Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko323
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

avatarr
avatarr

avatarr

Dołączył 12 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2647
  • Znaleziska 1244
  • Mikroblog 1403
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1
  • Dodane (8)
  • Komentowane (1058)
  • Plusowane (337)
Kopyto96
Kopyto96
Kopyto96
01.02.2024, 10:48:03
  • 5
Donald ale z Ciebie żartowniś i wcale nie hipokryta ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Podatnik skacze że szczęścia.

#polityka #heheszki #pieniadze #gospodarka
Kopyto96 - Donald ale z Ciebie żartowniś i wcale nie hipokryta ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Podatnik ...

źródło: Messenger_creation_7be2a765-c1e9-4fc9-81d5-9c6c5b1bc017

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
avatarr
avatarr
avatarr 01.02.2024, 13:00:45 via Wykop
  • 0
@Przegrywek123: dokładnie, taka pełzająca autokracja to same problemy - niby niszczą konstytucję i wojsko na ulicach, a do więzień nie wsadzają i do nikogo nie strzelają. Już lepsza otwarta dyktatura, ale z europejskim certyfikatem jakości.
  • Odpowiedz
avatarr
avatarr
avatarr 01.02.2024, 13:40:24 via Wykop
  • 0
@Przegrywek123: Może i zbliżyliśmy się, ale byłyby to pierwsze na świecie rządy autorytarne czy quasi-autorytarne bez przewagi medialnej, czyli bez możliwości skutecznego narzucenia społecznych narracji. Porównaj to do obecnego stanu władzy z zapleczem zagranicznym i medialnym jej sprzyjającym i wróćmy do tematu za mniej więcej rok.
  • Odpowiedz
avatarr
avatarr
avatarr 01.02.2024, 14:09:20 via Wykop
  • 0
@Przegrywek123: No właśnie nie jest diametralnie różne, bo to "medialne sprzyjanie" polegało i polega na #!$%@? po pisie jak po burej suce przy każdym pierdnięciu albo i braku pierdnięcia oraz ignorowaniu jakichkolwiek (a jest tego mega dużo) idiotyzmów ze strony obecnej ekipy rządzącej (btw, zrodziło to taki problem, że jak faktycznie wybuchła jakaś afera, jak np. podczas covidu, to ludzie mieli wywalone, bo wcześniej dzień w dzień słyszeli, że jest
  • Odpowiedz
widmo82
widmo82
widmo82
01.02.2024, 07:18:17
  • 163
#gielda #biednebanki #pieniadze #nieruchomosci #ing #banki

Zysk netto grupy ING Banku Śląskiego w czwartym kwartale 2023 roku wzrósł do 1.270,8 mln zł z 665,9 mln zł rok wcześniej - poinformował bank we wstępnych danych. Wynik okazał się 27 proc. powyżej oczekiwań rynku na poziomie 999,3 mln zł.
Oczekiwania dziesięciu biur maklerskich co do wyniku netto za czwarty kwartał wahały się
  • 29
  • Odpowiedz
avatarr
avatarr
avatarr 01.02.2024, 08:11:32 via Wykop
  • 5
@widmo82: widać wyraźnie, że wibor jest uczciwym wskaźnikiem i oddaje z dużą dokładnością faktyczny koszt pieniądza ponoszony przez banki, a umowy kredytowe oparte o wskaźnik wibor są przez to zgodne z prawem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Pomyśleć, jakby te miliardy złotych ściągnięte przez banki pozostały w gospodarce, może nie byłoby pkb 0,3% r/r, tylko np. 2% na plusie
  • Odpowiedz
avatarr
avatarr
avatarr 01.02.2024, 12:03:25 via Wykop
  • 0
@DeoLawson:Dlaczego zatem konstrukcja kredytów o zasadzie marża+wibor?
  • Odpowiedz
avatarr
avatarr
avatarr 01.02.2024, 12:38:01 via Wykop
  • 0
@DeoLawson: czy stwierdzenie "wskaźnik, do którego indeksuje się koszt odsetkowy" można określić jako "wskaźnik mający oddawać koszt pieniądza ponoszony przez banki"? A co w przypadku, jak bank ma nadpłynność środków i nie potrzebuje emitować obligacji albo w niewielkim stopniu je emituje w porównaniu do wartości udzielonych kredytów w formule marżą + wibor?
  • Odpowiedz
avatarr
avatarr
avatarr 01.02.2024, 12:49:51 via Wykop
  • 0
Skoro wibor to wskaźnik, do którego indeksuje się koszt odsetkowy, to dla kogo jest to koszt i czego dotyczą te odsetki tego kosztu?
  • Odpowiedz
DrFaithless
DrFaithless
DrFaithless
31.01.2024, 15:08:55
  • 1
#polityka #sejm #nieruchomosci #kredythipoteczny #gospodarka #kredyt

Czy czujesz się wyruchany na nieruchomościach przez koalicję?

jak wyżej

  • Jeszcze jak! 60.7% (68)
  • W żadnym wypadku 39.3% (44)

Oddanych głosów: 112

  • 3
  • Odpowiedz
avatarr
avatarr
avatarr 31.01.2024, 15:36:49 via Wykop
  • 1
@DrFaithless: Brakuje mi opcji: czuje się wyruchany przez wyborców koalicji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
RozowaWkolorachTeczy
RozowaWkolorachTeczy
RozowaWkolorachTeczy
30.01.2024, 21:39:32
  • 2
Ostatnio nachodzi mnie taka fantazja, że idę do szefa po podwyżkę, a ten mi każe na nią zapracować na kolanach. Robię mu dobrze, on ciągnie mnie za włosy do góry, rzuca na biurko i rżnie mocno od tyłu.
Chyba mam jakiś mały kryzysik. Jest sens mówić o tym niebieskiemu czy nic dobrego z tego nie wyjdzie?
#zwiazki #logikarozowychpaskow #niebieskiepaski
  • 7
  • Odpowiedz
avatarr
avatarr
avatarr 31.01.2024, 05:31:39 via Wykop
  • 0
@RozowaWkolorachTeczy: plot-twist - jej szef to jej niebieski ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
mirko_anonim
30.01.2024, 09:39:11
  • 0
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Cześć.
Ostatnio zakupiliśmy z żoną mieszkanie. Generalnie ekipa remontowa wchodzi w lipcu i w zakresie prac mam juz zrobienie mebli do kuchni, łazienkę, klimę, no i ogólnie malowanie, gładzie itp. Część niezbędnych mebli jak jakiś stół, biurko czy krzesła zabiorę z poprzedniego mieszkania. No ale to tylko rozwiązanie tymczasowe, bo mieszkanie i tak trzeba będzie w całości umeblować, dorobić jeszcze zabudowę stolarską do korytarza, sypialni i być może łazienki no i kupić AGD do kuchni. Całość szacuję na jakieś dodatkowe 60k, których obecnie nie mamy.

No i opcje tak naprawdę są trzy.

1.

Którą opcję wybrał(a)byś na naszym miejscu?

  • Opcja nr 1 15.8% (19)
  • Opcja nr 2 59.2% (71)
  • Opcja nr 3 20.8% (25)
  • Jeszcze inaczej(opiszę w komentarzu) 4.2% (5)

Oddanych głosów: 120

  • 19
  • Odpowiedz
avatarr
avatarr
avatarr 30.01.2024, 09:58:29 via Wykop
  • 2
@mirko_anonim: Zróbcie opcję łączoną 1+3, czyli nie obciążajcie rodziców na maksa, a kredytem uzupełnicie braki. Najlepiej od razu wszystko zrobić na tip-top - przerabiałem temat wiele razy i za dużo potem #!$%@? się z poprawkami / wymianami, jak już zaczniecie na poważnie mieszkać.
  • Odpowiedz
r5678
r5678
r5678
28.01.2024, 18:02:27
  • 9
#heheszki #wynajem #nieruchomosci
r5678 - #heheszki #wynajem #nieruchomosci

źródło: 4435gfg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
avatarr
avatarr
avatarr 28.01.2024, 20:34:11 via Wykop
  • 0
@r5678: wszystko zgadza się, tylko nie napisali, że chodzi o studenta AWF-u ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
riotwarrior
riotwarrior
riotwarrior
28.01.2024, 17:58:04
  • 2
Mirki z #prawobudowlane oraz z #nieruchomosci i #patodeweloperka. Wlasnie sie dowiedzialem, ze ogrodek przynalezacy do mieszkania ktore kupuje, w mojej inwestycji nie bedzie zrealizowany zgodnie ze schematem na pozwoleniu na budowe i zalacznikami do umowy. Jakie realnie mam opcje walki z deweloperem? Wiem ze moge zglosic do nadzoru... ale co mi to da? Ktos mial podobne przeboje?
  • 9
  • Odpowiedz
avatarr
avatarr
avatarr 28.01.2024, 20:35:57 via Wykop
  • 0
@riotwarrior: przy odbiorze zastrzeżenia do protokołu, wezwanie do usunięcia wad i droga sądowa, ale to musisz wykazać, że te zmiany pogorszyły Twoją sytuację
  • Odpowiedz
IkdapS_
IkdapS_
IkdapS_
28.01.2024, 16:45:43
  • 2
Uwielbiam najem i się tego nie wstydzę, wygoda i mobilność bez uwiązania #nieruchomosci
  • 5
  • Odpowiedz
avatarr
avatarr
avatarr 28.01.2024, 20:37:12 via Wykop
  • 1
@Yuri_Yslin: Przydaje, jak ogłaszasz się na roksie i raz na kilka miesięcy zmieniasz miasto, bo za duża zadyma się zrobiła ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
stuparevic
stuparevic
stuparevic
28.01.2024, 12:03:47
  • 0
Jak się mieszka w Lesznie? Pracuje zdalnie ale w razie czego spoko miesto jest położone na mapie i można dojeżdżać do Poznania czy Wrocławia. A ceny nieruchów spoko. #nieruchomosci #leszno
  • 4
  • Odpowiedz
avatarr
avatarr
avatarr 28.01.2024, 12:28:54 via Wykop
  • 1
A ceny nieruchów spoko. #nieruchomosci #leszno


@stuparevic: na Boga, skasuj to! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
4mmc-enjoyer
4mmc-enjoyer
4mmc-enjoyer
28.01.2024, 11:31:35
  • 97
Skąd taki wysyp samotnych madeczek?

W 2024 roku ludzie dalej nie wiedzą co to antykoncepcja? Tylko mi nie #!$%@?, że żadna metoda nie daje 100% bezpieczeństwa. POPRAWNIE dobrane i POPRAWNIE stosowane leki antykoncepcyjne działają w 100%. Dodatkowo, jeśli mimo to się boisz to można stosować kilka metod na raz. Nie chcesz mieć niechcianego bachora to bierzesz leki, bierzesz wkładkę, a na #!$%@? zakładasz gumę - jaki problem?

Znam sporo osób, w tym patusy, alkusy, ćpuny po wyrokach i nawet takie chłopy w przypadku wpadki nie uciekły od obowiązków.
To komu #!$%@? te polki dają dupy, że zostają z bachorami same?
  • 57
  • Odpowiedz
avatarr
avatarr
avatarr 28.01.2024, 12:25:32 via Wykop
  • 3
@PanKompromitacja: jaka jest definicja samotnego rodzica - do momentu, aż samotnie wychowa dziecko do pełnoletności? Jeśli tak, to ta statystyka o niczym nie świadczy, bo nie można patrzeć w liczbach bezwzględnych w tym okresie 10-letnim, tylko porównać, ile było dzieci ogółem w wieku <18 lat w roku 2011 oraz 2021 roku i dopiero tę liczbę odnieść do procentu samotnych rodziców. Skoro w 2021 roku było 1,9 mln samotnych matek, to
  • Odpowiedz
avatarr
avatarr
avatarr 28.01.2024, 12:39:03 via Wykop
  • 4
To, że może w odniesieniu do ogółu matek tych samotnych jest teraz więcej niż było w 2011 roku, mimo że w wartościach bezwzględnych jest ich mniej (bo i mniej jest wszystkich matek). Wypowiedź @4mmc-enjoyer dotyczyła niechcianych ciąż i nieznanych lub niewłaściwych ojców, którzy nie wychowują dziecka, zatem do tendencji w ogóle, a nie w wartościach bezwzględnych.

Nie twierdzę, że tak jest, ale twoja wypowiedź bez podania danych, które pozwalają to stwierdzić,
  • Odpowiedz
avatarr
avatarr
avatarr 28.01.2024, 13:07:39 via Wykop
  • 0
@PanKompromitacja: liczba dzieci o niczym nie świadczy sama w sobie, bo wcześniej były bardziej popularne rodziny wielodzietne, obecnie najczęściej model rodziny to 2+1.
  • Odpowiedz
avatarr
avatarr
avatarr 28.01.2024, 13:13:43 via Wykop
  • 0
@krystal_Tri_tapik: nie, bo brakuje danych, ile rodziców ogółem (czyli matka i ojciec, samotna matka, samotny ojciec) wychowywało w 2011 roku. W 2021 można wywnioskować, że było to 10,1137 mln ludzi.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 53
  • Strona 8 z 53
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 03.07.2023

    Komentator
  • Rocznica
    od 27.01.2024

    Rocznica

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl