie pobrał, pierwsze wrażenie to grafika :) taka prawda dopiero później pierwsza minuta interakcji z samą grą taka zasada :) ... I nie wyróżniałbym pojedyńczych osób jeśli pytasz ogół ludzi
bo się znają mają gry na google play i na ich zdaniu mi zależy ^^
Zmieniłem model sterowania na W S A D , poprawka w UI na różnych rozdzielczościach bo wczorajszy build był z niezłymi błędami do tego wysokość kamery nad statkiem też zależy teraz od rozdzielczości. Przerzuciłem się na host na dropboxie ponieważ nie sprawia on problemów z "Failed to download data file". Kto tam chce popaczeć nowe sterowanie to zapraszam.
@Wextor: Siemanko jak juz Ci powiedzialem troche dlugo sie laduje i to juz na dropie, a co dalej bedzie na necie to nie wiem ale ludzie z wolnymi netami nie pograja. Druga prawa to wywaliło mi całą przeglądarke po kliknięciu na Disconnect. Nic wiece jnie powiem bo nic sie nie da wiecej zrobic :)
To steorwanie nie wiem jak bylo wczesniej teraz jest o tyle kiepsko ze skrecam statkiem a
@Wextor: No tak a co jeśli nie chce przechowywać gry w pamięci podręcznej ? :) i weź pod uwagę to że to dopiero początek gry a już jest długo. Kolejna sprawa safari ma ograniczenie pamięci do 100Mb więc musisz odładowywać częśći nie używanych assetów.
Jako, że egzaminy licencjackie sie zbliżają wziąłem się przez ten weekend za prototyp gierki, który robie na licencjat. A jak pokończe reszte projektów, a prototyp się uda to może i go pociągnę dalej. Tutaj pierwsza i główna lokacja, w której zaczynamy. Odkrywać labirynt możemy tylko podczas dnia i musimy zdążyć do początkowej lokacji przed początkiem nocy inaczej coś nas zje, a w prototypie po prostu przegrywamy.
Mireczki, gralibyście w "rtsa" głównie nastawionego na ekonomię (ale walka też obecna), ale turowego? Mam pewien pomysł, całkiem sprawny, jak mi się wydaje. Mianowicie dwie gry w jednej - wersja turowa i true rts.
Wszystko to dlatego, że uznałem, że rpg na moim poziomie jest zbyt ciężki. Umiałbym wszystko napisać, oczywiście, ale zajęłoby to ogromną ilość czasu (+grafika, dźwięk...).
@Dezzerter: Settlersami :) jak robimy dudewarsów też nam każdy to zarzuca. My również robimy RTS'a crossplatformowego. Już jesteśmy na etapie wykończeniowym po prawie 2 latach pracy. Zajeliśmy drugie miejsce w Imagine cup w tym roku. I ludzie dobrze go odebrali. Faktycznie jest strasznie bajkowy i moze ma jednak cos z settlersów jednak w ogóle ale to w ogóle się na nich nie wzorowaliśmy są totalnie inni.
@dabdanek: Jasne zrobie jakiś system poinformowań już nie długo dla testerów. Przy okazji przetestujecie czy z większymi wymaganiami pójdzie na desktop bo chce zrobić 2 wersje. Zajebiście wymagającą wizualnie oraz tą pod webGL uboższą.
Siemanko Mireczki , jako że mało się znam na shaderach mam do was pytanko. Mam scene 2D na której na dole mam wodę chce stworzyć shader, który będzie animował ładnie tą wode ze sklonowanej tekstury z kamery.
Macie pomysł jak taki efekt mogę uzyskać, aby zachować odpowiednią optymalizacje na urządzenia mobilne
źródło: comment_nhfCJmqGeC6Z2voIWCq6gG8svUnIeCSq.jpg
Pobierz