Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko232
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Zarrakash

Zarrakash

Dołączył 9 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 53751
  • Znaleziska 32869
  • Mikroblog 20882
  • Obserwujący 5
  • Obserwowane 6
Accidentally
Accidentally
19.05.2025, 14:13:04
  • 157
#wybory #tvn #polityka Takie tam wykresy
Accidentally - #wybory #tvn #polityka Takie tam wykresy

źródło: Screenshot 2025-05-19 at 16-12-29 Orange TV Go

Pobierz
  • 67
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zarrakash
Zarrakash 19.05.2025, 15:34:33 via Wykop
  • 112
28% na pierwszym miejscu a za nim 28.6% XDDDD wolne media

@Paszczakova: Pewnie podawali wiele różnych opcji w stylu "jak głosowali mężczyźni", "jak głosowały kobiety", "jak głosowali emeryci", itp. Przy takich prezentacjach z seriami danych czytelniej jest zmieniać tylko wysokości słupków zamiast za każdym razem przerzucać kandydatów na inną pozycję + zmieniać słupek. Widocznie dla wielu wykopków zbyt abstrakcyjne.
  • Odpowiedz
Zarrakash
Zarrakash 19.05.2025, 20:08:35 via Wykop
  • 0
@bydloszarewegierskie: Wyżej w wątku masz uzasadnienie na screenie - punktem startowym było "jak głosowały kobiety" i tutaj kolejność kandydatów się zgadza i jest od wartości najwyższej do najniższej, następnie przeskoczyli do "jak głosowali mężczyźni" przy zachowaniu kolejności - zmienili jedynie słupki by było łatwiej porównać.
  • Odpowiedz
Zarrakash
Zarrakash 19.05.2025, 20:23:20 via Wykop
  • 1
@bydloszarewegierskie: No ale jeżeli porównywali tylko jak głosowały kobiety do tego jak głosowali mężczyźni to jaki inny "punkt startowy" Ty byś chciał wybrać? Nie mówiąc już o tym, że w naszej kulturze zazwyczaj "puszcza się panie przodem". Przecież nikt nie będzie powtarzał do porzygu ogólnych wyników wyborów za każdym razem gdy zechce porównać ze sobą jakieś 2 dane xDDD
  • Odpowiedz
Zarrakash
Zarrakash 19.05.2025, 20:55:07 via Wykop
  • 1
@bydloszarewegierskie: Widzę, że grupowanie danych to dla Ciebie zagadka. Byłeś nawet w stanie pomylić TVP z TVN w swoim nie-zaślepieniu i standardowo, jak na tych najmądrzejszych przystało wcisnąć gdzieś "bełkot". Tak, tak, wiem ... jesteś oświecony i obiektywny, a materiał w TV powinien według ciebie wyglądać w sposób następujący, niezależnie od tego jakie zestawy danych porównujemy i na jakiej przestrzeni czasowej:

- OGÓLNE WYNIKI WYBORÓW

Materiał leci dalej przez X czasu, obraz
  • Odpowiedz
Zarrakash
Zarrakash 19.05.2025, 21:53:59 via Wykop
  • 1
@bydloszarewegierskie: Przecież to ty chciałeś ustawiać kolejność wykresów pod niepowiązaną z serią danych wartość (ogólne wyniki wyborów) i utrzymywać tę stałą kolejność bo inaczej to manipulacja xD

Oczywiście że jak pokazujesz serie zgrupowanych danych to zawsze wtedy ustawiasz słupki typowo pod dane które prezentujesz - chcesz pokazać trend w grupie danych. Zaczynasz od jednej wartości granicznej, po czym przesuwasz się w stronę innej wartości granicznej poprzez wartości pośrednie (o ile
  • Odpowiedz
Zarrakash
Zarrakash 20.05.2025, 00:33:57 via Wykop
  • 0
@bydloszarewegierskie: Nie potrzebuje nic zakładać ani wymyślać bo oni tak dzielą te serie od jakichś 20 lat (jak nie lepiej) we wszystkich TV, a ty się doszukujesz teorii spiskowych xDDD

Mówimy o trendzie w głosowaniu kobiety vs mężczyźni, pokazujesz więc przejście z jednej, uporządkowanej wartości do drugiej i masz to zrobione prosto oraz czytelnie. Kowalski od razu widzi gdzie spadło, a gdzie wzrosło bo przy zmianie z jednej danej na
  • Odpowiedz
bomba4
bomba4
19.05.2025, 18:01:12
  • 74
Oby się to stało. xD
#polityka #wybory
bomba4 - Oby się to stało. xD
#polityka #wybory

źródło: temp_file5396205217161734940

Pobierz
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zarrakash
Zarrakash 19.05.2025, 19:28:40 via Wykop
  • 0
@bomba4: Niby to nierealne ale nie takie mariaże już polityka widziała. Z resztą może i wynikłoby z tego coś ciekawego - na pierwszy plan mogła by wyjść gospodarka zamiast aborcji, a Krzysio mógłby przestać obrabiać pisowskie pęto ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Dawul
Dawul
Dawul
19.05.2025, 17:43:49
  • 0
Brakuje postów merytorycznych wykopków, ile Matecki zapłacił PKW za sfałszowanie wyników wyborów i oni wiedzą od kogo PKW jest ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#wybory
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zarrakash
Zarrakash 19.05.2025, 17:45:40 via Wykop
  • 0
@Dawul: Podważanie wyników wyborów to raczej PiSowska i wieloletnia tradycja ;)
  • Odpowiedz
Zarrakash
Zarrakash 19.05.2025, 18:11:54 via Wykop
  • 0
@Dawul: Wyparłeś ją w pierwszym poście więc wszystko się zgadza ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Zarrakash
Zarrakash 19.05.2025, 18:42:21 via Wykop
  • 0
@Dawul: Mam dostać udziały w nieruchu ale podobno płatność jest odwleczona w czasie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
raul7788
raul7788
raul7788
19.05.2025, 17:02:54
  • 191
#polityka #bekazkonfederacji #bekazpisu #wybory

Krzysiu już retoryką Batyra leci.
Poklepany zaklepany. Krzysiu, Wipler jasno dają do zrozumienia co i jak.
Suawek "oficjalnie" powie jutro, że nikogo nie popiera.
Teczki rozdane.
raul7788 - #polityka #bekazkonfederacji #bekazpisu #wybory

Krzysiu już retoryką Baty...

źródło: GrU7d59XkAAP-el

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zarrakash
Zarrakash 19.05.2025, 18:32:53 via Wykop
  • 0
Bosak już raz został zjedzony przez PiS, gdy był w Lidze Polskich Rodzin. Widocznie chce powtórkę.

@Promilus: Mało tego, po wyrzuceniu Dziambora, Korwina i Brauna to Konfederacja w zasadzie przemieniła się w LPR - hasła o patriotyzmie, o prostych, niskich podatkach + ONR + Młodzież Wszechpolska. W koalicji z PiSem skończyło się na mundurkach bo z PiSem się nie da współrządzić nie będąc w pełni podporządkowanym.
  • Odpowiedz
Malarz88
Malarz88
19.05.2025, 17:52:33
  • 2
#wybory
Malarz88 - #wybory

źródło: temp_file8631778350674870965

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zarrakash
Zarrakash 19.05.2025, 17:57:05 via Wykop
  • 3
@Malarz88: Ludzie mogą wierzyć lub też nie wierzyć w kawalerkowe przygody Karola ale jeśli ktoś serio łyka tę jego "obywatelskość" i nie odbiera jej jak naplucie mu w twarz już "na dzień dobry" prosto z plakatu to ... xDDD
  • Odpowiedz
okurczaki
okurczaki
19.05.2025, 17:23:02
  • 10
Ehhh a pamiętacie te czasy jak Szymon Hołownia na swoich spotkaniach masakrował młodych konfederatów? Taki był elokwentny i zabawny. Ehhh to już nie wróci.
#polityka #wybory #konfederacja #bekazlewactwa
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zarrakash
Zarrakash 19.05.2025, 17:40:47 via Wykop
  • 7
@okurczaki: Przestrzelił, Konfederaci nie oczekują konkretów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
JPRW
JPRW
19.05.2025, 17:27:35
  • 196
Nie dość, że Potężny Duńczyk odniósł ten swój gargantuiczny sukces wyborczy (4,86%, poniżej progu i Brauna), to jeszcze posłanka Skutna z jego tru-lewicowej partii rozważa głosowanie na pisowskiego hochsztaplera. Najważniejsze, że libków boli doopa. #bekazlewakow #wybory #polityka #partiarazem #lewica
JPRW - Nie dość, że Potężny Duńczyk odniósł ten swój gargantuiczny sukces wyborczy (4...

źródło: 8526284697031132730

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zarrakash
Zarrakash 19.05.2025, 17:36:43 via Wykop
  • 4
@JPRW: Ciężko wyobrazić mi sobie rzeczywistość, w której na lewicy określenie "liberał" stanowi obelgę. A nie, czekajcie ... xDDD Później się dziwią, że ludzie nie uważają ich za jakąkolwiek alternatywę.
  • Odpowiedz
dzony77
dzony77
19.05.2025, 13:08:56
  • 402
Polacy po półtora roku potrafili zapomnieć jakim rakiem jest PiS i jak bardzo przez nich jesteśmy spolaryzowanym społeczeństwem

Kto nie pamięta historii skazany jest na jej ponowne przeżycie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#wybory #polityka
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zarrakash
Zarrakash 19.05.2025, 15:17:57 via Wykop
  • 3
a co dopiero po 10 latach gdzie już nikt nie pamięta jakie były rządy PO


@kacappylon: Bo co tu pamiętać? Przecież PO to sobie prowadziło "politykę ciepłej wody w kranie", w sumie niewiele robili dzięki czemu polityka kraju była przewidywalna, co ściągało tu inwestycje zagraniczne. Można by rzec, że w życie wcielili wolnorynkowe hasełko, iż "najlepsze co może rząd robić to nie przeszkadzać". W zasadzie największe ich akcje legislacyjne to
  • Odpowiedz
Zarrakash
Zarrakash 14.05.2025, 17:54:58
  • 8
Na mirko pojawił się wpis, w którym polityk jednej z partii prawicowych wyśmiewa korzystanie z pomocy psychologa przez mężczyzn. Oczywiście kij serdeczny mu w oko. Pojawiło się jednak sporo odpowiedzi, że za obecne problemy psychiczne mężczyzn odpowiada prawica i patriarchat. Jednak czy tak jest napewno? W mojej ocenie za taki stan rzeczy odpowiada zarówno lewica jak i prawica.

Dawniej świat wyglądał tak, że mężczyzna miał zadbać o utrzymanie domu, żony i dzieci. Z
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zarrakash
Zarrakash
Autor
14.05.2025, 18:35:05 via Wykop
  • 1
@TuKtosZyjeJeszcze: I nie ma też co się dziwić, że młodzi mężczyźni decydują się na prawicę. W młodych rocznikach jest pod tym względem ogromny rozrzut ze względu na płeć. W oczach młodych kobiet lewica to dodatkowe prawa dla "płci pięknej", a prawica to "patriarchat". W oczach młodych facetów lewica to brak równouprawnienia (przywileje dla kobiet) i droga mięczaka, incela i simpa, z kolei prawica walczyć powinna z przywilejami na kobiet i
  • Odpowiedz
Zarrakash
Zarrakash
Autor
14.05.2025, 18:51:38 via Wykop
  • 2
No tylko, że za tym idzie również uprzywilejowanie bogatych i kij w szprychy dla biednych oraz ćwiczenia wojskowe dla facetów i pewnie ciągle brak równego wieku emerytalnego.

@TuKtosZyjeJeszcze: Oczywiście :) Dlatego na samym początku pierwszego posta napisałem że za obecny stan rzeczy odpowiada zarówno lewica jak i prawica. Jedni i drudzy facetów i ich problemy mają głęboko w dupie.
  • Odpowiedz
Zarrakash
Zarrakash
Autor
19.05.2025, 14:23:47 via Wykop
  • 1
@arekrob: Nie szukałem aktualnych danych, pisałem z pamięci na bazie starego artykułu dostępnego TUTAJ, który czytałem już lata temu. Przedział wiekowy faktycznie jest inny bo Millenialsi już nam wyrośli, obecnie bardziej pasowało by to pewnie do Z-ek. Nie sądzę by cokolwiek się poprawiło w temacie skoro dzietność im nadal spada ale fakt - pisanie w tym kontekście o Millenialsach to błąd.
  • Odpowiedz
hu191
hu191
hu191
19.05.2025, 09:14:25
  • 827
Wybor Nawrockiego oznacza blokowanie przez niego wszystkiego co korzystne dla obywateli, tylko po to żeby obecną większość rzadzaca źle wypadła i mógł wrócić PiS w następnej kadencji - change my mind

#wybory #polityka #polska
hu191 - Wybor Nawrockiego oznacza blokowanie przez niego wszystkiego co korzystne dla...

źródło: 1000003532

Pobierz
  • 63
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zarrakash
Zarrakash 19.05.2025, 10:41:45 via Wykop
  • 6
@hu191: Przede wszystkim to blokuje porozliczanie PiSowców i odkręcenie ich "reform" na wzór Węgierski. Złodzieje powinni trafić do pierdla, a system prawny powinien zostać przywrócony do dawnego porządku wraz z pakietem ustaw, który uodporni sądownictwo na wpływy polityków. Później może sobie rządzić i Braun jak tak sobie Polacy wybiorą - najważniejsze by funkcjonowało państwo prawa.
  • Odpowiedz
BulinekOkraglinek
BulinekOkraglinek
19.05.2025, 08:17:58
  • 116
Wygrana Nawrockiego to wygrana PISu w kolejnych wyborach parlamentarnych. PiS który sięgnie po władzę już jej nie odda, zabetonuje się na dekady! Obojętnie czy będzie rządził samodzielnie czy z Konfederacją. Naiwne jest strasznie myślenie części Konfederatów że koalicja z PiSem to szansa dla nich. Nie jest i nigdy nie będzie. Konta prędzej czy później skończy jak każdy koalicjant PiSu, jak kiedyś Samoobrona.
Za 2 tygodnie ważne wybory. Głosujecie jak chcecie ale mam
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zarrakash
Zarrakash 19.05.2025, 10:15:39 via Wykop
  • 0
@BulinekOkraglinek: Po wyrzuceniu z Konfederacji Dziamborów, Korwinistów, Braunowców ta partia nie różni się zbytnio od leciwego już LPRu - poglądy te same, część twarzy inna. LPR po brataniu się z PiSem wiadomo jak skończył ale wygląda na to, że Bosakowi się marzy powtórka z rozrywki. Tym razem na pewno się uda.
  • Odpowiedz
Zarrakash
Zarrakash 19.05.2025, 09:40:47
  • 5
Niestety ale PO nie potrafi w prezydenckie. Od zawsze wystawiają nijakich kandydatów, licząc na to że popularność partii lub koalicji pchnie ich do przodu. W dodatku ich kandydaci często nie mają wyrobionego twardego zdania w części tematów co odbierane jest jako słabość lub krętactwo, np. odpowiedzi Trzaskowskiego u Stanowskiego, że "to trzeba usiąść, porozmawiać, przyjrzeć się sprawie, jestem otwarty na dialog". Taki kandydat sprawia wrażenie wręcz niepewnego siebie i niewyrazistego.

Popatrzmy na Batyra.
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zarrakash
Zarrakash
Autor
19.05.2025, 09:59:21 via Wykop
  • 0
@Napalony_Delfin: To nic nie zmienia - nadal wychodzi na to, że wystarczy po prostu pewnym krokiem wyjść przed obiektywy i kłamać.
  • Odpowiedz
Jefrjeitor
Jefrjeitor
Jefrjeitor
19.05.2025, 07:11:48
  • 1700
W drugiej turze #mimowszystkotrzaskowski
Dlaczego? Bo Nawrockiemu nawet brewka drgnie jak będzie ułaskawił swoich kumpli gangusów. A w pierwszej kolejności ułaskawi elementy typu Matecki, Romanowski, Ziobro itp.
#polityka #wybory
  • 52
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zarrakash
Zarrakash 19.05.2025, 08:59:58 via Wykop
  • 6
I dlatego Trzaskowski wygrał z zakładach karnych xD


@PomocnikBob: PO od lat wygrywa w więzieniach. Powód jest prosty - jak masz do wyboru rząd, który stara się postępować zgodnie z przepisami, procedurami oraz literą prawa i rząd, który traktuje prawo wybiórczo to siedząc w pierdlu głosujesz na pierwszą opcję. Mniejsza szansa, że np. ktoś ci odrzuci warunkowe "bo tak".
  • Odpowiedz
polakpatriota2137
polakpatriota2137
18.05.2025, 20:07:09
  • 1533
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 47
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zarrakash
Zarrakash 18.05.2025, 23:43:52 via Wykop
  • 0
@polakpatriota2137: Odpowiadam na Twoje pytanie bo znam osobę, która na Brauna zagłosowała. Dlaczego? Bo "urzekł mnie swoją elokwencją, wiarą i patriotyzmem". Jest to osoba, która nigdy nie interesowała się polityką, swój głos oddała w oparciu o wysłuchanie 2 czy 3 debat. Przed debatami nawet nie miała pojęcia o jego istnieniu. Wnosząc po wysokiej frekwencji w kilku ostatnich wyborach - takich osób jest sporo. Jeśli ktoś nie interesuje się tematem polityki
  • Odpowiedz
WhiteRower
WhiteRower
17.05.2025, 08:04:58
  • 186
Jak w tym chlewie obsranym gównem ma być dobrze, jak wszyscy mają we wszystko w------e i na grzeczne zwrócenie uwagi potrafią reagować tylko chamstwem. Na pytanie którędy niby mam przejechać wózkiem słyszę "hehe górą, górą" i się łysy grzyb śmieje. Już pomijam jakieś r------------e chodników, wystarczyło zaparkować na zakreskowanym i by problemu nie było, ale to trzeba zrobić 3 kroki więcej.
#patologiazmiasta a jak #patologiazewsi
WhiteRower - Jak w tym chlewie obsranym gównem ma być dobrze, jak wszyscy mają we wsz...

źródło: temp_file6900023600921445795

Pobierz
  • 40
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zarrakash
Zarrakash 17.05.2025, 12:39:31 via Wykop
  • 3
@Iskaryota: To też nie takie proste. W budunku rzut kamieniem ode mnie znajduje się kilkanaście lokali usługowych. Deweloper już na etapie planowania przewidział strefę dostawy i rozładunku. Strefa powstała. Problem jest ten sam, wręcz problemy są dwa:
1) Dostawcy najczęściej i tak wpychają się samochodami pod samo wejście do lokalu "bo bliżej".
2) Wyznaczona i oznakowana strefa dostaw jest bardzo często pozastawiana prywatnymi samochodami bo ludzie mają w dupie oznakowanie
  • Odpowiedz
Charleswhite
Charleswhite
Charleswhite
16.05.2025, 13:49:09
  • 531
Oho już się zaczęło. Wielki zbawca, pan przedsiębiorca najwyższy, Brzoska poucza polskie chamstwo o tym, że “etos pracy” w narodzie upadł. Bo etos pracy to jest wtedy, kiedy zapierdzielasz za psi … dla pana przedsiębiorcy, zbawcy, nie upominasz się o podwyżki, docenienie pracy w formie wynagrodzenia, o podstawowe prawa pracownicze.

Pan Brzoska o czterodniowym tygodniu pracy mówi “dlaczego nie rozmawiamy o trzydniowym, albo dwudniowym”. Piękna manipulacja. To tak jakbym mówiąc panu deweloperowi, że
  • 52
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zarrakash
Zarrakash 16.05.2025, 18:29:37 via Wykop
  • 4
@Charleswhite: Czterodniowy tydzień przy wprowadzeniu go w formie 4x10h jest bez sensu - są zawody, w których trzeba pracować codziennie. Zazwyczaj po 6h dniówki pracownicy już są zmęczeni, praca po 10h na minimalnej produktywności mija się z celem. Z kolei redukcja do 4x8h przy takiej samej wypłacie spowoduje konieczność zatrudnienia dodatkowych pracowników, zwiększy koszty produkcji, sprawi że wszystko zdrożeje, a nasza gospodarka straci na konkurencyjności - pracować będzie się wolniej
  • Odpowiedz
Zarrakash
Zarrakash 16.05.2025, 09:22:57
  • 287
PiS to największy dramat naszej krajowej polityki. Ta partia tak podzieliła społeczeństwo i do tego stopnia wyprała ludziom mózgi, że zamiast wyborców stworzyła sobie wyznawców. W efekcie jedyny realny wybór we wszystkich kolejnych wyborach, których dokonujemy to zamiast skupiania się na partyjnych programach jest głosowanie "za" PiS lub "przeciwko" PiS, na formację która w aktualnym okresie jest w stanie z nimi wygrać.
#polityka #wybory #polska
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zarrakash
Zarrakash
Autor
16.05.2025, 09:50:08 via Wykop
  • 3
@qwerty54321 @ryohei A na kogo chcecie zagłosować? Jasne, można zagłosować np. na Konfę, Brauna czy kogokolwiek innego, tylko że wszystkie te pojedyncze partie w naszej polityce mają +/- po 5-10% poparcia (KO to koalicja kilku normalnych partii). Wynik jest taki, że normalni wyborcy są pofragmentowani na wiele różnych ugrupowań i w efekcie zawsze wygrywa "Jarosław Polskezbaw" głosami swoich zombie, które są nie do ruszenia absolutnie żadnym argumentem. Choćby skały srały,
  • Odpowiedz
Zarrakash
Zarrakash
Autor
16.05.2025, 09:56:22 via Wykop
  • 5
@tibijczyk_z_edron: Elektorat KO przepływa między różnymi ugrupowaniami, więc nie ma tu mowy o polaryzacji z tej strony. Gdy Tusk pojechał do Brukseli to notowania PO spadły poniżej 10%. Gdy wystawili Kidawę to miała 5% poparcia. Polaryzacja występuje tu tylko z jednej strony - "Quasi-dyktatura" ze swoim zombie-elektoratem vs dowolne ugrupowanie (a w chwili obecnej - zlepek ugrupowań), które są w stanie się jej przeciwstawić. To czy to będzie Tusk, Hołownia,
  • Odpowiedz
Zarrakash
Zarrakash
Autor
16.05.2025, 10:02:34 via Wykop
  • 1
@qwerty54321: Tak, tak, oddam głos na kogokolwiek innego to się "słupki zmienią". Tak się zmienią jak na Węgrzech - partia wodzowska z dyktatorskimi zapędami zabetonuje się do tego stopnia, że wszystkie słupki opozycyjne będzie można przeciąć na pół ( ͡° ͜ʖ ͡°) Albo niewygodnych polityków, np. Tuska/Mentzena/Bosaka, usunie się z życia publicznego ustawą by rzeczywista opozycja nie mogła powstać, a PiSowskie drony będą jedynie klaskać.
  • Odpowiedz
Zarrakash
Zarrakash
Autor
16.05.2025, 10:48:04 via Wykop
  • 2
@EditorTM: Tak, tak. To Tusk dzielił Polaków na "prawdziwych patriotów" i tych udawanych. To Tusk krzyczał, że "my stoimy tutaj, a oni tam gdzie ZOMO". To Tusk dzielił Polaków na "lepszy sort" i "gorszy sort". To Tusk wprowadził pojęcie "wykształciuchów" by zochydzić każdego wykształconego Polaka. To Tusk wszystkim dookoła zarzuca że są "wrogami Polski i agentami Niemców/Rosji". To Tusk mówił o Ślązakach, że są "ukrytą opcją niemiecką". ( ͡°
  • Odpowiedz
Zarrakash
Zarrakash
Autor
16.05.2025, 11:44:48 via Wykop
  • 0
@Marek_Licyniusz_Krassus: Przede wszystkim to powinno zestawiać się ilość ustaw z ich jakością i ich wpływem na życie codzienne. Pod tym względem najważniejsze osiągnięcia PiS to 500+, trzynasta i czternasta emerytura, obniżenie wieku emerytalnego (wszystkie złe moim zdaniem, nie jestem fanem rozdawnictwa), poza tym to skupili się na przejmowaniu sądownictwa, mediów i spółek państwowych (np. likwidacja wymogów stanowiskowych) oraz sypanieu kasy przy okazji pandemii. KO na tym tle niewiele robi. Jeżeli
  • Odpowiedz
Zarrakash
Zarrakash
Autor
16.05.2025, 12:37:44 via Android
  • 1
@ryohei: Tyle tylko, że u nas nie ma "duopolu", a w chwili obecnej obecnej mamy jedną partię rywalizującą z koalicją czterech różnych ugrupowań, każde z nich z własnym elektoratem oraz z własnym liderem + dwie partie stojące na uboczu. Udawany duopol skończył się po 2015, dekadę temu. Ogólnie masz rację - sondaże sporo psują bo w wielu przypadkach ludzie nie chcą głosować na "z góry przegranych".

Gdy sondaże są dostępne
  • Odpowiedz
Zarrakash
Zarrakash
Autor
16.05.2025, 14:59:05 via Wykop
  • 0
@pikapikachu: A dokonał tego przez?
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 18
  • Strona 4 z 18
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 17.12.2021

    Komentator
  • Rocznica
    od 05.12.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 04.12.2015

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 22.12.2023

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking