Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko218
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Rozenkranc

Rozenkranc

Dołączył 9 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 10235
  • Znaleziska 10134
  • Mikroblog 101
  • Obserwujący 16
  • Obserwowane 1

504

Skandaliczne słowa dyrektora Centrum Wiesenthala. Zuroff: Wielu Polaków...

Pokaż treści 18+

Skandaliczne słowa dyrektora Centrum Wiesenthala. Zuroff: Wielu Polaków...

Dyrektor Efraim Zuroff: "Wielu Polaków odegrało rolę w Holokauście". Zapytany o Żydów, którzy popełniali zbrodnie na Polakach przekonywał, że będąc komunistami wyparli się swojej żydowskości: "popełnili te zbrodnie jako komuniści" XD

msqs1911
z
wpolityce.pl
dodany: 02.02.2018, 21:06:05
  • 229
  • #
    zydowskalogika
  • #
    zydzi
  • #
    polityka
Rozenkranc
Rozenkranc 05.02.2018, 21:06:34
  • 0
@kobenhavn: Właśnie ogarniam. Żyd to członek narodu, żyd to ktoś wyznania mojżeszowego, Izraelita zaś to obywatel państwa Izrael.

Problem tylko w tym, że przed 1947 nie było różnicy między żydem a Żydem. Zwyczajnie "naród wybrany" jako-taki nie był wyodrębniony od "wyznania starozakonnego". Naród i wiara były ze sobą zwyczajnie zespolone.
Rozenkranc
Rozenkranc 05.02.2018, 21:20:40
  • 0
@kobenhavn: A tak gdzieś napisałem? No wiesz, że przed 1947 nie pisało się "Żyd"? O ile się orientuję nie żyjemy przed 1947 rokiem i dlatego obecnie pisanie Żyd o czasach przed 1947 jest zwyczajnie bez sensu.

Idea narodu jest stosunkowo nowa. Można ją liczyć od... powiedzmy Rewolucji Francuskiej. Wcześniej takie pojęcie zwyczajnie było równie istotne co np. nazwisko panieńskie matki. Zwyczajnie nie miało większego znaczenia (choć obecnie ma).

Przed 1947
Rozenkranc
Rozenkranc 05.02.2018, 21:45:56
  • 0
@kobenhavn: To ja poproszę o miejsce w którym pisałem, że przed 1947 "żyd" pisało się jakąkolwiek literą. :>
Rozenkranc
Rozenkranc 05.02.2018, 21:52:35
  • 0
@kobenhavn: Nie widzę tam 1947. Nie widzę tam też nic na temat pisowni "żyd" przed 1947 rokiem.
Rozenkranc
Rozenkranc 05.02.2018, 22:01:39
  • 0
@kobenhavn: Źródła czego? Że nie pisano "Żyd" przed 1947? Przecież tego nie twierdzę. To co twierdzę to to, że obecnie pisanie "Żyd" o ludziach z czasów wojny jest pozbawione sensu, gdyż pojęcia "narodu żydowskiego" przed 1947 było pozbawione sensu, gdyż nie istniało państwo Izrael.

Nie istniało także pojęcie "narodu żydowskiego" w dzisiejszym rozumieniu. Żydem był każdy wyznania mojżeszowego i każdy, którego matka była tego wyznania.
Rozenkranc
Rozenkranc 05.02.2018, 22:12:49
  • 0
@kobenhavn:

twierdziłeś tak w kilku swoich komentarzach wiec poproszę o zrodlo.


Nie - to Twoje urojenia. Pisałem o tym, że nie ma sensu pisać o "Żydach" przed 1947 rokiem, gdyż pojęcie "narodu żydowskiego" było utożsamiane z
Rozenkranc
Rozenkranc 05.02.2018, 22:34:15
  • 0
@kobenhavn: Skoro nalegasz:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Nar%C3%B3d
http://www.wosna5.pl/pojecie_narodu_i_czynniki_narodowotworcze

W szczególności chodzi o "terytorium".
Rozenkranc
Rozenkranc 05.02.2018, 22:41:42
  • 0
@kobenhavn: To, że pisano, przed 1947 rokiem, "Żyd" małą literą to Twoje urojenia - nigdy tego nie twierdziłem. Jeżeli nie rozumiesz słowa pisanego to tego problemu nie rozwiążę, bo już Ci wyjaśniałem co znaczy ten cytat który ustawicznie wklejasz. Nie rozwiążę także Twojego problemu z nieumiejętnością obsługi iPhone i braku znajomości jego "narowów". W szczególności gdy chodzi o polskie znaki.
Rozenkranc
Rozenkranc 05.02.2018, 23:00:12
  • 0
@kobenhavn: Pisano zarówno "Żyd", jak i "żyd". Stosowano ten zapis zamiennie. Co więcej - przed 1936 był w tym temacie już kompletny rozgardiasz! :D

Problem w tym, że nie żyjemy przed 1947 rokiem.
Rozenkranc
Rozenkranc 05.02.2018, 23:12:17
  • 0
@kobenhavn: Tak - nie miała podstaw. O ile nadal żyjemy przed 1947 rokiem. :D
Rozenkranc
Rozenkranc 05.02.2018, 23:27:04
  • 1
@kobenhavn: To, że nie żyjemy przed 1947 rokiem. Widać nie jest to dla Ciebie oczywiste. Przy okazji sprawdzam, czy umiesz wiązać zdania w większe konstrukcje.
Rozenkranc
Rozenkranc 05.02.2018, 23:42:36
  • 1
@kobenhavn:

czego nie rozumiesz?


Tego, że piszesz publicznie pod wpływem alko. I może tego, że nie rozumiesz słowa pisanego.

Dla moich słów nie ma najmniejszego znaczenia jak pisano przed 1947. Głównie z racji tego, że nie żyjemy przed 1947. Moja uwaga nie tyczyła słów napisanych przed 1947. To Twój chochoł. Walcz z nim dzielnie.
Rozenkranc
Rozenkranc 09.02.2018, 22:05:30
  • 0
@kobenhavn: Ale czego nie rozumiesz w sformułowaniu które ciągle cytujesz? Tam nie ma nic na temat pisania o żydach przed 1947 rokiem. Tam jest mowa o pisaniu o żydach przed 1947 rokiem. Wiesz o tym, że szyk zdania może powodować zmianę sensu wypowiedzi?

Nie wiem - co prawda słyszałem tezy, że ciąża obniża IQ, ale nie sądziłem, że może mieć to umocowanie w rzeczywistości. Obecnie najwidoczniej starasz się mnie przekonać,
Rozenkranc
Rozenkranc 09.02.2018, 22:17:06
  • 0
@kobenhavn: :) Jak zwykle merytorycznie. :)
Rozenkranc
Rozenkranc 09.02.2018, 22:22:39
  • 0
@kobenhavn: Czyli nadal starasz się mnie przekonać, że teza o tym, że kobieta w ciąży traci na IQ ma oparcie w rzeczywistości. Dobrze Ci idzie.
Rozenkranc
Rozenkranc 09.02.2018, 22:29:05
  • 0
@kobenhavn: No właśnie - prześledź historię swoich wypocin... :> Lekarzu - lecz się sam. :>
Rozenkranc
Rozenkranc 09.02.2018, 22:38:13
  • -1
@kobenhavn: Jakim "WAM"? Słuchaj dziewuszko - to, że myślisz, że nasze wypociny ktokolwiek śledzi świadczy wyłącznie o Twoim zapotrzebowaniu na atencję.

Kuźwa! Nikt, od paru dni, nawet tu nie zagląda! Jedynym odbiorcą Twojego "wykwitu intelektualnego" jestem ja!

Co więcej! Te niedobitki, którym nudzi się na tyle aby tu zaglądać, to mi przyznają rację. O ile w ogóle chce im się cokolwiek
Rozenkranc
Rozenkranc 09.02.2018, 22:46:06
  • -1
@kobenhavn: Ty potrzebujesz uwagi. Nie wiem dlaczego? Może mąż przestał się Tobą interesować od czasu gdy zaszłaś w ciążę?

Gdybyś nie potrzebowała uwagi to byś nie pisała "nam". Sądzę iż potrzebujesz myśleć, że kogoś jeszcze na tym świecie obchodzisz.

A sam jestem zwyczajnie kulturalny - gdy ktoś mnie woła to zwykle
Rozenkranc
Rozenkranc 09.02.2018, 23:05:44
  • -1
@kobenhavn: "Nam" bo myślisz, że ktoś naprawdę to czyta. :) Zaś Twoim problemem jest to, że zwyczajnie nie możesz uwierzyć, że ktoś mający odmienną opinię od Ciebie nie jest automatycznie od Ciebie gorszy. I to pod każdym względem. :>
Rozenkranc
Rozenkranc 09.02.2018, 23:14:27
  • -1
@kobenhavn: Nie. "Nam" bo argumentum ad populum. Zwyczajnie masz nadzieję iż ktokolwiek podziela Twoją opinię.

Czy masz jeszcze jakies watpliwości?


Tak. Odnośnie tego czy nie masz autyzmu większego niż ja. Nic co o mnie napisałaś nie można uznać za komplement, lub choćby wypowiedź neutralną. Od samego początku nieudolnie próbujesz mnie "zgnoić". Nieudolnie, bo zwyczajnie zbyt wiele razy widywałem podobne, zadufane w sobie panny, aby się tym w najmniejszym stopniu
Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 23:20:32
  • -1
@kobenhavn:

jesli moje pisanie o tobie cie razi


Chyba już Ci pisałem o tym, że mam je gdzieś?
Rozenkranc
Rozenkranc 11.02.2018, 22:00:08
  • -1
@kobenhavn:

i widzialam wiecej swiata przez jeden rok niz ty przez całe zycie:) i


Pozwolę sobie zastrzec opinię odrębną.
Rozenkranc
Rozenkranc 11.02.2018, 22:18:48
  • -1
@kobenhavn: Proszę bardzo. A teraz poproszę o prośbę o potwierdzenie przyjęcia przez US, poświadczone notarialnie zeznania księdza i cokolwiek tam sobie wymyślisz aby tylko nie musieć przyznać przed samą sobą, że taki "wieśniak" (co najwyżej z wykształceniem średnim) bez wyjechania z Polski mógł tyle zarobić. :>
Rozenkranc - @kobenhavn: Proszę bardzo. A teraz poproszę o prośbę o potwierdzenie prz...

źródło: comment_YvndeN4xjptmXfH4SPmeeQCnHMCS8OmP.jpg

Pobierz
Rozenkranc
Rozenkranc 11.02.2018, 22:27:18
  • 0
@kobenhavn:

odnosnie twojego członkostwa to ja mam kartę ktora pozwala mi na wejścia do wszystkich VIP lounge na lotniskach (priority pass mastercard:)


Ale to Twój mastercard, za który sama płacisz. Ja płacę ze bilety mojej rodziny milami, które wylatałem za cudze pieniądze.
Rozenkranc
Rozenkranc 11.02.2018, 22:37:45
  • 0
@kobenhavn:

wiec kto jest frajerem?


Ty? :> I jak - porozmawiamy o moim PIT? Czy już temat jest passe i więcej "nie masz z tym problemu"? No wiesz - tak samo jak moje zdjęcia z Doha, które raczyłaś wyłącznie zminusować?
Rozenkranc
Rozenkranc 11.02.2018, 22:46:08
  • 0
@kobenhavn: Tak samo jak Twoje screenshoty mogą być fragmentami filmów innych ludzi, a "gold" z hotels.com (poważnie używasz tego guana?) można spreparować w 4 minuty! :D

Właśnie dlatego pytałem Cię o szczegóły z Doha, a nie o fotki! Bo to dość wredne miejsce - nie ma streetview! Dlatego też wiem, że w Doha to mogłaś być najwyżej przejazdem! :D W życiu tam nie mogłaś pracować! :D Po to były moje ewidentnie
Rozenkranc
Rozenkranc 11.02.2018, 22:58:43
  • 0
@kobenhavn:

ludzie, ktorych znam, ktorzy tyle zarabiaja


A mieszkają w Polsce?
Rozenkranc
Rozenkranc 11.02.2018, 23:15:43
  • 0
@kobenhavn:

i zdjecia i jeszcze opisalam ci miejsce:) mowie:)


Ale mój PIT już wiarygodny nie jest. :D I nie - nie opisałaś miejsca. Napisałaś co zjadłaś, a co można zjeść na ulicy dowolnego miasta na świecie. Twój opis w najmniejszym stopniu nie pokrywał się z opisem czegokolwiek w okolicy. Jak nie wierzysz to sama sprawdź
Rozenkranc
Rozenkranc 11.02.2018, 23:28:08
  • 0
@kobenhavn:

w czasie haloween


Od kiedy haloween jest w listopadzie?
Rozenkranc
Rozenkranc 11.02.2018, 23:30:02
  • 0
@kobenhavn:

wiec jak ktos chce sie przylaczyc to zawsze fajnie.


Wybacz - nie czuję wewnętrznej potrzeby aby dawać Ci pieniądze abyś uczyła kogokolwiek bezużytecznych rzeczy. :> Wolę swoje pieniądze przekazywać dzieciom, które tego potrzebują.
Rozenkranc
Rozenkranc 11.02.2018, 23:38:19
  • 0
@kobenhavn: Od kiedy w czteropaku jest 8 piw? To po pierwsze. Po drugie - nie pij tyle - w ciąży to niewskazane. Pomieszałaś główne wejście do Tivoli z wyjściem z dworca. Takich rzeczy nie robi się na trzeźwo. No chyba, że poczucie własnej niesamowitości wywołuje u Ciebie nieodwracalne zmiany w mózgu.

W danii nie mamy czegos takiego jak pit a z podatku rozliczamy sie online. jesli niczego nie odliczasz to
Rozenkranc
Rozenkranc 11.02.2018, 23:40:57
  • 0
@kobenhavn:

: to w takim razie ja zjechalam tam winda widmo:D i zjazd na -1 prosto z tego placu ( chodnik w dol pod ziemie) tez byl nieistniejacy :D:D:D wiec jednak musisz tam pojechac i odswiezyc informacje.


Najwyraźniej. Bo tam nie było żadnego parkingu podziemnego. Nie wiem gdzie byłaś, ale z pewnością nie
Rozenkranc
Rozenkranc 11.02.2018, 23:45:31
  • 0
@kobenhavn:

kilak pierwszych dni listopada


Acha. A co się dzieje później z Tivoli?
Rozenkranc
Rozenkranc 11.02.2018, 23:50:59
  • 0
@kobenhavn:

to mozemy zmienic karte podatkowa


Ale, tak generalnie, to zdajesz sobie sprawę z istnienia czegoś takiego jak
Rozenkranc
Rozenkranc 11.02.2018, 23:55:30
  • 0
@kobenhavn: O kurcze. To zaraz się okaże, że uczycie ich ES6 i TypeScript i w ogóle czegokolwiek, a w ogóle to robią przy Wiedźminie 4. :D

Weź przestań gonić głodne kawałki. :D

I tak - Tivoli ma przerwy! :D Właśnie o to chodziło!
Rozenkranc
Rozenkranc 11.02.2018, 23:56:24
  • 0
@kobenhavn: Nie - chodziło mi o wyjście z dworca głównego. Pytanie o główne wejście do Tivoli dotyczyło czego innego.
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 22:11:25
  • 0
@kobenhavn: Kuźwa! Ależ musiałem Cię wmurwić, że tyle komentarzy wyprodukowałaś! :D

Dobre dziecko... Mam kompletnie gdzieś Ciebie, Twojego męża (solidne Beta Male jak sądzę :D). Mam też gdzieś to, że nie specjalnie już ogarniasz język polski! :D

Dobrze Ci się żyje w Danii? To fajnie! :D Nie zmienia to jednak tego, że najprawdopodobniej i tak zarabiam lepiej niż Twój Beta Male Provider! :D Bo 1,2 miliona koron nie jest "przeciętną zarobków". :D
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 22:23:05
  • 0
@kobenhavn:

ale odnosnie PITu to go nie mamy ;)


To powiedz mi - co potwierdzasz w internetowym
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 22:26:34
  • 0
@kobenhavn:

~8k euro miesięcznie :) = 33 335 pln miesięcznie * 12 miesięcy = 400 020 :) tak wiec bycie „średnim programista” to 400tysiecy pln rocznie w Danii.


400 KPLN to około 800 K koron. Brakuje Ci 1/3 do moich zarobków. Co miałaś z matematyki w podstawówce? I pamiętaj, że kolesie, których uczysz powinni zarabiać około 2,5 miliona koron rocznie. Ilu ich jest?

Dziecko - zwyczajnie nie potrafisz przyjąć do
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 22:33:43
  • 0
@kobenhavn:

No to jednak musiałam zjeżdżać winda widmo :)
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 22:35:49
  • 0
@kobenhavn: Jak dobry zarabia 800k to wciąż potrzebujesz 50% jego zarobków aby osiągnąć mój poziom. :> Naturalnie przy Twojej znajomości matematyki. ;)

I jestem przekonany, że Twój mąż w najlepszym wypadku zarabia okolice tego co ja. Akurat z tego względu, że moje zarobki to generalnie średnia światowa.
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 22:44:00
  • 0
@kobenhavn:

W pl dalej te druki funkcjonują :)


I co z tego? PIT funkcjonuje w Danii. Sposób jego rozliczania jest bez
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 22:50:23
  • 0
@kobenhavn: 800 K PLN to około 200 K USD. To powyżej średniej zarobków programistów w USA. Dlatego zwyczajnie sądzę, że byłaś "chumanistom".

Nawet kręcenie bajek powinno znać kres.

Moje zarobki, "w tym kraju", są wyższe od średniej "seniora" w USA. Tak - wyśrubowałem je pracując przez lata w korpo i przynosząc korpo kasę (i wyłącznie dlatego tyle
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 22:55:07
  • 0
@kobenhavn:

z tego placu jest niewidoczny itp.:)


Naprawdę starasz się mi udowodnić, że nie umiesz już czytać po
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 23:02:13
  • 0
@kobenhavn: Ależ lubisz sobie masować ego. Nie zmienia to tego, że jego maks to moje okolice płacowe. Tak po prostu. I to pomimo tego, że sam nie musiałem szukać "swojego miejsca na ziemi". :>
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 23:04:49
  • 0
@kobenhavn: Myślę, że odnośnie czytelnictwa masz taką samą rację jak odnośnie zarobków Twojego męża. Zwyczajnie lubisz myśleć o sobie jako o osobie, która dużo czyta (bo "tak robią ludzie na poziomie"). Sam, pomimo, że sporo czytam (w samolotach książek nie trzeba wyłączać podczas startu i lądowania) to nawet nie wiem ile książek przeczytałem ani 2016, ani w 2017. Zwyczajnie tracę rachubę. :>
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 23:06:41
  • 0
@kobenhavn: Nie ubędzie. Tym bardziej, że zwyczajnie kłamiesz:

http://checkinprice.com/average-minimum-salary-copenhagen-denmark/

:)

A teraz napisz, że chodziło Ci o IT, a w ogóle to mam się zamknąć, bo jestem burakiem. :D
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 23:08:21
  • 0
@kobenhavn: Dziękuję - wolę książki. Mam duży dom - mam gdzie je trzymać. :> No wiesz - jak się mieszka na wiosze to i ceny nieruchomości są niższe. :>
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 23:15:20
  • 0
@kobenhavn: No. 3K USD after tax. To daje pełne 36K USD after tax rocznie. To zaś rocznie daje (a niech stracę). 150K PLN after tax. Rocznie.

Wkleiłem Ci swój PIT. Weź sobie kalkulatorek i wylicz ile "after tax" mi zostało.

Ty naprawdę nie potrafisz liczyć.
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 23:20:29
  • 0
@kobenhavn:

pokaz zdjecie tej twojej biblioteki skoro tak duzo czytasz :)


Ale po co? Przecież i tak stwierdzisz, że to niewiarygodne. Tak samo jak mój
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 23:21:18
  • 0
@kobenhavn: Mhm. Możesz zdradzić od kiedy ponad 50% to "trochę"? :D Chętnie też poznam źródło rewelacji, z których wynika, że średnia płaca duńskiego programisty to okolice 120K USD brutto. :)
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 23:29:05
  • 0
średnia praca programisty w dk to 8k euro (brutto)


@kobenhavn: Interesujące. Poproszę o źródło. :>

To po pierwsze. Po drugie - uświadamiam, że "after tax" oznacza po opodatkowaniu. To zaś oznacza, że progi podatkowe nie mają najmniejszego znaczenia. A teraz przejrzyj co pisałaś wcześniej. :>

Powiedz mi - w jaki sposób mam traktować Cię poważnie?
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 23:30:19
  • 0
@kobenhavn:

dunska strona statystyczna :) - znajdziesz tam prawdziwe dane :)


Poważnie? No to na google.com znajdziesz informacje, że się mylisz. :>

Kuźwa - czy naprawdę muszę na wypoku spotykać samych potłuków, którzy opierają się na wyszukiwarkach aby popychać swoją narrację o świecie?
Rozenkranc
Rozenkranc 14.02.2018, 21:45:22
  • 0
@kobenhavn: Nie dość, że dostałaś ponownie piany, która przesłoniła Ci wzrok, ale za to wymusza generowanie wielu komentarzy, to nadal nie ogarnęłaś czym jest zwrot "after tax". :>

I wróć sobie do skanu z mojego PIT (no wiesz - tego czego nie ma w Danii :D) tam masz podaną kwotę brutto i kwotę odprowadzonych podatków. To z grubsza da Ci perspektywę. :D Albo i nie, bo najwyraźniej nie ogarniasz tego,
Rozenkranc
Rozenkranc 17.02.2018, 21:02:02
  • 0
@kobenhavn: Naucz się co oznacza "after tax". Może wtedy zrozumiesz resztę. Choć wątpię. To wymagałoby czegoś więcej niż samozadowolenia... Reszty nie chce mi się już tłumaczyć. Naprawdę masz zbytnio wybujałe pojęcie o sobie panno spod Sanoka. Nawet jeżeli nadal nie wiesz gdzie ów Sanok leży. :>

@kurczok: Widzisz - nie umiesz edytować komentarzy i dostałeś od @kobenhavn minusa. :)

A zadłużanie się jest (obecnie) bardzo dobre. Zwyczajnie
Rozenkranc
Rozenkranc 17.02.2018, 21:05:56
  • 0
@kurczok: Aby @kobenhavn wiedziała, że nie piszesz o niej. :)
Rozenkranc
Rozenkranc 17.02.2018, 21:08:35
  • 0
@kurczok: No to sorry - coś najwidoczniej przegapiłem. :)
Rozenkranc
Rozenkranc 17.02.2018, 21:13:42
  • 0
@kobenhavn:

After tax to po podatku i w zależności w jakim kraju odprowadzasz podatek to moze byc on większy albo mniejszy i kiedy rozmawiamy o zarobkach to łatwiej jest rozmawiac o nich przed podatkiem niz po.


Dokładnie - link, którego już nawet nie pamiętasz, tyczył płac w Danii po opodatkowaniu, a to oznacza, że poziom opodatkowania nie ma najmniejszego znaczenia. I Twój komfort rozmowy nie
Rozenkranc
Rozenkranc 17.02.2018, 21:14:47
  • 0
@kobenhavn: Pomijając to, że @kurczok właśnie się tego wypiera to weź wydaj z siebie potomstwo bo z Twoich postów wynika, że współdzielicie mózg i pewnie przez to IQ ulega uśrednieniu. :>
Rozenkranc
Rozenkranc 17.02.2018, 21:17:48
  • 0
@kobenhavn: Słuchaj - s--s do trzeciego trymestru jest w pełni bezpieczny dla dziecka. Poproś męża, co by Cię przeleciał, bo pomijając inwektywy nic nie wnosisz do rozmowy. No chyba, że chcesz mnie przekonać, że nie umiesz liczyć.
Rozenkranc
Rozenkranc 17.02.2018, 21:19:53
  • 0
@kurczok: O kurcze! :D Faktycznie! :D Teraz się zastanawiam skąd go wziąłem! :D
Rozenkranc
Rozenkranc 17.02.2018, 21:24:29
  • 0
@kobenhavn: Dobra - rozumiem, że potrzebujesz sobie pojojczyć - dawaj dalej. Kobietom w ciąży trzeba pomagać. :)

@kurczok: Wiesz co jest ciekawe? Że wziąłem to z papierów. :) I najzabawniejsze jest to, że odprowadzony podatek się zgadza! :D Kurcze... Chyba złożę jakąś korektę zeznania za 2016! :D
Rozenkranc
Rozenkranc 17.02.2018, 21:28:02
  • 0
@kobenhavn: Weź poproś męża. :> Ty twierdziłaś, że jest nieprawdziwy ze względu na to, że "mogłem go sobie zrobić w programie internetowym". :D Nawet nie zauważyłeś problemu z ilością liczb! :D
Rozenkranc
Rozenkranc 17.02.2018, 21:30:00
  • -1
@kobenhavn: A Ty współdzielisz IQ z płodem. :D Jak już tak sobie słodzimy. :D Nawet nie zauważyłaś niepoprawnej ilości cyfr. :D
Rozenkranc
Rozenkranc 17.02.2018, 21:30:56
  • -1
@kurczok: Ale ja je poddaję w wątpliwość! :D I chyba jednak w poniedziałek będę robił korektę. :D
Rozenkranc
Rozenkranc 17.02.2018, 21:33:14
  • -1
@kobenhavn: O moim picie napisałaś, że nie wierzysz w niego dlatego, że "mógł być wypełniony", a nie ze względu na to, że zawiera ewidentną bzdurę! :D
Rozenkranc
Rozenkranc 17.02.2018, 21:35:02
  • -1
twoj pit moze byc rownie dobrze wyplenionym wzorem z internetu:) patrze, ze tu pelno tego:) :D lol :D


@kobenhavn: To napisałaś! :D Nie ma nic na temat problemu z wyliczeniami! :D
Rozenkranc
Rozenkranc 17.02.2018, 21:39:02
  • 0
@kurczok: No - nie zauważyłem. :) Homo sum, humani nihil a me alienum puto. Głównie właśnie dlatego nie chcę narzucać swoich poglądów jako prawa. :)

@kobenhavn: Nie - napisałaś, że w niego nie wierzysz, bo "mógł być wypełniony wzorem z Internetu". Innymi słowy - treść dla Ciebie nie miała najmniejszego znaczenia. :)
Rozenkranc
Rozenkranc 17.02.2018, 21:40:43
  • 0
@kobenhavn: Ale wiesz czym jest "korekta zeznania podatkowego"? :> A wiesz o tym, że jeżeli samemu je składasz, to nie podlegasz karze? @kurczok ma u mnie browara.
Rozenkranc
Rozenkranc 17.02.2018, 21:43:34
  • 0
@kobenhavn: W takim razie jesteś jeszcze większym nieudacznikiem, ponieważ tego nie zauważyłaś. :>
Rozenkranc
Rozenkranc 17.02.2018, 21:47:53
  • 0
@kobenhavn: Rozumiem, że kobiety nie akceptują swojego wieku, ale naprawdę nie musisz udawać dwunastolatki. :)

Pomijam taki "detal", że Twoje "dane odnośnie płac w Danii" to wskazanie na duński "GUS". Nie na konkretne informacje, lecz na "weź sobie znajdź".

Załóżmy zatem, że piszesz prawdę zamiast konfabulować - poproszę o dane z duńskiego urzędu statystycznego, że przeciętne wynagrodzenie w IT w Danii wynosi milion koron. Tak na początek.
Rozenkranc
Rozenkranc 17.02.2018, 21:49:04
  • 0
@kurczok: Etat. Kiepsko kontrolowane. Jak będziesz to rzuć PW - z chęcią wypiję.

1215

Roszczeniowość młodych kobiet jest krytykowana przez psychologów

Roszczeniowość młodych kobiet jest krytykowana przez psychologów

Chciałabym, żeby był wysoki, miał niebieskie oczy, był wysportowany. Do tego miły, czuły i romantyczny. No i żeby zarabiał co najmniej 5 tysięcy. Czy to wciąż poszukiwania drugiej połówki, czy wybór towaru z katalogu? Psychologowie mają poważne wątpliwości. Mężczyzna zaczyna się od 180 cm?

konto usunięte
z
bezprawnik.pl
dodany: 14.02.2018, 07:19:18
  • 746
  • #
    polska
  • #
    psychologia
  • #
    ciekawostki
Rozenkranc
Rozenkranc 14.02.2018, 22:02:47
  • 4
@Maelstrom94: No. Ale kobieta już nie ma robić kanapki, bo jest wolna i wyzwolona i samodzielna i w ogóle potrzebuje mężczyzny tak jak ryba potrzebuje roweru! :)
Rozenkranc
Rozenkranc 14.02.2018, 22:03:39
  • 3
@Piasqun: Wyluzuj cumplu. Czas działa na Twoją korzyść.
Rozenkranc
Rozenkranc 14.02.2018, 22:05:22
  • 1
@Ziomalina: @abstrakcyjna0: Nie Idę o zakład, że niemal 100% mężczyzn spotkała na swojej drodze kobiety jak z artykułu. Możliwe, że to nie Wy, ale one naprawdę istnieją.
Rozenkranc
Rozenkranc 14.02.2018, 22:07:34
  • 2
@zigibombes: Nie. Kobiety szukają najlepszego samca który "ma potencjał" na najlepszą kasę. Inaczej biedny student nie miałby szansy na s--s z powodu istnienia Williama Gatesa III. :>
Rozenkranc
Rozenkranc 14.02.2018, 22:08:53
  • 0
@q923: Nope. A poza tym - zostań bi - zwiększysz swoje szanse na s--s podwójnie. :>
Rozenkranc
Rozenkranc 14.02.2018, 22:09:18
  • 0
@wybitny_analityk: Tak. Jeżeli się pod uwagę ile ona zarabia. :>
Rozenkranc
Rozenkranc 14.02.2018, 22:10:29
  • 1
@Amayor: Ale właśnie chodzi o to, że one nie mogą znaleźć faceta! :D Na tym właśnie polega śmieszność tej sytuacji! :D
Rozenkranc
Rozenkranc 14.02.2018, 22:13:25
  • 1
@artpop:

uprawiają s--s z przyjemności?


Ty antyfeministo! Już Andrea Dworkin (znana feministka 40 lat temu) twierdziła, że każdy przypadek heteroseksualnego seksu to g---t! :D
Rozenkranc
Rozenkranc 14.02.2018, 22:14:25
  • 0
@LeniwiecPracoholik: ...i dlatego kobiety nie mogą, z własnej woli, być "grid girls". :D No bo w końcu "kogo to obchodzi". :D
Rozenkranc
Rozenkranc 15.02.2018, 22:19:40
  • 1
@Ziomalina: No. Tylko jakoś tak się składa, że tych łyżek jest na tyle dużo, że każdy ma szanse się na nie załapać. :D
Rozenkranc
Rozenkranc 15.02.2018, 22:20:59
  • 2
@Maelstrom94: Sam obstawiam, że prędzej zostaniemy zastąpieni przez kultury, które zwyczajnie nie przejmują się "babskimi fanaberiami". No wiesz - muzułmanie, Chińczycy, Afrykanie. Jest wybór. :>
Rozenkranc
Rozenkranc 15.02.2018, 22:21:57
  • 0
@robertK: 20% to aseksualni?
Rozenkranc
Rozenkranc 17.02.2018, 20:53:59
  • 1
@Maelstrom94: Istnieje - nazywa się "budynek o wysokości ponad 8 pięter". Zacznij od siebie? :>

Cytując: "Nim zaczniesz robić globalną rewolucję - posprzątaj swój pokój". :>
Rozenkranc
Rozenkranc 17.02.2018, 21:42:39
  • 0
@Maelstrom94: Masz taki mały, indywidualny guzik - "save the planet - kill yourself".

324

Wzrost poziomu wód na świecie przyspiesza

Wzrost poziomu wód na świecie przyspiesza

Przyspieszenie, najprawdopodobniej spowodowane zwiększonym topnieniem lodowców na Grenlandii i Antarktydzie, może potencjalnie podwoić całkowity wzrost poziomu mórz i oceanów przewidywany do 2100 roku w porównaniu z poprzednimi prognozami zakładającymi stałe tempo podnoszenia się poziomu wód

konto usunięte
z
kosmicznapropaganda.pl
dodany: 14.02.2018, 13:24:53
  • 207
  • #
    nauka
  • #
    nasa
  • #
    kosmicznapropaganda
  • #
    ciekawostki
Rozenkranc
Rozenkranc 14.02.2018, 21:55:54
  • 4
Acha. To kto kłamie? Ten wykop, czy ten, który mówi o tym, że "pierwsze do zalania" wyspy powiększyły powierzchnię?
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Rozenkranc
Rozenkranc 15.02.2018, 22:24:45
  • 0
@robson3: A potrafimy dostrzegać ułomności wnioskowania?

Podpowiadam - kłamali ci, którzy twierdzili, że owe wyspy zatoną jako pierwsze, bo nie uwzględnili wszystkich czynników.

Tak - tej odpowiedzi nie podałem w sugerowanych. :> Taki jakoś złośliwy jestem z natury. :>

3055

NBP wydał prawie 100tys złotych na youtuberów krytykujących kryptowaluty!

NBP wydał prawie 100tys złotych na youtuberów krytykujących kryptowaluty!

NBP wydał 91 221,99 zł na youtuberów i reklamy na facebooku i youtube w kampanii dezinformacyjnej przeciwko kryptowalutom! Gamellon Sp. z o.o- sieć partnerska z którą nawiązał współprace NPB zrzesza miedzy innymi Dubiela który nakręcił słynny film z DubielCoinami  Nie ma więc...

Buszkowo
z
wykop.pl
dodany: 14.02.2018, 18:30:11
  • 249
  • #
    bitcoin
  • #
    kryptowaluty
  • #
    finanse
  • #
    nbp
  • #
    technologia
  • #
    afera
Rozenkranc
Rozenkranc 14.02.2018, 21:54:45
  • 1
I kto by pomyślał, że 100K cebulionów wydanych w Polsce może załamać kursem "cyfrowego złota". :>
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Rozenkranc
Rozenkranc 14.02.2018, 22:05:55
  • 3
@ramolDL: Znak ":>" oznacza ironię. :)

788

Kingdom Come: Deliverance i gównoburza o rasizm i seksizm.

Pokaż treści 18+

Kingdom Come: Deliverance i gównoburza o rasizm i seksizm.

Brak czarnych i nadmiernie patriarchalne społeczeństwo w XV wiecznych Czechach rozzłościły lewicowych żurnalistów recenzujących Kingdom Come: Deliverance. Jest to gra RPG stawiająca na realistyczne odwzorowanie historii, gra miała premierę 13 lutego tego roku.

konto usunięte
z
steemit.com
dodany: 14.02.2018, 07:14:18
  • 171
  • #
    europa
  • #
    4konserwy
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    lewackalogika
  • #
    gry
  • #
    kingdomcomedeliverance
Rozenkranc
Rozenkranc 14.02.2018, 22:00:59
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

976

Szlachetni ludzie ukrywali Żydów (...) ...ale większość Polaków tego nie robiła

Szlachetni ludzie ukrywali Żydów (...) ...ale większość Polaków tego nie robiła

Nowy poziom bestialstwa izraelskich mediów. Promowany na głównej Jerusalem Post blog z tezami od których włosy na głowie stają dęba. Zręczne sofizmaty przenoszące winę z Niemców na Polaków. Wszystko w atmosferze troski o ludzkość i zrozumienie. Ohyda!!!

mis-uszatek-7334
z
wykop.pl
dodany: 14.02.2018, 11:48:52
  • 243
  • #
    polska
  • #
    izrael
  • #
    zydzi
  • #
    polacy
  • #
    2wojnaswiatowa
  • #
    nalkowska
Rozenkranc
Rozenkranc 14.02.2018, 21:57:53
  • 6
No. Nie robiła. Głównie dlatego, że bohaterstwo nie jest normą. A gdyby było normą, to nie byłoby bohaterstwem (tylko normalnym zachowaniem).
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

462

Stypendium tylko dla „praktykujących katolików”

Stypendium tylko dla „praktykujących katolików”

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ufundował stypendium, które będą mogli otrzymać tylko „praktykujący katolicy”. Wywołało ono spore kontrowersje, z których uczelnia się teraz tłumaczy.

L3stko
z
wiadomosci.radiozet.pl
dodany: 09.02.2018, 08:21:20
  • 355
  • #
    polska
  • #
    studbaza
  • #
    katolicyzm
  • #
    ciekawostki
  • #
    pieniadze
  • #
    uam
Rozenkranc
Rozenkranc 09.02.2018, 22:57:48
  • -1
@Bellie: Czekaj... czekaj... jak to szło... "Prywatna firma"? No to tutaj jest "prywatna fundacja".

Jak Ci się nie podoba to idź też krzyczeć, że "szkolenia dla kobiet" to dyskryminacja. :>
Rozenkranc
Rozenkranc 09.02.2018, 22:59:46
  • 0
@wesoly_urolog: Głowa Cię czasem nie boli? A co sprzedawcę interesuje kto wydaje pieniądze i jakie warunki ma spełniać beneficjent?

Znaczy się popierasz tych, którzy twierdzą, że nie powinno być stypendiów wyłącznie dla kobiet? :>
Rozenkranc
Rozenkranc 09.02.2018, 23:00:41
  • 0
@biliard: No ja jestem przykładem Twojego wyobrażenia o "hipokrytach". Mam kompletnie gdzieś gdzie ktoś ładuje swoje prywatne pieniądze.
Rozenkranc
Rozenkranc 09.02.2018, 23:02:12
  • 0
@LubieRZca: Nope. No chyba że fundacja ta w 100% należy do miasta. :)
Rozenkranc
Rozenkranc 09.02.2018, 23:21:15
  • -1
@wesoly_urolog: A niby dlaczego? I dlaczego tylko z organizacjami religijnymi?

Nie wiem jak obecnie, ale te parę lat temu jak najbardziej istniały stypendia dla żydów (fundowane przez Izrael) chcących w Polsce pisać np. na temat chasydyzmu na Śląsku.

To akurat wiem, bo te głupie 25 lat temu znałem jednego beneficjenta tych studiów - przywoził bardzo dobrą wódkę do akademika. Spoko kolo. Wszyscy okoliczni antysemici nie daliby mu zrobić krzywdy bo
Rozenkranc
Rozenkranc 09.02.2018, 23:22:34
  • -1
@madeinkrakow: A co myślisz o "wtorkach tylko dla kobiet"? :D
Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 23:22:53
  • 0
@madeinkrakow: No. Mamy problem. :)
Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 23:23:42
  • 0
@Bellie: Nie jestem katolikiem! :D
Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 23:26:10
  • 0
@wesoly_urolog: No to wybacz, że Cię uświadomię, ale w tematach "których nie poruszasz" także istnieją prywatne fundacje, które nie dają kasy za najlepszy esej! :D

No to jak - chcesz zebrać wlepkę "homofoba" i "mizogina"? :D
Rozenkranc
Rozenkranc 11.02.2018, 21:42:34
  • 1
@Bellie: A z jakiego powodu? :D Bo nie pasuję do Twojego "wzorca" bezzębnego Janusza, który w sobotę nap*dala żonę, a w niedzielę idzie do kościoła? :D

Napisałaś:

Typowy katol, wszystkich by uciszał, bo on jest najmądrzejszy... Szkoda, że w testach na inteligencje i wśród laureatów nagrody Nobla tego nie widać. ( ͡°
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 21:56:50
  • 1
@Bellie: Twój pech - mam dwójkę dzieci. :> I idę o zakład, że mam o dwoje dzieci więcej niż Ty. :>

Powiedz - ile już masz kotów? :>

przecież dokładnie to zrobiłeś w poprzednim komentarzu
Rozenkranc
Rozenkranc 14.02.2018, 21:37:06
  • 0
@Bellie:

który zamiast spędzać z nimi czas woli toczyć internetowe wojenki...


Jeżeli próbujesz zmuszać do interakcji dzieci w środku nocy to chyba powinienem zgłosić Cię do MOPS bo to podchodzi pod deprywację sensoryczną!

476

20 wojowników Antify kontra 5 normalnych obywateli (0:1 dla obywateli)

Pokaż treści 18+

20 wojowników Antify kontra 5 normalnych obywateli (0:1 dla obywateli)

Dla niecierpliwych akcja od trzeciej minuty. Jak widać 4 na jednego to ciągle mało...

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 12.02.2018, 14:29:22
  • 116
  • #
    polityka
  • #
    rozrywka
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    antifa
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 21:27:46
  • -3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 21:30:25
  • 0
@Prosument: A dlaczego chcesz ich delegalizować? :D Kuźwa - za dużo humoru masz w życiu? :)
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 21:31:12
  • -1
@Orcioq: Z własnego doświadczenia (jako niemal ex-członek antify) potwierdzam! :D
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 21:32:07
  • 0
@Jan0l: Bo to zwyczajnie część taktyki! Tak samo jak black-blok - masz używać słabości systemu ku własnemu zyskowi!
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 21:33:41
  • 1
@Ranger: Bardzo dobre podejście! Zerwanie kominiarki powoduje, że dany osobnik black-bloku ma się usunąć z pola widzenia innych.

Wiem o tym, bo tak byłem szkolony te głupie 25 lat temu.

Co prawda nigdy nie byłem w Antifie, ale byłem na "stażu kandydackim". :)
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 21:34:45
  • 1
@DolphLundgren: Bo wykorzystujesz słabości systemu - jak wszyscy mają "zasłonięte ryje" to nie sposób identyfikować jednostek. Nie można kogoś aresztować wyłącznie dlatego, że ubiera się na czarno!
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 21:35:20
  • 2
@VanGogh: W mojej opinii to jedyny argument jaki dociera do Antify.
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 21:36:05
  • -1
@piciuuuu: Nie ma cycków, nie widać ryja - zakładam, że to facet. Jestem feministą. :>
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 21:38:35
  • -3
@Primusek: To wyłącznie wynik tego, że psychiatria w USA jest źle opłacana.
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 21:41:44
  • 0
@Dragimir: A po czym poznajesz, że to kobiety? Chcesz powiedzieć, że założyłaś (tak - szare paski na wykopie to kobiety, które sądzą, że dzięki temu unikną zaczepek od "creepy guys"). I nie - Twoja troska aby używać męskich odmian w najmniejszym stopniu mnie nie przekonuje. :)
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 21:45:27
  • 5
@PrzedstawicielKarachan: To tak w ramach uświadamiania "platyny" - "proud boys" chyba są bliżsi anarchizmowi niż katolicyzmowi! :D

Kuźwa... Ale to jest zabawne! Byłem anarchistą w latach osiemdziesiątych. Z "ekstremolewaka" stałem się "prawakiem" i to bez zmiany poglądów! :D

Gavin McInnes jest moim guru! :D
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 21:49:51
  • 3
@chuckmls: Byłem młody i potrzebowałem pieniędzy. ;)

W "okresie przełomu" bycie anarchistą oznaczało zwyczajnie chęć "przebudowy wszystkiego".

Nie chciałeś aby bito kogoś za sam kolor skóry. To (IMHO) całkiem normalne. Więc nap*dalałeś się z tymi, którzy chcieli to robić. No wiesz - aby robić "to co
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 23:09:36
  • -1
@Ion_cannon: Widać wciąż zbyt nisko. ;)

622

Oni Żyją - Matrix lat osiemdziesiątych.

Oni Żyją - Matrix lat osiemdziesiątych.

Jeden z najlepszych filmów, jakie widziałem.Powszechna hipnoza, sztucznie stworzony stan świadomości, elity sterujące masami i konsumpcyjne niewolnictwo. A oto krótki opis: Samotny wędrowiec odkrywa,że światem rządzą istoty przypominające trupy, które można rozpoznać za pomocą specjalnych okularów.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 12.02.2018, 15:02:14
  • 79
  • #
    kultura
  • #
    rozrywka
  • #
    film
  • #
    ciekawostki
  • #
    swiat
  • #
    zainteresowania
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 22:57:27
  • 7
Kurcze... skończyła mi się guma do żucia! ;)
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1161

A Response to Israel... (Polskie Napisy

A Response to Israel... (Polskie Napisy

Please share this video as widely as possible and help spread the historical truth that: There were no Polish Death Camps. Poland did not collaborate with Na...

NotABigFan
z
youtube.com
dodany: 30.01.2018, 18:43:25
  • 134
  • #
    polska
  • #
    4konserwy
  • #
    germandeathcamps
  • #
    zydzi
  • #
    izrael
  • #
    polityka
Rozenkranc
Rozenkranc 05.02.2018, 21:26:16
  • 0
@PafnucyMaj: W takim samym stopniu co od 20 lat karze za dyskusję o Shoah!

Zatem masz dwie opcje:
a) dopuszczamy dyskusję o "polskich obozach śmierci" i dopuszczamy dyskusję nt. tego czy Holocaust w ogóle miał miejsce, albo
b) zabraniamy dyskusji nt. istnienia pieców w Auschwitz i zabraniamy dyskusji o tym, czy Polacy (jako całość) są odpowiedzialni za Holocaust.

Nie ma trzeciej opcji. Co wybierasz?
Rozenkranc
Rozenkranc 09.02.2018, 22:14:30
  • 0
@PafnucyMaj:

polskie obozy nie przypisują żadnej odpowiedzialności.


Kłamiesz. Inaczej "Polacy nie staraliby się zanegować Holocaust". To uchwała Knesetu. Chcesz powiedzieć, że jesteś antysemitą, że kwestionujesz uchwały Knesetu?
Rozenkranc
Rozenkranc 09.02.2018, 22:18:46
  • 0
@PafnucyMaj: Nie "niektóre", lecz wszystkie. I znakomita większość z nich nie czuje specjalnie potrzeby bicia się w p----i. :D
Rozenkranc
Rozenkranc 09.02.2018, 22:28:18
  • 0
@PafnucyMaj: Jak to "nie czuje". Przecież już Chruszczow przyznał (w historycznym przemówieniu potępiającym Stalina), a później Jelcyn potwierdził to dając wszystkim podającym się za żydów paszporty emigracyjne do Izraela! :D

I piękne linki do Francji. A teraz poprosiłbym o podobne deklaracje tyczące pozostałych krajów! :D

No wiesz - coś o czeskich żydach, wydanych Niemcom. Coś o węgierskich żydach (za których życie zapłacono łapówkę, a oni i tak powędrowali do pieca).
Rozenkranc
Rozenkranc 09.02.2018, 22:32:12
  • 0
@PafnucyMaj: Nie. Gross to kłamca, który nawet nie podejmuje próby weryfikacji. Zwyczajnie nie prezentuje metody naukowej. Równie dobrze mógłbym przeprowadzić wywiad z np. dwoma swoimi znajomymi po kontraktach w RPA z tezą "czarni klinicznie nienawidzą białych".

A to, że nie wiesz to zwyczajnie świadczy o Tobie. Zwyczajnie "nie wiem to się wypowiem". :> Ale spokojnie - z pewnością znajdziesz stronę w Internecie, która potwierdza Twoją pogardę dla Polaków z linkiem
Rozenkranc
Rozenkranc 09.02.2018, 23:10:03
  • 0
@PafnucyMaj:

Sąsiedzi to książka popularyzująca ustalenia innych naukowców.


[citation needed] (te z wyszukiwarką w bibliografii możesz sobie darować). I nie - nie interesują mnie ustalenia na temat zupełnie innych
Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 23:21:38
  • 0
@PafnucyMaj: To jest kłamstwo. Inaczej spokojnie mogę twierdzić, że gwałtów w Szwecji dokonują wyłącznie muzułmanie. :>
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 21:54:36
  • 0
@PafnucyMaj: Kłamstwo to twierdzenie mijające się z prawdą. W logice klasycznej nie ma stanu pośredniego. Twoje próby zmiany definicji nie mają wpływu na logikę.

824

Zakaz dorabiania do etatu – kolejne propozycje z nowego kodeksu pracy...

Zakaz dorabiania do etatu – kolejne propozycje z nowego kodeksu pracy...

Chcesz dorobić? Będziesz musiał założyć firmę – takie będą konsekwencje kolejnych propozycji Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy. Zamierza ona wprowadzić przymus pracy etatowej, a jednocześnie zakazać pracy na umowach cywilnych. To prosta droga do zwiększenia szarej strefy...

Jazzbabaryba
z
nowyoutsourcing.pl
dodany: 12.02.2018, 11:01:37
  • 280
  • #
    polska
  • #
    praca
  • #
    ekonomia
  • #
    finanse
  • #
    gospodarka
  • #
    pieniadze
Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 21:29:19
  • 29
:D Kuźwa, ale to jest piękne! :D Partia "prawicowa", która stosuje rozwiązania z leninowskiego NEPu! :D
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Rozenkranc
Rozenkranc 12.02.2018, 21:52:55
  • 14
@Bomboniusz1986: Nie. Światopoglądowo też nie jest prawicowa. To jest zwyczajnie "lewica-wierząca". Nie sposób pogodzić poglądów PiS z jakimkolwiek ruchem wolnościowym. Z tej prostej zasady, że wolnościowców nie obchodzi to co inni robią (o ile nie naruszają dóbr innych ludzi).

326

Wirtualne Parówki czyli 10/10 bo czarni.

Wirtualne Parówki czyli 10/10 bo czarni.

Czarna pantera to nowy film Marvela. Mimo swoich wad dostaje 10/10 od wp.pl bo czarni.

DinduTheNuffinMan
z
film.wp.pl
dodany: 09.02.2018, 23:46:45
  • 127
  • #
    wp
  • #
    marvel
  • #
    neuropa
  • #
    4konserwy
  • #
    polityka
  • #
    kino
Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 23:41:05
  • 10
Tak gwoli wyjaśnienia - Rotten Tomatoes usuwa niepochlebne recenzje na temat filmu (i to oficjalnie). No to jak ten film nie może przekręcić licznika?

Tu artykuł w temacie:

http://metro.co.uk/2018/02/08/black-panther-knocked-off-rotten-tomatoes-perch-getting-first-bad-review-7298150/

Na
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Rozenkranc
Rozenkranc 11.02.2018, 21:37:29
  • 0
@Zuben: Nie. Tyle tylko, że za cholerę nie ma to nic wspólnego z kolorem skóry.

940

Holland: "polskie obozy śmierci" w języku angielskim to jest zupełnie normalne

Holland: "polskie obozy śmierci" w języku angielskim to jest zupełnie normalne

Ten termin fatalny "polskie obozy śmierci" bierze się z określenia geograficznego. W języku angielskim to jest zupełnie normalne, że używa się tego przymiotnika, żeby powiedzieć, że to były obozy, które znajdowały się w Polsce – powiedziała w TVN24 reżyserka Agnieszka Holland

darosoldier
z
tvn24.pl
dodany: 10.02.2018, 08:37:25
  • 334
  • #
    polska
  • #
    germandeathcamps
  • #
    jezykangielski
  • #
    media
  • #
    lewackalogika
Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 22:31:02
  • 2
Kurcze. Ile razy można. Niezależnie od języka chodzi o kapitalistyczne (i zapewne patriarchalne) prawo własności.

Obozy nie były polskie gdyż Polacy nie mieli wpływu ani na ich istnienie ani nimi nie zawiadywali!

To, że sąsiad mi da na przetrzymanie zgrzewkę "Harnasia" (bo go żona pędzi z piciem) nie znaczy, że jest to moja zgrzewka "Harnasia" (nawet jeżeli geograficznie jest ona w mojej piwnicy).
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 22:35:06
  • 1
@maniel: Nope. Sam spotykałem się z sympatią Turków z powodu "a bo wy Polacy nienawidzicie żydów tak jak my".

A sam nie chcę być lubianym wyłącznie za to, że kogoś podobno nienawidzę z okazji przynależenia do grupy.
Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 22:38:15
  • -1
@mitatuyo: Tak. Pani Holand w rozwoju zatrzymała się w latach dziewięćdziesiątych, gdy słowo drukowane zwyczajnie nie miało alternatywy, a znajomość jakiegokolwiek języka poza polskim i rosyjskim gwarantowała zatrudnienie w rządzie.
Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 22:38:24
  • 1
@RobertZagorski: Niestety nie.
Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 22:39:13
  • 0
@mikh: Bez problemu - zdradził zdecydowanie polszczyznę! :>
Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 22:40:26
  • 0
@heam: Dachau polskie... Hm... To jest myśl. Myślę, że powinniśmy w końcu wystąpić z żądaniami o zwrot ziem rdzennie słowiańskich! ;)
Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 22:42:14
  • 0
@skinnydog: Ale śmiesznie piszesz "wyrachowana". :)
Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 22:43:08
  • 0
@Thou: Kręci filmy, więc jest autorytetem. A jak się z tym nie zgadzasz to jesteś antysemitą. ;)
Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 22:45:36
  • -1
@Marian_Koniuszko: Akurat pierogi to są (biało)ruskie. Zwyczajnie pochodzą z terenów dzisiejszej Białorusi. Tak po prawdzie to powinny się zwać "poleskie". :) W Polsce są zwane "ruskimi", w Rosji "polskimi". A popatrz na mapę. :)
Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 22:48:05
  • 0
@StalySluchacz: Myślę, że jedynym wytłumaczeniem jest wyssany z mlekiem matki, typowo polski, antysemityzm Karskiego. Inaczej w życiu nie nazwałby tych obozów "żydowskimi" (w tekście do którego dajesz linka). :>
Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 22:51:14
  • 0
@Tiwaz: Oczywiście, że można! Tuwim był 200% Polakiem! Naprawdę niewielu potrafiło tak pięknie pisać o Polsce!

@Haraj: Brzechwa to akurat kiepski przykład.
Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 22:56:49
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 22:58:15
  • 0
@mikh: Tak. Pod warunkiem, że pisali coś o "bulu i nadzieji". :>
Rozenkranc
Rozenkranc 11.02.2018, 21:33:11
  • 2
@maniel:

my mieliśmy Żydów najwięcej.


Nie. W Polsce międzywojennej żyło ponad 3 miliony żydów. Stanowili około 10% populacji ogółem. Była to druga co do wielkości żydowska diaspora na Świecie (po Rosji). Pomimo tego to nie w II RP toczy się akcja "Skrzypka na

986

Teraz feminizm nienawidzi też kobiet - białych.

Pokaż treści 18+

Teraz feminizm nienawidzi też kobiet - białych.

Zapnijcie pasy. Biała kobieta nie może już być prawdziwą feministką :)). Różowe uratowane!

Falcon
z
youtu.be
dodany: 10.02.2018, 00:15:20
  • 171
  • #
    swiat
  • #
    bekazfeministek
  • #
    4konserwy
  • #
    ladnapani
  • #
    heheszki
  • #
    bekazlewactwa
Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 23:57:01
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

414

Austria: Lewicowy właściciel baru, odmawia wpuszczania imigrantów

Pokaż treści 18+

Austria: Lewicowy właściciel baru, odmawia wpuszczania imigrantów

Twierdzi że ma to związek z plagą kradzieży i molestowania seksualnego. O ironio, tacy jak on stali niedawno z transparentami "willkommen"

konto usunięte
z
voiceofeurope.com
dodany: 09.02.2018, 14:06:58
  • 45
  • #
    europa
  • #
    polityka
  • #
    4konserwy
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    lewackalogika
  • #
    imigranci
Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 23:49:53
  • 2
@Krupniokk: Masz rację - tacy np. narodowi-socjaliści (np. PiS) zdecydowanie są przeciwni przyjmowaniu uchodźców.

Nie wiem tylko dlaczego nie uważa się ich już wówczas za "lewaków". :(
Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 23:50:38
  • 1
@Liz_beton: To brzmi dla mnie jak combo. ;)
Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 23:53:34
  • 0
@przemek-sobota: No to źle myślałeś. No chyba, że masz na myśli Kościół protestancki (założony przez antysemitę - Marcina Lutra).

@moderacja: Luter był antysemitą! To historyczny fakt! https://en.wikipedia.org/wiki/Martin_Luther_and_antisemitism

Daję linka, bo mój poprzedni post zawierający tę informację został usunięty!

2575

TVN ukarany przez Sąd Najwyższy za wyreżyserowanie dokumentu!

Pokaż treści 18+

TVN ukarany przez Sąd Najwyższy za wyreżyserowanie dokumentu!

Cała prawda całą dobę. I tak się toczy propaganda tvn-u.

zlotypiachnaplazy
z
wykop.pl
dodany: 10.02.2018, 19:10:22
  • 244
  • #
    polska
  • #
    ciekawostki
  • #
    bekazpodludzi
  • #
    4konserwy
  • #
    rakcontent
  • #
    bekazlewactwa
Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 23:43:08
  • 4
Ba! Bo jest prawda, cała prawda i cała prawda całą dobę! :D (tak parafrazując ;))
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 23:43:45
  • -2
@siodemkaxx: A któreś z tych mediów twierdzi, że podają prawdę? :>
Rozenkranc
Rozenkranc 10.02.2018, 23:44:06
  • 0
@Parabellum: i mącicieli z Bonn! ;)

644

Rząd Morawieckiego "puchnie". Ma już 100 wiceministrów

Rząd Morawieckiego "puchnie". Ma już 100 wiceministrów

Rekonstrukcja rządu miała przynieść zmniejszenie liczby wiceministrów. Tymczasem następują kolejne awanse..

konto usunięte
z
dorzeczy.pl
dodany: 09.02.2018, 10:25:02
  • 55
  • #
    polityka
  • #
    pis
  • #
    dobrazmiana
Rozenkranc
Rozenkranc 09.02.2018, 23:03:41
  • 0
Myślę, że jak za czasów Balcerowicza, należy powołać "Wysoką Komisję ds. Walki z Nadmierną Biurokracją" :D

PS. A do Parkinsona to należałoby w końcu podłączyć dynamo. Myślę, że rozwiązałoby to problemy energetyczne ludzkości na najbliższe 100 lat. :)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

3143

Clint Eastwood: "Era politycznej poprawności nie jest dobra dla nikogo"

Pokaż treści 18+

Clint Eastwood: "Era politycznej poprawności nie jest dobra dla nikogo"

Clint Eastwood: "The political correctness era that we're in is really not doing anyone any good"

hrabiaeryk
z
joe.ie
dodany: 09.02.2018, 20:08:59
  • 140
  • #
    polityka
  • #
    swiat
  • #
    4konserwy
  • #
    opinia
  • #
    clinteastwood
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    kultura
Rozenkranc
Rozenkranc 09.02.2018, 22:49:12
  • 8
Wynocha z mojego trawnika! :D
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

593

Bajka z morałem dla mężczyzn

Bajka z morałem dla mężczyzn

Animacja zrobiona w stylu pegasusowej gry przesyłająca pewien przekaz. Bardzo ważny i warty przypomnienia.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 26.01.2018, 20:04:39
  • 67
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    logikaniebieskichpaskow
  • #
    zwiazki
Rozenkranc
Rozenkranc 09.02.2018, 22:15:43
  • 0
@ktowie1: Wybacz - zapewne nie napisałem, że znak ":>" oznacza ironię. :)
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 1 z 5
  • >
  • Meme Jihad Now!
  • Wrocław

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 06.03.2017

    Komentator
  • Rocznica
    od 01.12.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 29.12.2015

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking