@PogromcaPatusow: ,,na siłę wciskać jakieś ideologie" ja wiem że to wypok i nie ma co za wiele wymagać, ale nie rozumiem czemu ludzie piszący takie bzdury nie chcą albo nie potrafią przyswoić faktu, że wielkie korporacje nie dają najmniejszego #!$%@? o jakiekolwiek ideologie, a jedynym powodem dla którego powstają takie reklamy jest to, że ktoś kiedyś w dziale marketingu pomyślał sobie: hej, może gdybyśmy zaadresowali nasz produkt także do mniejszości, przyniosłoby
@jonsson: kiedyś to były filmy, teraz to nie ma filmów, uwielbiam takie #!$%@? xD Polecam przypomnieć sobie kilka innych hitów z 1997, takich jak Anaconda, Volcano czy Batman&Robin, a później wybrać się do kina na pokaz Kinfe out albo The Lighthouse i samemu zdecydować co jest lepsze
@Wykopaliskasz: Jest wiele metod projektowania origami, ale ta stosowana przez Langa opiera się na 3 zasadniczych krokach. Na początku bierzesz rzeczywisty obiekt i starasz się go przedstawić jako tzw stick figure, czyli model w którym widoczne są wszystkie wystające elementy, czyli w przypadku cykady będą to powiedzmy 3 pary odnóży i para skrzydeł. Ten początkowy model stanowi tylko schemat końcowego modelu, ale ważne jest w nim to, aby poszczególne elementy łączyły
@TitanusRex: Disney to przy Chinach jakaśtam mała firemka zajmująca się produkcją zabawek w porównaniu do drugiej największej gospodarki świata xD Aktywa myszki to niecałe 100 mld dolarów, PKB Chin wynosi jakieś 250 razy tyle xDDD ,,Mickey ma Star Warsy i Marvella a nawet National Geographic" xDDDDDDDDD
@drzuo: Siłą walki w Dark Souls jest jej wysoki, ale (na ogół) sprawiedliwy poziom trudności, który wynika z konieczności nauczenia się wzorów ataku każdego przeciwnika z osobna i stosowania odpowiedniego timingu uników. Walka w Wiedźminie 3 jest ładna i ma fajny flow, jest też możliwość wzbogacenia jej korzystając z petard czy znaków, ale sam system jest strasznie płytki i niezbalansowany. Masz dużo więcej czasu na wykonanie uniku i w dodatku możesz
@drzuo: Ja #!$%@?ę, kolejny z tych który wyciąga pojedyncze przykłady z gry żeby wykazać, że poziom trudności w soulsach jest " niesprawiedliwy". Pod tym względem DSy są jednymi z najlepiej zaprojektowanych gier, bo praktycznie KAŻDY atak KAŻDEGO przeciwnika da się przewidzieć i uniknąć, dlatego speedrunnerzy potrafią przejść każdą z tych gier bez śmierci, a nawet otrzymywania obrażeń- dlatego że system walki jest sprawiedliwy- uczciwie sygnalizuje ataki każdego wroga i daje szansę
Eksploracja kosmosu jest super, ale na chwilę obecną raczej nie ma większego sensu budować stacji kosmicznej ze sztucznym ciążeniem, z tego prostego powodu że głównym atutem obecnych stacji kosmicznych jest możliwość przeprowadzania badań w stanie nieważkości xD
@cruc: A nawet jeśli to co xD Czy wy na serio tak paranoicznie boicie się gejów i/lub czarnych, że musicie o tym pisać pod każdym newsem o nowej produkcji Netfliksa?
@housky: Kurła bo kiedyś to było kino, teraz to nie ma kina xD Wiadomo że każde nowe podejście do starego cyklu przez innych ludzi musi się skończyć gniotem, patrz np Blade Runner 2049