Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko176
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
cometa93

cometa93

Dołączył 13 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 364
  • Znaleziska 121
  • Mikroblog 243
  • Obserwujący 20
  • Obserwowane 4
  • Dodane (29)
  • Komentowane (166)
  • Plusowane (48)
cometa93
cometa93 12.08.2015, 20:11:58
  • 2
#unity #shader #pomoc #2d #gamedev #funventure #devilmind

Siemanko Mireczki , jako że mało się znam na shaderach mam do was pytanko. Mam scene 2D na której na dole mam wodę chce stworzyć shader, który będzie animował ładnie tą wode ze sklonowanej tekstury z kamery.
Macie pomysł jak taki efekt mogę uzyskać, aby zachować odpowiednią optymalizacje na urządzenia mobilne
cometa93 - #unity #shader #pomoc #2D #gamedev #funventure #devilmind

Siemanko Mire...

źródło: comment_nhfCJmqGeC6Z2voIWCq6gG8svUnIeCSq.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93
Autor
12.08.2015, 20:19:11
  • 0
@MP0WER: O coś takiego mi chodzi, znasz jakieś gotowe rozwiązania czy samemu shader napisać będzie trzeba ?
  • Odpowiedz
o.....y
o.....y
konto usunięte 06.08.2015, 13:13:33
  • 1
#praca w #gamedev w #krakow #programowanie #junior
http://www.skillshot.pl/jobs/2107-mlodszy-programista-rozgrywki-w-unity3d-at-awesome
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93 06.08.2015, 13:41:28
  • 1
@ofczy: @motorzysta_jarek_syn_lecha: z doswiadczenia wiem, że powinno być o 100% wiecej kaski na juniorze. Druga sprawa, że więcej sie zarobi jako webdeveloper. Więc to bardzo słabo.
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 06.08.2015, 14:01:01
  • 0
@motorzysta_jarek_syn_lecha: Hah chyba żartujesz mieszkam w Krakowie znam tu rynek i na pewno 2000 kola na juniorze nie zarabiałem nigdy jestem studentem do tej pory.
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 06.08.2015, 14:08:15
  • 1
@motorzysta_jarek_syn_lecha: unity, jak chcesz na priv moge Ci powiedziec jakie stawki u mnie byly. I jaka jest dalej jestem junior. Poza tym kraków mna mnóstwo dobrych tytułów już na unity zrobionych, chocby Vikings Go Wild. Kolejną rzeczą to jest to, że kasa na pracowników w większości bądź prawie zawsze dopóki gra nie wyjdzie pochodzi od inwestorów, chyba że firmie sie do tej pory dobrze powodziła i może sama sobie sfinansować
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 06.08.2015, 14:09:51
  • 0
@motorzysta_jarek_syn_lecha : Oczywiscie mówie o osobach z jakimkolwiek portfolio i umiejetnosciami ! Zeby nie bylo ja nie poszedlem do pracy bez wczesniejszych doświadczeń własnych.
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 06.08.2015, 14:12:36
  • 0
@motorzysta_jarek_syn_lecha: No tak ale unity3D to w większości wszystko na rynek mobilny, AAA bardzo ciezko zrobic w unity trzeba miec mega gosci od shaderów a za 2 kafle takich sie nie znajdzie ᶘᵒᴥᵒᶅ
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 17.07.2015, 12:29:21
  • 6
#gamedev #devilmindblog

