Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko161
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
cometa93

cometa93

Dołączył 13 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 364
  • Znaleziska 121
  • Mikroblog 243
  • Obserwujący 20
  • Obserwowane 4
  • Dodane (29)
  • Komentowane (166)
  • Plusowane (48)
t__d
t__d
29.04.2015, 15:04:53
  • 59
Gamesture to moja nowa firma tworząca gry mobilne free-to-play. Wystartowałem właśnie z biurem w Krakowie i szukam ludzi, którzy chcieliby wziąć udział w tej przygodzie razem ze mną.

Mamy finansowanie na pierwszy rok ponad 4,5 mln zł, planujemy stworzyć i wydać 2 gry, jesteśmy aktualnie w połowie produkcji pierwszego tytułu.

Za te pieniądze chcę zbudować zespół gwiazd i zdobyć know-how potrzebny zarówno do tworzenia, jak i wydawania gier. To, za którym razem
  • 48
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93 29.04.2015, 17:02:48
  • 1
Gratki i powodzenia planuje zrobić to samo w czerwcu, choć z mniejszym budżetem, na start. Powiedz mi znalazłeś inwestora na produkt czy spolke ?
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 29.04.2015, 17:38:33
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 27.04.2015, 08:38:34
  • 5
#unity3d #gamedev #funventure

Siemanko ostatnio pokazywałem, Wam nowe logo, a dzisiaj pokaże wam screenshoty z wczorajszych prac.
Kolejne już nie długo, ale może chcecie po-follow'ac ( ͡º ͜ʖ͡º) projekt to tutaj zarzuce linkiem. Nie zapraszam do niego znajomych dlatego ma tylko 4 lajki :) uważam, że kto chce oglądać ten bedzie oglądał prace, przynajmniej nie bedzie
cometa93 - #unity3d #gamedev #FunVenture

Siemanko ostatnio pokazywałem, Wam nowe l...

źródło: comment_p305AZ7tQTX8b1DjRXQHNmQrNKGeuz0X.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93
Autor
27.04.2015, 10:26:24
  • 0
@Breniacz:
hahah klasy AAA, na bank nie będzie webGL strasznie mnie ogranicza. Poza tym w pojedynke nie da rady zrobić mega produkcji. Robie projekt w 2 osoby, kompozytor ( muzyka musi być sroga ), grafike i programming, scenariusz ja.
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93
Autor
27.04.2015, 12:32:50
  • 0
@dabdanek: Cześć , słuchaj będę miał sporo grafiki ale musiałbym looknąć na twoje jakieś portfolio, niestety chce dla tego projektu zrobić spory rozgłos i musi być stylistycznie utrzymane razem. Natomiast mam pomysł na połączenie dwóch styli róznych ( w grze przewiduje poboczne scenariusze dla postaci interaktywnych) podeślij coś, zawsze można coś pokminić i coś znaleźc do roboty :)
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93
Autor
28.04.2015, 06:55:09
  • 0
@Breniacz: Haha myslalem juz o tym, Mam jeden pomysl ale nie jestem pewny, czy dla gierki w ktorej wieksza czesc idzie charytatywnie wypada cos takiego robic.

Zobaczymy jeszcze, ale dzieki za pomysl.

Co do Unreal i Unity to staja sie one coraz blizsze sobie Unity jest w stanie osiagnac juz podobne efekty. Lecz wspiera wiecek platform dlatego js jestem za Unity uczysz sie raz a wykonujesz na wszystko. Unreal dzieki
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
26.04.2015, 12:24:33
  • 6
Poprzednio pokazywałem wam trailer, sklecony do zgłoszenia, a teraz mogę oficjalnie powiedzieć, że będziemy się wystawiać na Digital Dragons Indie Showcase!!111oneoneone ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ Kto się wybiera? Koniecznie wpadnijcie zagrać i pogadać!

Ruszył już fanpage na FB: https://www.facebook.com/lowpolywolf
Przed DD trzeba będzie też przygotować stronę.

Oczywiście teraz najważniejsze jest, aby jak najbardziej rozwinąć grę. Obecnie kończę zlecenia, które mam na głowie i ruszam pełną parą z grą.
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93 27.04.2015, 09:11:21
  • 1
@jasiek13:
Gratuluje sukcesu, ja ze swoimi gierkami nie startowałem na DD, za dużo mam na głowie ale w przyszlym roku obowiązkowo chce coś przygotować !

Powodzenia !
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 24.04.2015, 12:36:43
  • 10
#gamedev #funventure #grafika

Ostatnim czasem pracowałem nad nowym logiem, dla mojego studia indie co sądzicie ?

Tutaj mozecie polajkować funpage : Fanpage
cometa93 - #gamedev #funventure #grafika

Ostatnim czasem pracowałem nad nowym logi...

źródło: comment_w98AylY4gm8ZLnoUY8OqdcHIBMKI9w4Y.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93
Autor
24.04.2015, 13:45:48
  • 0
@kerab: dzięki za opinie !
  • Odpowiedz
suwer
suwer
23.04.2015, 09:51:27
  • 13
Pod moim ostatnim postem było kilka przychylnych i krytycznych komentarzy odnośnie grafiki w grze. Więc dzisiaj trochę o poszukiwaniach grafika, dzięki któremu byłem w stanie skończyć mój projekt.

Z grafiki w grze jestem osobiście bardzo zadowolony. Nie dlatego, że jest wyjątkowo piękna, ale dlatego, że jest unikalna, stworzona na potrzeby mojej gry. Mimo okrojonego budżetu w tej chwili mam 18 różnych profesji. Każda ma unikalny wygląd. 8 jednostek wojskowych i ponad 20 jednostek
suwer - Pod moim ostatnim postem było kilka przychylnych i krytycznych komentarzy odn...

źródło: comment_6ZH6WVCVvBOol4xjvGFXOcpRc9ceIhSA.jpg

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93 23.04.2015, 10:19:43
  • 3
@suwer: niestety zgadzam się z kolegą wyżej. Burn i dodge tool w photoshopie mają w sobie czern i biel, a światło i cień nigdy nie są czarne bądź białe. Niestety kiepsko to wygląda, a ze szkicy można wyciągnąć jednak troche więcej.
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 23.04.2015, 12:10:29
  • 1
@suwer: Wypuszczaj a grafikę zawsze można poprawić w update'ach :) powodzenia !
  • Odpowiedz
PsichiX
PsichiX
22.04.2015, 22:19:17
  • 11
A więc to już chyba oficjalne! Nowy Ptakopysk v2 będzie zintegrowany z Qt (aplikacje osadzone w QtApplication; przeportowany renderer Xenon Core 3 opierający się o Qt3D; Językiem programowania będzie Intuicio++, a kod będzie uruchamiany w VMce Intuicio lub kompilowalny do C++, miast QML + JavaScript, jak robią to inne edytory gier)! A po tym etapie zostanie dopisany export do HTML5 (kompilacja Intuicio++ do asm.js) :3
Toolset będzie miotał
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93 23.04.2015, 10:21:57
  • 1
@PsichiX: Haha jakie nawiązanie do QML + Javascript ... ciekawe czemu :D przecież świetne silniki tak robią !
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 02.04.2015, 08:29:14
  • 6
#gamedev #unity3d

Nasz mały sukces, piszą o nas:

[tutaj]( http://tech.wp.pl/kat,1009779,title,Poznalismy-polskich-finalistow-Imagine-Cup-2015,wid,17379200,wiadomosc.html?ticaid=1149d7&_ticrsn=3)
, tutaj
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93
Autor
02.04.2015, 11:01:32
  • 0
@Rezix: Wszystko tworzyliśmy sami poza muzyką, którą tworzył mój znajomy z którym teraz pracuje w 2 osoby nad jeszcze grubszym tematem i będzie wydawany przed wakacjami w formie webGL'a . Grafikiem i programistą jestem ja. A reszta to sami programiści. Wszyscy są w autorach umieszczeni.

No i pozdrawiam i dzięki za gratki !
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 29.03.2015, 21:55:23
  • 5
#gamedev #unity3d #youtube

Dzisiaj po animacjach do dudewarsów siadłem do filmiku promocyjnego dla mojej pierwszej gierki.
Co o tym sądzicie ? Nie chciałem umieszczać w promo zbyt wielu informacji dlatego trwa 30 sekund.

https://www.youtube.com/watch?v=jDPBXhpACC4
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93
Autor
29.03.2015, 22:18:43
  • 1
@kalectwo: Dzięki będę wiedział o tym następnym razem. Każda opinia jest dla mnie ważna :)
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93
Autor
30.03.2015, 19:14:55
  • 0
@jigsaw96: @sproject: @Grzmihui:

Dzięki chłpaki przy następnej "wielkiej produkcji" zwrócę na to uwage, jestem bogatszy o doświadczenie :P
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 22.03.2015, 19:26:53
  • 5
#gamedev #unity3d

Cześć wszystkim, drugi mój wpis na moim mikro, i drugi dla mnie z fajnym info. Mianowicie po pierwsze nasi DudeWarsi się dostali jako jedna z 5 gier na finały krajowe w konkursie Microsoft Imagine Cup i mamy szansę pojechać do Seattle !
Wuhu :)

A druga i lepsza dla mnie oficjalnie wydałem swoją pierwszą gierke na google play story całkowicie za darmo i bez reklam ( póki co
cometa93 - #gamedev #unity3d

Cześć wszystkim, drugi mój wpis na moim mikro, i drug...

źródło: comment_EkcLZDI5XMC1ULZyaBU36b5uhF9GpEQJ.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93
Autor
22.03.2015, 19:57:20
  • 0
Cześć wiesz co problem z iOS'em mam taki że nie mam urządzeń, aby je przetestować. :( Bardzo bym chciał natomiast mogę Ci podrzucić jakąś paczke zbudowaną i zobaczysz jak działa.
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93
Autor
22.03.2015, 20:47:15
  • 1
uu kiepsko :) może uda mi się odpalić na iPadzie dziewczyny :)
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93
Autor
23.03.2015, 09:35:55
  • 0
ehh ten iOS :D
  • Odpowiedz
Dante15
Dante15
Dante15
12.03.2015, 23:04:40
  • 1
Cześć Miraski, podajcie jakiś program, w którym ogarnę podstawy robienia gier, bez potrzeby długiej nauki któregoś języka. Co dobre na początek? Żeby potem móc się bez problemu przerzucić na Unity i zacząć już kodzić w javie czy c i ogarniać już bardziej zaawansowane rzeczy.

#gamedev
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93 13.03.2015, 14:37:38
  • 1
FixedUpdate wykonuje sie znacznie mneij razy w klatce :) Update okolo 2000 razy :) wiec jesli ktos wykonuje bardzo skomplikowane obliczenia dla procesora w srodku Update to klatki sie przeciagaja przez co fpsy lecą drastycznie. FixedUpdate z tego co pamietam 50 razy ? ale moge sie mylić. Ale jeśli coś sie sprawdza w scenie np to wystarczy zrobic korutynke ktora leci while(true){
yield return new WaitForSeconds(0.2f);
obliczenia...
}

W ten sposób wykonujesz sprawdzenia asynchronicznie okolo 5
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 13.03.2015, 19:53:45
  • 1
Dokładnie FixedUpdate jest dedykowany fizyce, Update wszystko dla Inputu :) ale Sathra to ne tylko moja opinia z Updatem ale wielu ludzi, którzy mają znacznie większe doświadczenie niż ja :) nie mówie oczywiście, że za wszelką cene unikać ! Przeciwnie używać ale z głową.
  • Odpowiedz
MarcelMC
MarcelMC
10.03.2015, 23:10:22
  • 2
Witam. Czy jest jakiś sposób na wykrycie "kliknięcia na obiekt" oprócz OnMouseDown. Zrobiłem tak: if (Input.GetMouseButtonDown(0)) {
RaycastHit hit;
Ray ray = Camera.main.ScreenPointToRay(Input.mousePosition);

if (Physics.Raycast(ray, out hit))
{
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93 13.03.2015, 10:18:18
  • 0
@MarcelMC: Jeśli chcesz wywołać, na konkretnych elementach jeśli mają collidery to masz funkcje, które obsługują collidery np void OnMouseDown albo OnClick nie pamiętam dokładnie :) jak nie znajdziesz to podeśle Ci kawałek kodu
  • Odpowiedz
cometa93
cometa93 13.03.2015, 14:33:37
  • 0
@MarcelMC: To git jak bedziesz mial jakies problemy jeszcze to dawaj znac w unity3d jeszcze wiele napotkasz :D
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Strona 8 z 9
  • >

Dariusz Furman

  • http://www.funventure.eu

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 28.06.2023

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 23.02.2016

    Gadżeciarz
  • Ekspert
    od 13.01.2017

    Ekspert

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking