Najpierw 3 odrzucone reklamacje, bo ponoć serwis nie znalazł problemu, mimo że udokumentowałem problem na zdjęciach i filmie. Później jednak wymieniliście mi matryce w monitorze.
Odebrałem "naprawiony" monitor, tylko po to, żeby się okazało, że brakowało śrub do mocowania do podstawy. Jak przeszukiwałem pudło czy śruby się gdzieś nie schowały, to znalazłem odłamki plastiku, które jak się okazało były od pękniętej podstawy.
Po zgłoszonym problemie, wysłaniu zdjęć, opisu sytuacji i wypełnieniu formularza szkody fedex,
Odebrałem "naprawiony" monitor, tylko po to, żeby się okazało, że brakowało śrub do mocowania do podstawy. Jak przeszukiwałem pudło czy śruby się gdzieś nie schowały, to znalazłem odłamki plastiku, które jak się okazało były od pękniętej podstawy.
Po zgłoszonym problemie, wysłaniu zdjęć, opisu sytuacji i wypełnieniu formularza szkody fedex,




















#heheszki #orange
źródło: orange
Pobierz