Po tygodniu pracy nad corem silnika do gry robionej w unity, moge się już pochwalić systemem logowania errorów na serwer, kolejkowanych i wysyłanych gdy core ma luźniej na requestach do serweru. Oprócz tego utworzyłem baze serwera do gry napisana w języku PHP, wybór ze względu na wcześniejsze doświadczenia i pomoc od gości z firmy, którzy mają lepsze doświadczenie ode mnie. Serwer przyjmuje tylko i wyłącznie zapytania od
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93
Autor
17.07.2015, 12:42:27
  • 0
@RSGApps: z Analyticsow uzywam troche innych do sledzenia aczkolwiek przejrze sobie to co podrzuciles. O Analizach w sumie nie wspominalem bo jeszcze nie ma co analizowac. Ale dzieki kontroli serwera widze co gracz robil, co bedzie robil w jakim czasie itd. Takze pelna widocznosc. A oprocz tego chce wrzucic jeszcze dodatkowe analizy oczywiscie.
GetBrainCloud nie znam niestety. Po pracy poczytam dzieki za podrzucenie moze cos sie z tego przyda. Bardzo
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93
Autor
17.07.2015, 12:53:30
  • 0
@RSGApps: No to jesli mialbym placic za API Calls to troche za duzo niestety by mnie to wyszlo, gra cala jest kontrolowana przeze mnie po stronie serwera, klient tylko wywoluje akcje i dostaje odpowiedzi. Poki co serwer i bazy danych mam postawione lokalnie a skrypty SQL'owe sa napisane w pliku dzieki temu mogę zmienic struktury bazy i wykonac jedno klikniecie, aby postawic cala baze od nowa. Pozniej bede szukal dobrego
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93
Autor
17.07.2015, 13:43:01
  • 0
@RSGApps: z Chartboostem osiagnalem średni eCPM na RewardVideo na poziomie 7-8$ :) Polecam fajne api bardzo łatwe w użyciu sporo reklam fajnych jakościowo, fajnie się dostosowywuje dop gierki wszystko no i mozliwosci cross promocji.
  • Odpowiedz
M4lutki
M4lutki
01.06.2015, 12:54:57
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93 02.06.2015, 13:35:49
  • 0
@M4lutki: Gratki mireczku ;)
  • Odpowiedz
Cernel
Cernel
27.05.2015, 19:01:29
  • 1
Mirki z tagu #programowanie #gamedev macie może pomysł w jaki sposób przeprowadzić coś a'la benchmark 4 silników do gier ?
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93 28.05.2015, 11:05:37
  • 0
@Cernel: Taki benchmark jest totalnie bezsensowny rózne silniki korzystają z róznych technologii nie da się jednoznacznie stwierdzić, który jest wydajniejszy. Np nie którzy mogą używać DirectX12, a nie którzy bedą robili to samo w DirectX11 i będzie to dawało róźne efekty na różnych komputerach.

To jedna sprawa druga sprawa to zależności językowe. Wiadomo, że C++ będzie znacznie wydajniejszy niż np C# czy Java. I zawsze tak będzie. Nie rozumiem tylko
  • Odpowiedz
zgredinho
zgredinho
24.05.2015, 20:30:13
  • 1
mirki co sądzicie? co można jeszcze poprawić? proszę o konstruktywną krytykę. ( ͡° ͜ʖ ͡°) #gamedev #libgdx wołam też @JavaDevMatt i @TadeuszSynZygmunta bo się znają mają gry na google play i na ich zdaniu mi zależy ^^
zgredinho - mirki co sądzicie? co można jeszcze poprawić? proszę o konstruktywną kryt...

źródło: comment_Ww2NM6gGVmdDNhEmQseb9cmKHU6zftNZ.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93 24.05.2015, 22:14:09
  • 1
@zgredinho: Cześć no ja niestety bym tego nie pobrał, pierwsze wrażenie to grafika :) taka prawda dopiero później pierwsza minuta interakcji z samą grą taka zasada :) ... I nie wyróżniałbym pojedyńczych osób jeśli pytasz ogół ludzi

bo się znają mają gry na google play i na ich zdaniu mi zależy ^^


No tak ja i inni sie nie znajo :)
  • Odpowiedz
Wextor
Wextor
24.05.2015, 15:05:32
  • 2
Zmieniłem model sterowania na W S A D , poprawka w UI na różnych rozdzielczościach bo wczorajszy build był z niezłymi błędami do tego wysokość kamery nad statkiem też zależy teraz od rozdzielczości. Przerzuciłem się na host na dropboxie ponieważ nie sprawia on problemów z "Failed to download data file". Kto tam chce popaczeć nowe sterowanie to zapraszam.

Link do giery

----------------------------
Zainteresowanych rozwojem gry zapraszam oczywiście do subskrypcji #wexgames i #infiniteuniverse
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93 24.05.2015, 15:17:18
  • 0
@Wextor: Siemanko jak juz Ci powiedzialem troche dlugo sie laduje i to juz na dropie, a co dalej bedzie na necie to nie wiem ale ludzie z wolnymi netami nie pograja. Druga prawa to wywaliło mi całą przeglądarke po kliknięciu na Disconnect. Nic wiece jnie powiem bo nic sie nie da wiecej zrobic :)

To steorwanie nie wiem jak bylo wczesniej teraz jest o tyle kiepsko ze skrecam statkiem a
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 24.05.2015, 15:20:21
  • 0
@Wextor: No tak a co jeśli nie chce przechowywać gry w pamięci podręcznej ? :) i weź pod uwagę to że to dopiero początek gry a już jest długo. Kolejna sprawa safari ma ograniczenie pamięci do 100Mb więc musisz odładowywać częśći nie używanych assetów.
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 24.05.2015, 13:05:43
  • 11
#gamedev

Jako, że egzaminy licencjackie sie zbliżają wziąłem się przez ten weekend za prototyp gierki, który robie na licencjat. A jak pokończe reszte projektów, a prototyp się uda to może i go pociągnę dalej. Tutaj pierwsza i główna lokacja, w której zaczynamy. Odkrywać labirynt możemy tylko podczas dnia i musimy zdążyć do początkowej lokacji przed początkiem nocy inaczej coś nas zje, a w prototypie po prostu przegrywamy.

W prototypie planuje
cometa93 - #gamedev 

Jako, że egzaminy licencjackie sie zbliżają wziąłem się przez...

źródło: comment_ef9d2bGrsiYXOaSjzDurC3TpK3yaxMF2.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93
Autor
24.05.2015, 13:08:51
  • 0
@Rococo: Dzięki zobaczymy jak to wyjdzie po wydaniu prototypu :)
  • Odpowiedz
N.....m
N.....m
konto usunięte 21.05.2015, 16:17:26
  • 1
Po paru prośbach zdecydowałem się dodać tzw "colorblind mode", jednak stwierdziłem, że strasznie trudno gra się bazując tylko na kształtach.

Tutaj moje pytanie: czy ktoś ma jakieś doświadczenie w dobieraniu kolorów, tak aby gra była przystępna dla daltonistów?

Z góry dziękuję :)

#gamedev #daltonizm
N.....m - Po paru prośbach zdecydowałem się dodać tzw "colorblind mode", jednak stwie...

źródło: comment_s9yQHWb7YhA6yB3bKQIYtV40WFiyWgal.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93 21.05.2015, 16:21:47
  • 0
@Nazywam: Musisz robić to kształtami daltoniści widzą bardzo różnie i zazwyczaj widzą kolory tylko ich nie potrafią np odróżnić
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 21.05.2015, 16:28:40
  • 1
@Nazywam : Podsyłam Ci kolege, który śmiesznie widzi lasery ponoć :))) i może on Ci pomoże z tym Pozdrawiam

@PsichiX : WOŁAM EJJJJJ !
  • Odpowiedz
Noct
Noct
Noct
20.05.2015, 21:11:31
  • 7
Mireczki, gralibyście w "rtsa" głównie nastawionego na ekonomię (ale walka też obecna), ale turowego? Mam pewien pomysł, całkiem sprawny, jak mi się wydaje. Mianowicie dwie gry w jednej - wersja turowa i true rts.


Klimat +/- średniowiecze, w skrócie #knightsandmerchants + #anno1602.

Wszystko to dlatego, że uznałem, że rpg na moim poziomie jest zbyt ciężki. Umiałbym wszystko napisać, oczywiście, ale zajęłoby to ogromną ilość czasu (+grafika, dźwięk...).
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93 21.05.2015, 06:54:26
  • 0
@Dezzerter: Settlersami :) jak robimy dudewarsów też nam każdy to zarzuca.
My również robimy RTS'a crossplatformowego. Już jesteśmy na etapie wykończeniowym po prawie 2 latach pracy. Zajeliśmy drugie miejsce w Imagine cup w tym roku. I ludzie dobrze go odebrali. Faktycznie jest strasznie bajkowy i moze ma jednak cos z settlersów jednak w ogóle ale to w ogóle się na nich nie wzorowaliśmy są totalnie inni.

Tutaj możecie looknąć :
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 17.05.2015, 15:48:38
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93
Autor
21.05.2015, 15:52:33
  • 0
@dabdanek: Jasne zrobie jakiś system poinformowań już nie długo dla testerów. Przy okazji przetestujecie czy z większymi wymaganiami pójdzie na desktop bo chce zrobić 2 wersje. Zajebiście wymagającą wizualnie oraz tą pod webGL uboższą.
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93
Autor
21.05.2015, 18:10:47
  • 0
@dabdanek: omg znowu to samo sory wielkie ... danek
haha ładnie sobie troluje przypadkowo xD musze sie nauczyc klikac odpowiedz w koncu
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Strona 6 z 9
  • >

Dariusz Furman

  • http://www.funventure.eu

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 28.06.2023

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 23.02.2016

    Gadżeciarz
  • Ekspert
    od 13.01.2017

    Ekspert

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking